Ὑπομονή, ὧ Μῆτερ, ἄχρι καιροῦ, ἄχρι τοῦ κοινοῦ Ποτηρίου, καὶ τότε θὰ ἴδης ὁποῖα ἡρωϊκὰ τέκνα ἔχεις


Ο/Η Ανώνυμος είπε...

 «Ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος μὲ τὸ ἔργο του “Τὰ δύο ἄκρα” ἔγινε ὁ ἰσχυρότερος βοηθὸς τῶν οἰκουμενιστῶν, ὁ καλύτερος δικηγόρος τῶν “χλιαρῶν” καὶ ἀδιαφόρων “συντηρητικῶν”, ὁ λαμπρότερος ὑπογραμμὸς τῶν ὀρθολογιστῶν θεολόγων καὶ παρερμηνευτῶν τῆς Ἐκκλ. Ἱστορίας καὶ τῶν Ἱ. Κανόνων».
«Ὄχι μόνον δὲν ἐβοήθησε τὴν πολεμουμένην Ὀρθοδοξίαν, ἀλλὰ εἰς τὴν ἐναγώνιον προσπάθειάν της ν’ ἀποφύγη τὸν θανάσιμον ἐναγκαλισμὸν τοῦ παπικοῦ πτώματος, μὲ σαδισμὸν θὰ ἔλεγε κανείς, τῆς ἀπαντούσε κάθε φορά· Ὑπομονή, ὧ Μῆτερ, ἄχρι καιροῦ, ἄχρι τοῦ κοινοῦ Ποτηρίου, καὶ τότε θὰ ἴδης ὁποῖα ἡρωϊκὰ τέκνα ἔχεις».
«Ἔτσι ὅμως δεχόμενοι τοὺς κοινωνοῦντας τῷ Πατριάρχῃ καὶ μνημονεύοντες συγχρόνως αὐτοῦ, ἀφοῦ οὐδεὶς κίνδυνος μολυσμοῦ ὑπάρχει (!), πότε καὶ ποῖος θὰ κατορθώση νὰ σταματήση τὴν πορείαν τῶν κακοδόξων; Πότε οἱ πιστοὶ θὰ ἀντιληφθοῦν ὅτι κηρύσσεται αἵρεσις προκειμένου νὰ ἀντιδράσουν; Πράγματι, μόνον μὲ τέτοιους βοηθοὺς ὁ Ἀθηναγόρας ἐπέτυχε ὅσα ἐπέτυχε καὶ τὰ ὁποῖα συνεχίζει εἰς μεγαλύτερον βαθμὸν ὁ ἐπάξιος διάδοχός του!
Ὁποίαν εὐθύνην ἔχουν σήμερον οἱ προσφέροντες εἰς τὴν νεότητα τὰ πορνὸ καὶ τὰ ναρκωτικά, ὑπέχει καὶ ὁ π. Ἐπιφάνιος ὡς καὶ οἱ διακινοῦντες “Τὰ δύο ἄκρα”, ἀναφορικῶς πρὸς τὴν ἐξάπλωσιν τῆς αἱρέσεως εἰς τὸν Ἑλλαδικὸν χῶρον! Διὰ τοὺς νεοημερολογίτας ὅμως δὲν παύει νὰ θεωρῆται ὅτι εἶναι ὁ νέος Ζωναρᾶς!» Ἀληθῶς χωρὶς «Τὰ δύο ἄκρα», ἡ ἀνήσυχη συνείδηση πολλῶν κληρικῶν, μοναχῶν καὶ πιστῶν ἀναμφισβήτητα θὰ τοὺς ὁδηγοῦσε στὴν ὀρθόδοξη πρακτικὴ τῆς ἐλευθερίας ἀπὸ τὴν κοινωνία τῶν οἰκουμενιστῶν. Ἀντὶ λοιπὸν νὰ τοὺς ξεκουράσει, νὰ τοὺς ξελαφρώσει καὶ νὰ τοὺς ἀναπαύσει, ἀντίθετα τοὺς ἔχει ἐγκλωβίσει, μετατρέποντας σὲ τελικὴ ἀνάλυση τὸ πρῶτο βαρὺ μέν, ἀλλὰ ἐλπιδοφόρο φορτίο, σὲ ἀδιάλειπτη κυκλοτερὴ κίνηση, ἀπὸ τὸν ἐφησυχασμό, στὸν χαρτοπόλεμο κατὰ τοῦ οἰκουμενισμοῦ, ἀπὸ τὸν χαρτοπόλεμο, μὲ περισσότερο ζῆλο στὸν ἀντιζηλωτισμὸ καὶ πάλι στὸν ἐφησυχασμὸ καὶ οὕτω καθ’ ἑξῆς.
5 Αυγούστου 2019 - 6:36 π.μ

41 σχόλια:

  1. Η ανάρτηση έχει ΨΕΥΔΗ και παλαιοημερολογίτικες πλάνες!


    Η αλήθεια:

    Ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος μὲ τὸ ἔργο του “Τὰ δύο ἄκρα” έγινε από τους πιο ενοχλητικούς αντίπαλους του Οικουμενισμού και των αδικαιολόγητων Σχισμάτων με τα οποία ο Διάβολος χορεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε στον Οικουμενισμό, ούτε στα σχίσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντροπή στον ιστολόγο Κώστα να βάζει μεροληπτικώς στις αναρτήσεις μόνο τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες και να μην βάζεις τις απαντήσεις στις παλαιοημερολογίτικες πλάνες. Ντροπή για την μεροληψία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ἡ ἀνάρτησις αὐτή περιγράφει μέ ἀκρίβειαν τήν ἀρνητικήν συμβολήν στά ἐκκλησιαστικά τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου, τοῦ μεγαλυτέρου κήρυκος τῆς αἱρέσεως τοῦ "ἀχρικαιρισμοῦ" καί τοῦ "δυνητισμοῦ" κατά τόν 20όν αἰῶνα. Μέ τά στρεψόδικα ἄρθρα καί βιβλία του κατά τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ., κατώρθωσε νά βυθίσῃ εἰς λήθαργον τό Ἅγιον Ὄρος καί πολλούς ἄλλους πού δέν εἶχαν ἐπαρκῆ θεολογικήν παιδείαν. Τό βιβλίον του "Τά Δύο Ἄκρα" ἀποτελεῖ μνημεῖον διαστροφῆς τῆς Ἀληθείας. Ἡ αἵρεσις τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου συνίσταται εἰς τό νά ἀποτρέπῃ τόν πόλεμον τῆς Ἐκκλησίας κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μέ «πραγματικά πυρά», δηλαδή μέ τήν ἀποκήρυξιν τῶν αἱρετικῶν ἐπισκόπων. Ἐπιτρέπει μόνον φραστικάς καί γραπτάς διαμαρτυρίας («Τά Δύο ’Άκρα», σ. 73-74), δηλαδή μόνον τόν «χαρτοπόλεμον», ὅπως εὐστόχως ἔχει χαρακτηρίσει τάς ἀντιδράσεις αὐτάς ὁ ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης. Ἔτσι, ὅμως, παθαίνουν σύγχυσιν ἀκόμη καί ἀληθινοί στρατιῶται τοῦ Χριστοῦ, οἱ ὁποῖοι ἀφοπλίζονται καί ἀκινητοποιοῦνται, ἀποδυναμώνεται καί παραλύει ὁ ἀντιαιρετικός ἀγών τῆς Ἐκκλησίας, καί ἐπικρατεῖ ἡ αἵρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ὁ λόγος διά τόν ὁποῖον ἡ Ἐκκλησία ἀνέκαθεν ἐνίκα τάς αἱρέσεις εἶναι ὅτι ἔχει ἐνσωματωμένον ἕνα, οὕτως εἰπεῖν, αὐτόματον διορθωτικόν μηχανισμόν, ὁ ὁποῖος συνίσταται εἰς τήν ἀποτελεσματικήν ἀντίδρασιν (καί ὄχι εἰς «χαρτοπόλεμον»!) τῶν ὑγιῶν μελῶν Της πρός τάς αἱρετικάς διδασκαλίας καί πράξεις τῶν «ψευδεπισκόπων» καί τῶν ψευδοδιδασκάλων. Αὐτόν ἀκριβῶς τόν μηχανισμόν ἠκύρωσεν ἡ αἱρετική διδασκαλία τοῦ π. Ἐπιφανίου. Κατά τά ἄλλα, ὁ π. Ἐπιφάνιος ὑπῆρξεν ἕνας ἐνάρετος κληρικός μέ θετικήν συμβολήν εἰς ἄλλα ἐκκλησιαστικά θέματα, ὅπως π.χ. εἶναι τό σπουδαῖον βιβλίον του κατά τῆς Μασσονίας. Γιά τό θετικόν αὐτό ἔργον του, εὐχόμεθα νά τόν ἀπαλλάξῃ ὁ Θεός ἀπό τό βαρύ ἁμάρτημά του νά συμμαχήσῃ οὐσιαστικῶς μέ τούς Οἰκουμενιστάς μέ τήν κήρυξιν τῆς αἱρέσεως τοῦ "ἀχρικαιρισμοῦ" καί ὄχι, βεβαίως, γιά τά "ἀντι-οικουμενιστικά" του ἄρθρα, τά ὁποῖα εἶναι ἄνευ ἀξίας, ἤ μᾶλλον συνέβαλον ἀρνητικῶς, ὅπως προανέφερα, ἐφόσον μέ αὐτά ἐπολέμησε τήν ἀποτείχισιν, ἀποκρύψας καί διαστρεβλώσας τήν Ἁγιοπατερικήν διδασκαλίαν καί πρᾶξιν ἐπί τοῦ θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λάθος κάνεις παλαιοημερολογίτη κ. Χατζηνικολάου!


    Ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος μὲ τὸ ἔργο του “Τὰ δύο ἄκρα” έγινε από τους πιο ενοχλητικούς αντίπαλους του Οικουμενισμού και των αδικαιολόγητων Σχισμάτων με τα οποία ο Διάβολος χορεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης, που επικαλείται ο παλαιοημερολογίτης κ. Χατζηνικολάου ήταν Αντιοικουμενιστής που δεν άνηκε στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα!

    Τέτοιο μεγάλο Αντιοικουμενιστή δεν έχουν να παρουσιάσουν οι άνθρωποι που ανήκουν στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!

    Ο ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης ανήκει στην Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου!

    Και είναι ένα ΧΑΣΤΟΥΚΙ στους προωθούντες τα ημερολογικά σχίσματα ως... λύση στον Οικουμενισμό!


    Ο ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης, που επικαλείται ο παλαιοημερολογίτης κ. Χατζηνικολάου ήταν Αντιοικουμενιστής που δεν άνηκε στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα!

    Τέτοιο μεγάλο Αντιοικουμενιστή δεν έχουν να παρουσιάσουν οι άνθρωποι που ανήκουν στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!

    Ο ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης ανήκει στην Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου!

    Και είναι ένα ΧΑΣΤΟΥΚΙ στους προωθούντες τα ημερολογικά σχίσματα ως... λύση στον Οικουμενισμό!

    Όμως ο ιερός Χρυσόστομος λέει ότι ούτε αίμα του μαρτυρίου ξεπλένει τα σχίσματα!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης, που επικαλείται ο παλαιοημερολογίτης κ. Χατζηνικολάου ήταν Αντιοικουμενιστής που δεν άνηκε στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα!

    Τέτοιο μεγάλο Αντιοικουμενιστή δεν έχουν να παρουσιάσουν οι άνθρωποι που ανήκουν στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!

    Ο ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης ανήκει στην Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου!

    Και είναι ένα ΧΑΣΤΟΥΚΙ στους προωθούντες τα ημερολογικά σχίσματα ως... λύση στον Οικουμενισμό!

    Όμως ο ιερός Χρυσόστομος λέει ότι ούτε αίμα του μαρτυρίου ξεπλένει τα σχίσματα!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε αίρεση δεν έχει πέσει ο Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, σε αίρεση έχουν πέσει οι παλαιοημερολογίτες εκείνοι που έκαναν δόγμα πίστεως την αλλαγή του ημερολογίου!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πιο σωστά.

    Σε αίρεση δεν έχει πέσει ο Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, σε αίρεση έχουν πέσει οι παλαιοημερολογίτες εκείνοι που έκαναν δόγμα πίστεως το παλαιό ημερολόγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης άνηκε στην Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου και δεν τον ακούσαμε ποτέ να προτείνει το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα ως λύση στον Οικουμενισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο διάβολος άλλαξε τον τρόπο για να πλανησει τους Χριστιανούς. Διαπίστωσε πως με την κατά μέτωπο επίθεση για άρνηση Πίστης, ανέδειξε πολλούς Αγίους Μάρτυρες στην Αγία Εκκλησία.
    Και λέει η παράδοση πως κάποτε είδε το νέφος των μαρτύρων στον παράδεισο και την πολύ την Δόξα, και είπε πως θα αλλάξει τον τρόπο της πλάνης.
    Έτσι στις μέρες μας, όπου η αποστασία έχει προχωρήσει δεν είναι δύσκολο να πλανησει και τους Ορθοδόξους Χριστιανούς που ζούνε πνευματική ζωή.

    Όσο για το αχρι του κοινού ποτηρίου, είναι και αυτό μια πλάνη διότι ο Πάπας δεν έχει ποτήριο.
    Το αχρι κοινού ποτηρίου είναι μια ψεύτικη ουτοπία για να καθησυχάζει πάλι τους έχοντας κάπως τον νουν άγρυπνον ενώ το απόστημα έχει προχωρήσει.

    Ο Οικουμενισμος επετεύχθη, έγινε η ενωση με τη Σύνοδο στο Κολυμπάρι, δεν υπάρχει κάτι άλλο γιά νά την ολοκληρώσει.
    Βάση αυτής, θα βγαίνουν σιγά σιγά οι εγκύκλιοι, όπως η του κοινού γάμου μεταξύ των αιρέσεων.

    Δεν υπάρχει σταμάτημα στην πορεία των κακοδόξων, μόνο η αποτείχιση είναι η ορθόδοξη αντιμετώπιση, κατά του οικουμενισμού, καθώς απλώθηκε όπως ο καρκίνος και δεν υπάρχει θεραπεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λάθος το σχόλιο 5 Αυγούστου 2019 - 9:59 π.μ.

    Ο Μαρίνος Ριτσούδης είναι παλαιοημερολογίτης ναί ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης άνηκε στην Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου και δεν τον ακούσαμε ποτέ να προτείνει το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα ως λύση στον Οικουμενισμό!

    Ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος μὲ τὸ ἔργο του “Τὰ δύο ἄκρα” έγινε από τους πιο ενοχλητικούς αντίπαλους του Οικουμενισμού και των αδικαιολόγητων Σχισμάτων με τα οποία ο Διάβολος χορεύει!

    Λάβετε τα υπ΄όψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ούτε στον Οικουμενισμό, ούτε στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Την Σύνοδο του Κολυμπαρίου δεν την δέχονται οι Αντιοικουμενιστές της Εκκλησίας του Νέου Ημερολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την δεχονται στην πραξη εφοσον μνημονευουν τους οικουμενιστες και ειναι στην ιδια εκκλησία.

      Διαγραφή
  16. Είσαι λάθος 5 Αυγούστου 2019 - 11:08 π.μ...
    Αυτά είναι δικά σου συμπεράσματα τραβηγμένα.
    Την Σύνοδο του Κολυμπαρίου δεν την δέχονται οι Αντιοικουμενιστές της Εκκλησίας του Νέου Ημερολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος προώθησε την Παναίρεση του Οικουμενισμού τόσο, όσο κανείς άλλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτά 6 Αυγούστου 2019 - 4:27 π.μ. είναι ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ !

    Η αλήθεια είναι ότι :

    Ο άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος έγινε από τους πιο ενοχλητικούς αντίπαλους του Οικουμενισμού και των αδικαιολόγητων Σχισμάτων με τα οποία ο Διάβολος χορεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο αιρετικότατος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος κήρυττε την Αίρεση του Δυνητισμού. Δηλαδή στον 15 κανόνα της ΑΒ Συνόδου περί της ανάγκης αποτειχίσεως των Ορθοδόξων από τους κηρύττοντες αίρεση, δίδασκε αντορθόδοξα ότι ο κανόνας είναι προαιρετικός και όποιος γουστάρει δεν τον εφαρμόζει. Ε... δεν τρέχει και τίποτα έλεγε και να μην τον εφαρμόσης, πάλι Ορθόδοξος θα είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος έγινε από τους πιο ενοχλητικούς αντίπαλους του Οικουμενισμού και των αδικαιολόγητων Σχισμάτων με τα οποία ο Διάβολος χορεύει!
    Ο άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος ερμήνευσε μάλιστα σωστά στον 15 κανόνα της ΑΒ Συνόδου ως προαιρετικό κανόνα.
    Μπορεί να δυσαρέστησε μερικούς φιλοσχισματικούς και να τους έκοψε την φόρα για σχίσματα αλλά δεν πειράζει. Όλη η Ορθοδοξία τον τιμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπορεί να δυσαρέστησε και τους σχισματικούς και να τους αποκάλυψε την πλάνη τους, αλλά δεν πειράζει. Και τί μ΄ αυτό; Καλό έκανε και όλη η Ορθοδοξία τον τιμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μια επανάληψη σχολίου του ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ δεν κάνει κακό.

    Σε αίρεση δεν έχει πέσει ο Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, σε αίρεση έχουν πέσει οι παλαιοημερολογίτες εκείνοι που έκαναν δόγμα πίστεως την αλλαγή του ημερολογίου!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ

    5 Αυγούστου 2019 - 9:07 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πιο σωστά.

    Σε αίρεση δεν έχει πέσει ο Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, σε αίρεση έχουν πέσει οι παλαιοημερολογίτες εκείνοι που έκαναν δόγμα πίστεως το παλαιό ημερολόγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αδελφέ, Α.Χ.Ο. με το συμπάθιο...νηστεύεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όσο το "οστις θέλει οπίσω μου ελθείν είναι δυνητικό, άλλο τόσο και ο 15ος κανόνας έχει δυνητική μορφή και απάδει της υποχρέωσης.
    Ανάθεμα σε αυτούς που πιστεύουν στην θεωρία των κλάδων, δηλαδή είτε εδώ είτε εκεί όλα το ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι μεγάλη πλάνη και βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος, η γνώμη του Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου, ότι ο 15ος κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου είναι προαιρετικός. Το ίδιο ισχύει βεβαίως και για κάθε κανόνα του Ιερού Πηδαλίου.
    Οι Οικουμενικές Σύνοδοι και οι Άγιοι Πατέρες που τις συγκροτούσαν, αποφάσιζαν εν Αγίω Πνεύματι και θέσπιζαν κανόνες, για να λειτουργεί η Εκκλησία με τάξη και αρμονία, για να διατηρείται αμόλυντη από τις αιρέσεις και να σώζεται διαχρονικά και μέχρι την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού. Δεν παίζουμε την κολοκυθιά, με τους Ιερούς κανόνες του Πηδαλίου, οι οποίοι γι αυτό νομοθετήθηκαν, για να τηρούνται. Η προαιρετικότητα σημαίνει αυτόματα και κατάργηση οποιουδήποτε νόμου και κανόνα, και στην πολιτεία και στην Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος αντί να επιλέξει την Θεόσδοτη, Θεάρεστη και Θεοδίδακτη Οδό της αμέσου Αγιοπατερικής απομακρύνσεως διά της αυτομάτου διακοπής μνημονεύσεως και αποτειχίσεως (της διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας με όσους κοινωνούν με ακοινωνήτους), κάθεται και “αναβαπτίζει” τον Κανόνα ως “δυνητικό”, ανασκευάζει ως κριτήριο Αποτειχίσεως αυτοκατάκριτες καινοτομίες περί συνυπάρξεως με την αίρεση, εφεύρει δικές του θεωρίες του “άχρι καιρού” (την αίρεση του “Αχρικαιριτισμού”) και υλοποιεί την διπλωματική, δειλόσπορη αναμονή του “κοινού ποτηρίου” (intercommunion);
    Εάν τα δίδασκαν αυτά οι Πατέρες, τότε δεν θα είχε πρόβλημα. Δεν γνωρίζω με ποιόν τρόπο θα μπορέσει να δικαιολογηθεί στον αδέκαστο Κριτή για τις Αντιπατερικές και αντορθόδοξές του θεωρίες, οι οποίες (το φρικτότερο) είχαν και συνεχίζουν να έχουν καταστρεπτικές διαστάσεις σε μυριάδες ψυχές… Αυτές οι θεωρίες ειν’ απολύτως ξένες, παράξενες και αποξενωμένες από την Πατερική Παράδοση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μια επανάληψη σχολίου του ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ δεν κάνει κακό.

    Σε αίρεση δεν έχει πέσει ο Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, σε αίρεση έχουν πέσει οι παλαιοημερολογίτες εκείνοι που έκαναν δόγμα πίστεως την αλλαγή του ημερολογίου!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαρίνε Ριτσούδη δεν τα λες καθόλου καλά. Τα έχεις μπερδέψει.

    Μαρίνε Ριτσούδη είσαι παλαιοημερολογίτης ναί ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος έγινε από τους πιο ενοχλητικούς αντίπαλους του Οικουμενισμού και των αδικαιολόγητων Σχισμάτων με τα οποία ο Διάβολος χορεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ο άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος ερμήνευσε μάλιστα σωστά στον 15 κανόνα της ΑΒ Συνόδου ως προαιρετικό κανόνα.
    Μπορεί να δυσαρέστησε μερικούς φιλοσχισματικούς και να τους έκοψε την φόρα για σχίσματα αλλά δεν πειράζει. Όλη η Ορθοδοξία τον τιμά.
    Μπορεί να δυσαρέστησε και τους σχισματικούς και να τους αποκάλυψε την πλάνη τους, αλλά δεν πειράζει. Και τί μ΄ αυτό; Καλό έκανε και όλη η Ορθοδοξία τον τιμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Στον αδέκαστο Κριτή για τις Αντιπατερικές και αντορθόδοξές παλαιοημερολογίτικες θεωρίες τους θα απολογηθούν οι πρωταίτιοι του παλαιοημερολογίτικου σχίσματος.

    Ο άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος θα λάβει τον στέφανο από τον αδέκαστο Κριτή για την αντίθετη στάση του και προς τον οικουμενισμό και προς τα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. θα μας πεις εν τέλει εάν νηστεύεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Oι απόψεις του Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου είναι απολύτως ξένες και αποξενωμένες από την Πατερική Παράδοση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το κριτήριο για την ανάγκη και το υποχρεωτικό της αποτειχίσεως, δεν το έθεσαν μόνο εκατοντάδες Θεούμενοι και Θεοφόροι Άγιοι Πατέρες με προεξάρχοντα, εξέχοντα και εξαίρετο πρόεδρο τον Μέγα Φώτιο, αλλά το έθεσε ο Ίδιος ο Θεός, το Άγιον Πνεύμα.
    Το κριτήριο αυτό είναι:
    Να κηρύσσει κανείς αίρεση κατεγνωσμένη δημοσίως, “γυμνή τη κεφαλή”, αναισχύντως, δίχως συστολή και καμία ντροπή.
    Είναι τροπή και αίσχος και δειλία και αθεοφοβία, να αλλάζουμε τους Κανόνες και να θέτουμε δικές μας ερμηνείες και δικά μας νέα όρια και καινούργια κριτήρια, τα οποία καλύπτουν το δικό μας συμβιβασμό, την δική μας ενοχή, συνύπαρξη και συμπόρευση με την Παναίρεση.
    Είναι βλασφημία να παρερμηνεύουμε τους Κανόνες και να λέμε ότι είναι δυνητικοί, δηλαδή άμα θέλουμε τους εφαρμόζουμε και όποιον αποφασίσει και τους εφαρμόσει, να του λέμε ότι επειδή το έκανε τώρα είναι εκτός Εκκλησίας. Είναι σαν να λέμε στους Αγίους Πατέρες και τον Ίδιο τον Θεό, ότι είναι υπαίτιοι σχίσματος, διότι διά της ολοψύχου εφαρμογής των Κανόνων, θέτουν τους πιστούς “εκτός Εκκλησίας!”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος ερμήνευσε μάλιστα σωστά στον 15 κανόνα της ΑΒ Συνόδου ως προαιρετικό κανόνα.
    Μπορεί να δυσαρέστησε μερικούς φιλοσχισματικούς και να τους έκοψε την φόρα για σχίσματα αλλά δεν πειράζει. Όλη η Ορθοδοξία τον τιμά.
    Μπορεί να δυσαρέστησε και τους σχισματικούς και να τους αποκάλυψε την πλάνη τους, αλλά δεν πειράζει. Και τί μ΄ αυτό; Καλό έκανε και όλη η Ορθοδοξία τον τιμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Οι ιεροί Κανόνες ερμηνεύονται σωστά όχι από τους σχισματικούς, αλλά από τους Αγίους.

    Ο ΙΕ΄ ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ.
    ΄
    Και τυφλός να είναι κανείς τον βλέπει.

    Αυτό έκανε και άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος: ερμήνευσε μάλιστα σωστά στον 15 κανόνα της ΑΒ Συνόδου ως προαιρετικό κανόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Oι απόψεις του αγίου Γέροντα της Ορθοδοξίας Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου συμφωνούν με την Αγία Παράδοση της Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΔΕΙΛΟΣ ΚΑΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ
    Ντροπή δεν είναι η άγνοια ούτε η αδυναμία να προχωρήσει κανείς σε Αποτείχιση. Ντροπή και αίσχος είναι η δειλία και αθεοφοβία να αλλάζουμε τους Κανόνες και να θέτουμε δικές μας ερμηνείες και δικά μας νέα όρια και καινούργια κριτήρια τα οποία όλα καλύπτουν το δικό μας συμβιβασμό, την δική μας ενοχή, συνύπαρξη και συμπόρευση με την παναίρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Oι απόψεις του αγίου Γέροντα της Ορθοδοξίας Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου συμφωνούν με την Αγία Παράδοση της Εκκλησίας.

    ΔΕΙΛΟΣ ΚΑΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΣ ανώνυμος 8 Αυγούστου 2019 - 5:40 μ.μ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή