Ελάτε με την οικογένειά σας και με τους φίλους σας να γιορτάσουμε το Καρναβάλι….


Μας αξίωσε και πάλι εφέτος η ευσπλαχνία του Παναγάθου Θεού να εισέλθωμε εις την περίοδο του Τριωδίου. Αρχίζει σταδιακώς για τους πιστούς ο πνευματικός αγώνας, για να φθάσωμε θεοφιλώς και να εορτάσωμε την ζωηφόρο Ανάστασι του Κυρίου μας. Δυστυχώς, δεν έχομε κατανοήσει ή και δεν γνωρίζομε την σημασία του πνευματικού αυτού αγώνος. Είτε από άγνοια, είτε από αδιαφορία, δεν γνωρίζομε την σπουδαιότητα του Τριωδίου για την πνευματική ζωή μας. Έτσι εφρόντισε ο διάβολος να διαστρέψη την σημασία του Τριωδίου και αντί πνευματικών αγώνων βλέπει κανείς «κραιπάλη και μέθη βιοτική» και αναβίωσι στοιχείων ειδωλολατρίας. Διαβάζομε την ανακοίνωσι Ελληνικής Ορθοδόξου Κοινότητος της πόλεώς μας: Ελατε με την οικογένειά σας και με τους φίλους σας να γιορτάσουμε το Καρναβάλι…. Χορός και ξεφάντωμα μέχρι το πρωί…..
Δυστυχώς, έχει διαστραφή εντελώς το νόημα της εκκλησιαστικής ζωής του Τριωδίου και έχει αντικατασταθή με φολκλορικές εκδηλώσεις, ειδωλολατρικά στοιχεία, γλέντια, χορούς και αμαρτία.

O Συναξαριστής της ημέρας.


Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου 2018

Καθαρά Δευτέρα.

Τη ΙΘ΄ (19η) του αυτού μηνός Φεβρουαρίου μνήμη του Αγίου Αποστόλου ΑΡΧΙΠΠΟΥ.                                                                                                                                                
Άρχιππος ο Άγιος Απόστολος ήτο μαθητής του Αποστόλου Παύλου, υπό του οποίου επαινείται και συστρατιώτης αυτού ονομάζεται, εις δε τας προς Φιλήμονα και προς Κολασσαείς επιστολάς γράφει περί αυτού· «Είπατε Αρχίππω· βλέπε την διακονίαν ην παρέλαβες εν Κυρίω, ίνα αυτήν πληροίς» (Κολ. δ: 17). Ούτος λοιπόν ευρισκόμενος εις τας Κολασσάς πόλιν της Φρυγίας, εκήρυττε τον λόγον του Ευαγγελίου μετά του Αγίου Φιλήμονος. Οι εκεί όμως ειδωλολάτραι ώρμησαν κατ’ αυτών και συλλαβόντες τον Απόστολον τούτον τον έφερον εις τον ηγεμόνα Ανδροκλήν. Μη πεισθείς δε να θυσιάση εις το είδωλον το καλούμενον Μηνάν, ερρίφθη εντός λάκκου και μέχρις οσφύος εχώσθη, εκεντήθη είτα με βελόνας υπό παίδων και τελευταίον λιθοβοληθείς ετελειώθη και έλαβε παρά Κυρίου τον του Μαρτυρίου αμάραντον στέφανον.

Στον ένα βλάσφημο κάνει μήνυση, τον άλλο βλάσφημο -πολύ μεγαλύτερο- τον ...μνημονεύει!!!

 Να σταματήσει πάραυτα η βλάσφημη θεατρική παράσταση “Jesus Christ Superstar”




   Μήνυση κατέθεσε ὁ μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ, γιὰ τὴν παράστασηςJesus Christ Superstar για παραβίαση των άρθρων 198 και 199 του Ποινικού Κώδικα(Κακόβουλη βλασφημία και καθύβριση θρησκεύματος).
    ριστη ἡ ἐνέργειά του, ἀλλὰ καὶ ἀφορμὴ νὰ κατανοήσει ἐπιτέλους (αὐτὸς καὶ οἱ συνυπεύθυνοι Ποιμένες) ὅτι εἶναι ἀπείρως πιὸ κακόβουλη καὶ βλάσφημη μιὰ ἄλλη παράσταση ποὺ παίζεται ἐδῶ καὶ δεκαετίες, μὲ πρωταγωνιστή (τὰ τελευταῖα χρόνια) τὸν κ. Βαρθολομαῖο, συμπρωταγωνιστὲς κάποιους Οἰκουμενιστὲς συναδέλφους τοῦ Κυθήρων κ. Σεραφείμ, καὶ κομπάρσους –δυστυχῶς– τὴν Σεβασμιότητά του, ὅπως κι ὅλων ὅσων συνωστίζονται στὶς Συνοδικὲς συνεδριάσεις καὶ συλλείτουργα, περιστοιχίζοντες χωρὶς κάποια ΜΗΝΥΣΗ (=διακοπὴ κοινωνίας) τοὺς πρωταίτιους.


 Να σταματήσει πάραυτα η βλάσφημη θεατρική παράσταση “Jesus Christ Superstar
Πηγή : https://paterikiparadosi.blogspot.ca/2018/02/blog-post_273.html#more
***

Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Στον ένα βλάσφημο κάνει μήνυση, τον άλλο βλάσφημο ...":

Ποιόν μνημονεύει;
Να μας πεί αυτός που έγραψε το άρθρο, ποιόν μνημονεύει ο Κυθήρων.
Ποιόν;
 ***

Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Στον ένα βλάσφημο κάνει μήνυση, τον άλλο βλάσφημο ...":

Το μπλογκ "Πατερική Παράδοση" πότε αντέδρασε στην συγκεκριμένη βλασφημία;
Μπορεί να μας δείξει ποιά η διαμαρτυρία του και πόσες αναρτήσεις έκανε;
Μακάρι να έμοιαζε στον Κυθήρων Σεραφείμ.


Ενας μοναχός εξωμολογήθηκε στον Αββά Σισώη: «΄Επεσα πάτερ. Τι να κάνω;»

«Σήκω», του είπε, με τη χαρακτηριστική του απλότητα ο άγιος Γέροντας.
«Σηκώθηκα Αββά μα πάλι έπεσα στην καταραμένη αμαρτία», ομολόγησε με θλίψη ο αδελφός.
«Και τι σε εμποδίζει να ξανασηκωθείς;»
«Ως πότε Αββά» ρώτησε ο αδελφός.
«΄Εως ότου να σε βρή ο θάνατος ή στην πτώση ή στην έγερση. Δεν είναι γραμμένο όπου ευρώ σε, εκεί και κρινώ σε; Μόνο εύχου στο Θεό να βρεθείς την τελευταία σου στιγμή σηκωμένος με την αγία μετάνοια.» του εξήγησε ο Αββάς Σισώης.

Άγιος Φιλάρετος της Εκκλησίας των Ρώσων της Διασποράς.


Αὐτὸ τὸ ὁποῖο προηγουμένως ἦταν ἰδίωμα τῶν ξεπεσμένων γυναικῶν, οἱ ὁποῖες, στὴν ἐνάσκησι τοῦ ἐπαισχύντου ἐπαγγέλματός τους ἐνεδύοντο προκλητικὰ γιὰ νὰ προκαλέσουν αἰσθησιακὰ τοὺς ἄνδρες, ἔχει πλέον γίνει ἡ μόδα καὶ κανόνας ἀκόμη καὶ γιὰ σεμνές γυναίκες, οἱ ὁποῖες σὲ πολλὲς περιπτώσεις δὲν λαμβάνουν κἄν ὑπ᾿ ὄψιν τους τὸ νόημα καὶ τὶς συνέπειες αὐτῆς τῆς μόδας ποὺ τὶς ἐσκλάβωσε.῎Αν ἡ ἐλαχιστοποίησις τοῦ μάκρους τοῦ φορέματος ἤ ὁ ἰδιαίτερος τονισμὸς τῶν «γραμμῶν» τοῦ σώματος ἀντιτίθενται πρὸς τὴν σεμνότητα, ἡ ὁποία θὰ πρέπει γενικὰ νὰ στολίζη τὶς Χριστιανὲς γυναῖκες, τότε ἀκόμη πιὸ ἀκατάλληλη εἶναι ἡ ἐμφάνισίς τους μὲ τέτοιου εἴδους ἐνδυμασία στὸν Ναὸ τοῦ Θεοῦ.

Τη αυτή ημέρα ΙΗ΄ (18η) του αυτού μηνός Φεβρουαρίου, μνήμη των Αγίων Μαρτύρων ΛΕΟΝΤΟΣ και ΠΑΡΗΓΟΡΙΟΥ, αθλησάντων εν Πατάροις της Λυκίας.


Λέων και Παρηγόριος οι Άγιοι Μάρτυρες ήσαν εις τα Πάταρα της Λυκίας κατά τον καιρόν των τυράννων ειδωλολατρών. Επειδή δε ωμολόγουν παρρησία τον Χριστόν συνελήφθησαν υπ’ αυτών και ο μεν μακάριος Παρηγόριος τιμωρηθείς με πολλά είδη βασάνων, έλαβε τον του Μαρτυρίου άφθαρτον στέφανον, τελειωθείς εν Χριστώ· ο δε αοίδιμος Λέων, μείνας μόνος, δεν υπέφερε τον χωρισμόν του Μάρτυρος Παρηγορίου και επειδή αυτός δεν επέτυχε τον αυτόν του Μαρτυρίου στέφανον, πικρώς ανεστέναζε και εθρήνει· ελθών δε εις τον τόπον, όπου ήτο ενταφιασμένον το λείψανον του Αγίου Παρηγορίου, εδάκρυε και εγκαρδίως εφλέγετο υπό του πόθου του Μαρτυρίου.

Η κίνησις ημών άφευκτος (Αλέξανδρος Υψηλάντης από Κισινέφ, 18/2/1821)



Την 18η Φεβρουαρίου 1821 ο Αλέξανδρος Υψηλάντης αγγέλλει την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης με την φράση η κίνησή μας είναι αναπόφευκτη. Την σχετική επιστολή στέλνει στην Μολδαβία από την πρωτεύουσα της γειτονικής ρωσικής περιοχής της Βεσσαραβίας, όπου βρίσκεται. Το Κισινέφ είναι η πρωτεύουσα της σημερινής Μολδαβίας (Κισινάου). Η επιστολή είναι σύντομη. Την δημοσιεύει ο Ι. Φιλήμων στο Δοκίμιο που εξέδωσε το 1834:

Ἡ "στολὴ" τοῦ ὀρθοδόξου

Εὔχεσθε καὶ σωθείητε! Ἕνα ἐπίκαιρο ἄρθρο μου, ποὺ εἶχα γράψει παλαιότερα, ὅταν μοῦ ἐζητήθη ἀπὸ ἕνα ὀρθοδόξο σύλλογο.
Καλὴ Τεσσαρακοστή!

   Απόκριες… Μασκαρέματα… Σαρακοστή… Πάσχα… Κρίσι… Κρίσι…
   Εγκόσμια με υπερκόσμια, εφάμαρτα με άγια, πονηρά με ενάρετα… Έτσι διδάσκει το πονηρό ευαγγέλιο της Νέας Εποχής, που δεν επιτίθεται απροκαλύπτως κατά της Αγίας μας Εκκλησίας, αλλά θέλει τους χριστιανούς να δοκιμάζουν απ’ όλα, μα να είμαστε πάντα πικραμένοι, αποπροσανατολισμένοι, σε σύγχυσι, σε ολιγωρία, σε αδιέξοδα… Έχουμε την αγαπητική, ασκητική, ησυχαστική Ορθόδοξο Πίστι μας, αλλά την ανταλλάσουμε με την διχόνοια, την αδιαφορία προς τους άλλους, την καλοπέρασι, την χαλαρότητα, την «θορυβώδη» ζωή, την πονηρία, την δόξα, τα χρήματα… Τι μας οδηγεί σε κρίσι αν όχι αυτά;

   Δεν έχομε ανάγκη τα μασκαρέματα…
   Ας ενδυθούμε την «πανοπλία» όχι του Ironman ή άλλου φανταστικού ψευδοήρωος της εποχής, αλλά του Θεού (βλέπε στην προς Εφεσίους επιστολή, κεφ. στ΄, στ. 11), ώστε να μπορέσωμε με σιδερένια θέλησι να αντισταθώμε ανδρείως, συν Θεώ, στην πονηρία και τις μεθοδείες, παγίδες του διαβόλου.