Πόνος και πόθος και πληγή αγιάτρευτη του πεσμένου
ανθρώπου το κυνήγι της χαράς. Από τη μαύρη εκείνη ώρα που αναρχικά περιφρόνησε
τον Άναρχο Θεό και ιταμά διέρρηξε το δεσμό τής αγάπης του, έχασε τον Παράδεισο
και μαζί του έχασε τη χαρά. Κι ούτε υπήρχε ελπίδα να την ξαναβρή, έτσι που
έμενε αλλοτριωμένος από τον Θεό και εχθρός απέναντί του. Γι΄ αυτό ήταν το πιο
ευχάριστο μήνυμα, το όντως ευαγγέλιο για την ανθρωπότητα, η απόφασι του Θεού να
εισβάλη στην ιστορία της, ν΄ αρχίση την ανθρώπινη ζωή Του από τα σπλάγχνα της
Παρθένου Μητέρας του, την οποία κατέστησε τον πρώτο θεωμένο άνθρωπο, την απαρχή
της σωτηρίας του κόσμου. Κι είνε ο ευαγγελισμός της Παρθένου, από την πρώτη
φορά ως σήμερα, μήνυμα το ίδιο καινούργιο, το ίδιο χαρούμενο και λυτρωτικό
για όλους.
O Συναξαριστής της ημέρας.
Σάββατο, 24 Μαρτίου 2018
Προεόρτια
Ευαγγελισμού, Αρτέμονος επισκόπου Σελευκείας και Πισιδίας και Ζαχαρίου των
οσίων, Παρθενίου ιερομάρτυρος του νέου (1657).
Ὁ Ἅγιος Ἀρτέμων
γεννήθηκε στὴ Σελευκεία τῆς Πισιδίας. Ὅταν ὁ Ἀπόστολος Παῦλος ἦλθε σὲ ἐκεῖνο τὸν
τόπο, ὁ Ἅγιος Ἀρτέμων ἔγινε μαθητής του, ἐνῷ στὴν συνέχεια ἀναδείχθηκε Ἐπίσκοπος
τῆς ἴδιας πόλεως, διδάσκαλος τοῦ λαοῦ καὶ κήρυκας τῆς ἀλήθειας. Διενέργησε πολλὰ
θαύματα καὶ ὁδήγησε πολλοὺς ἀπὸ τοὺς εἰδωλολάτρες πρὸς τὸν Κύριο, κάνοντάς τους
Χριστιανούς. Διοικώντας μὲ εὐσέβεια καὶ θεάρεστο τρόπο τὸ ποίμνιο, ποὺ τοῦ εἶχε
ἐμπιστευθεῖ ὁ Θεὸς καὶ διακυβερνώντας μὲ ἀρετὴ καὶ σοφία τὴν Ἐκκλησία, ἦταν
σωτήριο λιμάνι γιὰ ὅλους ποὺ εἶχαν ἀνάγκη, προστάτης τῶν χηρῶν, ὑπερασπιστὴς τῶν
ὀρφανῶν, χορηγὸς πτωχῶν καὶ πενήτων. Ὁ Ἅγιος Ἀρτέμων, ἀφοῦ πολιτεύθηκε κατὰ Θεὸν
καὶ ὑπηρέτησε σὲ ὅλα τὸν Κύριο, κοιμήθηκε μὲ εἰρήνη σὲ βαθὺ γῆρας, ἀπολαμβάνοντας
τὴν αἰώνια ζωή.
ο πόλεμος φυσικά και έρχεται και μας το λέει ξεκάθαρα και η Αποκάλυψη του Ιωάννη -- του Αλέξανδρου Τζούπης
22 Μαρτίου 2018 - 3:51 π.μ.
Το νόημα δεν είναι στα πολεμικά γεγονότα που έρχονται (ο τίτλος του άρθρου δεν έχει επιλεγεί από εμένα αλλά από τον αδελφό Kωνσταντίνο που με τιμάει με το να με ανέχεται και να με δέχεται στο ιστολόγιό του)....
Το νόημα δεν είναι στο αν έρχεται πόλεμος και καταστροφή ή όχι και στο να τρομοκρατήσω τους άλλους ανθρώπους....ο πόλεμος φυσικά και έρχεται και μας το λέει ξεκάθαρα και η Αποκάλυψη του Ιωάννη (Λύσον τους τέσσαρας αγγέλους τους δεμένους επί τω ποταμώ τω μεγάλω Ευφράτη)..
Αν διάβαζες από την αρχή όσα έστειλα και αν έδινες σημασία σε όλα τα γεγονότα τα οποία έχουν να κάνουν με τα μηνύματα της ψευδοπαρθένου και του ψευδόχριστου θα έβλεπες ότι ο βαθύτερος πόλεμος του αντιχρίστου είναι ο πόλεμος για την ΑΓΑΠΗ και είναι αυτό που με ενδιαφέρει. Ο πόλεμος για την αληθινή Αγάπη!
Το νόημα δεν είναι στα πολεμικά γεγονότα που έρχονται (ο τίτλος του άρθρου δεν έχει επιλεγεί από εμένα αλλά από τον αδελφό Kωνσταντίνο που με τιμάει με το να με ανέχεται και να με δέχεται στο ιστολόγιό του)....
Το νόημα δεν είναι στο αν έρχεται πόλεμος και καταστροφή ή όχι και στο να τρομοκρατήσω τους άλλους ανθρώπους....ο πόλεμος φυσικά και έρχεται και μας το λέει ξεκάθαρα και η Αποκάλυψη του Ιωάννη (Λύσον τους τέσσαρας αγγέλους τους δεμένους επί τω ποταμώ τω μεγάλω Ευφράτη)..
Αν διάβαζες από την αρχή όσα έστειλα και αν έδινες σημασία σε όλα τα γεγονότα τα οποία έχουν να κάνουν με τα μηνύματα της ψευδοπαρθένου και του ψευδόχριστου θα έβλεπες ότι ο βαθύτερος πόλεμος του αντιχρίστου είναι ο πόλεμος για την ΑΓΑΠΗ και είναι αυτό που με ενδιαφέρει. Ο πόλεμος για την αληθινή Αγάπη!
+Μοναχός Θεόκλητος Διονυσιάτης : Η Μασονία.
Επ΄ εσχάτων έχουν
γραφή τόσα περί της σατανικής αυτής μυστικής ανά τον κόσμον οργανώσεως, ώστε θα
εκινδυνεύαμεν να επαναλάβωμεν τα ίδια, εάν εγράφομεν τι σημαίνει Μασονία. Αλλ’
αν την μνημονεύωμεν ενταύθα, είναι δια να μη υστερήση ο ι. ημών Τόπος εις την κοινήν
υπό των ευσεβών διαμαρτυρίαν κατά του επαράτου βασιλικού διατάγματος. Ότι η
Μασονία αποτελεί διαβρωτικήν δια το Έθνος και την Εκκλησίαν δύναμιν, ουδεμία
περί τούτου αμφιβολία, εφ’ όσον τείνει να υποκαταστήση την αγάπην της
Εκκλησίας, δι’ υπόπτου και ψευδούς φιλανθρωπίας, τα Μυστήρια αυτής, δια
σατανικών μυστηριακών τελετουργιών, και το Έθνος να παραδώση εις σκοτίας
πολυεθνείς ή και εβραϊκάς χείρας. Ο
ευσεβής λαός μας έχει λάβει πλήρη γνώσιν περί της κεφαλής ταύτης του
καταχθονίου δράκοντος, και ουδείς εστιν ο αγνοών τας επιδιώξεις των Μασόνων.
Η Επανάσταση άρχισε στην Αγία Λαύρα
23.03.2018
Ηχηρή απάντηση στις ανιστόρητες φωνές που αμφισβητούν τα γεγονότα στο Μοναστήρι της Αγίας Λαύρας στις 20 Μαρτίου του 1821 δίνει μια σημαντική ιστορική ανακάλυψη που έκανε ο μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος. Ο επίσκοπος, μέσα από προσωπική έρευνα, έφερε στο φως ένα σημαντικό ιστορικό ντοκουμέντο για τον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα.
«Η Διακήρυξις αύτη, άγνωστος έως προ τινος, ανεκαλύφθη υπό της ημετέρας ελαχιστότητος ως δημοσίευμα της Γαλλικής Εφημερίδος “THE TIMES” του Λονδίνου της 11ης Ιουνίου 1821» αναφέρει ο κ. Αμβρόσιος σε επιστολή του προς την εφημερίδα «δημοκρατία».
***
Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την
ανάρτησή σας "Η
Επανάσταση άρχισε στην Αγία Λαύρα": Λαθος η επανάσταση έγινε στις παραδουνάβιες χώρες, στο Ιάσιο. Από εκεί ξεκίνησε και φούντωσε στο νότο
Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ:
Σήμερα στίς Ἰσλαμικές
χῶρες, ὁ θρησκευτικός νόμος Σαρία χρησιμοποιεῖται σάν βάση νομιμοποίησης τοῦ ἀποκεφαλισμοῦ
τόσο ἀπό τά ἐπίσημα κράτη ὅσον καί ἀπό τούς πιστούς τοῦ Ἰσλάμ. Στήν Σαουδική Ἀραβία
τά τελευταία 20 χρόνια ἔχουν ἀποκεφαλισθῆ περί τα 2.000 ἄτομα δημόσιᾳ μέ τά
πλήθη νά παρακολουθοῦν τό φρικτό θέαμα, καί νά ἐπευφημοῦν καί να
χειροκροτοῦν. Αὐτά λοιπόν τά ἐγκλήματα πού συγκλονίζουν κάθε ἐχέφρονα ἀνθρωπο δέν εἶναι
προϊόντα μιᾶς κατασκευασμένης παράδοσης ἀλλά δυστυχῶς ἔχουν ἱστορική καί
«θεολογική» ἑρμηνεία καί κάλυψη ἀπό τό Ἰσλάμ διότι οἱ ἐκτελεσταί τοῦ Ἰσλάμ δέν
προβαίνουν ἁπλά σέ μία πράξη ἐκδίκησης κατά τῶν ««ἀπίστων»» ἀλλά πρωτίστως,
θεωροῦν ὅτι ἐκτελοῦν μία θεϊκή ἐντολή μέ τελετουργικό χαρακτήρα, σάν ὄργανα τοῦ
θείου θελήματος. Βέβαια θέλουν νά ἀγνοοῦν ὅτι ὁ «θεός» τοῦ Ἰσλάμ εἶναι ὁ
πρωτιστεύων τοῦ ἀραβικοῦ πολυθειστικοῦ συστήματος «al ilah-Allah» πού φυσικά
σάν δαιμόνιο εἶναι αἱμοδιψής καί δολοφονικός.
Φώτης Κόντογλου - Ἀνέστη Χριστός, Ἡ δοκιμασία τοῦ λογικοῦ
Ἡ
πίστη τοῦ χριστιανοῦ δοκιμάζεται μὲ τὴν Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ σὰν τὸ χρυσάφι στὸ
χωνευτήρι. Ἀπ᾿ ὅλο τὸ Εὐαγγέλιο ἡ Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ εἶναι τὸ πλέον ἀπίστευτο
πράγμα, ὁλότελα ἀπαράδεκτο ἀπὸ τὸ λογικό μας, ἀληθινὸ μαρτύριο γιὰ δαῦτο. Μὰ ἴσια-ἴσια,
ἐπειδὴ εἶναι ἕνα πράγμα ὁλότελα ἀπίστευτο, γιὰ τοῦτο χρειάζεται ὁλόκληρη ἡ
πίστη μας γιὰ νὰ τὸ πιστέψουμε. Ἐμεῖς οἱ ἄνθρωποι λέμε συχνὰ πὼς ἔχουμε πίστη, ἀλλὰ
τὴν ἔχουμε μονάχα γιὰ ὅσα εἶναι πιστευτὰ ἀπ᾿ τὸ μυαλό μας. Ἀλλὰ
τότε, δὲν χρειάζεται ἡ πίστη, ἀφοῦ φτάνει ἡ λογική. Ἡ πίστη χρειάζεται γιὰ τὰ ἀπίστευτα.
Οἱ πολλοὶ ἄνθρωποι εἶναι ἄπιστοι. Οἱ ἴδιοι οἱ μαθητάδες
τοῦ Χριστοῦ δὲν δίνανε πίστη στὰ λόγια τοῦ δασκάλου τους ὅποτε τοὺς ἔλεγε πὼς θ᾿
ἀναστηθῆ, μ᾿ ὅλο τὸ σεβασμὸ καὶ τὴν ἀφοσίωση ποὺ εἶχαν σ᾿ Αὐτὸν καὶ τὴν ἐμπιστοσύνη
στὰ λόγια του. Καὶ σὰν πήγανε οἱ Μυροφόρες τὴν αὐγὴ στὸ μνῆμα τοῦ Χριστοῦ, κ᾿ εἴδανε
τοὺς δυὸ ἀγγέλους ποὺ τὶς μιλήσανε, λέγοντας σ᾿ αὐτὲς πὼς ἀναστήθηκε, τρέξανε νὰ
ποῦμε τὴ χαροποιὰ τὴν εἴδηση στοὺς μαθητές, ἐκεῖνοι δὲν πιστέψανε τὰ λόγια
τους, ἔχοντας τὴν ἰδέα πὼς ἤτανε φαντασίες: «Καὶ ἐφάνησαν ἐνώπιον αὐτῶν ὡσεὶ λῆρος
(τρέλα) τὰ ῥήματα αὐτῶν, καὶ ἠπίστουν αὐταῖς»...
Ο Γέροντας Ιερώνυμος της Αιγίνης είχε επηρεαστεί πολύ από τους ασκητές της Καππαδοκίας.
Tους θυμόταν πάντα με νοσταλγία. Για έναν από αυτούς, τον π. Γρηγόριο που
ήταν παράλυτος, ο Γέροντας διηγούνταν το εξής:
«Σε κάθε δύσκολη υπόθεση, όταν του ζητούσαν την γνώμη του, παρακαλούσε
τους χριστιανούς να τον ανεβάσουν με το κρεββάτι του στην κορυφή ενός βουνού
και να τον αφήσουν εκεί οκτώ ημέρες. Όταν μετά τον μετέφεραν, το πρόσωπό του
ήταν αλλοιωμένο και έλαμπε, ενώ οι συμβουλές του ἠταν καρποί του Αγίου
Πνεύματος».
Λόγος εις τον Ευαγγελισμό της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου --- ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΑΝΔΡΕΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Έφθασε σήμερα η χαρά όλων των ανθρώπων και καταργεί την
πρώτη κατάρα. Έφθασε Αυτός που ευρίσκεται παντού, για να τα γέμιση όλα με χαρά.
Πώς ήλθε όμως; Χωρίς να περιβάλλεται από δορυφόρους, χωρίς να σύρει πίσω του τις
στρατιές των αγγέλων, δίχως μεγαλοπρεπή προσέλευση, αλλά ήσυχα και ήρεμα. Και
το έκανε αυτό, για να διαφύγη την προσοχή του άρχοντος του σκότους, για να
παγίδευση με το σοφό αυτό τέχνασμα τον όφι, να εξαπάτηση τον δράκοντα, τον
Ασσύριο που έθεσε υπό την εξουσία του όλη την ανθρώπινη ευγένεια και έτσι
τελικά να αρπάξει το λάφυρο. Διότι δεν ανέχθηκε η άπειρη ευσπλαχνία Του να
υποστεί καταστροφή αυτό το τόσο σπουδαίο έργο, ο άνθρωπος, για χάρι του οποίου
Εκείνος έστησε τους ουρανούς σαν καμάρα, στερέωσε την γη, σκόρπισε τον αέρα,
άπλωσε την θάλασσα και κατασκεύασε ολόκληρη την ορατή κτίση. Για αυτό ο Θεός
κατέβηκε στην γη, βγήκε έξω από τον ουρανό, ήλθε ανάμεσα στους ανθρώπους,
κυοφορήθηκε από Παρθένο, αυτός που δεν τον χωρεί ολόκληρο το σύμπαν.