«Ουσιαστικά
και σε εμάς (όπως και στους Καθολικούς) υπάρχει η αμοιβαία αναγνώριση των
Μυστηρίων. Δεν έχουμε Μυστηριακή κοινωνία, όμως αναγνωρίζουμε τα Μυστήρια... Αν
ένας καθολικός κληρικός προσέλθει στην Ορθοδοξία εμείς τον δεχόμαστε ως
κληρικό, δεν τον χειροτονούμε εκ νέου. Και αυτό σημαίνει ότι de facto αναγνωρίζουμε τα
Μυστήρια της Καθολικής Εκκλησίας».
***
Ανώνυμος είπε...
Νομίζω ότι η καθολική
εκκλησία είναι πλησιέστερη προς την ορθοδοξία σε σχέση με όλες τις άλλες
ομολογίες του Χριστιανισμού οι οποίες πλέον έχουν κακοφορμίσει και βρίσκονται
σε δαιμονική κατάσταση.. Αν απαλλαγούν οι καθολικοί από τις ελάχιστες πλην
σοβαρές κακοδοξίες τους, όπως το αλάθητο του Πάπα, την άσπιλη γέννηση της
Παναγίας, την και εκ του Υιού εκπόρευση του Αγίου Πνεύματος, την ημιτελή
μετάληψη των άχραντων μυστηρίων προς το χριστεπώνυμο πλήθος ανθρώπων, και το
καθαρτήριο πυρ τότε μπορούμε να έχουμε κοινό ποτήριο.
15 Φεβρουαρίου 2019 - 10:44 μ.μ.
Νομίζω ότι η καθολική εκκλησία είναι πλησιέστερη προς την ορθοδοξία σε σχέση με όλες τις άλλες ομολογίες του Χριστιανισμού οι οποίες πλέον έχουν κακοφορμίσει και βρίσκονται σε δαιμονική κατάσταση.. Αν απαλλαγούν οι καθολικοί από τις ελάχιστες πλην σοβαρές κακοδοξίες τους, όπως το αλάθητο του Πάπα, την άσπιλη γέννηση της Παναγίας, την και εκ του Υιού εκπόρευση του Αγίου Πνεύματος, την ημιτελή μετάληψη των άχραντων μυστηρίων προς το χριστεπώνυμο πλήθος ανθρώπων, και το καθαρτήριο πυρ τότε μπορούμε να έχουμε κοινό ποτήριο.
ΑπάντησηΔιαγραφή