Δι’ αυτό και παραγγέλλω σε όλους τους λαϊκούς,
όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδοξίας να φεύγετε τρέχοντας μακριά από τους
ιερείς που υπέκυψαν στη δουλεία των Λατίνων. Και ούτε σε συνάξεις της Εκκλησίας
να συγκεντρώνεσθε μαζί με αυτούς, ούτε την όποια ευλογία να δεχθήτε από τα
χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό μόνοι σας στα σπίτια σας παρά
να μετέχετε σε κοινές συνάξεις με τους Λατινόφρονες.
Για να είναι επίκαιρο στις μέρες μας, διαγράφεται η λέξη Λατίνων, και αναγράφετε η λέξη Οικουμενιστών, για να ταιριάζει επακριβώς η παραγγελία του Πατριάρχου Γερμανού Β.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα δεν δικαιώνεται, με προσχήματα εκ των υστέρων για τον οικουμενισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
«Διαίρεσις, σχίσμα της Εκκλησίας είναι πρωτίστως ένα πράγμα οντολογικώς αδύνατον. Δεν υπήρξε ποτέ διαίρεσις της Εκκλησίας, και δεν είναι δυνατόν να υπάρξη, πλην υπήρξε και θα υπάρξη έκπτωσις εκ της Εκκλησίας. Κατά καιρούς απεσπάσθησαν και εξεβλήθησαν από την μοναδικήν αδιαίρετον Εκκλησίαν οι αιρετικοί και σχισματικοί, οι οποίοι έκτοτε έπαψαν να αποτελούν μέλη της Εκκλησίας και μέρη του θεανθρωπίνου σώματός της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι έχουν κατ’ αρχήν αποκοπεί: οι Γνωστικοί, κατόπιν οι Αρειανοί, …, κατόπιν οι Ρωμαιοκαθολικοί, κατόπιν οι Προτεστάνται, …».
[Ιουστίνου Πόποβιτς, «Δογματική της Ορθοδόξου Εκκλησίας (Γαλλική μετάφραση) Τόμος 4ος, σελ. 181, Lausanne 1995 - Ἀναδημοσιεύτηκε στόν «Ὀρθόδοξο Τύπο» στίς 29/6/2007 ]
Ο άγιος Ιουστίνος ο Πόποβιτς δεν έδινε έγκριση στα σχίσματα. Σχίσμα για τα ημερολόγια δεν δικαιολογείται. Είναι πράγμα επουδιώδες, έστω και αν το έχουν δογματοποιήσει κάποιοι παλαιοημερολογίτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην πιάνεστε Κωνσταντίνε μια φράση του αγίου Ιουστίνου που την έγραψε για άλλους σκοπούς και χωρίς να έχει υπόψη του το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα. Αν έχει τοποθετηθεί επι του παλαιοημερολογίτικου σχίσματος τότε δείξε μας.
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Κωνσταντίνε σου είπα και αλλού
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασε τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη να δεις ότι σχίσμα είναι η αποκοπή από την Εκκλησία για θέματα επουσιώδη. Ένα τέτοιο θέμα είναι ολοφάνερο ότι είναι η αλλαγή του ημερολογίου.
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Υπάρχουν εν ζωή δύο Κληρικοί Καθηγητές του Πανεπιστημίου νεοημερολογίτες (π.Ζήσης και π. Μεταλληνός). Έχω τα βίντεό τους στο αρχείο μου που ομολογούν ότι εμείς αλλάξαμε το 1924 και όχι αυτοί που παρέμειναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εστίαζες το πρόβλημα των παλαιοημερολογιτών μετά το 1935 δεν θα είχα να σου πω τίποτα. Τώρα επιμένεις για το 1924 το οποίο είναι μέρος της εφαρμογής της κατάπτυστης Εγκυκλίου του 1920.
Γνωρίζεις άραγε αυτή την Εγκύκλιο, την οποία ουδεμία τοπική Ορθόδοξη Εκκλησία έχει απορρίψει; Δέχεται (η Εγκύκλιος) ότι οι αιρετικοί Παπικοί και Προτεστάντες είναι μέλη της Εκκλησίας του Χριστού!
Αυτό είναι για σένα θέμα επουσιώδες;
Σε ερωτώ: Για εμάς του νέου, είναι επουσιώδης η Ομολογία των Ορθοδόξων στο Σαμπεζύ το 1990-91 ότι οι Μονοφυσίτες και οι Ορθόδοξοι έχουν την ιδία Πίστη;
Είναι επουσιώδης ο Ομολογία των Ορθοδόξων, ότι οι Παπικοί έχουν Αποστολική διαδοχή και Ιερωσύνη; (Μπαλαμάντ - Λιβάνου 1993)
Είναι επουσιώδης η Ομολογία των Ορθοδόξων ότι όλες οι Προτεσταντικές παρασυναγωγές είναι Εκκλησίες του Χριστού; (Π.Σ.Ε. 1948)
Και το τελικό: Η ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου!!!
Κωνσταντίνε σου απαντώ στο εκτός θέματος και άστοχο σχόλιο σου:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ π. Θεόδωρος Ζήσης και ο π. Γεώργιος Μεταλληνός συμφωνούν ότι εμείς αλλάξαμε το ημερολόγιο όπως συμφωνώ και εγώ. Κανείς δεν είπε ότι το ημερολόγιο το άλλαξαν οι παλαιοημερολογίτες.
ΟΜΩΣ, αυτή η επουσιώδης αλλαγή του ημερολογίου, δεν είναι πρέπει να είναι αιτία για αποκομή από την Εκκλησία και για σχίσμα. Αυτό απαγορεύεται αυστηρά.
Η Εγκύκλιος του 1920 είναι κατάπτυστη και συμφωνώ μαζί σου, γιατί είναι οικουμενιστική.
Οι αρχικοί παλαιοημερολογίτες, άσχετα τί λένε τώρα οι σύγχρονοι παλαιοημερολογίτες, δεν έφυγαν για τίποτα άλλο, παρά για την αλλαγή του ημερολογίου που νόμισαν ως σοβαρό θέμα και άξιο για να φύγουν από την Επίσημη Εκκλησία και να αποσχιστούν.
Τα άλλα, τα συμβάντα στο Σαμπεζύ 1990-91, στο Μπαλαμάντ του Λιβάνου του 1993 και στο ΠΣΕ 1948, όπως και η ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου είναι θέματα που σχετίζονται με την Ορθόδοξη Πίστη και όχι με την αλλαγή του ημερολογίου και γι΄ αυτό δεν είναι επουσιώδη, αλλά ουσιώδη. Αυτό δέχονται όλοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί του Νέου Ημερολογίου που αντιτίθενται στον Οικουμενισμό.
Για να το καταλάβεις πόσο εκτός θέματος είσαι.
Οι παλαιοημερολογίτες δεν αποσχίστηκαν στις αρχές του 20ου αιώνα για την Ομολογία των Ορθοδόξων στο Σαμπεζύ το 1990-91 ότι οι Μονοφυσίτες και οι Ορθόδοξοι έχουν την ιδία Πίστη.
Οι παλαιοημερολογίτες δεν αποσχίστηκαν στις αρχές του 20ου αιώνα για την Ομολογία των Ορθοδόξων, ότι οι Παπικοί έχουν Αποστολική διαδοχή και Ιερωσύνη (Μπαλαμάντ - Λιβάνου 1993).
Οι παλαιοημερολογίτες δεν αποσχίστηκαν στις αρχές του 20ου αιώνα για την Ομολογία των Ορθοδόξων ότι όλες οι Προτεσταντικές παρασυναγωγές είναι Εκκλησίες του Χριστού (Π.Σ.Ε. 1948).
"Αν εστίαζες το πρόβλημα των παλαιοημερολογιτών μετά το 1935 δεν θα είχα να σου πω τίποτα".
Εγώ δεν μίλησα για χρονολογίες. Μίλησα για την αρχική απόσχιση των παλαιοημερολογιτών λόγω αλλαγής του ημερολογίου.
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
"Μίλησα για την αρχική απόσχιση των παλαιοημερολογιτών λόγω αλλαγής του ημερολογίου."
ΑπάντησηΔιαγραφήAδελφέ μου Ανώνυμε, όπως ίσως γνωρίζεις, δεν είμαι θεολόγος ούτε έχω φωτισμό από τον Κύριο. Τσοπάνος προβάτων ήμουν μακριά από την Εκκλησία. Στα σαράντα μου χρόνια με θαύμα ο Κύριος με τράβηξε κοντά Του. Έκτοτε μελετώ συνεχώς Αγία Γραφή και Πατερικά κείμενα για να καταλάβω τι γίνεται με την Πίστη μου. Μελετώ τους αδελφούς μας του Πάτριου, αλλά δεν έχω ενωθεί με αυτούς διότι έως τώρα δεν αναπαύομαι. Παρακολουθώ συνεχώς τους Κληρικούς του νέου και τις προδοσίες τους και δεν αναπαύομαι, γι' αυτό έχω κάνει αποτείχιση πολλά χρόνια πριν.
Περιεργώ μαζί σου, διότι ενώ γνωρίζεις ότι οι του νέου δεν έχουν αφήσει τίποτε όρθιο από την Ορθοδοξία, σε μάρανε το γεγονός των 13 ημερών των πιστών του Πάτριου! Γιατί δεν σκέπτεσαι σαν τον τσοπάνο της Γορτυνίας; Σχισματικοί οι αδελφοί μας του Πάτριου, φοβεροί αντίχριστοι οι του νέου! Εσύ που πορεύεσαι αδελφέ μου; Θυμάσαι τι είπε η Κυρία Θεοτόκος στο γεροντάκι που Την υμνούσε με τους Χαιρετισμούς; (26 Οσιομάρτυρες Ι.Μ.Ζωγράφου)."Οι εχθροί του Υιού μου και Εμού έρχονται.... όσοι αντέχουν το Μαρτύριο να καθίσουν, όσοι δεν το αντέχουν, δεν τους είπε να κοινωνήσουν με τους λατινόφρονες, αλλά να φύγουν πάνω στο όρος (Αποτείχιση).
Τελικά αδελφέ μου τι σκέπτεσαι; Τι σε βασανίζει η συνείδησής σου, Τι προσπαθείς συνεχώς να την δικαιολογείς;
Επιχειρήματα είχε και το ιερατείο των Ιουδαίων, και ο ταλαίπωρος λαός φοβόταν να ακολουθήσει ένα Νεαρό, που οι αντίστοιχοι, εκείνης της εποχής, Πατριάρχες, Μητροπολίτες και ... Ηγούμενοι... , του έλεγαν ότι με το πνεύμα του Σατάν έκανε θαύματα ο Κύριός μας. Ναι, έτσι του έλεγαν και δεν ακολούθησαν τελικά, εκτός ολίγων τον Κύριό μας .
Χρειάζεται ταπείνωση και δάκρυα στην Αληθινή Μάνα μας, την Κυρία Θεοτόκο μας, να μας βοηθήσει να ακολουθήσουμε αυτό που θέλει. Να αναγνωρίσουμε δηλαδή, και εμείς τους "εχθρούς του Υιού Της και ιδικούς Της" και να φύγουμε μακριά……
Εύχομαι κάποια μέρα να πάρεις τη γενναία απόφαση!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνε αφού παραδέχεστε ότι δεν είστε θεολόγος ούτε έχετε φωτισμό από τον Κύριο, δεν θα πρέπει να μένετε στην ημιμάθεια σας και να έχετε εμπιστοσύνη στις κρίσεις σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν Ορθόδοξοι Χριστιανοί και θεολόγοι και με φωτισμό Θεού και άγιοι που δεν διδάσκουν την υποχρεωτική αποτείχιση και χτυπούν και τον Οικουμενισμό!
Θέλετε ν΄ αναφέρω μερικούς; Θα αναφέρω δύο από αυτούς που και εσείς ανέφερατε.
Π. Θεόδωρος Ζήσης, πρωτοπρεσβύτερος, ομ. Καθηγητής Θεολογικής Σχολής.
Π. Γεώργιος Μεταλληνός, πρωτοπρεσβύτερος, ομ. Καθηγητής Θεολογικής Σχολής.
Έχω πολλού άλλους να αναφέρω αλλά φτάνουν αυτοί.
Θέλεις και έναν άγιο σύγχρονο που ζει; Τον Γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας.
Αυτοί έχουν και θεολογικές γνώσεις και φωτισμό Θεού και γι΄ αυτό μην παρασύρεστε από τις λιγοστές γνώσεις σας αφού γνωρίζετε ότι είστε τσοπάνης της Γορτυνίας.
Εύχομαι κάποια μέρα να αποκτήσεις ταπείνωση και φωτισμό, για να μετανοήσεις και να μην μας προβάλλεις τα σχίσματα σαν λύση από την αίρεση του οικουμενισμού.
Ούτε στα σχίσματα, ούτε στην αίρεση!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Κωνσταντίνε αφού παραδέχεστε ότι δεν είστε θεολόγος ούτε έχετε φωτισμό από τον Κύριο, δεν θα πρέπει να μένετε στην ημιμάθεια σας και να έχετε εμπιστοσύνη στις κρίσεις σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν Ορθόδοξοι Χριστιανοί και θεολόγοι και με φωτισμό Θεού και άγιοι που δεν διδάσκουν την υποχρεωτική αποτείχιση και χτυπούν και τον Οικουμενισμό!
Θέλετε ν΄ αναφέρω μερικούς; Θα αναφέρω δύο από αυτούς που και εσείς ανέφερατε.
Π. Θεόδωρος Ζήσης, πρωτοπρεσβύτερος, ομ. Καθηγητής Θεολογικής Σχολής.
Π. Γεώργιος Μεταλληνός, πρωτοπρεσβύτερος, ομ. Καθηγητής Θεολογικής Σχολής.
Έχω πολλούς άλλους να αναφέρω αλλά φτάνουν αυτοί.
Θέλεις και έναν άγιο σύγχρονο που ζει; Τον Γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας.
Αυτοί έχουν και θεολογικές γνώσεις και φωτισμό Θεού και γι΄ αυτό μην παρασύρεστε από τις λιγοστές γνώσεις σας αφού γνωρίζετε ότι είστε τσοπάνης της Γορτυνίας. Αποκτήστε περισσότερη ταπείνωση.
Εύχομαι κάποια μέρα να αποκτήσεις ταπείνωση και φωτισμό, για να μετανοήσεις και να μην μας προβάλλεις τα σχίσματα σαν λύση από την αίρεση του οικουμενισμού.
Ούτε στα σχίσματα, ούτε στην αίρεση!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
"Θέλετε ν΄ αναφέρω μερικούς; Θα αναφέρω δύο από αυτούς που και εσείς ανέφερατε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ. Θεόδωρος Ζήσης, πρωτοπρεσβύτερος, ομ. Καθηγητής Θεολογικής Σχολής."
π. Θεόδωρος Ζήσης: Είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Πατριάρχης.
«Δέν είμαι βέβαιος ότι, αν απόψε με καλέσει ο Θεός καί εκδημήσω ἀπ’ αυτή τή ζωή, δέν ξέρω αν θά βρώ δικαιολογία μπροστά στούς Αγίους, στούς Ομολογητάς, τους μάρτυρας, γι’ αυτήν τήν στάση τήν οποία κρατούμε όλοι τώρα. Η αίρεση ξεχειλίζει, οι λατινόφρονες και οι φιλο-Οικουμενιστές είναι όλοι ανάμεσά μας προβατόσχημοι λύκοι, κι εμείς κάνουμε διακρίσεις καί οικονομούμε. Προσπαθώ νά βρώ μιά δικαιολογία γιά τόν εαυτό μου...
Αφού οι Επίσκοποι μνημονεύουν τόν Πατριάρχη καί επομένως υπόκεινται καί αυτοί στόν κανόνα: “ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται”· καί εγώ μνημονεύω τόν Επίσκοπό μου, ο οποίος μνημονεύει τόν Πατριάρχη, ο οποίος κοινωνεί μέ τόν Πάπα· καί εσείς οι λαϊκοί έρχεστε από μένα, ο οποίος μνημονεύω τόν Επίσκοπο καί κοινωνάτε καί μέ αποδέχεστε. Επομένως, μία σειρά –αυτή η σειρά τού παραπτώματος πού αρχίζει από τόν Πατριάρχη, αρχίζει σιγά-σιγά σάν συγκοινωνούν δοχείον, νά φθάνει σάν ευθύνη μέχρις εμάς!
Αλλά ποιός από τόν κόσμο τά ξέρει αυτά; Οι περισσότεροι από τούς λαϊκούς, θά πούν: “Μά, αφού τό κάνει ο Πατριάρχης, αφού τό κάνει ο Πάπας, τί φταίω εγώ;”. Φταίς κι εσύ! Δέν δικαιολογείται η άγνοια...
Είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Πατριάρχης. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Επίσκοπος ο οποίος σιωπά καί η οποία σιωπή είναι τρίτο είδος αθεϊας. Είμαστε υπεύθυνοικαί εμείς οι Πρεσβύτεροι καί μαζί μέ εμάς, είστε καί σείς οι λαϊκοί, πού έρχεστε μαζί μέ μάς καί δέν μάς λέτε: “Φεύγουμε εμείς”.
Γιατί πιάνεστε από μια στιγμή τί είπε ο π. Θεόδωρος Ζήσης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί είστε κολλημένος σε 2-3 φράσεις του κάποιας στιγμής;
Ό ίδιος ο π. Θεόδωρος Ζήσης κρίνοντας τα πράγματα με περισσότερη σύνεση και ορθόδοξη σκέψη, είδε και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν είναι υποχρεωτική η αποτείχιση.
Μην χρησιμοποιείτε ιστολόγε αποσπασματικά όπως σας αρέσει τον π. Θεόδωρο Ζήση.
Περισσότερη ταπείνωση.
"Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Επίσκοπος ο οποίος σιωπά καί η οποία σιωπή είναι τρίτο είδος αθεϊας". (από το παραπάνω του π. Θεόδωρου Ζήση)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αντιοικουμενιστές που δεν αποτειχίζονται δεν σιωπούν. Μιλάνε και επικρίνουν τους οικουμενιστές και τον οικουμενισμό.
Αρα δεν είναι επιχείρημα αυτό υπερ της υποχρεωτικής αποτείχισης.
Οι Ιεροί Κανόνες δεν είναι γνώμες και απόψεις, είναι νόμοι που νομοθετήθηκαν από το Άγιο Πνεύμα δια των Αγίων Πατέρων στα κορυφαία όργανα της Εκκλησίας, τις Πανορθόδοξες και Οικουμενικές Συνόδους. Τέθηκαν για την προστασία της Εκκλησίας και την σωτηρία των μελών της, γι αυτό δεσμεύουν διαχρονικά όλα τα μέλη της και είναι μόνο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ. Ο κάθε κανόνας τίθεται για να εφαρμοσθεί. Κανόνας και δυνητικός (προαιρετικός), είναι ασύμβατες έννοιες. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για κανόνες που αφορούν δογματικά ζητήματα και θέματα πίστεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ μόνο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ. Αυτό σημαίνει ΚΑΝΟΝΑΣ. Δεν εννοείται και δεν υπάρχει προαιρετικός ΙΕΡΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ. Κανόνας και δυνητικός (προαιρετικός) είναι ασύμβατες έννοιες. Πόσο μάλλον όταν οι Κανόνες αφορούν δογματικά ζητήματα και θέματα πίστεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί που βαφτίζουν δυνητικό (προαιρετικό) τον 15ο κανόνα, (Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος κ.α.) στην ουσία τον καταργούν. Είναι υποκριτές γιατί ενώ τον λένε προαιρετικόν, αν τολμήση κάποιος να τον εφαρμόση, μετά τον κατηγορούν ότι έφυγε από την Εκκλησία. Μιλάμε για ψεύτες και απαταιώνες.
ΑπάντησηΔιαγραφή