Ο Συριζαίος εκπρόσωπος Τύπου της Ιεράς Συνόδου

Όσο απίθανο ή απαράδεκτο και να ακούγεται, είναι πραγματικότητα. Ο Γιώργος Βασιλείου, εκκλησιαστικός υπάλληλος, ο οποίος παρουσιάζεται ως διευθυντής ή προϊστάμενος του Γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου, υπήρξε υποψήφιος βουλευτής στην Αιτωλοακαρνανία με τον ΣΥΡΙΖΑ το 2015.


Ήταν οι βουλευτικές εκλογές με λίστα, χωρίς σταυρό, όπου ο κ. Βασιλείου είχε τοποθετηθεί σε μη εκλόγιμη θέση, δημιουργώντας σοβαρότατες απορίες-υποψίες για ποιόν λόγο να κάνει κάτι τέτοιο και εδικά με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Αν είναι να βγει βουλευτής … θα έλεγε κάποιος ότι ίσως είναι ματαιοδοξία (και πάλι, χάθηκαν άλλα κόμματα;), αλλά να μπαίνει στην ουρά του ψηφοδελτίου με σύστημα λίστας μπορεί μόνο να σημαίνει ότι μπήκε συμβολικά για να περάσει μήνυμα ότι «η Εκκλησία μπαίνει κάτω από την ομπρέλα του ΣΥΡΙΖΑ». Δηλαδή κάτω από ένα κόμμα με δηλωμένους άθεους-άθρησκους (από τον χώρο του μπολσεβικισμού και των ακραίων νεοφιλελέδων) και με αντιορθόδοξη δράση και πολιτικές που τώρα εφαρμόζονται.
Για να δικαιολογήσει την υποψηφιότητά του, μεταξύ άλλων δήλωσε: «Η συµµετοχή µου στο ψηφοδέλτιο της παράταξης ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί αυθόρµητη απάντηση στο κάλεσµα που απηύθυνε ο Πρόεδρος του Συνασπισµού της Ριζοσπαστικής Αριστεράς κ. Αλέξης Τσίπρας για συστράτευση προσώπων, που θα µπορέσουν µέσω των εµπειριών τους να συµβάλουν στην αντιµετώπιση και στην υπέρβαση της ανθρωπιστικής κρίσης που ταλανίζει την χώρα ....
… Μία συστράτευση που επιθυµία µου είναι να δώσει ένα νέο δείγµα γραφής και νέο πολιτικό ήθος ενότητας και όχι διάσπασης του κοινωνικού ιστού της χώρας και η οποία πιστεύω ότι θα συμβάλει αποφασιστικά στην καταπολέμηση της φτώχειας και της ανεργίας, στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των αδυνάτων, στην αντιμετώπιση της δυστυχίας των θυµάτων της οικονομικής κρίσης, στην επικράτηση της κοινωνικής δικαιοσύνης, στην απαλλαγή του πόνου από τον εµπερίστατο συνάνθρωπό µας και στην υπεράσπιση των περιθωριοποιημένων συνανθρώπων µας µέσω των αναγκαίων θεσµικών µεταρρυθμίσεων και τον εκσυγχρονισµό του κράτους.....».
Δεν χρειάζονται σχόλια κυρίως σήμερα μετά από τόσα χρόνια που ζούμε τι έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ. Είναι για γέλια ή για κλάματα. Σίγουρα για κλάματα είναι όταν σκεφτούμε ότι αυτός είναι συνεργάτης του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου ίσως και άλλων στην ηγεσία της Εκκλησίας. Και ήταν δίπλα στον Ιερώνυμο κατά την «ιστορική» συμφωνία. Ο κ. Βασιλείου όμως έχει και μία προϊστορία διότι οι συνθήκες, υπό τις οποίες φυτεύτηκε στο Γραφείο Τύπου ήταν τουλάχιστον απαράδεκτες. Πολύ περισσότερο μάλιστα όταν περιλαμβάνουν διεστραμμένη επίθεση και συκοφαντία κατά της δημοσιογράφου που ήταν επικεφαλής στο Γραφείο Τύπου της Ιεράς Συνόδου, όπως έχει αποκαλυφθεί. Αν παρακολουθήσει κάποιος τον δικαστικό αγώνα τής εν λόγω δημοσιογράφου (με τις δημοσιεύσεις που κάνει) πρώτα από όλα θα δει ότι ήταν η πρώτη που απολύθηκε, εντελώς παράνομα και προσχηματικά, από τον «δημόσιο» τομέα όπου εντάσσεται η Εκκλησία. Η «ιστορική» συμφωνία των Ιερώνυμου-Βασιλείου με τους Συριζαίους μπολσεβίκους συνεχίζει αυτό που άρχισε πριν χρόνια στο Γραφείο Τύπου της Ιεράς Συνόδου εναντίον μίας γυναίκας που ήταν εμπόδιο και σήμερα το επεκτείνει για όλους τους ιερείς κλπ.
Η ένταξη της Εκκλησίας στο «δημόσιο» ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου έχει γίνει και για να επισφραγιστεί η σχέση και η προσφορά της Ορθόδοξης Εκκλησίας με τη πορεία του Ελληνισμού. Καταχρηστικά την ίδια νομική μορφή απέκτησαν και άλλα θρησκεύματα αφού μαζί με τον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα.

Άρθρο της εφημερίδας «Δημοκρατία»
Η προκλητική υποψηφιότητα του κυρίου Βασιλείου όμως δεν πέρασε απαρατήρητη και ανάμεσα στις αντιδράσεις υπήρχε και ένα αποκαλυπτικό δημοσίευμα. Η εφημερίδα «Δηµοκρατία» δημοσίευσε το άρθρο «Ατόπηµα λόγω... μεγαλομανίας!» στις 10 Σεπτεμβρίου 2015:
«Ο Γ. Βασιλείου (προϊστάµενος του γραφείου τύπου της Ιεράς Συνόδου) κατεβαίνει µε τον ΣΥΡΙΖΑ αφού πρώτα παρακάλεσε Ν.∆. και Χ.Α. Σφοδρές αντιδράσεις και αλγεινή εντύπωση έχει προκαλέσει η υποψηφιότητα µε τον ΣΥΡΙΖΑ του προϊσταµένου του γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου Γιώργου Βασιλείου! Ο εν λόγω εκκλησιαστικός υπάλληλος βρίσκεται στην όγδοη θέση του ψηφοδελτίου της Αιτωλοακαρνανίας χωρίς καµία ελπίδα να εκλεγεί, µε αποτέλεσµα να δηµιουργείται εύλογη απορία για το ποια είναι η πραγµατική σκοπιµότητα αυτής της κίνησης. Μάλιστα, ο κ. Βασιλείου έχει... παρελθόν που καµία σχέση δεν έχει µε τον ΣΥΡΙΖΑ.
Υπήρξε επί πολλά χρόνια δηµοσιογράφος στην «Ελεύθερη Ωρα» και οι κακές γλώσσες αναφέρουν ότι µέχρι πρότινος έριχνε δίχτυα στη Χρυσή Αυγή. Όταν τον απέρριψαν, απευθύνθηκε στη Ν.∆. αλλά και από εκεί «έφαγε πόρτα». Μάλιστα, λέγεται ότι µε ύφος χιλίων καρδιναλίων αυτοπροτάθηκε για την Αιτωλοακαρνανία απαιτώντας να τον τοποθετήσουν σε εκλόγιµη θέση! Βλέποντας, όµως, ότι στη Συγγρού... έπεσαν κάτω από τα γέλια µε τις απαιτήσεις του, τους απείλησε ότι θα πάει στην Κουµουνδούρου, όπως και έκανε!
Ο κ. Βασιλείου εκθέτει συνολικά την Εκκλησία µε τη στάση του. Πέραν του ότι είναι σε κοµβική θέση, εκπροσωπώντας συχνά επισήµως στα media την επίσηµη ελλαδική Εκκλησία, είναι πρόεδρος των εργαζοµένων της Ιεράς Συνόδου και εκπρόσωπος του Πατριαρχείου Ιεροσολύµων!
Εποµένως πώς είναι δυνατόν η «φωνή» της Εκκλησίας να συµµετέχει σε ψηφοδέλτιο και, µάλιστα, µε το κόµµα το οποίο στις τάξεις του έχει σειρά άθεων και εχθρών της Ορθοδοξίας; Η ακόρεστη φιλοδοξία και η φιλαυτία ενός προσώπου είναι δυνατό να οδηγούν σε «οµηρία» συνολικά την Ιερά Σύνοδο;
Ο κ. Βασιλείου θα είχε κάθε δικαίωµα να ακολουθήσει την πολιτική, αν είχε πρώτα παραιτηθεί. Παρότι µε ανακοίνωσή του διευκρίνισε ότι η υποψηφιότητά του δεν αφορά την Εκκλησία, οι πάντες γνωρίζουν ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Αλήθεια, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυµος ήταν ενήµερος για το γεγονός; Και αν δεν ήταν, τι σκοπεύει να πράξει τώρα; Εκτός κι αν υπάρχει κάποια υπόγεια συνεννόηση...».
Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν είχε προσπαθήσει και με τη Νέα Δημοκρατία και την Χρυσή Αυγή, αλλά μόνο το γεγονός ότι σκέφτηκε να είναι υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί θέμα. Σχετικά με το ερώτημα του δημοσιεύματος για την στάση του Αρχιεπισκόπου, σήμερα μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι όχι μόνο ο Αρχιεπίσκοπος το γνώριζε και συμφωνούσε αλλά πιθανόν να είχε και σχέδια αξιοποίησης αυτής της σχέσης που είχε αναπτύξει ο κ. Βασιλείου με τον ΣΥΡΙΖΑ, ώστε να επιτευχθούν αποτελέσματα σαν την περιβόητη «ιστορική «συμφωνία για τις σχέσεις Εκκλησίας-Κράτους, η οποία προκάλεσε αντιδράσεις και παρουσιάστηκε ως ιδέα και σχέδιο συμφωνίας. Κατά λογική συνέπεια η Ιερά Σύνοδος τέθηκε σε ομηρία μέσω (και) αυτής της ενέργειας του κ. Βασιλείου και τώρα η Ιεραρχία της Ιεράς Συνόδου έχει υποχρέωση να ασχοληθεί με τους ανθρώπους του ΣΥΡΙΖΑ που βρίσκονται και κάνουν «διάφορες λειτουργίες» μέσα στην δομή της Εκκλησίας.
Υπό το φως όλων αυτών τώρα εν μέρει εξηγείται και η λυσσαλέα επίθεση κατά της δημοσιογράφου που έκανε πραγματικά δουλειά στο Γραφείο Τύπου και η οποία με παράνομο και αντιχριστιανικό τρόπο απολύθηκε κατά παράβαση κάθε νομικής και εργασιακής διάταξης και δεν αποκαταστάθηκε ακόμη μετά από τόσα χρόνια αν και έχει κερδίσει όλες τις δικαστικές μάχες. Υπήρχε προδιαγεγραμμένο και προαποφασισμένο πλάνο ενεργειών υπονόμευσης της Ορθόδοξης Εκκλησίας εκ των έσω και η θέση του επικεφαλής στο Γραφείο Τύπου της Ιεράς Συνόδου δεν μπορούσε να αφεθεί εκτός ελέγχου από τα κυκλώματα μέσα στην Εκκλησία τα οποία στην πράξη έχουν προδώσει την Πίστη. Θα ασχοληθεί επιτέλους η Ιερά Σύνοδος για την επικοινωνιακή έκφραση της Εκκλησίας δηλαδή το Γραφείο Τύπου και τον ραδιοφωνικό σταθμό τα οποία (αυτά τα κυκλώματα) έχουν κάνει μπάχαλο στην επιεικέστερη περιγραφή;
Γιατί η Ιεραρχία της Εκκλησίας επιτρέπει να υπάρχουν μέσα στην Εκκλησία σε τόσο νευραλγικές θέσεις άτομα τα οποία έχουν κυριολεκτικά υπηρετήσει αυτόν τον χώρο που οι Ιεράρχες τώρα καταγγέλλουν ως αντιορθόδοξο κλπ; Θα ξεκινήσουν έρευνα για τον ρόλο ανθρώπων όπως ο Γιώργος Βασιλείου, ο διευθυντής του ραδιοφωνικού σταθμού της Εκκλησίας της Ελλάδος, η νομική υπηρεσία της Ιεράς Συνόδου κλπ; Αυτά που εμείς τουλάχιστον βρήκαμε στο διαδίκτυο είναι σκανδαλωδώς απαράδεκτα έστω και αν ένα μικρό μέρος αυτών ισχύουν. Επιφυλασσόμαστε να επανέλθουμε αναδεικνύοντας περισσότερες πτυχές αυτών των κυκλωμάτων τα οποία είναι εξωεκκλησιαστικά και σφοδρότατα αντιχριστιανικά, ενώ είδαμε έγγραφα που δείχνουν ξεκάθαρα ότι έχουν υποστηριχθεί ακόμα και από ξένες υπηρεσίες πληροφοριών!!! Χωρίς υπερβολή.
Η Ιεραρχία δεν μπορεί να μένει αμέτοχη και να θεωρεί ότι έχει τον ρόλο τζέντλεμαν με το μονύελο. Έχει πνευματική υποχρέωση να ερευνήσει για τα άτομα για τις καταστάσεις μέσα στην Εκκλησία που βοήθησαν τους εξωεκκλησιαστικούς αντιχριστιανικούς κύκλους να δράσουν όπως βλέπουμε τώρα ή εξασθένησαν την Εκκλησία από το να μπορεί να αντιληφθεί και να αντιμετωπίσει αυτές τις ενέργειές τους.
Απάντηση Βασιλείου στην εφημερίδα «Δημοκρατία»
Συνεχίζοντας στη υπόθεση Βασιλείου, η επιστολή που έστειλε στην εφημερίδα «Δημοκρατία» έγραφε:
«Προς Τον Διευθυντή της εφημερίδας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
κ. Χρίστο Μουλινό
Κύριε Διευθυντά,
Διάβασα με πολλή προσοχή το σημερινό ανυπόγραφο δημοσίευμα της εφημερίδας σας σχετικά με την υποψηφιότητα μου με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας, τόπο καταγωγής μου και δεν σας κρύβω ότι οι αρνητικές εκπλήξεις που μου προκάλεσε διαδέχθηκαν η μία την άλλη!
Καταρχήν είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο, μια καθημερινή εφημερίδα η οποία μάλιστα φέρει τον τίτλο «Δημοκρατία» να επιτίθεται με τέτοια σφοδρότητα κατά ενός πολίτη με μόνο επιχείρημα πως κάνει χρήση του συνταγματικού δικαιώματος του εκλέγεσθαι. Έχουμε δει πολλά παράδοξα τον τελευταίο καιρό στον βασανισμένο τόπο μας, αλλά εφημερίδα να εγκαλεί πολίτη επειδή κάνει χρήση των συνταγματικών του δικαιωμάτων, πρώτη φορά.
Με εγκαλείτε επίσης για το γεγονός πως το όνομα μου βρίσκεται σε μη εκλόγιμη θέση. Σας ευχαριστώ για το «ενδιαφέρον» σας αλλά αυτό από μόνο του είναι η απόδειξη πως στόχος μου δεν είναι κάποια θέση αλλά η ενεργή συμμετοχή στην προσπάθεια διάσωσης του τόπου μας. Δεν μπορώ ειλικρινά να παρακολουθήσω τον συλλογισμό του ανωνύμου συντάκτου σας ο οποίος προφανώς ντρέπεται να υπογράψει ένα τόσο κατάπτυστο κείμενο, αλλά δεν έχω καμία πρόθεση να απολογηθώ για το γεγονός πως θέλω να προσφέρω στον τόπο μου.
Εκτός από εμπάθεια, την οποία δεν μπορώ να ανιχνεύσω από που πηγάζει, το κείμενο, έχει και απίστευτα ψεύδη. Κάνετε λόγο για κίνηση μου προς την Χρυσή Αυγή αλλά και την Νέα Δημοκρατία, χρησιμοποιώντας μάλιστα εξόχως μειωτικούς χαρακτηρισμούς για το πρόσωπο μου. Ελπίζω να έχετε και τις σχετικές αποδείξεις για την πιστοποίηση των γραφομένων σας. Είμαι βέβαιος όμως, πως δεν έχετε την παραμικρή, για τον απλούστατο λόγο πως τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει. Πρόκειται για στυγνή συκοφάντηση η οποία συνοδεύεται με ξεκάθαρη πρόθεση μείωσης και σπίλωσης της προσωπικότητας μου για τα οποία να είστε βέβαιος πως θα αναζητήσω το δίκαιο μου εκεί που πρέπει.
Βάλετε κατά της υποψηφιότητας μου, χρησιμοποιώντας ως επιχείρημα την εργασιακή μου σχέση με την Εκκλησία της Ελλάδος, προσπαθώντας άκομψα να εμπλέξετε ακόμη και τον Προκαθήμενο της Ελλαδικής Εκκλησίας, Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο. Μάλιστα αναρωτιέστε τι δουλειά έχω εγώ στις λίστες ενός κόμματος το οποίο «έχει σειρά αθέων και εχθρών της Ορθοδοξίας». Αλήθεια πότε η εφημερίδα σας ανέλαβε καθήκοντα καταγραφέα θρησκευτικών και πολιτικών φρονημάτων;
Κατά καιρούς και μάλιστα στο πρόσφατο παρελθόν, εργαζόμενοι και συνεργάτες της Εκκλησίας τόσο σε κεντρικό όσο και σε τοπικό επίπεδο έχουν πολιτευτεί με όλα τα κόμματα. Ουδείς έθεσε ποτέ το παραμικρό ζήτημα, διότι όλοι γνωρίζουν πως παρά τα όσα ορισμένοι προσπαθούν να διαδώσουν η Εκκλησία όχι μόνο δεν ανήκει σε ένα κόμμα, αλλά σε κανένα κόμμα. Η Εκκλησία είναι πέρα και πάνω από τα κόμματα. Ωστόσο, οι λαϊκοί εργαζόμενοι στις υπηρεσίες Της, είμαστε πολίτες με υποχρεώσεις και δικαιώματα, σαν αυτό του εκλέγειν και εκλέγεσθαι το οποίο παραδόξως δεν μας αναγνωρίζετε. Αφήστε λοιπόν τον Μακαριώτατο στο σημαντικό και πολύπλευρο έργο του και μην προσπαθείτε να τον εμπλέξετε σε μικροκομματικές διαδικασίες.
Αν μάλιστα ενδιαφερόσασταν για την Εκκλησία όσο λέτε, θα χαιρόσασταν για το γεγονός πως άνθρωποι πρόθυμοι και αποφασισμένοι να υπερασπίσουν τα δίκαια Της βρίσκονται σε όλους τους πολιτικούς χώρους.
Ολοκληρώνοντας σας τονίζω πως αφού ο ανώνυμος συντάκτης σας δεν μπήκε καν στον κόπο να επικοινωνήσει μαζί μου πριν την σύνταξη και δημοσίευση του κατάπτυστου κειμένου εναντίον μου, ώστε να καταθέσω και τις δικές μου θέσεις σύμφωνα με τα όσα επιβάλει η δημοσιογραφική δεοντολογία, οφείλετε να δημοσιεύσετε την επιστολή μου και να ανακαλέσετε όλους αυτούς τους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς στο πρόσωπο μου, επιφυλασσόμενος φυσικά παντώς νομίμου δικαιώματός μου.
Αναμένοντας τις ενέργειες σας,
Γιώργος Βασιλείου»

Απάντηση «Δημοκρατίας» σε Βασιλείου
Και η εφημερίδα ανταπάντησε:
«Η «αντίδραση» του Γ. Βασιλείου και η αλήθεια της «δημοκρατίας»
Στο χθεσινό δημοσίευμα της «δημοκρατίας» για την (ηθικά ασυμβίβαστη) υποψηφιότητά του με τον ΣΥΡΙΖΑ απαντά ο προϊστάμενος του γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου Γιώργος Βασιλείου, χωρίς ωστόσο να αναφερθεί στην ουσία του θέματος.
Μεταξύ άλλων αναφέρει: «Είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο μια καθημερινή εφημερίδα που φέρει τον τίτλο "δημοκρατία" να επιτίθεται με τέτοια σφοδρότητα κατά ενός πολίτη, με μόνο επιχείρημα πως κάνει χρήση του συνταγματικού δικαιώματος του εκλέγεσθαι. Με εγκαλείτε για το γεγονός πως το όνομά μου βρίσκεται σε μη εκλόγιμη θέση. Σας ευχαριστώ για το "ενδιαφέρον" σας, αλλά αυτό είναι η απόδειξη πως στόχος μου δεν είναι κάποια θέση αλλά η ενεργή συμμετοχή στην προσπάθεια διάσωσης του τόπου μας. Εκτός από εμπάθεια, που δεν μπορώ να ανιχνεύσω από πού πηγάζει, το κείμενο έχει και απίστευτα ψεύδη. Κάνετε λόγο για κίνησή μου προς τη Χρυσή Αυγή αλλά και τη Νέα Δημοκρατία, χρησιμοποιώντας μάλιστα εξόχως μειωτικούς χαρακτηρισμούς για το πρόσωπό μου. Ελπίζω να έχετε και τις σχετικές αποδείξεις για την πιστοποίηση των λεγομένων σας.
Είμαι βέβαιος όμως ότι δεν έχετε την παραμικρή, για τον απλούστατο λόγο ότι τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει. Πρόκειται για στυγνή συκοφάντηση, η οποία συνοδεύεται με ξεκάθαρη πρόθεση μείωσης και σπίλωσης της προσωπικότητάς μου, για τα οποία να είστε βέβαιος πως θα αναζητήσω το δίκαιό μου εκεί που πρέπει. Αναρωτιέστε τι δουλειά έχω εγώ στις λίστες ενός κόμματος που έχει "σειρά αθέων και εχθρών της Ορθοδοξίας". Αλήθεια, πότε η εφημερίδα σας ανέλαβε καθήκοντα καταγραφέα θρησκευτικών και πολιτικών φρονημάτων; Κατά καιρούς εργαζόμενοι και συνεργάτες της Εκκλησίας έχουν πολιτευτεί. Ουδείς έθεσε το παραμικρό ζήτημα. Η Εκκλησία είναι πέρα και πάνω από τα κόμματα. Αφήστε, λοιπόν, τον Αρχιεπίσκοπο στο σημαντικό έργο του και μην προσπαθείτε να τον εμπλέξετε σε μικροκομματικές διαδικασίες».
ΥΓ. Η «δημοκρατία» έθεσε τρία ερωτήματα, στα οποία δεν απάντησε ο κ. Βασιλείου: Αν υπέβαλε παραίτηση λόγω της εμπλοκής του στις εκλογές, αν ήταν ενήμερος ο Αρχιεπίσκοπος και αν είναι σωστό ο εκπρόσωπος της Εκκλησίας στα media να ταυτίζεται με κόμματα. Κατά τα λοιπά, στο «μάθημα» δημοκρατίας που κάνει στην επιστολή του ξεχνά ότι έχει θεσμικό ρόλο στην Εκκλησία και δεν είναι ένας απλός πολίτης».
Αυτή η υπόθεση μοιραία έρχεται πάλι στην επιφάνεια μετά από την προβοκατόρικη και την ύπουλη προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ (με συνενόχους ορισμένους μέσα στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών) να ξεριζώσει την Ορθοδοξία από την ελληνική κοινωνία. Για να δούμε τα προηγούμενα με τα σημερινά δεδομένα. Αν δούμε εντελώς ψυχρά και λογικά τις συνθήκες μέσα στις οποίες έγινε αυτή η συμφωνία ή πρόθεση συμφωνίας, βλέπουμε ότι είναι άκυρη σαν να μην έγινε ποτέ διότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι νόμιμη κυβέρνηση κυρίαρχης χώρας. Είναι κυβέρνηση που λειτουργεί σε κατεχόμενη χώρα αφού έχει αναγνωριστεί τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό ότι η Ελλάδα από την περίοδο των μνημονίων δεν είναι κυρίαρχη χώρα και μάλιστα ο ΣΥΡΙΖΑ και τα ξένα αφεντικά του και αφεντικά όλων των μνημονιακών κυβερνήσεων κατοχής, υπερηφανευόταν ότι με τη δική του κυβέρνηση από τον Αύγουστο του 2018 η Ελλάδα θα αποκτήσει πάλι την εθνική κυριαρχία. Αφού είναι δημόσια και επίσημα γνωστό ότι η Ελλάδα δεν είναι ανεξάρτητη χώρα με εθνική κυριαρχία, τότε είναι κατεχόμενη διότι δεν υπάρχει ενδιάμεσο. Κατά συνέπεια η οποιαδήποτε συμφωνία έχει κάνει ο οποιοσδήποτε Ιερώνυμος, ο οποιοσδήποτε Βασιλείου κλπ με τον οποιοδήποτε Τσίπρα είναι σαν να μην έχει γίνει. Ομοίως και αυτή των Πρεσπών κλπ.

https://kolotoumpa.eu/item/9-o-surizaios-ekprosopos-typou-tis-ieras-synodou.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου