Οι Αγιορείτες μοναχοί το 1273 απαντούν: Ποιος «Άδης» θα εκφωνήσει το μνημόσυνο του πάπα


......πως είναι λοιπόν νόμιμο και θεάρεστο να ενωθούμε με εκείνους από τους οποίους αποκοπήκαμε δίκαια και κανονικά , εφόσον παραμένουν αμετάβλητα στις αιρέσεις τους? Εάν το δεχθούμε αυτό ανατρέπουμε μονομιάς τα πάντα και καταργούμε την Ορθοδοξία ......

..... Ποιος «Άδης» θα εκφωνήσει το μνημόσυνο του πάπα – ο οποίος αποκόπηκε δίκαια από το Άγιο Πνεύμα εξ αιτίας της αυθαδείας του εναντίων του Θεού και των θείων Μυστηρίων – και θα γίνει με αυτόν τον τρόπο εχθρός του Θεού ; Διότι αν ακόμη και ο απλός χαιρετισμός μας καθιστά κοινωνούς των πονηρών έργων αυτού που χαιρετάμε , πόσο μάλλον η μνημόνευσης του εκφώνως και μάλιστα την στιγμή που αντικρίζουμε με φρίκη τα θεία Μυστήρια ?
Αν αυτός ο ίδιος που βρίσκετε μπροστά μας είναι η Αυτοαλήθεια , πως είναι δυνατό να ανεχθεί ένα τόσο μεγάλο ψεύδος , το να συγκατατάσσεται δηλαδή ο πάπας μεταξύ των λοιπών Ορθοδόξων πατριαρχών ; Μήπως θα παίξουμε θέατρο κατά τον καιρό των φρικτών Μυστηρίων ; Και πως θα τα ανεχτεί αυτά η ψυχή του Ορθοδόξου και δεν θα απομακρυνθεί αμέσως από την εκκλησιαστική κοινωνία αυτών πού τον μνημόνευσαν και δεν θα τους θεωρήσει ιεροκαπήλους ?
Άλλωστε η Ορθόδοξη Εκκλησία του Θεού δεχόταν από παλιά την αναφορά του ονόματος του αρχιερέως ενώπιων των Αγίων Μυστήριων ως τελεία συγκοινωνία....

O Συναξαριστής της ημέρας.


Τετάρτη, 2 Μαΐου 2018

Της Μεσοπεντηκοστής. Ανακομιδή του λειψάνου Αθανασίου του μεγάλου, Εσπέρου, Ζωής και των τέκνων αυτών Κυριάκου και Θεοδούλου των μαρτύρων.

Τὴν Τετάρτη μετὰ τὴν Κυριακὴ τοῦ Παραλύτου πανηγυρίζει ἡ Ἐκκλησία μας μία μεγάλη δεσποτικὴ ἑορτή, τὴν ἑορτὴ τῆς Μεσοπεντηκοστῆς. Τὰ βυζαντινὰ χρόνια, ἡ ἑορτὴ τῆς Μεσοπεντηκοστῆς ἦταν ἡ μεγάλη ἑορτὴ τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας τῆς Κωνσταντινουπόλεως καὶ συνέτρεχαν κατ’ αὐτὴ στὸν μεγάλο ναὸ πλήθη λαοῦ. Δὲν ἔχει κανεὶς παρὰ νὰ ἀνοίξει τὴν Ἔκθεση τῆς Βασιλείου Τάξεως (Κεφ. 26) τοῦ Κωνσταντίνου Πορφυρογέννητου γιὰ νὰ δεῖ τὸ ἐπίσημο τυπικὸ τοῦ ἑορτασμοῦ, ὅπως ἐτελεῖτο μέχρι τὴν Μεσοπεντηκοστὴ τοῦ ἔτους 903 μ.Χ. στὸν ναὸ τοῦ Ἁγίου Μωκίου στὴν Κωνσταντινούπολη, μέχρι δηλαδὴ τὴν ἡμέρα ποὺ ἔγινε ἡ ἀπόπειρα κατὰ τῆς ζωῆς τοῦ αὐτοκράτορος Λέοντος ΣΤ’ τοῦ Σοφοῦ (11 Μαΐου 903 μ.Χ.).

ΠΩΣ Η ΧΩΡΑ ΜΕΤΕΤΡΑΠΗ ΣΕ ΑΠΕΡΑΝΤΟ HOT SPOT

Οι πολιτικές επιλογές στην Ελλάδα, οι γερμανικές κινήσεις και το παράδειγμα από Ουγγαρία - Πολωνία

Από τον Αλκιβιάδη Κ. Κεφαλά*

Δημοσκόπηση της εφημερίδας «Bild» τη 14η Απριλίου εμφάνισε το 77% των Γερμανών να κατακρίνει την ανοχή της γερμανικής κυβέρνησης στη δράση των εγκληματικών συμμοριών από τη Μέση Ανατολή και την αύξηση της μετατροπής των γερμανικών πόλεων σε γκέτο τύπου Εξαρχείων, όπου συμμορίες μουσουλμάνων ληστεύουν, ξυλοκοπούν, εξευτελίζουν ή κακοποιούν σεξουαλικά τους Γερμανούς οι οποίοι θα διαπράξουν το λάθος να διασχίσουν την περιοχή τους. 
Ομως, ύστερα από την πρόσφατη επικράτηση στο κρατίδιο της Βορείου Ρηνανίας - Βεστφαλίας του κεντροδεξιού κόμματος των Χριστιανοδημοκρατών (CDU), η αστυνομία του Εσεν αποφάσισε να αρχίσει την εκκαθάριση των χιλιάδων μελών των 70 τουρκικών και κουρδικών εγκληματικών συμμοριών. Οι μουσουλμάνοι μετανάστες έχουν χωρίσει την πόλη σε ισάριθμες περιοχές ελέγχου, δραστηριοποιούμενοι στους εκβιασμούς, στον τζόγο, στη μαστροπεία, στο εμπόριο ανθρώπινων οργάνων, καθώς και στο δουλεμπόριο.

Του μακαριστού Γέροντος Χρυσοστόμου Σπύρου των Σπετσών: Αλλοίμονον! Αι κορυφαί της Ορθοδοξίας, επί το έργον της προδοσίας!


Περί της συντελουμένης Καϊφαϊκής προδοσίας πλειστάκις έχομεν συζητήσει. Τα Ορθόδοξα «Άγια των Αγίων» μολυνθέντα ήδη, δια της κατακριτέας αυτομολήσεως των «Ορθοδόξων» Προκαθημένων των, προς τον οργανισμόν του Παγκοσμίου Συμβουλίου των  Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.), ασφυκτιούν θανασίμως εκ του της «συνεργασίας» και «συνυπάρξεως» εναγκαλισμού του επαράτου Οικουμενισμού, όστις, ως προσφυώς ελέχθη, «μη έχων όρια ο ίδιος αγωνίζεται να εξαφανίση και καταστρέψη τα όρια της Εκκλησίας του Χριστού». Ήδη, συζητείται, όχι μόνον περί ενώσεως με όλους τους Χριστιανούς ακόμη και με Ιουδαίους, αλλά και ότι πας ζων επί της γης, είναι μέλος της «Εκκλησίας», δηλ. της … «Παγκοσμίου εκκλησίας» των Οικουμενιστών! Απολύτως πιστεύομεν, ότι η των Εικονομάχων κακοδοξία αποτελεί μικρογραφίαν της καταβαλλομένης σήμερον προσπαθείας δια την ολοκληρωτικήν καταστροφήν της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, την Οποίαν δια του ιδίου αυτού αίματος, εθεμελίωσεν ο Κύριος, και οι απ΄ αιώνος μάρτυρες και ομολογηταί ανήγειραν εις Ναόν περικαλλούς ευπρεπείας και ωραιότητος.

Επιστολή Αγιορειτών Πατέρων προς τον Αυτοκράτορα Μιχαήλ Παλαιολόγον, και Βεκκον τον λατινόφρονα Πατριάρχη


'Ει γαρ το απλώς χαίρειν ειπείν, κοινωνίαν δίδωσι τοις έργοις τοις πονηροίς, πόσον η διάτορος αυτού μνημοσύνη και ταύτα αυτών των Θείων μυστηρίων φρικτώς προκειμένων;.....''  
''Και πως ταύτα ανέξεται ορθοδόξου ψυχή, και ουκ αποστήσεται της κοινωνίας των μνημονευσάντων αυτίκα, και ως καπηλεύσαντας τα Θεία τούτους ηγήσεται;..''

Η ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΚΑΛΩΣΥΝΗΣ -- Τοῦ αειμνήστου Στεργίου Σάκκου, Ὁμοτ. Καθηγητοῦ Α.Π.Θ


Ἡ ἰσχυρότερη ἀξία μέσα στούς αἰῶνες, ἀπό ὅσες ἀξίες μπόρεσε νά διακρίνει τό ἀνθρώπινο πνεῦμα, θεωρεῖται ἡ καλωσύνη. Τήν σέβονται ὅλοι οἱ πολιτισμοί, πρωτόγονοι καί σύγχρονοι, τήν ὑμνοῦν οἱ καλλιτέχνες, τήν προβάλλουν οἱ ἀρχηγοί. Ὅσοι τήν πολέμησαν ἔμειναν ἀπαράδεκτοι μέσα στήν ἱστορία. Ἡ καλωσύνη παρέμεινε τό ἄκρο κάθε θρησκείας, ἡ κορυφή κάθε φιλοσοφίας, τό “τέλος” κάθε κοινωνίας. Κι ὅμως, γιά τήν Ἐκκλησία, γιά τήν ἱερή κοινωνία τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἡ καλωσύνη κατέχει μία δεύτερη θέση. Τό Εὐαγγέλιο, πού πρῶτο γνώρισμα ἔχει τήν ἀγάπη, πρῶτο αἴτημα δέν ἔχει τήν καλωσύνη, ἀλλά τήν πίστη. Εἶναι χαρακτηριστικό ὅτι ὁ χρυσός κανόνας «ὅ σύ μισεῖς ἑτέρῳ μή ποιήσῃς», τό ζενίθ τῆς ἠθικῆς φιλοσοφίας, κρίνεται ἀνεπαρκής γιά τήν διδασκαλία τοῦ Χριστοῦ, ὁ ὁποῖος τόν συμπληρώνει μέ τήν θετική του διατύπωση· «Πάντα οὖν ὅσα ἄν θέλητε
ἵνα ποιῶσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι, οὕτω καί ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοῖς» (Ματθ. 7, 12· πρβλ. Λουκ. 6, 31). Καί δέν ἀρκεῖται σ᾽ αὐτό, ἀλλά θέτοντας ὡς βάση τήν ἀδιάφθορη φύση καί τήν καλωσύνη καλεῖ τούς μαθητές του πρός τήν ὑψηλή κορυφή τῆς τελειότητος, τήν μίμηση τοῦ Θεοῦ, πού εἶναι θέμα πίστεως· «Ἔσεσθε οὖν ὑμεῖς τέλειοι, ὥσπερ ὁ Πατήρ ὑμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς τέλειός ἐστιν» (Ματθ. 5, 48· πρβλ. Λουκ. 6, 36).

Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος: Ούτε...":


Αγαπητέ ιστολόγε μπορεί το παλαιό ημερολόγιο να είναι η ακριβής τάξη της Εκκλησίας μας, αλλά το ημερολογιακό ζήτημα δεν είναι δογματικό ζήτημα για να ξεκόβουμε από την Εκκλησία. Είναι μικρό ζήτημα που δεν επιτρέπεται να ξεκόβεται κανείς από την επίσημη Εκκλησία γι΄ αυτό.

Το σχίσμα είναι αμάρτημα που δεν ξεπλένεται με το αίμα του μαρτυρίου λέει ο ιερός Χρυσόστομος. Πρόσεξέ το φίλε μου.


Απάντηση:
Χριστός Ανέστη !

Πρωτίστως σε ευχαριστώ για την ειλικρινή σου διάθεση να με βοηθήσεις στο πρόβλημα της σωτηρίας μου. Για να συντομεύσω το λόγο, δεν θα ασχοληθώ με το ημερολογιακό πρόβλημα, αλλά θα σου γνωστοποιήσω ότι είμαι του νέου σε αποτείχιση. Η αποτείχιση έχει δογματικούς λόγους. Είναι ρητή διδασκαλεία της Εκκλησίας του Χριστού μας να μην έχω κοινωνία με αιρετικούς. Αυτό έκαναν αναρίθμητοι Κληρικοί και λαϊκοί σε καιρό αιρέσεων, όπως θα γνωρίζεις από την Εκκλησιαστική ιστορία. Αυτό κάνουν και σήμερα πολλοί Κληρικοί και λαϊκοί. Αυτό έχω κάνει και εγώ. Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο. Εάν την αποτείχισή μου την ονομάζεις και την θεωρείς σχίσμα, τότε το συζητούμε εάν θέλεις.

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος
(Διαχειριστής της «Ορθόδοξης Φωνής»)

Του αδελφού μας Ιουστίνου -- Ευσεβώς υποβάλλω εις τον σεβ/τον Πειραιώς το ερώτημα:


Ευσεβώς υποβάλλω εις τον σεβ/τον Πειραιώς το ερώτημα: βεβαίως και  η σατανική και σχεδόν πάντοτε απο μικράς ηλικίας  βιαία και εγκληματική ανατροπή της γενετησίου φυσιολογίας είναι κορυφαία ύβρις προς τον δημιουργόν και σωτήρα  των απάντων  Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν, αλλά, σεβασμιώτατε, την ανατροπήν της ορθοδόξου πίστεως εκ των ενδυσαμένων την κατάρα ως ιμάτιον κληρικών και λαϊκών, των οποίων και η γενική φυσιογνωμία, λίαν  ομοιάζουσα προς τον τρελλόν και παρανοϊκόν αυτοκτονήσαντα ζωγράφον  Βαν  Γκονγκ, απετυπώθη επιτυχέστατα  εις το περίφημον  πορτραίτον  το προς τον γνωστόν αργηγέτην της παναιρέσεως του οικουμενισμού υφ΄υμών δωρηθέν, συνοδευθέν μάλιστα υπο της υικής προς αυτόν και δουλικής  προσκυνήσεως υμών,  πώς  άραγε  θα την χαρακτηρίζατε; Αλλοίμονον! Η γυναίκα του καίσαρος σεβασμιώτατε, πόσο μάλλον  η νύμφη Χριστού, δεν πρέπει μόνον να είναι ωραία αλλά και να φαίνεται ωραία....  Σώσατε την ψυχήν σας, σεβασμιώτατε. Λίγος καιρός σας απομένει ακόμη....