Θρησκευτικές προπαγάνδες στόν ὑπόδουλο Ἑλληνισμό π. Γεώργιου Μεταλληνοῦ, Ὁμότιμου Καθηγητοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν

Ἡ Ὀρθόδοξη Ἀνατολὴ μένοντας πιστή, παρὰ τὶς ἱστορικὲς περιπέτειές της (ἀραβοκρατία, λατινοκρατία, τουρκοκρατία) στὴν ἀρχαία ἐκκλησιαστικὴ παράδοση, ἔγινε μετὰ τὸ σχίσμα ὁ κύριος κατακτητικὸς στόχος τῆς Δύσεως, καὶ κυρίως τῆς Παλαιᾶς Ρώμης.
 ὑποταγὴ τῆς Ἀνατολῆς, κυρίως μετὰ τὸ σχίσμα, ἐντάχθηκε στὶς βασικὲς προτεραιότητες τοῦ Παπισμοῦ γιὰ τὴν πνευματικὴ ἀφομοίωση τοῦ τμήματος ἐκείνου τῆς Χριστιανοσύνης, ποὺ μὲ τὸν τρόπο ὑπάρξεώς του ἀναιροῦσε (καὶ ἀναιρεῖ), τὴ δυτικὴ ἀλλοτρίωση. Στὴν ἀσυγκράτητη παπικὴ (ἀργότερα καὶ προτεσταντικὴ) ἐπιβουλὴ ἡ Ἑλληνικὴ Ἀνατολὴ θὰ συνειδητοποιήσει ὅτι τὸ «δυτικὸ ἀπέναντι», μὲ τὸ ὁποῖο ἐπὶ αἰῶνες θὰ ἀντιπαλεύει, εἶναι περισσότερο δυσπολέμητο ἀπὸ τὸ «ἀνατολικό», ἀφοῦ ἀπειλοῦσε ὄχι τὰ σώματα, ἀλλὰ τὴν ἴδια τὴν ψυχή, κατὰ τὸν Πατροκοσμᾶ τὸν Αἰτωλό.
Ἀνάλογα μὲ τὴ στάση τους ἀπέναντι στὴν Ὀρθοδοξία οἱ Ἕλληνες θὰ διαιρεθοῦν, ἀμέσως μετὰ τὸ τελικὸ σχίσμα (1054), σὲ «ἑνωτικοὺς» (φιλοδυτικοὺς) καὶ «ἀνθενωτικοὺς» (ἀντιδυτικούς).

Mισούν τους όρους έθνος - οικογένεια

Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ έχει βάλει στο στόχαστρό του, με την πρόταση αναθεώρησης που κατέθεσε, το άρθρο 21 του Συντάγματος

Από τον  Μανώλη Κοττάκη

Την κερκόπορτα της πολυπολιτισμικότητας, η οποία έχει στόχο τη διάλυση των συγκροτημένων κοινωνιών και τη διάλυση των συντεταγμένων εθνών, ανοίγει ο ΣΥΡΙΖΑ με την πρόταση αναθεώρησης του Συντάγματος που έδωσε την Παρασκευή στη δημοσιότητα. Οι προθέσεις της Αριστεράς είναι κάτι παραπάνω από προφανείς: Θέτει στο στόχαστρό της τους πυλώνες της εθνικής ταυτότητας: τη θρησκεία και την οικογένεια. Και ας ομολογείται από όλους ότι η πατρίδα μας έμεινε όρθια μέσα στην καταιγίδα των Μνημονίων χάρη στη συνοχή της οικογένειας και χάρη στο κοινωνικό δίκτυο της Εκκλησίας.
Η εκδικητικότητα των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ «φωνάζει» από μακριά. Σέβονται το Ισλάμ ως δόγμα, όχι όμως και τον χριστιανισμό. Απαγορεύουν στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, στον πρωθυπουργό, στους βουλευτές, στους αιρετούς να ορκίζονται στο Ευαγγέλιο, εφόσον το επιθυμούν, αλλά διατηρούν στο Σύνταγμα το δικαίωμα των μουσουλμάνων βουλευτών να ορκίζονται στο Κοράνι! Ενώ διαγράφουν από τα άρθρα 33 και 59 τη φράση «ορκίζομαι στο όνομα της ομοουσίας και αδιαίρετης Τριάδας», εντούτοις διατηρούν (άρθρο 59) την παράγραφο 2, που ορίζει ότι «αλλόθρησκοι ή ετερόδοξοι βουλευτές δίνουν τον ίδιο όρκο σύμφωνα με τον τύπο της δικής τους θρησκείας ή του δικού τους δόγματος». Γι’ αυτούς δεν ισχύει ο όρος ουδετεροθρησκία.

O Συναξαριστής της ημέρας

Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2018

Τη ΣΤ΄ (6η) Νοεμβρίου, μνήμη του εν Αγίοις πατρός ημών ΠΑΥΛΟΥ  Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως, του Ομολογητού και Ιερομάρτυρος.                                                 

Παύλος ο μέγας Ομολογητής και Μάρτυς κατήγετο από την Θεσσαλονίκην, εχρημάτισε δε νοτάριος, ήτοι γραμματεύς Αλεξάνδρου του Αγιωτάτου Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, και Διάκονος της Αγίας αυτής Εκκλησίας εν έτει τνα΄ (351). Τούτον λοιπόν εχειροτόνησαν οι Ορθόδοξοι Πατριάρχην Κωνσταντινουπόλεως μετά τον θάνατον του Αλεξάνδρου. Κωνστάντιος δε ο βασιλεύς, καθό Αρειανός, όταν επανήλθεν εκ της Αντιοχείας έξωσεν αυτόν από τον Πατριαρχικόν θρόνον, και αντί τούτου ανεκήρυξε Πατριάρχην τον Νικομηδείας Ευσέβιον, τον Αρειανόν.

ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ 10ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΕΝΩΣΕΩΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ

Την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου και το Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018 στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών πραγματοποιήθηκε το 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων, το οποίο εστίασε το ενδιαφέρον του στο ζήτημα της εκκοσμίκευσης του Χριστιανισμού και της επίδρασής της στην ορθόδοξη χριστιανική παιδεία.
Η επιλογή του θέματος προέκυψε ως βασικό εκκλησιαστικό, επιστημονικό, εκπαιδευτικό και κοινωνικό ερώτημα αλλά και ως πρόβλημα που δημιούργησαν οι εξελίξεις με την εισαγωγή στο ελληνικό σχολείο Προγραμμάτων Σπουδών (ΠΣ) για το Μάθημα των Θρησκευτικών(ΜτΘ) με πολυθρησκειακό χαρακτήρα, που απομακρύνει τους μαθητές του ελληνικού σχολείου και ειδικά των ορθοδόξων χριστιανών από την ορθόδοξη χριστιανική πίστη και τους εμπλέκει με την εκκοσμίκευση και τις πνευματικές της επιδράσεις.

Σόρος: από συνωμοσιλογία έγινε καθημερινή πολιτική χρήση…

Από το 2005 που κυκλοφορήσαμε το περιοδικό ΡΕΣΑΛΤΟ, αποκαλύπταμε και καταγγέλλαμε τα ποικίλα δίκτυα του Σόρος στην Ελλάδα, δίκτυα «αριστερής» πολυχρωμίας, με κορυφαίες εστίες τους «Ιούς» και τις υπόγειες ΜΚΟ των επαγγελματιών του «αντιρατσισμού», στην εκπαίδευση και τους ακαδημαϊκούς… Τότε κάθε αναφορά στο Σόρος και στους επιδοτούμενους «πράκτορές» του στην ελληνική κοινωνία, ξεσήκωνε αφρούς υποκριτικής αγανάκτησης και χαρακτηριζόταν συνωμοσιολογία…

Το ίδιο συνωμοσιολόγοι χαρακτηρίζονταν και όσοι αργότερα αποκάλυπταν ότι η ομάδα των επιδοτούμενων ιστορικών, με επικεφαλής τον Λιάκο, προωθούσε την αποδόμηση της ελληνικής ιστορίας και δικτυωνόταν, θανατηφόρα, στα εκπαιδευτικά προγράμματα…

Βεβαίως, παρά τις λυσσασμένες αντιδράσεις των «αριστερών» του Σόρος και των κομματικών ιερατείων, παρά την αφηνιασμένη τρομοκρατία των επιδοτούμενων μπράβων, ο Σόρος έπαψε να είναι συνωμοσιολογία!!!

Σήμερα κανένας δεν αμφισβητεί τα δίκτυα του Σόρος, τις ΜΚΟ του Σόρος και τους εφιαλτικούς σχεδιασμούς του…

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΝ ΜΟΝΑΖΟΝΤΑ -- Του Οσίου και Θεοφόρου Πατρός ημών ΜΑΡΚΟΥ του Ασκητού

Τω περιποθήτω τέκνω Νικολάω,                                                                                              
Επειδή έκπαλαι μεγάλας φροντίδας κατέβαλες, ίνα σώσης τον εαυτόν σου, ως και μεγίστην μέριμναν δια την κατά Θεόν ζωήν, συζητών δε με ημάς διηγείσο δια ποίων κόπων, θερμών αγώνων και αυστηρού τρόπου ζωής προσεπάθεις να πλησιάσης προς τον Κύριον, εφαρμόζων εις τους αγώνας σου εγκράτειαν και πάσαν κακοπάθειαν, εντατικήν αγρυπνίαν και σύντονον προσευχήν· εξιστόρεις δε οποίοι πόλεμοι και εξάψεις σαρκικών παθών αναταράσσουν την ανθρωπίνην φύσιν και κατά της ψυχής εξεγείρονται υποκινούμενα υπό του νόμου της αμαρτίας του αντιστρατευομένου τον νόμον του νοός ημών (βλ. Ρωμ. ζ: 23), συνεκινείσο δε και ωδύρεσο, διότι περισσότερον παρηνωχλείσο από τον πόλεμον της οργής και των σαρκικών ελαττωμάτων και επεζήτεις να ακούσης λόγον συμβουλευτικόν και δια τίνος τρόπου θα ηδύνασο να καταστής ανώτερος των ολεθρίων τούτων κακών, δια τούτο και κατ’ εκείνον τον καιρόν, όσον ήτο δυνατόν, προσωπικώς σε συνεβουλεύσαμεν, παραδώσαντες εις σε ως υποθήκην  ψυχωφελείς σκέψεις και γνώμας υποδείξαντες και δια ποίων ασκητικών αγώνων μετά συνέσεως και πεφωτισμένης γνώσεως της λογικής, κατά το Ευαγγέλιον πολιτευομένη η ψυχή, υποβοηθουμένη και υπό της Χάριτος της Πίστεως, δύναται να υπερασπίση εαυτήν κατά των εκ της κακίας αναφυομένων κακών, ιδιαιτέρως δε των κακιών, τας οποίας προανεφέραμεν.

Ριζωμένη στην ψυχή η επικρατούσα θρησκεία

Οι ιδρυτές του κράτους ήθελαν να τονίσουν την άρρηκτη σύνδεση της Ορθοδοξίας με την ελληνική μας ταυτότητα

Από τον Κωνσταντίνο Χολέβα

Στις 19 και τις 20 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε στο Συνοδικό Μέγαρο ένα ενδιαφέρον επιστημονικό συνέδριο, το οποίο διοργάνωσε η Ειδική Συνοδική Επιτροπή Πολιτιστικής Ταυτότητος της Εκκλησίας της Ελλάδος. Πρόκειται για το έβδομο από τα 10 συνέδρια που έχουν προγραμματιστεί ως το 2021 για να τιμηθούν τα 200 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επαναστάσεως. Το θέμα ήταν λίαν επίκαιρο λόγω και της συζητούμενης συνταγματικής αναθεωρήσεως: «Οι φιλελεύθεροι θεσμοί του Αγώνος της Ελληνικής Επαναστάσεως».

Ο πρώτος εισηγητής ήταν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, ο οποίος ως έγκριτος καθηγητής της Νομικής μίλησε για το Σύνταγμα της Γ' Εθνικής Συνελεύσεως (Τροιζήνα, 1827). Υπενθύμισε ότι στο Α' Κεφάλαιο, άρθρο 1, καθιερώνεται ως επικρατούσα θρησκεία εκείνη της «Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού», όμως εξίσου καθιερώνεται ρητώς, ως θεμελιώδες δικαίωμα, η θρησκευτική ελευθερία. «Καθείς εις την Ελλάδα επαγγέλλεται την θρησκείαν του ελευθέρως και διά την λατρείαν αυτής έχει ίσην υπεράσπισιν».

Το έπος του ’40 και το «Σύνδρομο του Κάιν»

Το τάμα που αξιώθηκα να εκπληρώσω στο γέρμα της ζωής μου

Από τον Σαράντο Ι . Καργάκο

ΑΞΙΩΘΗΚΑ στό γέρμα τῆς ζωῆς μου νά ἐκπληρώσω ἕνα τάμα, δηλαδή νά συγγράψω καί νά ἐκδώσω μιά μεγάλη ἱστορία τοῦ Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Ἤδη τό βιβλίο αὐτό –τέσσερεις τόμοι παρακαλῶ– ὑπάρχει στά μεγάλα βιβλιοπωλεῖα. 
Μίλησα γιά τάμα καί τό ἐννοῶ. Διότι τόν πόλεμο αὐτόν μέ πολλές ὀδύνες τόν ἔζησα παιδί καί τό αἰσθάνθηκα ὡς ὀφειλή, μετά ἀπό μελέτη χιλιάδων κειμένων, νά τόν προσφέρω μέ ἕναν Θουκυδίδειο τρόπο ὡς «κτῆμα ἐς ἀεί» στή νέα γενιά. Ἀφιέρωσα μάλιστα τόν Β΄ τόμο (438 σελίδες) στή Μάχη τῆς Ἑλλάδος, ἐπειδή ὅπως γράφω προλογικά στήν ἀπόφασή μου αὐτή βάρυνε ἡ ἰσχνή ἱστοριομάθεια τῆς ἑλληνικῆς νεολαίας, πού ἀγνοεῖ ἤ γνωρίζει «πασσαλειμματικά» τό Ἑλληνικό Ἔπος, τό ὁποῖο ἀνιστορήτως πολλοί ἐξακολουθοῦν νά ἀποκαλοῦν «Ἀλβανικό Ἔπος» (!), ὡσάν πρωταγωνιστές νά ἦσαν οἱ ἐπιτεθέντες κατά τῆς Ἑλλάδος Ἀλβανοί!

Η συνθηκολόγησή μας στις Πρέσπες αποθράσυνε και αποθηρίωσε τους Αλβανούς -- του Στέλιου Παπαθεμελή*

Την ώρα που γράφονταi οι γραμμές αυτές δεν έχει ξεκαθαρίσει εντελώς το τοπίο σχετικά με την άγρια δολοφονία από αλβανούς αστυνομικούς τού Βορειοηπειρώτη Κωνσταντίνου Κατσίφα στους Βουλιαράτες τής Βορείου Ηπείρου. Τον σκότωσαν και τον έσυραν αιμόφυρτο σαν το σκυλί 100 μέτρα πιο κάτω. Η αλβανική ηγεσία επέλεξε από καιρό την τρομοκράτηση τής Ομογένειάς μας και η εν ψυχρώ εκτέλεση του παλικαριού επιβεβαιώνει αυτήν την επιλογή της. Η συνθηκολόγησή μας στις Πρέσπες αποθράσυνε και αποθηρίωσε τούς αλβανούς. Δεν είναι εξάλλου τυχαίο ότι ο Ράμα έσπευσε παραχρήμα να χαρακτηρίσει «τρελλό» τον ήδη νεκρό από τις σφαίρες των Ειδικών δυνάμεων Renea που κινήθηκαν από τα Τίρανα συνεπικουρούμενες από ελικόπτερο. Οι δράστες τής προφανώς «κεντρικά» αποφασισμένης επιχείρησης στόχευσαν κεφάλι και καρδιά τού θύματός τους και φυσικά πέτυχαν το στόχο τους. Ο Ράμα αντέδρασε ως ανώριμος ανήλικος με ειλημμένη απόφαση να τρομοκρατήσει τους ομογενείς οι οποίοι είναι εκεί πολίτες β’ κατηγορίας. Αλλοπρόσαλλη και ευθυγραμμισμένη με την επίσημη αλβανική άποψη η δήλωση τής Ελληνίδας Υπουργού Πολιτισμού. Μωρίας εγκώμιον!

Ξέσπασε η μάνα του Κωνσταντίνου Κατσίφα: «Αλήτες, Αλβανοί»!

Οκτώ μέρες άταφος ο Κων. Κατσίφας! «Ολο τον χειμώνα μάς ανοίγουν τα σπίτια» φωνάζει η κυρία Βασιλική
Οκτώ ημέρες μετά τη δολοφονία του Κωνσταντίνου Κατσίφα από τους άνδρες των αλβανικών δυνάμεων, ανήμερα την 28η Οκτωβρίου, ο 35χρονος παραμένει άταφος και η οργή της οικογένειάς του ξεχειλίζει... «Ο Κωνσταντίνος μου θα μείνει ήρωας! Και θα γίνω μια μάνα σκληρή. Θα κάνω την καρδιά μου πέτρα, παιδιά μου. Για τον λεβέντη μου, για το παλικάρι μου, που μου το έφαγαν» φώναξε χθες με φωνή σπαρακτική η μητέρα του Κωνσταντίνου κατά την επιμνημόσυνη δέηση για τον 35χρονο Ελληνα ομογενή στο χωριό Βουλιαράτες, παρουσία πλήθους κόσμου.
Οι αλβανικές Αρχές εξακολουθούν να αρνούνται με προκλητικό τρόπο να παραδώσουν τη σορό του Κωνσταντίνου Κατσίφα στην οικογένειά του.

Ανακοίνωση για το ζήτημα των σχέσεων Εκκλησίας – Πολιτείας

Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία συνέρχεται στις τακτικές συνεδριάσεις της για τον μήνα Νοέμβριο την ερχόμενη εβδομάδα, θα τοποθετηθεί αρμοδίως στο ζήτημα των προτάσεων για τον επανακαθορισμό των σχέσεων Εκκλησίας – Πολιτείας, όταν αυτές κατατεθούν επισήμως από την κυβέρνηση στην Βουλή στο πλαίσιο της επικείμενης Συνταγματικής Αναθεώρησης.
Οι θέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος στο όλο ζήτημα, το οποίο είναι εξαιρετικά πολύπλοκο, ευαίσθητο και πολυδιάστατο, είναι σαφείς, αναλυτικές και ξεκάθαρες και αποτυπώνονται στα σχετικά Ανακοινωθέντα της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της 4ης Οκτωβρίου 2017 και της 4ης Οκτωβρίου 2018.

Είναι πολλά τα λεφτά!!!

Όπως αναφέρει η Romfea.gr μέλος της αγιορείτικης κοινότητας μετά την επίσκεψη της αντιπροσωπίας στον Πρωθυπουργό δήλωσε:
Ο Έλληνας Πρωθυπουργός δεν χρειάζεται πρόσκληση. Είναι σπίτι του εκάστοτε Έλληνα Πρωθυπουργού το Άγιο Όρος
Δεν έχει πολιτικό χρώμα το Άγιον Όρος και δεν κοιτάει κανενός την πολιτική ταυτότητα.Πολύ περισσότερο δε μπορεί να αρνηθεί την επίσκεψη του οποιουδήποτε και ιδιαίτερα του Έλληνα Πρωθυπουργού.
Είναι αυτονόητο πως ο Έλληνας Πρωθυπουργός, ανά τους αιώνες, ήταν και θα είναι ευπρόσδεκτος στο σπίτι του.
Δεν μπορεί να έρχεται ο Πρόεδρος της Βουλγαρίας, ο Πρόεδρος της Μολδαβίας και άλλοι πρόεδροι κρατών και εμείς θα συζητάμε πως θα έρθει ο Πρωθυπουργός της χώρας μας.