Ἡ ἀνάρτησις αὐτή περιγράφει μέ ἀκρίβειαν τήν ἀρνητικήν συμβολήν στά ἐκκλησιαστικά τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου, τοῦ μεγαλυτέρου κήρυκος τῆς αἱρέσεως τοῦ "ἀχρικαιρισμοῦ" καί τοῦ "δυνητισμοῦ" κατά τόν 20όν αἰῶνα. Μέ τά στρεψόδικα ἄρθρα καί βιβλία του κατά τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ., κατώρθωσε νά βυθίσῃ εἰς λήθαργον τό Ἅγιον Ὄρος καί πολλούς ἄλλους πού δέν εἶχαν ἐπαρκῆ θεολογικήν παιδείαν. Τό βιβλίον του "Τά Δύο Ἄκρα" ἀποτελεῖ μνημεῖον διαστροφῆς τῆς Ἀληθείας. Ἡ αἵρεσις τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου συνίσταται εἰς τό νά ἀποτρέπῃ τόν πόλεμον τῆς Ἐκκλησίας κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μέ «πραγματικά πυρά», δηλαδή μέ τήν ἀποκήρυξιν τῶν αἱρετικῶν ἐπισκόπων. Ἐπιτρέπει μόνον φραστικάς καί γραπτάς διαμαρτυρίας («Τά Δύο ’Άκρα», σ. 73-74), δηλαδή μόνον τόν «χαρτοπόλεμον», ὅπως εὐστόχως ἔχει χαρακτηρίσει τάς ἀντιδράσεις αὐτάς ὁ ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης. Ἔτσι, ὅμως, παθαίνουν σύγχυσιν ἀκόμη καί ἀληθινοί στρατιῶται τοῦ Χριστοῦ, οἱ ὁποῖοι ἀφοπλίζονται καί ἀκινητοποιοῦνται, ἀποδυναμώνεται καί παραλύει ὁ ἀντιαιρετικός ἀγών τῆς Ἐκκλησίας, καί ἐπικρατεῖ ἡ αἵρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ὁ λόγος διά τόν ὁποῖον ἡ Ἐκκλησία ἀνέκαθεν ἐνίκα τάς αἱρέσεις εἶναι ὅτι ἔχει ἐνσωματωμένον ἕνα, οὕτως εἰπεῖν, αὐτόματον διορθωτικόν μηχανισμόν, ὁ ὁποῖος συνίσταται εἰς τήν ἀποτελεσματικήν ἀντίδρασιν (καί ὄχι εἰς «χαρτοπόλεμον»!) τῶν ὑγιῶν μελῶν Της πρός τάς αἱρετικάς διδασκαλίας καί πράξεις τῶν «ψευδεπισκόπων» καί τῶν ψευδοδιδασκάλων. Αὐτόν ἀκριβῶς τόν μηχανισμόν ἠκύρωσεν ἡ αἱρετική διδασκαλία τοῦ π. Ἐπιφανίου. Κατά τά ἄλλα, ὁ π. Ἐπιφάνιος ὑπῆρξεν ἕνας ἐνάρετος κληρικός μέ θετικήν συμβολήν εἰς ἄλλα ἐκκλησιαστικά θέματα, ὅπως π.χ. εἶναι τό σπουδαῖον βιβλίον του κατά τῆς Μασσονίας. Γιά τό θετικόν αὐτό ἔργον του, εὐχόμεθα νά τόν ἀπαλλάξῃ ὁ Θεός ἀπό τό βαρύ ἁμάρτημά του νά συμμαχήσῃ οὐσιαστικῶς μέ τούς Οἰκουμενιστάς μέ τήν κήρυξιν τῆς αἱρέσεως τοῦ "ἀχρικαιρισμοῦ" καί ὄχι, βεβαίως, γιά τά "ἀντι-οικουμενιστικά" του ἄρθρα, τά ὁποῖα εἶναι ἄνευ ἀξίας, ἤ μᾶλλον συνέβαλον ἀρνητικῶς, ὅπως προανέφερα, ἐφόσον μέ αὐτά ἐπολέμησε τήν ἀποτείχισιν, ἀποκρύψας καί διαστρεβλώσας τήν Ἁγιοπατερικήν διδασκαλίαν καί πρᾶξιν ἐπί τοῦ θέματος.
Ντροπή Κώστα να κάνεις αναρτήσεις τα σκουπιδοσχόλια που μηδενίζουν τη μεγάλη προσφορά του π. Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου! Ντροπή και πάλι Κώστα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜνημείο διαστροφής της αλήθειας είναι οι παλαιοημερολογίτικες δοξασίες και δογματοποιοήσεις του παλαιού ημερολογίου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛάθος κάνεις παλαιοημερολογίτη κ. Χατζηνικολάου!
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος μὲ τὸ ἔργο του “Τὰ δύο ἄκρα” έγινε από τους πιο ενοχλητικούς αντίπαλους του Οικουμενισμού και των αδικαιολόγητων Σχισμάτων με τα οποία ο Διάβολος χορεύει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης, που επικαλείται ο παλαιοημερολογίτης κ. Χατζηνικολάου ήταν Αντιοικουμενιστής που δεν άνηκε στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα!
Τέτοιο μεγάλο Αντιοικουμενιστή δεν έχουν να παρουσιάσουν οι άνθρωποι που ανήκουν στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!
Ο ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης ανήκει στην Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου!
Και είναι ένα ΧΑΣΤΟΥΚΙ στους προωθούντες τα ημερολογικά σχίσματα ως... λύση στον Οικουμενισμό!
Όμως ο ιερός Χρυσόστομος λέει ότι ούτε αίμα του μαρτυρίου ξεπλένει τα σχίσματα!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
5 Αυγούστου 2019 - 9:04 π.μ.
Ο ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης άνηκε στην Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου και δεν τον ακούσαμε ποτέ να προτείνει το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα ως λύση στον Οικουμενισμό!
ΑπάντησηΔιαγραφή5 Αυγούστου 2019 - 9:35 π.μ.
Ντροπή στους κατά φαντασίαν αντι-οικουμενιστές, που δεν έχουν αποτειχισθεί ακόμη, ακολουθώντας το παράδειγμα του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης ντροπή για αυτούς που χρησιμοποιούν την λέξη παλαιοημερολογίτης ως μειοτικό χαρακτηρισμό. Αύριο μεθαύριο Επιφανιακοί και Θεοκλητιακοί θα χρησιμοποιείτε και την λέξη παλαιοπασχαλίτης ως μειοτικό χαρακτηρισμό;
Την διαστροφολογία των σκοτισμένων φωστήρων σας, την έχει κάνει κονιορτό, ο μακαριστός Αγιορείτης Ιερομόναχος π. Θεοδώρητος Μαύρος, στα βιβλία του.
Επίσης ο μακαριστός π. Νικόδημος Μπιλάλης που ήταν πράγματι αντι-οικουμενιστής, ήταν φιλοζηλωτής και όχι αντιζηλωτής όπως τα πρότυπα σας.
Μάλιστα ο π. Νικόδημος επιθυμούσε να αποτειχιστεί όπως ο γέροντας Σάββας Λαυριώτης.
Αλλά φοβόταν ότι αν αποτειχιζόταν, το Οικουμενικό Πατριαρχείο, η Εκκλησία της Ελλάδος, της Κρήτης και της Κύπρου, για αντίποινα θα μποϊκόταραν το τεράστιο έργο της ΠΕΦΙΠ, που ο ίδιος με πάρα πολύ κόπο είχε δημιουργήσει.
Μάλιστα σε βιβλίο του, κατά του Νέου Πασχάλιου, υποστηρίζει ότι η αλλαγή του Ημερολογίου, ήταν το μεγάλο βήμα, που σκοπό έχει να οδηγήσει στην αλλαγή του Πασχάλιου.
Λοιπόν Επιφανιακοί και Θεοκλητιακοί, αύριο μεθαύριο θα γίνετε νεοπασχαλίτες, για να μην κάνετε δήθεν σχίσμα;;;
Δείτε πρώτα τα σχίσματα και της μοιχεπιβασίες στο χώρο της Εκκλησίας σας και μετά ασχοληθείτε με τους παλαιοημερολογίτες.
Δείτε πρώτα που ουσιαστικά διαλύσατε την Μητέρα των Εκκλησιών, το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, αλλά και το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως.
Δείτε πρώτα σε τι τραγική εκκοσμίκευση καταντήσατε την Εκκλησία της Κύπρου.
Εύγε εις την Ορθόδοξο Φωνή που έχει το θάρρος να ομολογεί την αλήθεια και εύχομαι να συνεχίσει πιο δυναμικά.
Ο ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης, που επικαλείται ο παλαιοημερολογίτης κ. Χατζηνικολάου ήταν Αντιοικουμενιστής που δεν άνηκε στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέτοιο μεγάλο Αντιοικουμενιστή δεν έχουν να παρουσιάσουν οι άνθρωποι που ανήκουν στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!
Ο ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης ανήκει στην Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου!
Και είναι ένα ΧΑΣΤΟΥΚΙ στους προωθούντες τα ημερολογικά σχίσματα ως... λύση στον Οικουμενισμό!
Όμως ο ιερός Χρυσόστομος λέει ότι ούτε αίμα του μαρτυρίου ξεπλένει τα σχίσματα!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
5 Αυγούστου 2019 - 9:04 π.μ.
7 Αυγούστου 2019 - 11:21 π.μ.
Ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος μὲ τὸ ἔργο του “Τὰ δύο ἄκρα” έγινε από τους πιο ενοχλητικούς αντίπαλους του Οικουμενισμού και των αδικαιολόγητων Σχισμάτων με τα οποία ο Διάβολος χορεύει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜνημείο διαστροφής της αλήθειας είναι οι παλαιοημερολογίτικες δοξασίες και δογματοποιοήσεις του παλαιού ημερολογίου!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Δηλαδή η διαφορά και το πρόβλημα με τους λεγομένους "παλαιοημερολογίτες" δεν είναι το ημερολόγιο αλλά η αποκοπή τους από την υπόλοιπη Εκκλησία αφού δεν επικοινωνούν μυστηριακά ούτε καν με τις κατά τόπους Εκκλησίες που ακολουθούν το "παλαιό"-Ιουλιανό ημερολόγιο (π.χ. Ιεροσόλυμα, Ρωσία, Άγιον Όρος).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός από το λυπηρό της καταστάσεως του σχίσματος και του κατακερματισμού αυτών των ομάδων είναι πολύ οδυνηρό και άσχημο πως συκοφαντούν και υβρίζουν Οσίου ανθρώπους της εποχής (π.χ. Γέροντες Παΐσιο και Πορφύριο) ενώ πολλές είναι οι περιπτώσεις που χρησιμοποιούν ψευδή επιχειρήματα προς δικαιολόγηση των θέσεών τους".
ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ
"Όχι! Κραυγάζουν οι Παλαιοημερολογίτες! Η διάσπαση της εορτολογικής ομοιομορφίας (πότε όμως η Εκκλησία γνώρισε απόλυτη εορτολογική ομοιομορφία;) στέρησε από την Εκκλησία την Χάρη, κατέστησε (άκου και φρίξε!) άκυρα τα Μυστήριά της και επομένως οι Νεοημερολογίτες είναι εκτός Χάριτος, δηλαδή εκτός σωτηρίας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο φρικαλέος ισχυρισμός, αδελφέ Νικόδημε, αποτελεί φοβερή αίρεση και βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Προβίβασαν οι ταλαίπωροι σε Δόγματα πίστεως, σε όρους σωτηρίας, στοιχεία...ημερολογιακά και εορτολογικά!... κανείς βεβαίως δεν θεωρεί καλό πράγμα την ύπαρξη δύο ημερολογίων στο χώρο της ανά την Οικουμένη Ορθοδόξου καθολικής Εκκλησίας. Κακώς, κάκιστα έγινε η αλλαγή του Ημερολογίου. Αλλά από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο να δούμε τα ημερολόγια ως...Δόγματα πίστεως και να εξαρτήσουμε από αυτά το κύρος των Μυστηρίων και την επίτευξη της σωτηρίας, η απόσταση είναι αβυσσαλέα.
Ας κρατούσαν οι Παλαιοημερολογίτες το παλιό ημερολόγιο, αλλά ας διατηρούσαν την κοινωνία προς την Εκκλησία. Τότε δεν θα υπήρχε κανένας κίνδυνος. Αυτοί όμως έφτασαν στο σημείο να αποκοπούν από την Εκκλησία, για να μη...χάσουν την Χάρη και τη σωτηρία!... δεν αγνοώ ότι υπάρχουν Παλαιοημερολογίτες, που δεν δέχονται αυτές τις βλασφημίες, αλλά ποιο το όφελος, εφόσον υπάρχουν άλλοι - και μάλιστα η ηγεσία τους - που υποστηρίζουν αυτές τις αιρετικές θέσεις;"
Εκ του Βιβλίου:
ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΖΗΛΩΤΙΣΜΟΣ
Επιφανίου Ι. Θεοδωροπούλου
Έκδοσις Ιερού Ησυχαστηρίου Κεχαριτωμένης Θεοτόκου Τροιζήνος
Απόδοση στα Νέα Ελληνικά
Τέζας Γεώργιος
Φιλόλογος
Ο ΠΑΤΗΡ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΕΙΧΕ, ΕΧΕΙ & ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ, ΤΟΝ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΑΣ, ΘΑ ΠΡΟΣΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΕΣΙΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥΠΟΙΚΙΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΞΕΦΕΥΓΕ ΚΑΙ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΟΡΙΑ. ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΗΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΕΠΙΓΕΙΑΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΤΟ Ι.ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΙΔΡΥΣΕΙ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΥΨΕΛΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ. ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΩΣΤΟΣ Ο Α.Α. ! Ευγε του!
ΑπάντησηΔιαγραφή"...δεν αγνοώ ότι υπάρχουν Παλαιοημερολογίτες, που δεν δέχονται αυτές τις βλασφημίες, αλλά ποιο το όφελος, εφόσον υπάρχουν άλλοι - και μάλιστα η ηγεσία τους - που υποστηρίζουν αυτές τις αιρετικές θέσεις;"
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αγνοώ ότι υπάρχουν Νεοημερολογίτες (όπως εσείς Αρχιμ. Επιφάνιε Θεοδωρόπουλε), που δεν δέχονται αυτές τις βλασφημίες των Οικουμενιστών, αλλά ποιο το όφελος, εφόσον υπάρχουν άλλοι -- και μάλιστα η ηγεσία σας --που υποστηρίζει αυτές τις Οικουμενιστικές βλασφημίες;
Κώστα τσοπάνο, δεν είσαι πιο σοφός από τον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε θεολογικές γνώσεις έχεις, ούτε την αγιότητατ του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου.
Μετριοφροσύνη Κώστα και μην πας να διορθώσεις μεγάλα αναστήματα της Ορθοδοξίας, ενώ εσύ είσαι νάνος από γνώσεις και αγιότητα μπροστά τους.
Εσύ έχεις παρασυρθεί από τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες.
να ζήσεις κυρ-Κώστα μας καλή Παναγιά!!
ΑπάντησηΔιαγραφήνα υπενθυμίσουμε ότι η εμμονή σε οποιαδήποτε άποψη αντίθετη με τα θέλω-πιστεύω μας,
αποτελεί την υψίστην πλάνην στον εκκλησιαστικό και μη χώρο γενικώς.
επίσης να πούμε ότι η αίρεσις στην εκκλησία ωριμάζει και εδραιώνεται όπως μας διδάσκει η
εκκλησιαστική ιστορία περίπου στα 100 έτη.
η αλλαγή του εορτολογίου φανερά μας δείχνει ότι ήτο η απαρχή για την εδραίωση της τελευταίας
αιρέσεως προ της δευτέρας ελεύσεως του Κυρίου μας.
συνεπώς οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι ΝΑΙ!!! η αλλαγή του εορτολογίου μας έφερε πιο κοντά
με τους πρώην σχισματοαιρετικούς,πράγμα που δεν θα συνέβαινε εάν δεν υπήρχε τοιαύτη η
μεταβολή εν μία νυκτί!
είναι τόσο απλό για την εκκλησία της Ελλάδος να επαναφέρει την κατάσταση και να φέρει
και τόσο κόσμο πίσω,αλλά δεν το κάνει για λόγους που λίγο πολύ όλοι καταλαβαίνουμε.
προέχει η αναγνώριση των ουκρανών τον οχτώβρη μιας και έχουν δωθεί τα ανταλάγματα.
είναι πολλά τα λεφτά άρη,τα μυστήρια όμως έχουν χάρη!
ένας νεοερτολογίτης.
Παλαιοημερολογίτης είσαι ανώνυμε 3:07 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήτίποτα δε σου ξεφεύγει ιδιωτολογίτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήβουλωμένο γράμμα διαβάζεις μπουρδολογίτη
είσαι και διουρατικός φαμφαρολογίτη.
Ο παλαιοημερολογίτης 5:41 μ.μ. ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ στον εαυτό του με το σχόλιο 5:41 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος μὲ τὸ ἔργο του “Τὰ δύο ἄκρα” έγινε από τους πιο ενοχλητικούς αντίπαλους του Οικουμενισμού και των αδικαιολόγητων Σχισμάτων με τα οποία ο Διάβολος χορεύει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσοχή Κώστα!
καλό είναι εάν θέλουμε να είμεθα το κατά δύναμειν αντικειμενικοί,να σκεφθούμε
ΑπάντησηΔιαγραφήπως θα αντιδρούσαν τη σήμερον όλοι οι διαπιστευμένοι βιβλιογραφούντες έγκυροι σύγχρονοι πατέρες και Άγιοι.
Γι΄αυτό ας μην παπαγαλίζουμε ιεχωβίστικω τω τρόπω,το τι είχε γράψει τότε ο τάδε και
τι είχε πει ο δείνα.
ο Θεός αρπάζει την στιγμή που γνωρίζει Εκείνος και μόνο, τον κάθενά μας χωριστά είτε
Αγιο, είτε αμαρτωλό, είτε ιεχωβά, είτε επιφανειακό κυρ-Κώστα μου!
Ιεχωβίστικω τω τρόπω παπαγαλίζεις εσύ παλαιοημερολογίτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον π. ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟ δεν μπορείτε να τον φθάσετε όσο και να τεντώνεστε όλοι οι σχισματικοί, γιατί ήταν ύψος δυσθεώρητο σε αγιότητα και γνώσεις.
ΔΕΙΛΟΣ ΚΑΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπή δεν είναι η άγνοια ούτε η αδυναμία να προχωρήσει κανείς σε Αποτείχιση. Ντροπή και αίσχος είναι η δειλία και αθεοφοβία να αλλάζουμε τους Κανόνες και να θέτουμε δικές μας ερμηνείες και δικά μας νέα όρια και καινούργια κριτήρια τα οποία όλα καλύπτουν το δικό μας συμβιβασμό, την δική μας ενοχή, συνύπαρξη και συμπόρευση με την παναίρεση.
Ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος αντί να επιλέξει την Θεόσδοτη, Θεάρεστη και Θεοδίδακτη Οδό της αμέσου Αγιοπατερικής απομακρύνσεως διά της αυτομάτου διακοπής μνημονεύσεως και αποτειχίσεως (της διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας με όσους κοινωνούν με ακοινωνήτους), κάθεται και “αναβαπτίζει” τον Κανόνα ως “δυνητικό”, ανασκευάζει ως κριτήριο Αποτειχίσεως αυτοκατάκριτες καινοτομίες περί συνυπάρξεως με την αίρεση, εφεύρει δικές του θεωρίες του “άχρι καιρού” (την αίρεση του “Αχρικαιριτισμού”) και υλοποιεί την διπλωματική, δειλόσπορη αναμονή του “κοινού ποτηρίου” (intercommunion);
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν τα δίδασκαν αυτά οι Πατέρες, τότε δεν θα είχε πρόβλημα. Δεν γνωρίζω με ποιόν τρόπο θα μπορέσει να δικαιολογηθεί στον αδέκαστο Κριτή για τις Αντιπατερικές και αντορθόδοξές του θεωρίες, οι οποίες (το φρικτότερο) είχαν και συνεχίζουν να έχουν καταστρεπτικές διαστάσεις σε μυριάδες ψυχές… Αυτές οι θεωρίες ειν’ απολύτως ξένες, παράξενες και αποξενωμένες από την Πατερική Παράδοση.
Είναι μεγάλη πλάνη και βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος, η γνώμη του Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου, ότι ο 15ος κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου είναι προαιρετικός. Το ίδιο ισχύει βεβαίως και για κάθε κανόνα του Ιερού Πηδαλίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙεχωβίστικω τω τρόπω παπαγαλίζεις εσύ παλαιοημερολογίτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον π. ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟ δεν μπορείτε να τον φθάσετε όσο και να τεντώνεστε όλοι οι σχισματικοί, γιατί ήταν ύψος δυσθεώρητο σε αγιότητα και γνώσεις.
Τον άγιο Γέροντα Επιφάνιο δεν μπορείτε να τον φθάσετε... Ξεχάστε το!
Ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος μὲ τὸ ἔργο του “Τὰ δύο ἄκρα” έγινε από τους πιο ενοχλητικούς αντίπαλους του Οικουμενισμού και των αδικαιολόγητων Σχισμάτων με τα οποία ο Διάβολος χορεύει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσοχή Κώστα!
ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΔΕΙΛΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΑΝΩΝΥΜΕ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΕ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΛΑΤΡΗ 7:13 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΙΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΖΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΓΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΑΝΩΝΥΜΑ
ΚΑΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ ΓΙΑΤΊ ΒΡΙΖΕΙΣ ΣΑΝ ΑΘΕΟΦΟΒΟ ΕΝΑΝ ΑΓΙΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ!
"Όχι! Κραυγάζουν οι Παλαιοημερολογίτες! Η διάσπαση της εορτολογικής ομοιομορφίας (πότε όμως η Εκκλησία γνώρισε απόλυτη εορτολογική ομοιομορφία;) στέρησε από την Εκκλησία την Χάρη, κατέστησε (άκου και φρίξε!) άκυρα τα Μυστήριά της και επομένως οι Νεοημερολογίτες είναι εκτός Χάριτος, δηλαδή εκτός σωτηρίας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο φρικαλέος ισχυρισμός, αδελφέ Νικόδημε, αποτελεί φοβερή αίρεση και βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Προβίβασαν οι ταλαίπωροι σε Δόγματα πίστεως, σε όρους σωτηρίας, στοιχεία...ημερολογιακά και εορτολογικά!... κανείς βεβαίως δεν θεωρεί καλό πράγμα την ύπαρξη δύο ημερολογίων στο χώρο της ανά την Οικουμένη Ορθοδόξου καθολικής Εκκλησίας. Κακώς, κάκιστα έγινε η αλλαγή του Ημερολογίου. Αλλά από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο να δούμε τα ημερολόγια ως...Δόγματα πίστεως και να εξαρτήσουμε από αυτά το κύρος των Μυστηρίων και την επίτευξη της σωτηρίας, η απόσταση είναι αβυσσαλέα.
Ας κρατούσαν οι Παλαιοημερολογίτες το παλιό ημερολόγιο, αλλά ας διατηρούσαν την κοινωνία προς την Εκκλησία. Τότε δεν θα υπήρχε κανένας κίνδυνος. Αυτοί όμως έφτασαν στο σημείο να αποκοπούν από την Εκκλησία, για να μη...χάσουν την Χάρη και τη σωτηρία!... δεν αγνοώ ότι υπάρχουν Παλαιοημερολογίτες, που δεν δέχονται αυτές τις βλασφημίες, αλλά ποιο το όφελος, εφόσον υπάρχουν άλλοι - και μάλιστα η ηγεσία τους - που υποστηρίζουν αυτές τις αιρετικές θέσεις;"
Εκ του Βιβλίου:
ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΖΗΛΩΤΙΣΜΟΣ
Του Γέροντος της Ορθοδοξίας π. Επιφανίου Ι. Θεοδωροπούλου
Έκδοσις Ιερού Ησυχαστηρίου Κεχαριτωμένης Θεοτόκου Τροιζήνος
Απόδοση στα Νέα Ελληνικά
Τέζας Γεώργιος
Φιλόλογος
Η Αίρεσις του Δυνητισμού του Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου, τείνει στην σύγκλιση Ορθοδοξίας και Οικουμενισμού!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανόνας προαιρετικός δεν υπάρχει. Δεν θα υπήρχε ανάγκη να θεσπισθεί. Ο Κανόνας κανονίζει, δηλ. ρυθμίζει και υποχρεώνει. Βασικό στοιχείο κάθε Κανόνα είναι η υποχρεωτικότητα, η οποία στην συγκεκριμένη περίπτωση συνίσταται στην υποχρέωση για αποτείχιση. Θα ήταν αντιφατικό να τελεί κάποιος σε κοινωνία με ψευδεπίσκοπο, που κηρύσσει αίρεση και να μην είναι υποχρεωτική η διακοπή της κοινωνίας. Όταν ο μακαρισμός του Κυρίου μας μακαρίζει τους ελεήμονες, αυτό δεν σημαίνει ότι στον μακαρισμό αυτό αθωώνονται οι ανελεήμονες. Επειδή στον συγκεκριμένο μακαρισμό παρασιωπάται η τιμωρία του ανελεήμονος, μήπως αυτό σημαίνει ότι αυτός δικαιώνεται; Φεύ της βλασφημίας. Αντιθέτως! Στο Ευαγγέλιο της Κρίσεως καταδικάζεται ο ανελεήμων, διότι λέγει: Επείνασα και ουκ εδώκατέ μοι φαγείν, εδίψησα και ουκ εποτίσατέ με, ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με κλπ. Στόν συγκεκριμένο, λοιπόν, Κανόνα, μακαρίζονται οι διακόπτοντες την κοινωνία με τον αιρετικό ψευδεπίσκοπο και σε άλλους Κανόνες καταδικάζονται οι ενούμενοι με αιρετικούς, οι κοινωνούντες με αιρετικούς, οι οποίοι συλλήβδην θεωρούνται από όλους τους Πατέρες εχθροί του Θεού! Όπως στον μακαρισμό μακαρίζονται οι ελεήμονες και αλλού εξαπολύει τα φοβερά Ουέ ο Κύριος για τους σκληρούς και τους ανελεήμονες. Αυτή ήταν οι φωτισμένη ερμηνεία του μεγαλύτερου σύγχρονου Αγίου του Αγίου Όρους, κατά κοινήν ομολογίαν, του Καλλινίκου του Ησυχαστού! Τόνισε ο Άγιος, ότι η περί δυνητικοτητος ερμηνεία είναι δαιμονική...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα δύο πλανεμένα προηγούμενα σχόλια τα έγραψε παλαιοημερολογίτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλήθεια είναι η πιο κάτω:
-----------
Ας κρατούσαν οι Παλαιοημερολογίτες το παλιό ημερολόγιο, αλλά ας διατηρούσαν την κοινωνία προς την Εκκλησία. Τότε δεν θα υπήρχε κανένας κίνδυνος. Αυτοί όμως έφτασαν στο σημείο να αποκοπούν από την Εκκλησία, για να μη...χάσουν την Χάρη και τη σωτηρία!... δεν αγνοώ ότι υπάρχουν Παλαιοημερολογίτες, που δεν δέχονται αυτές τις βλασφημίες, αλλά ποιο το όφελος, εφόσον υπάρχουν άλλοι - και μάλιστα η ηγεσία τους - που υποστηρίζουν αυτές τις αιρετικές θέσεις;"
Εκ του Βιβλίου:
ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΖΗΛΩΤΙΣΜΟΣ
Του Γέροντος της Ορθοδοξίας π. Επιφανίου Ι. Θεοδωροπούλου
Έκδοσις Ιερού Ησυχαστηρίου Κεχαριτωμένης Θεοτόκου Τροιζήνος
Απόδοση στα Νέα Ελληνικά
Τέζας Γεώργιος
Φιλόλογος