Η καθ’ ημάς
Εκκλησία φρονούσα ότι η των διαφόρων Χριστιανικών Εκκλησιών προσέγγισις προς
αλλήλας και κοινωνία ουκ αποκλείεται υπό των υφισταμένων μεταξύ αυτών
δογματικών διαφορών και ότι τοιαύτη τις προσέγγισις τα μάλα εστίν ευκταία και
αναγκαία και πολλαχώς χρήσιμος εις τε το καλώς ενοούμενον συμφέρον εκάστης των
επί μέρους Εκκλησιών και του όλου χριστιανικού σώματος και εις παρασκευήν και
διευκόλυνσιν της πλήρους ποτέ, συν Θεώ και ευλογημένης ενώσεως, έκρινε τον
παρόντα καιρόν τα μάλιστα πρόσφορον προς ανακίνησιν και από κοινού μελέτην του
σπουδαίου τούτου ζητήματος. Ει γαρ και εν τούτω ενδέχεται ίνα προκύψωσι και
παρεμβληθώσιν αι από των παλαιών προλήψεων και έξεων ή και εξ αξιώσεων
δυσχέρεια, αι τοσάκις τέως το έργον της ενώσεως ματαιώσασαι, όμως κατά την
γνώμην ημών, περί απλής το κατ΄ αρχάς προκειμένου συναφείας και προσεγγίσεως, αι
δυσχέρειαι αύται έσονται πάντως ήττον σπουδαίαι, αγαθής δε υπαρχούσης θελήσεως
και διαθέσεως ούτε δύνανται ούτε οφείλουσι κώλυμα αποτελέσαι ακαταγώνιστον και
ανυπέρβλητον.
Όθεν το πράγμα ημείς γε και κατορθωτόν και είπερ ποτέ εύκαιρον επί τη
συντελεσθείση νυν επ΄ αισίοις συμπήξει της Κοινωνίας των Εθνών υπολαμβάνοντες,
προαγόμεθα θαρρούντως εκθείναι ενταύθα εν ολίγοις τας σκέψεις και την γνώμην
ημών περί του τρόπου, καθ΄ ον την προσέγγισιν ταύτην και συνάφειαν ενοούμεν και
δυνατήν υπολαμβάνομεν, μετά πόθου εκζητούντες και απεκδεχόμενοι την κρίσιν και
την γνώμην και των λοιπών των τε κατά την Ανατολήν αδελφών και των εν τη Δύσει
και απανταχού σεβασμίων Χριστιανικών Εκκλησιών.
Νομίζομεν τοίνυν
ημείς, ότι δύο τάδε τα μέγιστα εις την επίτευξιν της τοιαύτης εφετής και
ωφελίμου προσεγγίσεως συντελέσαι και ταύτην κατεργάσασθαι και εκδηλούν
δύνανται.
Και πρώτον αναγκαίαν και απαραίτητον υπολαμβάνομεν την άρσιν και απομάκρυνσιν πάσης αμοιβαίας δυσπιστίας και δυσφορίας μεταξύ των διαφόρων Εκκλησιών, προκαλουμένης εκ της παρά τισιν εξ αυτών παρατηρουμένης τάσεως εις το σαγηνεύσαι και προσηλυτίσαι άλλων ομολογιών οπαδούς. Ουδείς γαρ αγνοεί τι και σήμερον συμβαίνει δυστυχώς πολλαχού, επί διασπάσει της εσωτερικής ειρήνης των Εκκλησιών, ιδία των εν Ανατολή, νέων ούτω θλίψεων και δοκιμασιών παρ΄ αυτών των ομοθρήσκων επιφερομένων αυτοίς, και οίαν μεγάλην, αντί του μηδαμινού αποτελέσματος, προκαλεί απέχθειαν και οξύτητα αντιθέσεως η τάσις αύτη τινών εις το προσηλυτίζειν και σαγηνεύειν τούς οπαδούς των άλλων χριστιανικών ομολογιών.
Ούτω δε της ειλικρινείας και της εμπιστοσύνης προ παντός αποκαθισταμένης μεταξύ των Εκκλησιών, νομίζομεν δεύτερον ότι επιβάλλεται ίνα αναζωπυρωθή και ενισχυθή προ παντός η αγάπη μεταξύ των Εκκλησιών, μη λογιζομένων αλλήλας ως ξένας καί αλλοτρίας, αλλ΄ ως συγγενείς και οικείας εν Χριστώ καί "συγκληρονόμους και συσσώμους της επαγγελίας του Θεού εν τω Χριστώ". (Εφεσ. 3, 6). Υπό της αγάπης γαρ εμπνεόμεναι αι διάφοροι Εκκλησίαι και ταύτην προτάσσουσαι εν ταις περί των άλλων κρίσεσι και ταις προς αυτάς σχέσεσι, την μεν διάστασιν αντί του επεκτείνειν και αυξάνειν ως οίον τε συντομεύσαι και σμικρύναι δυνήσονται, δια της διεγέρσεως δε τακτικού φιλαδέλφου ενδιαφέροντος περί της καταστάσεως, της ευσταθείας και της ευεξίας των άλλων Εκκλησιών, δια της σπουδής εις το παρακολουθείν τοις παρ΄ αυταίς συμβαίνουσι και ακριβέστερον γνωρίζειν το κατ΄ αυτάς και δια της προθυμίας εις το τείνειν εκάστοτε αμοιβαίως χείρα βοηθείας και αντιλήψεως, πολλά τα αγαθά εις δόξαν και εις όφελος εαυτών τε και του χριστιανικού σώματος επιτελέσουσι και κατορθώσουσι.
Δύναται δε η φιλία αύτη και αγαθόφρων πρός αλλήλους διάθεσις εκφαίνεσθαι και τεκμηριούσθαι ειδικώτερον, κατά την γνώμην ημών, ως εξής:
α) δια της παραδοχής ενιαίου ημερολογίου προς ταυτόχρονον εορτασμόν των μεγάλων χριστιανικών εορτών υπό πασών των Εκκλησιών,
---------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
β) δια της ανταλλαγής αδελφικών γραμμάτων κατά τας μεγάλας του εκκλησιαστικού ενιαυτού εορτάς, εν αις είθισται, και εν άλλαις εκτάκτοις περιστάσεσι,
γ) δια της οικειοτέρας συσχετίσεως των εκασταχού ευρισκομένων αντιπροσώπων των διαφόρων Εκκλησιών,
δ) δια της επικοινωνίας των Θεολογικών Σχολών και των αντιπροσώπων της Θεολογικής Επιστήμης και δια της ανταλλαγής των εν εκάστη Εκκλησία εκδιδομένων θεολογικών και εκκλησιαστικών περιοδικών και συγγραμμάτων,
στ) δια της συγκροτήσεως παγχριστιανικών συνεδρίων προς εξέτασιν ζητημάτων κοινού πάσαις ταις Εκκλησίαις ενδιαφέροντος,
ζ) δια της απαθούς και επί το ιστορικώτερον εξετάσεως των δογματικών διαφορών από της έδρας και εν ταις συγγραφαίς,
η) δια του αμοιβαίου σεβασμού των κρατούντων εν ταις διαφόροις Εκκλησίαις ηθών και εθίμων,
θ) δια της παροχής αμοιβαίως ευκτηρίων οίκων και κοιμητηρίων δια τας κηδείας και την ταφήν των εν τη ξένη αποθνησκόντων οπαδών των ετέρων ομολογιών,
ι) δια της πρόφρονος τέλος αμοιβαίας υποστηρίξεως των Εκκλησιών εν τοις έργοις της θρησκυτικής επιρρώσεως, της φιλανθρωπίας και τοις παραπλησίοις.
Και πρώτον αναγκαίαν και απαραίτητον υπολαμβάνομεν την άρσιν και απομάκρυνσιν πάσης αμοιβαίας δυσπιστίας και δυσφορίας μεταξύ των διαφόρων Εκκλησιών, προκαλουμένης εκ της παρά τισιν εξ αυτών παρατηρουμένης τάσεως εις το σαγηνεύσαι και προσηλυτίσαι άλλων ομολογιών οπαδούς. Ουδείς γαρ αγνοεί τι και σήμερον συμβαίνει δυστυχώς πολλαχού, επί διασπάσει της εσωτερικής ειρήνης των Εκκλησιών, ιδία των εν Ανατολή, νέων ούτω θλίψεων και δοκιμασιών παρ΄ αυτών των ομοθρήσκων επιφερομένων αυτοίς, και οίαν μεγάλην, αντί του μηδαμινού αποτελέσματος, προκαλεί απέχθειαν και οξύτητα αντιθέσεως η τάσις αύτη τινών εις το προσηλυτίζειν και σαγηνεύειν τούς οπαδούς των άλλων χριστιανικών ομολογιών.
Ούτω δε της ειλικρινείας και της εμπιστοσύνης προ παντός αποκαθισταμένης μεταξύ των Εκκλησιών, νομίζομεν δεύτερον ότι επιβάλλεται ίνα αναζωπυρωθή και ενισχυθή προ παντός η αγάπη μεταξύ των Εκκλησιών, μη λογιζομένων αλλήλας ως ξένας καί αλλοτρίας, αλλ΄ ως συγγενείς και οικείας εν Χριστώ καί "συγκληρονόμους και συσσώμους της επαγγελίας του Θεού εν τω Χριστώ". (Εφεσ. 3, 6). Υπό της αγάπης γαρ εμπνεόμεναι αι διάφοροι Εκκλησίαι και ταύτην προτάσσουσαι εν ταις περί των άλλων κρίσεσι και ταις προς αυτάς σχέσεσι, την μεν διάστασιν αντί του επεκτείνειν και αυξάνειν ως οίον τε συντομεύσαι και σμικρύναι δυνήσονται, δια της διεγέρσεως δε τακτικού φιλαδέλφου ενδιαφέροντος περί της καταστάσεως, της ευσταθείας και της ευεξίας των άλλων Εκκλησιών, δια της σπουδής εις το παρακολουθείν τοις παρ΄ αυταίς συμβαίνουσι και ακριβέστερον γνωρίζειν το κατ΄ αυτάς και δια της προθυμίας εις το τείνειν εκάστοτε αμοιβαίως χείρα βοηθείας και αντιλήψεως, πολλά τα αγαθά εις δόξαν και εις όφελος εαυτών τε και του χριστιανικού σώματος επιτελέσουσι και κατορθώσουσι.
Δύναται δε η φιλία αύτη και αγαθόφρων πρός αλλήλους διάθεσις εκφαίνεσθαι και τεκμηριούσθαι ειδικώτερον, κατά την γνώμην ημών, ως εξής:
α) δια της παραδοχής ενιαίου ημερολογίου προς ταυτόχρονον εορτασμόν των μεγάλων χριστιανικών εορτών υπό πασών των Εκκλησιών,
---------
Καί ἡ Πατριαρχική Ἐγκύκλιος τοῦ 1902 ὡμιλοῦσε γιά "ἀναδενδράδες τοῦ Χριστιανισμοῦ," τοὐτέστιν υἱοθετοῦσε τήν "θεωρίαν τῶν κλάδων," πού εἶναι ἡ πεμπτουσία τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, καί ἐπρότεινε τήν ἀλλαγήν τοῦ ἡμερολογίου. Τήν ἄρρηκτον αὐτήν σχέσιν μεταξύ ἀλλαγῆς τοῦ ἡμερολογίου καί τῆς προωθήσεως του Οἰκουμενισμοῦ συναντοῦμε καί εἰς πλῆθος ἄλλων πηγῶν πού ἐδημοσιεύθησαν ΠΡΙΝ ἀπό τό 1924, ὅταν οἱ Οἰκουμενισταί προέβησαν ἀντικανονικῶς εἰς τήν ἀλλαγήν. Οἱ σύγχρονοι Οἰκουμενισταί καί κρυπτο-οικουμενισταί, ὅμως, ὅπως οἱ τῆς Ἱ.Μ. Πειραιῶς, οἱ περί τόν π. Ε. Τρικαμηνᾶν (Ε.Τ.) κ.ἄ., ἰσχυρίζονται ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΑ ὅτι ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου δέν ἔχει σχέσιν μέ τόν Οἰκουμενισμόν!!! Ἐτυφλώθησαν πνευματικῶς οἱ ἴδιοι καί ἐπιδιώκουν τήν πνευματικήν τύφλωσιν καί τῶν ἄλλων! Συμπεριφέρονται δέ ὅπως οἱ Ἰωχωβῖται, μέ ἐπιμονήν εἰς τά ΨΕΥΔΗ των, παρά τό γεγονός ὅτι τούς ἀποδεικνύουμε μέ ἀδιάσειστα στοχεῖα ὅτι ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ. Τόσον πολύ ἔχουν πωρωθῆ, ὥστε νά γράφουν ἀφενός μέν ὀρθότατα ὅτι πρέπει νά ὁμολογοῦμε ὅταν μᾶς ζητοῦν νά παραβοῦμε μίαν παράδοσιν, ὅπως π.χ. νά φᾶμε κρέας τήν Μ. Τεσσαρακοστήν, ἀρνούμενοι νά τό πράξουμε ἀκόμη καί μέ θυσίαν τῆς ζωῆς μας, ἀφετέρου δέ διαστροφικῶς κατακρίνουν τούς Ὀρθοδόξους τοῦ 1924 πού δέν ὑπήκουσαν εἰς τούς μασόνους "πατριάρχας" καί "ἀρχιεπισκόπους" πού ἐπέβαλαν πραξικοπηματικῶς τήν ἀλλαγήν τοῦ ἑορτολογίου. Τώρα, γιατί ἡ ἄρνησις πρός τόν Τύραννον πού σοῦ προστάζει νά φάγῃς κρέας τήν Μ. Τεσσαρακοστήν εἶναι ὁμολογία Πίστεως, ἀλλ' ἡ ἄρνησις πρός τούς μασόνους τοῦ 1924 νά δεχθῇς τό νέον ἑορτολόγιον (ν.ἑ.) δέν εἶναι, καθ' ἥν στιγμήν μάλιστα γνωρίζεις ὅτι τό ν.ἑ. ἔχει καταδικασθῆ Συνοδικῶς τόν 16ον αἰῶνα καί, ὡς ἐκ τούτου, ἡ εἰσαγωγή του θά προκαλέσῃ σχίσμα, καθώς καί ὅτι ὁ σκοπός τοῦ ν.ἑ. εἶναι ἡ προώθησις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, αὐτό θά πρέπῃ νά μᾶς τό ἐξηγήσῃ ἡ ὁμάς τοῦ π. Ε.Τ. Στά τυχόν "σχόλια" τῶν ἀνωνύμων πρακτόρων πού ἐνεφανίσθησαν κατά τίς προηγούμενες ἡμέρες εἰς τό παρόν ἱστολόγιον καί ἔγραψαν ἀπίστευτες πνευματικές ἀκαθαρσίες, δέν θ' ἀπαντήσω. Ἄν ὑπάρξουν καλοπροαἰρετοι ἀναγνῶσται, παραπέμπονται στά σχόλιά μου τῶν 2-3 τελευταίων ἡμερῶν εἰς ἄλλας ἀναρτήσεις αὐτοῦ τοῦ ἱστολογίου.
β) δια της ανταλλαγής αδελφικών γραμμάτων κατά τας μεγάλας του εκκλησιαστικού ενιαυτού εορτάς, εν αις είθισται, και εν άλλαις εκτάκτοις περιστάσεσι,
γ) δια της οικειοτέρας συσχετίσεως των εκασταχού ευρισκομένων αντιπροσώπων των διαφόρων Εκκλησιών,
δ) δια της επικοινωνίας των Θεολογικών Σχολών και των αντιπροσώπων της Θεολογικής Επιστήμης και δια της ανταλλαγής των εν εκάστη Εκκλησία εκδιδομένων θεολογικών και εκκλησιαστικών περιοδικών και συγγραμμάτων,
στ) δια της συγκροτήσεως παγχριστιανικών συνεδρίων προς εξέτασιν ζητημάτων κοινού πάσαις ταις Εκκλησίαις ενδιαφέροντος,
ζ) δια της απαθούς και επί το ιστορικώτερον εξετάσεως των δογματικών διαφορών από της έδρας και εν ταις συγγραφαίς,
η) δια του αμοιβαίου σεβασμού των κρατούντων εν ταις διαφόροις Εκκλησίαις ηθών και εθίμων,
θ) δια της παροχής αμοιβαίως ευκτηρίων οίκων και κοιμητηρίων δια τας κηδείας και την ταφήν των εν τη ξένη αποθνησκόντων οπαδών των ετέρων ομολογιών,
ι) δια της πρόφρονος τέλος αμοιβαίας υποστηρίξεως των Εκκλησιών εν τοις έργοις της θρησκυτικής επιρρώσεως, της φιλανθρωπίας και τοις παραπλησίοις.
Ο τοποτηρητής
του Πατριαρχικού Οικουμενικού Θρόνου Κωνσταντινουπόλεως
+ Μητροπολίτης
Προύσης Δωρόθεος
Ο Μητροπολίτης Καισαρείας Νικόλαος.
Ο Μητροπολίτης Κυζίκου Κωνσταντίνος.
Ο Μητροπολίτης Αμασείας Γερμανός
Ο Μητροπολίτης Πισσιδείας Γεράσιμος
Ο Μητροπολίτης Αγκύρας Γερβάσιος
Ο Μητροπολίτης Αίνου Ιωακείμ
Ο Μητροπολίτης Βιζύης Άνθιμος
Ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας Ευγένιος
Ο Μητροπολίτης Σαράντα Εκκλησιών Αγαθάγγελος
Ο Μητροπολίτης Τυρολόης και Σερεντίου Χρυσόστομος
Ο Μητροπολίτης Δαρδανελλίων και Λαμψάκου Ειρηναίος
Ο Μητροπολίτης Καισαρείας Νικόλαος.
Ο Μητροπολίτης Κυζίκου Κωνσταντίνος.
Ο Μητροπολίτης Αμασείας Γερμανός
Ο Μητροπολίτης Πισσιδείας Γεράσιμος
Ο Μητροπολίτης Αγκύρας Γερβάσιος
Ο Μητροπολίτης Αίνου Ιωακείμ
Ο Μητροπολίτης Βιζύης Άνθιμος
Ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας Ευγένιος
Ο Μητροπολίτης Σαράντα Εκκλησιών Αγαθάγγελος
Ο Μητροπολίτης Τυρολόης και Σερεντίου Χρυσόστομος
Ο Μητροπολίτης Δαρδανελλίων και Λαμψάκου Ειρηναίος
Καί ἡ Πατριαρχική Ἐγκύκλιος τοῦ 1902 ὡμιλοῦσε γιά "ἀναδενδράδες τοῦ Χριστιανισμοῦ," τοὐτέστιν υἱοθετοῦσε τήν "θεωρίαν τῶν κλάδων," πού εἶναι ἡ πεμπτουσία τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, καί ἐπρότεινε τήν ἀλλαγήν τοῦ ἡμερολογίου. Τήν ἄρρηκτον αὐτήν σχέσιν μεταξύ ἀλλαγῆς τοῦ ἡμερολογίου καί τῆς προωθήσεως του Οἰκουμενισμοῦ συναντοῦμε καί εἰς πλῆθος ἄλλων πηγῶν πού ἐδημοσιεύθησαν ΠΡΙΝ ἀπό τό 1924, ὅταν οἱ Οἰκουμενισταί προέβησαν ἀντικανονικῶς εἰς τήν ἀλλαγήν. Οἱ σύγχρονοι Οἰκουμενισταί καί κρυπτο-οικουμενισταί, ὅμως, ὅπως οἱ τῆς Ἱ.Μ. Πειραιῶς, οἱ περί τόν π. Ε. Τρικαμηνᾶν (Ε.Τ.) κ.ἄ., ἰσχυρίζονται ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΑ ὅτι ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου δέν ἔχει σχέσιν μέ τόν Οἰκουμενισμόν!!! Ἐτυφλώθησαν πνευματικῶς οἱ ἴδιοι καί ἐπιδιώκουν τήν πνευματικήν τύφλωσιν καί τῶν ἄλλων! Συμπεριφέρονται δέ ὅπως οἱ Ἰωχωβῖται, μέ ἐπιμονήν εἰς τά ΨΕΥΔΗ των, παρά τό γεγονός ὅτι τούς ἀποδεικνύουμε μέ ἀδιάσειστα στοχεῖα ὅτι ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ. Τόσον πολύ ἔχουν πωρωθῆ, ὥστε νά γράφουν ἀφενός μέν ὀρθότατα ὅτι πρέπει νά ὁμολογοῦμε ὅταν μᾶς ζητοῦν νά παραβοῦμε μίαν παράδοσιν, ὅπως π.χ. νά φᾶμε κρέας τήν Μ. Τεσσαρακοστήν, ἀρνούμενοι νά τό πράξουμε ἀκόμη καί μέ θυσίαν τῆς ζωῆς μας, ἀφετέρου δέ διαστροφικῶς κατακρίνουν τούς Ὀρθοδόξους τοῦ 1924 πού δέν ὑπήκουσαν εἰς τούς μασόνους "πατριάρχας" καί "ἀρχιεπισκόπους" πού ἐπέβαλαν πραξικοπηματικῶς τήν ἀλλαγήν τοῦ ἑορτολογίου. Τώρα, γιατί ἡ ἄρνησις πρός τόν Τύραννον πού σοῦ προστάζει νά φάγῃς κρέας τήν Μ. Τεσσαρακοστήν εἶναι ὁμολογία Πίστεως, ἀλλ' ἡ ἄρνησις πρός τούς μασόνους τοῦ 1924 νά δεχθῇς τό νέον ἑορτολόγιον (ν.ἑ.) δέν εἶναι, καθ' ἥν στιγμήν μάλιστα γνωρίζεις ὅτι τό ν.ἑ. ἔχει καταδικασθῆ Συνοδικῶς τόν 16ον αἰῶνα καί, ὡς ἐκ τούτου, ἡ εἰσαγωγή του θά προκαλέσῃ σχίσμα, καθώς καί ὅτι ὁ σκοπός τοῦ ν.ἑ. εἶναι ἡ προώθησις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, αὐτό θά πρέπῃ νά μᾶς τό ἐξηγήσῃ ἡ ὁμάς τοῦ π. Ε.Τ. Στά τυχόν "σχόλια" τῶν ἀνωνύμων πρακτόρων πού ἐνεφανίσθησαν κατά τίς προηγούμενες ἡμέρες εἰς τό παρόν ἱστολόγιον καί ἔγραψαν ἀπίστευτες πνευματικές ἀκαθαρσίες, δέν θ' ἀπαντήσω. Ἄν ὑπάρξουν καλοπροαἰρετοι ἀναγνῶσται, παραπέμπονται στά σχόλιά μου τῶν 2-3 τελευταίων ἡμερῶν εἰς ἄλλας ἀναρτήσεις αὐτοῦ τοῦ ἱστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωνσταντίνε συμφωνείς και εσύ στον παραλογισμό ότι είναι Οικουμενιστές και κρυπτο-οικουμενιστές οι Αντιοικουμενιστές που ἰσχυρίζονται ότι οι παλαιοημερολογίτες δεν αποσχίστηκαν για τον Οικουμενισμό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί βάζεις τα μισά σχόλια μέσα στις αναρτήσεις σου και όχι όλα;
Συμφωνείς εσύ στην τρελλή σκέψη ότι οι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες είναι "πράκτορες";
Μια επανάληψη δεν νομίζω ότι κάνει κακό στους ανθρώπους που έχουν κάποια καλή προαίρεση, τους αρέσει η αλήθεια και δεν έχουν φανατισμό!
ΑπάντησηΔιαγραφή----------------------
Όσοι αγαπούν τήν Ἀλήθειαν, δηλαδή τόν Χριστόν, αυτοί δεν συκοφαντούν ΔΑΙΜΟΝΙΚΑ, τους Αντιοικουμενιστές που δεν γνωρίζουν, ως έμμισθους ή άμισθους "πράκτορες του Οικουμενισμού" και "πράκτορες του Βαρθολομαίου"!
Δεν έχουν σχέση όσοι αγαπούν τήν Ἀλήθειαν, δηλαδή τόν Χριστόν, με το συνειδητό ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΨΕΥΔΟΣ!
Όσοι αγαπούν τον Χριστό και την Αλήθεια, έχουν την υποχρέωση να μετανοούν όταν αποσχίζονται από την Εκκλησία για λεπτομέρειες και επουσιώδη πράγματα όπως η αλλαγή του ημερολογίου και να επανέρχονται στην Εκκλησία απο την οποία αποσχίστηκαν.
Όσοι αγαπούν τον Χριστό και την Αλήθεια, έχουν την υποχρέωση να σέβονται τους συγχρόνους Αγίους που αναδεικνύει ο Θεός.
Όσοι αγαπούν τον Χριστό και την Αλήθεια, δεν ισχυρίζονται ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΑ πράγματα, για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, να δικαιολογήσουν τις πλάνες τους και να μην επιστρέψουν στην Εκκλησία!!!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
4 Αυγούστου 2019 - 4:36 π.μ.
Η αντιοικουμενιστική Μητρόπολη Πειραιώς γράφει:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Η πεισματώδης επιμονή των Γ.Ο.Χ. στο παλαιό ημερολόγιο, η ανύψωσή του σε θέση δόγματος πίστεως και η απόδωση σ’ αυτό σωτηριολογικού χαρακτήρος, ενώ απεναντίας η θεώρηση του νέου ως καταραμένου, δαιμονικού, που όποιος το ακολουθεί δεν σώζεται, είναι πλάνη και ζήλος «ου κατ’ επίγνωση»."
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
ΜΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΛΗΓΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Σύντομος σχολιασμός του Παλαιοημερολογητικού ζητήματος
https://www.impantokratoros.gr/2837A100.el.aspx
Εγώ θα τροποποιήσω το παραπάνω κομμάτι της αντιοικουμενιστικής Μητρόπολης Πειραιώς και θα πω:
"Η πεισματώδης επιμονή ορισμένων παλαιοημερολογιτών να συνδέσουν το παλαιό ημερολόγιο με τον οικουμενισμό, η ανύψωσή του παλαιού ημερολογίου στη θέση του αντιοικουμενισμού (ω του μεγάλου παραλογισμού!!!) και η απόδωση σ’ αυτό σωτηριολογικού χαρακτήρος, ενώ απεναντίας η θεώρηση του νέου ως καταραμένου, δαιμονικού, και οικουμενιστικού που όποιος το ακολουθεί είναι οικουμενιστής και δεν σώζεται, είναι πλάνη και ζήλος «ου κατ’ επίγνωση»."
Καλή χώνεψη!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Πάμε τώρα στο κείμενο της ανάρτησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο επιχείρημα είναι το γραφόμενο:
"Δύναται δε η φιλία αύτη και αγαθόφρων πρός αλλήλους διάθεσις εκφαίνεσθαι και τεκμηριούσθαι ειδικώτερον, κατά την γνώμην ημών, ως εξής:
α) δια της παραδοχής ενιαίου ημερολογίου προς ταυτόχρονον εορτασμόν των μεγάλων χριστιανικών εορτών υπό πασών των Εκκλησιών,"
Αυτό τί σημαίνει; Ότι σκοπός των οικουμενιστών που άλλαξαν το ημερολόγιο ήταν ο ταυτόχρονος εορτασμός των μεγάλων χριστιανικών εορτών υπό πασών των "Εκκλησιών" όπως οικουμενιστικά τις ονομάζει.
Πραγματικά είναι απαραίτητη η συσχέτιση ημερολογίου και οικουμενισμού; ΟΧΙ! ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΟΧΙ!
Το μαρτυρούν οι Αντιοικουμενιστές της Εκκλησίας του Νέου Ημερολογίου.
Το μαρτυρούν οι Άγιοι της Εκκλησίας του Νέου Ημερολογίου που βγήκαν μετά το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα.
Το μαρτυρεί και η λογική! Τί σχέση έχει το Ημερολόγιο με τον Οικουμενισμό; ΚΑΜΙΑ!
Άσχετα ποιές ήταν οι προθέσεις των οικουμενιστών, δεν συνδέεται απαραίτητα Ημερολόγιο και Οικουμενισμός!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Επώνυμη και θεσμική απάντηση για την εκ των υστέρων προσπάθεια των παλαιοημερολογιτών, να δικαιολογήσουν το σχίσμα τους και να το αποδώσουν στον οικουμενισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφέρεται στους παλαιοημερολογίτες το κομμάτι.
"Ο ισχυρισμός δε τον οποίον προβάλλουν σήμερα για να δικαιολογήσουν την απόσχισή τους, ότι δηλαδή η Εκκλησία της Ελλάδος έχει εξ ολοκλήρου καταληφθεί από την αίρεση του Οικουμενισμού δεν δικαιώνεται, διότι την εποχή εκείνη, όπως μαρτυρούν οι ιστορικές πηγές, «ούτε καν, τουλάχιστον τις πρώτες δεκαετίες, ανεφέρθησαν στην αιρετική εγκύκλιο του 1920».
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
ΜΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΛΗΓΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Σύντομος σχολιασμός του Παλαιοημερολογητικού ζητήματος
https://www.impantokratoros.gr/2837A100.el.aspx
Ακούει κάθε αναγνώστης τί λέει η Μητρόπολη Πειραιώς;
Οι αρχικοί παλαιοημερολογίτες δεν είχαν λόγο να αποσχιστούν από την Εκκλησία λόγω οικουμενισμού "διότι την εποχή εκείνη, όπως μαρτυρούν οι ιστορικές πηγές, «ούτε καν, τουλάχιστον τις πρώτες δεκαετίες, ανεφέρθησαν στην αιρετική εγκύκλιο του 1920».
Δεν μας πείθουν τέτοιοι παλαιοημερολογίτικοι ισχυρισμοί και εκ των υστέρων προσπάθειες δικαιολόγησης του παλαιοημερολογίτικου σχίσματος! Μάθε το!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Οι παλαιοημερολογίτες τότε μόνο θα είχαν λόγο να αποσχιστούν από την επίσημη Εκκλησία, αν η Εκκλησία είχε τότε εξ ολοκλήρου καταληφθεί από την αίρεση του Οικουμενισμού. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΟΣ να ισχυριστούμε ότι η Εκκλησία είχε τότε, στις αρχές του 20ου αιώνα, εξ ολοκλήρου καταληφθεί από την αίρεση του Οικουμενισμού!
Γι΄ αυτό και οι εκ των υστέρων προσπάθειες δικαιολόγησης του παλαιοημερολογίτικου σχίσματος από παλαιοημερολογίτες δεν μας πείθουν!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Ακόμα μένω και σ΄ αυτό το πολύ βαρύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ άρνηση παραδοχής της αγιότητας συγχρόνων αγίων, η υποτίμηση και οι βρισιές προς αυτούς είναι βλασφημία κατα του Αγίου Πνεύματος!
Σ΄ αυτά δεν οδηγεί το Άγιο Πνεύμα, αλλά το Πονηρό πνεύμα!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Και για τις Συνόδους του 16ου αιώνα μια και ξαναναφέρθησαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα και αν δεχθούμε ότι τρεῖς Πανορθόδοξοι Σύνοδοι τοῦ 16ου αἰῶνος κατεδίκασαν τό νέον ἑορτολόγιον (ν.ἑ.), αυτές οι τρεῖς Πανορθόδοξοι Σύνοδοι τοῦ 16ου αἰῶνος δεν είπαν να αποσχιστούν οι Ορθόδοξοι για τα ημερολογιακά ζητήματα.
Αλλά και ούτε οἱ Ὀρθόδοξοι ἔκτοτε τό εἶχον ὡς ἀδιαπραγμάτευτον ζήτημα!
Το ημερολογιακό ζήτημα είναι επουσιώδες και μόνον επουσιώδες και δεν χωρεί κανένα σχίσμα εξ΄αιτίας αυτού!
Δεν μας πείθουν οι εκ των υστέρων παλαιοημερολογίτικες προσπάθειες δικαιολόγησης του παλαιοημερολογίτικου σχίσματος!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Αγαπητέ Κωνσταντίνε όταν θέτεις τέτοια επίκαιρα ζητήματα, όπως το παραπάνω της θεμελίωσης του Οικουμενισμού, πετάγονται τα τρολ μέσα από τα θαλάμια, όπως τινάζεται ο διάβολος και δεν βρίσκει ησυχία, όταν του προτάξεις το σημείο του Τιμίου Σταυρού κατά πάνω του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αξιοσημείωτο πως έχουμε μεγάλη πνευμστικη παρακαταθήκη οι Ορθόδοξοι, όσοι έχουμε μέσα από το σπίτι μας τις μαρτυρίες των αγώνων των παππούδων μας, που δεν κοιμήθηκαν στην αλλαγή του εορτολογίου, και πετάχτηκαν εν Αγίω Πνεύματι στους δρόμους, και διαμαρτυρήθηκαν για την επαίσχυντο, παράνομο καθόλα αλλαγή του εορτολογίου.
Και εκείνα τα λιοντάρια που αντιστάθηκαν τότε, ένιωσαν στην σάρκα τους τα σημάδια του μίσους και της θηριωδιας σύσσωμη του νεοημερολογιτισμού και του κρατικού μηχανισμού. Σφραγισαν Εκκλησίες, συνέλαβαν ξυρισαν και φυλακισαν Ορθοδόξους κληρικούς που δεν υποτάχθηκαν στόν Βααλ του νέου ημερολογίου.
Πολλοί παραδέχτηκαν εκ του σώματος των νεοημερολογιτών πως εαν δεν αντιδρούσε τότε το Ορθόδοξο ποίμνιο στην αλλαγή του εορτολογίου σήμερα θα ειμασταν Φράγκοι.
Μη γένοιτο Κύριε..
Ο Θεός να σε φροντίζει και να σε ενδυναμώνει αγαπητέ Κωνσταντίνε που βοηθάς στον αγώνα υπέρ των πατρώων παραδόσεων.
Δεν είναι τρολ οι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια αυτό δεν αρέσει στους παλαιοημερολογίτες που εμμένουν τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες. Αλλά αυτό δεν κάνει τους Αντιοικουμενιστές τρολ!!!
Θα ήταν τρέλλα να δεχθούμε κάτι τέτοιο.
Τα όσα έκτροπα (συλλήψεις, ξυρίσματα κτλ) έγιναν στα παλαιά χρόνια εναντίον των παλαιοημερολογιτών από το Κράτος, αυτά δεν τα εγκρίνουν οι Αντιοικουμενιστές!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε είναι εκτός θέματος μια τέτοια αναφορά.-
Ο διάβολος τινάζεται όταν αποκαλύπτονται οι παλαιοημερολογίτικες πλάνες και όταν χτυπώνται τα σχίσματα για ασήμαντα πράγματα που κατα τον άγιο Χρυσόστομο ούτε αίμα μαρτυρίου τα ξεπλένει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλη η ευθύνη του Κωνσταντίνου για την μεροληψία που δείχνει υπερ των παλαιοημερολογιτών και των ξεκρέμαστων προσβλητικών φαντασιών τους!
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο βιβλίο του ΓΝΩΣΤΟΥ ΑΞΕΧΑΣΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
"ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ" (Οικουμενισμός-Παλαιοημερολογιτισμός),
δίνει απαντήσεις για όποιον καλοπροαίρετο θέλει απαντήσεις για το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα.
μονο που ο επιφανιος εγερνε στο ενα ακρο σαν τον πυργο της πιζας
ΑπάντησηΔιαγραφήδιαβασε κι εσυ το αντιδοτο του π. θεοδωρητου που ξετιναζει τα δυο ακρα
που οπως ειπαμε το ενα ακρο ειναι καλο...
Πρός SCRIPTA MANENT
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο βιβλίο "Αντίδοτο" του π. Θεοδώρητου φαντάζομαι θα είναι γεμάτο από παλαιοημερολογίτικες πλάνες.
Κανένα άκρο δεν είναι σωστό όταν παρεκκλίνει εκκλησιολογικά.
π.χ. ούτε το άκρο να λατρεύουμε το υλικό των ι. εικόνων είναι σωστό, (εικονολατρεία)
ούτε το άκρο να ασεβούμε στις ι. εικόνες (εικονομαχία).
Το Ορθόδοξο είναι το μέσον: να τιμούμε τις εικόνες και η τιμή να πηγαίνει στο εικονιζόμενο ιερό πρώσωπο.
Το παράδειγμα με τις ι. εικόνες δεν έχει σχέση με την εκκλησιολογία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ανάφερα ως απλό παράδειγμα των κακών και μη ορθόδοξων άκρων.
Ο π. Επιφάνιος καθόλου δεν έγερνε στον οικουμενισμό όπως προσπαθείς να υποννοήσεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι από τους πιο μεγάλους αντιοικουμενιστές.
«Ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος μὲ τὸ ἔργο του “Τὰ δύο ἄκρα” ἔγινε ὁ ἰσχυρότερος βοηθὸς τῶν οἰκουμενιστῶν, ὁ καλύτερος δικηγόρος τῶν “χλιαρῶν” καὶ ἀδιαφόρων “συντηρητικῶν”, ὁ λαμπρότερος ὑπογραμμὸς τῶν ὀρθολογιστῶν θεολόγων καὶ παρερμηνευτῶν τῆς Ἐκκλ. Ἱστορίας καὶ τῶν Ἱ. Κανόνων».(4)
ΑπάντησηΔιαγραφήἈπευθυνόμενος στὸν ἴδιο μέσω τοῦ γραπτοῦ διαλόγου τους τοῦ ἔγραφε:
«Ὄχι μόνον δὲν ἐβοηθήσατε τὴν πολεμουμένην Ὀρθοδοξίαν, ἀλλὰ εἰς τὴν ἐναγώνιον προσπάθειάν της ν’ ἀποφύγη τὸν θανάσιμον ἐναγκαλισμὸν τοῦ παπικοῦ πτώματος, μὲ σαδισμὸν θὰ ἔλεγε κανείς, τῆς ἀπαντούσατε κάθε φορά· Ὑπομονή, ὧ Μῆτερ, ἄχρι καιροῦ, ἄχρι τοῦ κοινοῦ Ποτηρίου, καὶ τότε θὰ ἴδης ὁποῖα ἡρωϊκὰ τέκνα ἔχεις».
«Ἔτσι ὅμως δεχόμενοι τοὺς κοινωνοῦντας τῷ Πατριάρχῃ καὶ μνημονεύοντες συγχρόνως αὐτοῦ, ἀφοῦ οὐδεὶς κίνδυνος μολυσμοῦ ὑπάρχει (!), πότε καὶ ποῖος θὰ κατορθώση νὰ σταματήση τὴν πορείαν τῶν κακοδόξων; Πότε οἱ πιστοὶ θὰ ἀντιληφθοῦν ὅτι κηρύσσεται αἵρεσις προκειμένου νὰ ἀντιδράσουν; Πράγματι, μόνον μὲ τέτοιους βοηθοὺς ὁ Ἀθηναγόρας ἐπέτυχε ὅσα ἐπέτυχε καὶ τὰ ὁποῖα συνεχίζει εἰς μεγαλύτερον βαθμὸν ὁ ἐπάξιος διάδοχός του!
Ὁποίαν εὐθύνην ἔχουν σήμερον οἱ προσφέροντες εἰς τὴν νεότητα τὰ πορνὸ καὶ τὰ ναρκωτικά, ὑπέχει καὶ ὁ π. Ἐπιφάνιος ὡς καὶ οἱ διακινοῦντες “Τὰ δύο ἄκρα”, ἀναφορικῶς πρὸς τὴν ἐξάπλωσιν τῆς αἱρέσεως εἰς τὸν Ἑλλαδικὸν χῶρον! Διὰ τοὺς νεοημερολογίτας ὅμως δὲν παύει νὰ θεωρῆται ὅτι εἶναι ὁ νέος Ζωναρᾶς!» Ἀληθῶς χωρὶς «Τὰ δύο ἄκρα», ἡ ἀνήσυχη συνείδηση πολλῶν κληρικῶν, μοναχῶν καὶ πιστῶν ἀναμφισβήτητα θὰ τοὺς ὁδηγοῦσε στὴν ὀρθόδοξη πρακτικὴ τῆς ἐλευθερίας ἀπὸ τὴν κοινωνία τῶν οἰκουμενιστῶν. Ἀντὶ λοιπὸν νὰ τοὺς ξεκουράσει, νὰ τοὺς ξελαφρώσει καὶ νὰ τοὺς ἀναπαύσει, ἀντίθετα τοὺς ἔχει ἐγκλωβίσει, μετατρέποντας σὲ τελικὴ ἀνάλυση τὸ πρῶτο βαρὺ μέν, ἀλλὰ ἐλπιδοφόρο φορτίο, σὲ ἀδιάλειπτη κυκλοτερὴ κίνηση, ἀπὸ τὸν ἐφησυχασμό, στὸν χαρτοπόλεμο κατὰ τοῦ οἰκουμενισμοῦ, ἀπὸ τὸν χαρτοπόλεμο, μὲ περισσότερο ζῆλο στὸν ἀντιζηλωτισμὸ καὶ πάλι στὸν ἐφησυχασμὸ καὶ οὕτω καθ’ ἑξῆς.
Το σχόλιο 5 Αυγούστου 2019 - 5:38 π.μ. έχει ΨΕΥΔΗ και παλαιοημερολογίτικες πλάνες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλήθεια:
Ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος μὲ τὸ ἔργο του “Τὰ δύο ἄκρα” έγινε από τους πιο ενοχλητικούς αντίπαλους του Οικουμενισμού και των αδικαιολόγητων Σχισμάτων με τα οποία ο Διάβολος χορεύει!
Ούτε στον Οικουμενισμό, ούτε στα σχίσματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Scripta κλεβει Κρυφο Σχολιο [για τον πυργο της πιζας] μα δεν τολμα να το παραδεχθει γιατι το εν λογο ιστολογιο τον θεορει πλανημενο https://krufo-sxoleio.blogspot.com/2014/03/blog-post_24.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΙΛΟΣ ΚΑΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπή δεν είναι η άγνοια ούτε η αδυναμία να προχωρήσει κανείς σε Αποτείχιση. Ντροπή και αίσχος είναι η δειλία και αθεοφοβία να αλλάζουμε τους Κανόνες και να θέτουμε δικές μας ερμηνείες και δικά μας νέα όρια και καινούργια κριτήρια τα οποία όλα καλύπτουν το δικό μας συμβιβασμό, την δική μας ενοχή, συνύπαρξη και συμπόρευση με την παναίρεση.
ΔΕΙΛΟΣ ΚΑΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΕ ΒΛΑΣΦΗΜΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 8 Αυγούστου 2019 - 5:42 μ.μ.!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλήθεια:
Ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος μὲ τὸ ἔργο του “Τὰ δύο ἄκρα” έγινε από τους πιο ενοχλητικούς αντίπαλους του Οικουμενισμού και των αδικαιολόγητων Σχισμάτων με τα οποία ο Διάβολος χορεύει!