Ο νοητός λοιπόν αντίχριστος είναι ο Μωάμεθ και το νοητό χάραγμά του είναι η περιτομή των μουσουλμάνων. -- Γράφει ο αδελφός μας Ιουστίνος

... Και εξώμοσε μεν ούτως ο Ελευθέριος, αλλ’ η Χάρις δεν ανεχώρησεν εντελώς απ’ αυτού. Όθεν και εις αυτούς ακόμη τους αφορήτους πόνους της περιτομής ευρισκόμενος, ενεθυμείτο πάλιν την πάτριον ευσέβειαν, αναπολών κατά νουν το όνομα του γλυκυτάτου Ιησού Χριστού και αναμιμνησκόμενος του ουρανίου Πατρός, ως ο άσωτος υιός. Και ήθελε μεν να επικαλεσθή την θείαν Αυτού βοήθειαν, αλλ’ ημποδίζετο, διότι έλαβε το χάραγμα της σφραγίδος του αντιχρίστου εις την δεξιάν χείρα και εις το μέτωπον και δεν ηδύνατο ούτε χείρας οσίας να άρη εις τον ουρανόν, ούτε τον ηγεμόνα νουν να διευθύνη προς το τρισήλιον σέλας της Θεότητος. Όθεν κατέφυγεν εις μόνα τα δάκρυα,... Τοσαύτα δε ήσαν εκείνα τα δάκρυα, ώστε τολμώ να είπω, ότι τα εδέχθη ο φιλόψυχος Ιησούς και συνεχώρησε την προηγηθείσαν άρνησιν του Ελευθερίου ως εδέχθη και του Πρωτοκορυφαίου Αποστόλου Πέτρου.    


Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης στον συναξαριστήν   των Νεομαρτύρων γράφει ότι η περιτομή  των μωαμεθανών είναι  «σφραγίδα του διαβόλου», διότι ο περιτμηθείς φέρει ΜΕ ΑΜΕΞΙΤΗΛΟ ΤΡΌΠΟ  πάνω στο σώμα του την ΑΠΟΔΕΙΞΗ της   αρνήσεως  ότι "ο Χριστός δεν είναι ο Σωτήρ". Οι νεομάρτυρες εγνώριζαν ότι παρ’ όλο που συγχωρήθηκαν, εντούτοις  κατά την Ανάστασιν το σώμα τους θα  έφερε την περιτομή, πράγμα που θα ήταν ντοπιαστικό γι’ αυτούς. Έτσι εξηγείται και το γεγονός ότι πολλοί εκ των νεομαρτύρων που είχαν εξωμώσει, δεν αρκέστηκαν, όταν μετανοούσαν, εις την άφεσιν των αμαρτιών που έπαιρναν από τους ιερείς κατά την εξομολόγησιν, αλλά επιζητούσαν και το μαρτύριον, ώστε να σβήσουν με το αίμα τους την «σφραγίδα του διαβόλου»   για να μην το έχουν στο σώμα τους όταν αναστηθούν.
   Αυτό  πιστεύω, ότι  θέλει να τονίση και ο συναξαριστής του Αγίου  Ευθυμίου εκ Δημητσάνης, χρησιμοποιώντας καταχρηστικώς, επαναλαμβάνω καταχρηστικώς και όχι ουσιαστικώς, την φράσιν της Αποκαλύψεως «χάραγμα». Πρόκειται για την διδασκαλία  του Αγίου Νικοδήμου, ότι ο Μωάμεθ ήταν ο ΝΟΗΤΟΣ Αντίχριστος και η σφραγίδα του, το χάραγμά του, ήταν η περιτομή. Αυτή η διδασκαλία είχε σκοπό να δώσει την κατάλληλη προειδοποίηση στους χριστιανούς  ώστε  να μην εξομώσουν ποτέ. Η καταχρηστική αυτή - και όχι ουσιαστική -  ταύτιση της περιτομής, που κάνει ο Άγιος Νικόδημος με το χάραγμα της Αποκαλύψεως, αποδεικνύεται από το γεγονός, ότι ο Κύριος  δεν εθεώρησε ως  χάραγμα Αποκαλύψεως   την περιτομή, επειδή  τους μεν  νεομάρτυρες τους εστεφάνωσε και τους εδόξασε, ενώ τους  στιγματισμένους με  το χξστ΄ χάραγμα της Αποκαλύψεως τους καταδικάζει τελείως στη λίμνη με το θειάφι και το πύρ. Υπ’ όψιν ότι και τους μασσώνους τους σφραγίζουν με κάποιο νοητό σύμβολο του διαβόλου, όπως μας αποκαλύπτει και ο μάρτυρας Κοσμάς  Φλαμιάτος. Και αυτοί πρέπει να σβήσουν αυτό το νοητό   χάραγμα με το αίμα τους. Έτσι ίσως εξηγούνται οι τραγικοί  θάνατοι Αρχιεπισκόπων και ιερέων από διάφορα αιματηρά  γεγονότα, όπως για παράδειγμα ο εθνομάρτυς, ύποπτος μασσωνίας, Χρυσόστομος Σμύρνης.
Όσο αφορά τον Άγιο νεομάρτυρα Ελευθέριο η σφράγισή του στο δεξί χέρι και στο μέτωπο, που αναφέρει ο  Άγιος Νικόδημος έγινε με ΝΟΗΤΟ τρόπο και όχι σωματικό, γιατί όπως γράφει ο Άγιος Νικόδημος, ο οσιομάρτυς Ευθύμιος «έλαβε το χάραγμα της σφραγίδος του ΝΟΗΤΟΥ αντιχρίστου», το οποίο τον εμπόδισε, λόγω της ενέργειας του διαβόλου, να «άρη οσίους χείρας εις τον ουρανόν», δηλαδή να κάνη τον σταυρόν του και «ούτε τον ηγεμόνα νούν να διευθύνη προς το τρισήλιον σέλας της θεότητος», δηλαδή να  απαγγείλη το σύμβολον της πίστεως στον άγιο τριαδικό Θεόν. Υπήρχε όμως ακόμη η δυνατότητα της ευχής "Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με" και αυτό τον έσωσε. Στους σφραγισθέντες όμως με ανεξίτηλο χξστ΄ σωματικό χάραγμα δεν θα υπάρχει ούτε αυτή η δυνατότητα. 
 Ο νοητός λοιπόν  αντίχριστος είναι ο Μωάμεθ και το νοητό χάραγμά του είναι η περιτομή των μουσουλμάνων, η οποία εξαλείφθηκε τελείως με το αίμα του νεομάρτυρος από το σώμα που θα πάρη στην  Ανάσταση.                          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου