Ὁ Ἃγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός διά τήν Εὐρώπην -- Τοῦ πρωτοπρ. π. Γεωργίου Δ. Μεταλληνοῦ, Ὁμοτ. Καθηγητοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν


Υπό τον ὃρο Εὐρώπη ἐννοεῖται στό κείμενο αὐτό ἡ γνωστή στήν ἱστορία μας Δύση1 , μέ ὃλο τό ἀρνητικό ἐννοιολογικό φορτίο της, πού μορφώθηκε μετά τό σχίσμα (1054), καί κυρίως μετά τήν πλήρη ἀποκάλυψη τῶν διαθέσεών της ἀπέναντι στήν Ρωμαίικη/Ἑλληνορθόδοξη Ἀνατολή, τό 1204.Ἡ στάση τῆς Εὐρώπης ἀπέναντι στην Ὀρθοδοξία και τον Ἑλληνισμό ὂχι μόνο δέν ἂλλαξε ἒκτοτε, ἀλλά ἀντίθετα, συνεχῶς ἀνανεούμενη καί ἀναπροσαρμοζόμενη, συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Γιά τήν μετασχισματική Εὐρώπη ἡ Ὀρθοδοξία καί ὁ συνυφασμένος μαζί της Ἑλληνισμός εἶναι μόνιμη πρόκληση καί ἐπιθετικός στόχος. Ὁ Πατροκοσμᾶς γνώρισε καλά την Εὐρώπη μέσα ἀπό διάφορους διαύλους. Τήν γνώρισε ἀναμφισβήτητα μέσα ἀπό τίς σπουδές του καί τά πατερικά διαβάσματά του. Τήν ἒζησε ὃμως καί στήν πράξη, ὃταν ἡ Φραγκιά, μαζί μέ τούς ἐδῶ ἐγκαθέτους της, τό ἑπτανησιακό ἀρχοντολόϊ, τοῦ ἀπαγόρευαν νά κηρύξει την Ὀρθοδοξία στα Ἑπτάνησα και τον ἒδιωχναν ἀπ΄ τά ὃριά τους2 .

O Συναξαριστής της ημέρας.


Κυριακή, 17 Ιουνίου 2018

Γ ΜΑΤΘΑΙΟΥ. Ισαύρου, Βασιλείου, Ιννοκεντίου, Ερμείου, Φήλικος, Πελεγρίνου, Μανουήλ, Σαβέλ και Ισμαήλ μαρτύρων, Ιωσήφ και Πίωρ οσίων, Υπατίου οσίου του εν Ρουφιαναίς.

Ἀπὸ τοὺς Μάρτυρες αὐτοὺς οἱ τρεῖς πρῶτοι κατάγονταν ἀπὸ τὴν Ἀθήνα, οἱ δὲ λοιποὶ ἀπὸ τὴν Ἀπολλωνιάδα τῆς Ἰλλυρίας καὶ ἄθλησαν κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ αὐτοκράτορος Νουμεριανοῦ (283 – 284 μ.Χ.). Ὁ Ἴσαυρος ὑπῆρξε διάκονος στὴν Ἀθήνα, ἀφοῦ δὲ παρέλαβε καὶ τοὺς ἀσπασθέντας τὸ Χριστιανισμὸ συμπολίτες του Βασίλειο καὶ Ἰννοκέντιο, εὑρῆκαν ἐντὸς σπηλαίου κρυπτόμενους τοὺς ἐπίσης Χριστιανοὺς Φήλικα, Ἑρμεία καὶ Περεγρίνο, μὲ τοὺς ὁποίους, ἀδελφωθέντες, ἐζοῦσαν φυλάττοντες τὶς θεῖες ἐντολὲς καὶ μοχθοῦντες πρὸς ἐξάπλωση τῆς Χριστιανικῆς ἀλήθειας.

Καλοῦμε τόν ἑλληνικό λαό σέ ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ -- Κυριακή 17/06/18, Πρέσπες.

Τά Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα τῆς Θεσσαλονίκης, μπροστά στόν πρωτοφανῆ βιασμό τῆς ἱστορικῆς ἀλήθειας καί τό μέγεθος τοῦ ΕΘΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ πού συντελεῖται μέ τήν ὑπογραφή τῆς ἴδιας τῆς πολιτικῆς ἡγεσίας τῆς Πατρίδας μας, διατρανώνουμε τά ἑξῆς:

1. Ἡ ὑπεύθυνη Κυβέρνηση διά τοῦ Ὑπουργοῦ Ἐξωτερικῶν καί τοῦ πρωθυπουργοῦ  περιφρονεῖ σκαιότατα τήν συντριπτική πλειοψηφία τῶν Ἑλλήνων οἱ ὁποῖοι στά μεγαλειώδη συλλαλητήρια διετράνωσαν τήν ἀντίθεσή τους στήν ἐκχώρηση τοῦ ὀνόματος «Μακεδονία» καθώς καί ὁποιουδήποτε παράγωγού του στό γειτονικό κράτος τῶν Σκοπίων. Ἡ ἰταμή αὐτή περιφρόνηση συνιστᾶ μέγιστη προσβολή καί ὠμή παραβίαση θεμελιωδῶν ἀρχῶν τοῦ δημοκρατικοῦ μας πολιτεύματος, τό πιό σημαντικό ὅμως, θέτει σέ κίνδυνο τά ἴδια τά ἐθνικά συμφέροντα τῆς χώρας. Ἡ κουτοπόνηρη προσπάθεια τῆς κυβέρνησης καί τοῦ πρωθυπουργοῦ νά ἑρμηνεύσει θετικά τίς ἀντεθνικές προβλέψεις τῆς κατάπτυστης συμφωνίας καί νά ρίξει στάχτη στά μάτια τῶν Ἑλλήνων, προσβάλλει βάναυσα τούς Ἕλληνες πολίτες καί ἀγγίζει τά ὅρια τῆς ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ (134 παρ. 1 ΠΚ), πράξη γιά τήν ὁποία προβλέπεται ἰσόβια κάθειρξη σέ ὅποιον μέ σφετερισμό τῆς ἰδιότητάς του ὡς ὀργάνου τοῦ Κράτους καταλύει ἤ ἀλλοιώνει ἤ καθιστᾶ ἀνενεργό, διαρκῶς ἤ προσκαίρως, τό δημοκρατικό πολίτευμα πού στηρίζεται στή λαϊκή κυριαρχία.

Επίθεση με ρόπαλα δέχθηκαν αυτοκίνητα βουλευτών - Εισβολή δύο ατόμων στη Βουλή

Επίθεση με ρόπαλα δέχτηκαν αυτοκίνητα βουλευτών, την ώρα που αποχωρούσαν μετά την ψηφοφορία για την πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης. 
Δεν έχει γίνει γνωστό ποιοι ήταν οι βουλευτές και τι ζημιές έχουν προκαλέσει.
Σύμφωνα με πληροφορίες, επίσης, δύο άτομα εισέβαλαν πριν από λίγο στη Βουλή, πιθανότατα από τους διαδηλωτές που βρίσκονταν απ' έξω κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας για την πρόταση μομφής της Νέας Δημοκρατίας.
Τα δύο άτομα εισέβαλαν στο προαύλιο του Κοινοβουλίου, αλλά απωθήθηκαν εγκαίρως, σύμφωνα με πληροφορίες, από άνδρες της αστυνομίας.

ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ Κ. ΨΑΡΟΥΔΑ ΜΠΕΝΑΚΗ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟ 2005.


ΤΟ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΟ
ΜΩΑΜΕΘΑΝΙΚΟ ΤΟΞΟ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ –
ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΝ (2 /8)

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΤΗΝ 12 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018 «ΕΑΛΩ»;
ΜΗ ΓΕΝΟΙΤΟ !
ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ ! ! !
16.6.2018
ΤΟ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

Eνός κακού δοθέντος (με τη συμμετοχή μας στο Π.Σ.Ε.), μύρια έπονται:


Με το κείμενο του Porto Alegre Βραζιλίας, εκτός των άλλων, αναγνωρίσαμε εκκλησιαστική υπόσταση στις 340 προτεσταντικές «εκκλησίες» του Π.Σ.Ε. (Παγκοσμίου Συμβουλίου ¨Εκκλησιών¨) και αποδεχτήκαμε ότι η πληθώρα των κακοδοξιών και των πλανών τους, είναι «διαφορετικοί τρόποι διατύπωσης της ΄Ιδιας Πίστης και ποικιλία Χαρισμάτων του Αγίου Πνεύματος»! Η δημοσίευση αυτής της επαίσχυντης συμφωνίας τότε συγκλόνισε τον πιστό λαό ανά την Ελλάδα. Τώρα με το 6ο  άρθρο, η ληστρική Σύνοδος της Κρήτης έδωσε εκκλησιαστική υπόσταση και στην Παπική παρασυναγωγή !!!

Αρειος Πάγος: Παλαιότερη απόφαση «αδειάζει» την κυβέρνηση για το Σκοπιανό

Aπόφαση του Αρείου Πάγου για το Σκοπιανό, σύμφωνα με την οποία «δεν υπάρχει μακεδονικό έθνος και κατά συνέπεια μακεδονικός πολιτισμός και μακεδονική γλώσσα» έρχεται ξανά στο φως μέσα από δημοσίευμα.

Συγκεκριμένα την απόφαση δημοσιεύει η εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος κατηγορώντας μάλιστα τη κυβέρνηση ότι «την έθαψε κάτω από το χαλί» και προχώρησε στη συμφωνία με τη γείτονα χώρα για το ονοματολογικό.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα το 2003 σωματείο από τη Δυτική Μακεδονία ζήτησε να αναγνωριστεί η υπόστασή του αλλά το Πρωτοδικείο απέρριψε την αίτηση εγγραφής του. Στη συνέχεια υπέβαλλε έφεση η οποία απερρίφθη με το σκεπτικό ότι «αντίκειται προς τη δημόσια τάξη και ασφάλεια, αφού θέτει σε κίνδυνο τους θεσμούς του Ελληνικού Κράτους» και «προκαλεί σύγχυση τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και διεθνώς, στα Κράτη και στους λοιπούς φορείς, με τους οποίους θα συναλλαχθεί αυτό, καθώς και ότι η αναγνώριση του Σωματείου προσκρούει στην ανάγκη ειρηνικής συμβίωσης των πολιτών της περιοχής και κατ’ επέκταση της γαλήνης της χώρας».

Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την αναίρεση που άσκησε το σωματείο επικυρώνοντας το 2009 την απόφαση του Εφετείου.

Απείλησαν να σκοτώσουν (!) τον Μ. Πατσίκα της Επιτροπής Αγώνα

Απειλές κατά της ζωής του κατήγγειλε το μέλος της Επιτροπής Αγώνα για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας Μιχάλης Πατσίκας, που έχει πρωτοστατήσει στην επιτυχή διοργάνωση των μεγάλων συλλαλητηρίων για το όνομα των Σκοπίων σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, αλλά και σε 24 ακόμα πόλεις.

Ο κ. Πατσίκας δέχθηκε απειλητικό μήνυμα στο προσωπικό προφίλ του στο facebook από άγνωστο σε αυτόν αποστολέα, λίγες μόλις ημέρες πριν από το μεγάλο συλλαλητήριο που προετοιμάζεται στις Πρέσπες με αφορμή την επικείμενη υπογραφή της συμφωνίας για το όνομα. «Σε απειλώ ευθέως. Θα σε σκοτώσω» έγραφε, μεταξύ άλλων, ο χρήστης του facebook που έστειλε το μήνυμα στο μέλος της Επιτροπής Αγώνα για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας. Με το μήνυμα ανά χείρας ο κ. Πατσίκας μετέβη στο Αστυνομικό Τμήμα της Καλαμαριάς και κατέθεσε μήνυση κατά του άγνωστου αυτού προσώπου.

ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΩΝ 22 ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΩΝ 22 ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Τά Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα τῆς Θεσσαλονίκης, μπροστά στόν πρωτοφανῆ βιασμό τῆς ἱστορικῆς ἀλήθειας καί τό μέγεθος τοῦ ΕΘΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ πού συντελεῖται μέ τήν ὑπογραφή τῆς ἴδιας τῆς πολιτικῆς ἡγεσίας τῆς Πατρίδας μας, διατρανώνουμε τά ἑξῆς:
1. Ἡ ὑπεύθυνη Κυβέρνηση διά τοῦ Ὑπουργοῦ Ἐξωτερικῶν καί τοῦ πρωθυπουργοῦ  περιφρονεῖ σκαιότατα τήν συντριπτική πλειοψηφία τῶν Ἑλλήνων οἱ ὁποῖοι στά μεγαλειώδη συλλαλητήρια διετράνωσαν τήν ἀντίθεσή τους στήν ἐκχώρηση τοῦ ὀνόματος «Μακεδονία» καθώς καί ὁποιουδήποτε παράγωγού του στό γειτονικό κράτος τῶν Σκοπίων. Ἡ ἰταμή αὐτή περιφρόνηση συνιστᾶ μέγιστη προσβολή καί ὠμή παραβίαση θεμελιωδῶν ἀρχῶν τοῦ δημοκρατικοῦ μας πολιτεύματος, τό πιό σημαντικό ὅμως, θέτει σέ κίνδυνο τά ἴδια τά ἐθνικά συμφέροντα τῆς χώρας. Ἡ κουτοπόνηρη προσπάθεια τῆς κυβέρνησης καί τοῦ πρωθυπουργοῦ νά ἑρμηνεύσει θετικά τίς ἀντεθνικές προβλέψεις τῆς κατάπτυστης συμφωνίας καί νά ρίξει στάχτη στά μάτια τῶν Ἑλλήνων, προσβάλλει βάναυσα τούς Ἕλληνες πολίτες καί ἀγγίζει τά ὅρια τῆς ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ (134 παρ. 1 ΠΚ), πράξη γιά τήν ὁποία προβλέπεται ἰσόβια κάθειρξη σέ ὅποιον μέ σφετερισμό τῆς ἰδιότητάς του ὡς ὀργάνου τοῦ Κράτους καταλύει ἤ ἀλλοιώνει ἤ καθιστᾶ ἀνενεργό, διαρκῶς ἤ προσκαίρως, τό δημοκρατικό πολίτευμα πού στηρίζεται στή λαϊκή κυριαρχία.