ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ "ΚΡΥΦΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ"
Παλαιότερα, είχαμε γράψει ένα κείμενο σχετικά με τις λεγόμενες
"παρατάξεις" των Παλαιοημερολογιτών και την αναγκαιότητα της ενώσεως
των υγιών στοιχείων αυτών, ώστε οι πραγματικά Ορθόδοξοι να αντιμετωπίσουν
ενωμένοι την παναίρεση του Οικουμενισμού, τις άλλες αιρέσεις (παλαιές και νέες),
αλλά και τις προκλήσεις της εποχής, όπως την εκκοσμίκευση, την αθεΐα, την
διαστροφή. Στο παρόν άρθρο θα αναφερθούμε στις "παρατάξεις" των
Νεοαποτειχισμένων, με κύριο σκοπό την δημιουργία προβληματισμού και λογισμών
μετανοίας.
***
Ως Νεοαποτειχισμένοι ορίζονται εκείνοι οι πιστοί
(κληρικοί και λαϊκοί) της επίσημης Εκκλησίας, οι οποίοι άρχισαν να
αποτειχίζονται, δηλαδή να διακόπτουν την εκκλησιαστική κοινωνία με αυτήν,
κυρίως μετά από τα γεγονότα της επισκέψεως του Πάπα στην Αθήνα (2001), της
μεταδόσεως της Θείας Ευχαριστίας σε παπικούς στην Ραβέννα από τον Πατριάρχη
Βαρθολομαίο (2002), των επισκέψεων Παπών στην θρονική εορτή της
Κωνσταντινουπόλεως (2006, 2014) και της Ψευδοσυνόδου της Κρήτης (2016).
Κοινό χαρακτηριστικό όλων των Νεοαποτειχισμένων είναι η
στεντόρεια διακήρυξη ότι:
α) δεν αποτελούν άλλη Εκκλησία,
β) δεν κάνουν σχίσμα και
γ) δεν έχουν καμία σχέση με τους Παλαιοημερολογίτες, στους οποίους, εκτός των παραπάνω κατηγοριών, προσάπτουν πως είναι διηρημένοι σε "παρατάξεις".
Αδιαφορώντας για το γεγονός ότι οι θέσεις περί δήθεν
ιδρύσεως νέας Εκκλησίας, υπό των Παλαιοημερολογιτών (δεν μιλούμε για
σχισματικούς, ή καθηρημένους, εκ του νέου, αυτοεμφανιζόμενους
"Παλαιοημερολογίτες") και περί δήθεν αποσχίσεως αυτών από την
Εκκλησία του Χριστού, είναι θέσεις χωρίς έρεισμα, οι οποίες έχουν αναιρεθεί
πολλάκις, οι Νεοαποτειχισμένοι συνέχιζαν και συνεχίζουν δυστυχώς να επιμένουν
στο όντως σκάνδαλο του κατακερματισμού των πρώτων και να τους λοιδορούν για αυτό, μη δεχόμενοι καμία από τις δικαιολογίες τους και καταδικάζοντάς τους,
μη δεχόμενοι κανένα είδος συνεργασίας μαζί τους, ή έστω με τα υγιή στοιχεία
αυτών (μιλούμε φυσικά για την γενική στάση τους και όχι για εξαιρέσεις, που και
σε αυτούς -ευτυχώς- υπάρχουν).
***
Φθάνουμε λοιπόν στο σήμερα (2018) για να διαπιστώσουμε
πως η αυτοδικαίωση και η σκληρότητα εγείρουν την δίκαιη οργή του Κυρίου, ο
Οποίος αν δεν οικοδομήσει
οίκον "εἰς μάτην ἐκοπίασαν οἱ οἰκοδομοῦντες". Και ο οίκος των Νεοαποτειχισμένων
είναι ήδη διηρημένος σε πέντε τουλάχιστον "παρατάξεις"! Και μάλιστα
χωρίς να έχουν Επισκόπους (φανταστείτε τότε τι θα γινόταν).
Οι, αλληλομισούμενες και αλληλοσπαρασόμενες, αυτές "παρατάξεις" αυτές είναι οι εξής:
1. Οι Τρικαμηνικοί. Πρόκειται για προσωποπαγή ομάδα λαϊκών της οποίας πνευματικός ηγέτης είναι ο ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς. Κύριο ιστολόγιο δια του οποίου εκφράζονται είναι αυτό: https://paterikiparadosi.blogspot.gr/ Η ομάδα αυτή θυμίζει έντονα τους Ματθαιϊκούς Γ.Ο.Χ., τόσο διότι ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς, κατέχει στην συνείδηση των οπαδών του θέση παρόμοια με εκείνην την οποία είχε ο Ματθαίος Καρπαθάκης ("αλάθητος Άγιος Πατέρας"), όσο και επειδή ο π. Ευθύμιος (όπως και ο Ματθαίος) αποφαίνεται σαν να ήταν Σύνοδος, για θέματα που αφορούν ολόκληρη την Εκκλησία, όπως περί του κύρους των Μυστηρίων, περί της Οικονομίας και της Ακρίβειας, για την Ημερολογιακή Καινοτομία, για το ποιοι είναι εντός και ποιοι εκτός της Εκκλησίας κ.ο.κ.
2. Η ομάδα που πρόσκειται στους Αγιορείτες Πατέρες. Πρόκειται για αποτειχισμένους κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς από όλη την Ελλάδα, που είτε ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο, είτε, κατ' οικονομίαν και άχρι καιρού, το νέο (κατά την θέση των π. Φιλοθέου Ζερβάκου και π. Αυγουστίνου Καντιώτου) και αγωνίζονται για την δημιουργία συνθηκών, οι οποίες θα επιτρέψουν την σύγκληση μιας πραγματικά Αγίας και Μεγάλης Συνόδου των αληθινά Ορθοδόξων. Δεν έχουν επίσημο ιστολόγιο, αλλά κείμενά τους φιλοξενούνται κυρίως εδώ: https://synaksiorthodoxon.blogspot.gr/ Είναι η πιο υγιής ομάδα από άποψη φρονημάτων, αλλά και ποιότητας των προσώπων. Ηγετική προσωπικότητα είναι ο Γέροντας Σάββας Λαυριώτης, ο οποίος διακρίνεται για την ταπείνωση και το πατερικό του φρόνημα.
3. Οι Επιφανιακοί. Οπαδοί της ημιαποτείχισης (διακόπτω με αυτόν που έχει πέσει σε αίρεση, αλλά κοινωνώ με εκείνον που κοινωνεί μαζί του) του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου, των οποίων ηγείται μια χαρισματική φυσιογνωμία, ο Πρωτοπρεσβύτερος και Καθηγητής π. Θεόδωρος Ζήσης. Η ομάδα αυτή εκφράζεται μέσω των ιστολογίων του π. Νικολάου Μανώλη (http://www.katanixis.gr/) και του π. Φωτίου Βεζύνια (http://salpismazois.blogspot.gr/), ενώ υποστηρίζεται και από μη αποτειχισμένους Επιφανειακούς (όπως τους Κυπρίους λαϊκούς θεολόγους Παναγιώτη Τελεβάντο και Παναγιώτη Νούνη), αλλά και από, επίσης μη αποτειχισμένους, κληρικούς της Μητροπόλεως Πειραιώς (π. Άγγελος Αγγελακόπουλος, π. Ματθαίος Βουλκανέσκου) και ίσως και από τον ίδιο τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ. Δυστυχώς η ομάδα αυτή χαρακτηρίζεται από τάσεις αυτοδικαίωσης και περιφρονεί και τις υπόλοιπες ομάδες, το ίδιο σχεδόν με τους Παλαιοημερολογίτες. Αυτό συμβαίνει διότι ο π. Θεόδωρος περιστοιχίζεται και υποστηρίζεται από ακατάλληλα πρόσωπα (διακρίνονται κυρίως για την ειρωνεία τους και την αποφυγή διαλόγου μόλις υποψιαστούν ότι απέναντί τους δεν βρίσκεται κάποιος αφελής), πλην συγκεκριμένων εξαιρέσεων, όπως, για παράδειγμα, του μοναχού Σεραφείμ Ζήση, ο οποίος επίσης διακρίνεται για την ταπείνωση και το πατερικό του φρόνημα.
4. Οι οπαδοί των "ακύρων Μυστηρίων". Πρόκειται για μια ολιγομελής ομάδα χωρίς ιερείς, με κύριο εκφραστή της, τον μοναχό Μακάριο Κουτλουμουσιανό (http://monaxosmakarios.blogspot.com/).
5. Οι οπαδοί της "Αναλαμπής". Πρόκειται για ομάδα λαϊκών με ηγέτη τον μοναχό Μωυσή και της οποίας το κήρυγμα επικεντρώνεται σε προφητείες για την "Αναλαμπή της Ορθοδοξίας", ως εθνική και θρησκευτική αναγέννηση (ιστολόγιο: http://opaidagogos.blogspot.gr/). Η ομάδα αυτή λοιδωρείται ιδιαιτέρως από μερικές εκ των παραπάνω ομάδων.
Εκτός των παραπάνω "παρατάξεων" υπάρχουν στους Νεοαποτειχισμένους και ανένταχτοι ιερείς, μοναχοί και λαϊκοί, όπως και ιστολόγια (π.χ. https://apotixisi.blogspot.gr/ , http://www.wallingoff.com/ κλπ.).
Οι, αλληλομισούμενες και αλληλοσπαρασόμενες, αυτές "παρατάξεις" αυτές είναι οι εξής:
1. Οι Τρικαμηνικοί. Πρόκειται για προσωποπαγή ομάδα λαϊκών της οποίας πνευματικός ηγέτης είναι ο ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς. Κύριο ιστολόγιο δια του οποίου εκφράζονται είναι αυτό: https://paterikiparadosi.blogspot.gr/ Η ομάδα αυτή θυμίζει έντονα τους Ματθαιϊκούς Γ.Ο.Χ., τόσο διότι ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς, κατέχει στην συνείδηση των οπαδών του θέση παρόμοια με εκείνην την οποία είχε ο Ματθαίος Καρπαθάκης ("αλάθητος Άγιος Πατέρας"), όσο και επειδή ο π. Ευθύμιος (όπως και ο Ματθαίος) αποφαίνεται σαν να ήταν Σύνοδος, για θέματα που αφορούν ολόκληρη την Εκκλησία, όπως περί του κύρους των Μυστηρίων, περί της Οικονομίας και της Ακρίβειας, για την Ημερολογιακή Καινοτομία, για το ποιοι είναι εντός και ποιοι εκτός της Εκκλησίας κ.ο.κ.
2. Η ομάδα που πρόσκειται στους Αγιορείτες Πατέρες. Πρόκειται για αποτειχισμένους κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς από όλη την Ελλάδα, που είτε ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο, είτε, κατ' οικονομίαν και άχρι καιρού, το νέο (κατά την θέση των π. Φιλοθέου Ζερβάκου και π. Αυγουστίνου Καντιώτου) και αγωνίζονται για την δημιουργία συνθηκών, οι οποίες θα επιτρέψουν την σύγκληση μιας πραγματικά Αγίας και Μεγάλης Συνόδου των αληθινά Ορθοδόξων. Δεν έχουν επίσημο ιστολόγιο, αλλά κείμενά τους φιλοξενούνται κυρίως εδώ: https://synaksiorthodoxon.blogspot.gr/ Είναι η πιο υγιής ομάδα από άποψη φρονημάτων, αλλά και ποιότητας των προσώπων. Ηγετική προσωπικότητα είναι ο Γέροντας Σάββας Λαυριώτης, ο οποίος διακρίνεται για την ταπείνωση και το πατερικό του φρόνημα.
3. Οι Επιφανιακοί. Οπαδοί της ημιαποτείχισης (διακόπτω με αυτόν που έχει πέσει σε αίρεση, αλλά κοινωνώ με εκείνον που κοινωνεί μαζί του) του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου, των οποίων ηγείται μια χαρισματική φυσιογνωμία, ο Πρωτοπρεσβύτερος και Καθηγητής π. Θεόδωρος Ζήσης. Η ομάδα αυτή εκφράζεται μέσω των ιστολογίων του π. Νικολάου Μανώλη (http://www.katanixis.gr/) και του π. Φωτίου Βεζύνια (http://salpismazois.blogspot.gr/), ενώ υποστηρίζεται και από μη αποτειχισμένους Επιφανειακούς (όπως τους Κυπρίους λαϊκούς θεολόγους Παναγιώτη Τελεβάντο και Παναγιώτη Νούνη), αλλά και από, επίσης μη αποτειχισμένους, κληρικούς της Μητροπόλεως Πειραιώς (π. Άγγελος Αγγελακόπουλος, π. Ματθαίος Βουλκανέσκου) και ίσως και από τον ίδιο τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ. Δυστυχώς η ομάδα αυτή χαρακτηρίζεται από τάσεις αυτοδικαίωσης και περιφρονεί και τις υπόλοιπες ομάδες, το ίδιο σχεδόν με τους Παλαιοημερολογίτες. Αυτό συμβαίνει διότι ο π. Θεόδωρος περιστοιχίζεται και υποστηρίζεται από ακατάλληλα πρόσωπα (διακρίνονται κυρίως για την ειρωνεία τους και την αποφυγή διαλόγου μόλις υποψιαστούν ότι απέναντί τους δεν βρίσκεται κάποιος αφελής), πλην συγκεκριμένων εξαιρέσεων, όπως, για παράδειγμα, του μοναχού Σεραφείμ Ζήση, ο οποίος επίσης διακρίνεται για την ταπείνωση και το πατερικό του φρόνημα.
4. Οι οπαδοί των "ακύρων Μυστηρίων". Πρόκειται για μια ολιγομελής ομάδα χωρίς ιερείς, με κύριο εκφραστή της, τον μοναχό Μακάριο Κουτλουμουσιανό (http://monaxosmakarios.blogspot.com/).
5. Οι οπαδοί της "Αναλαμπής". Πρόκειται για ομάδα λαϊκών με ηγέτη τον μοναχό Μωυσή και της οποίας το κήρυγμα επικεντρώνεται σε προφητείες για την "Αναλαμπή της Ορθοδοξίας", ως εθνική και θρησκευτική αναγέννηση (ιστολόγιο: http://opaidagogos.blogspot.gr/). Η ομάδα αυτή λοιδωρείται ιδιαιτέρως από μερικές εκ των παραπάνω ομάδων.
Εκτός των παραπάνω "παρατάξεων" υπάρχουν στους Νεοαποτειχισμένους και ανένταχτοι ιερείς, μοναχοί και λαϊκοί, όπως και ιστολόγια (π.χ. https://apotixisi.blogspot.gr/ , http://www.wallingoff.com/ κλπ.).
***
Έχοντας υπόψιν:
α) Ότι η "ενότητα" των Οικουμενιστών είναι ψεύτικη και βασίζεται στον Καίσαρα και
β) Ότι η διάσπαση των Αντιοικουμενιστών οφείλεται, όχι μόνο στην εμμονή ορισμένων στις πλάνες και τις κακοδοξίες τους, αλλά κυρίως στην υπερηφάνειά μας (δεν έχουμε συνειδητοποιήσει με ταπείνωση ότι άπαντες "βράζουμε στο ίδιο καζάνι", κατά την λαϊκή ρήση),
σε επόμενο άρθρο μας θα καταθέσουμε σκέψεις και προτάσεις που αφορούν το μέλλον του αντιοικουμενιστικού αγώνος.
Χριστός Ανέστη!
α) Ότι η "ενότητα" των Οικουμενιστών είναι ψεύτικη και βασίζεται στον Καίσαρα και
β) Ότι η διάσπαση των Αντιοικουμενιστών οφείλεται, όχι μόνο στην εμμονή ορισμένων στις πλάνες και τις κακοδοξίες τους, αλλά κυρίως στην υπερηφάνειά μας (δεν έχουμε συνειδητοποιήσει με ταπείνωση ότι άπαντες "βράζουμε στο ίδιο καζάνι", κατά την λαϊκή ρήση),
σε επόμενο άρθρο μας θα καταθέσουμε σκέψεις και προτάσεις που αφορούν το μέλλον του αντιοικουμενιστικού αγώνος.
Χριστός Ανέστη!
Ο οικουμενισμός των αποτειχισμένων
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προσωπική μου άποψη για τον αχταρμά των αποτειχισμένων
Γιατί υπάρχουν 5 ομάδες μεταξύ μόλις 20 κληρικών και Μοναχών?
Εν πρώτοις το ημερολογιακό. Εάν ο π. Ευθύμιος Τ. [ ως πρωτεργάτης ] παραδεχθεί ότι πρέπει να επιστρέψουν στην προαιώνια παράδοση της εκκλησίας 1.200 - 1.600 ετών, τότε αυτομάτως δικαιώνονται οι γοχ του 1924 [ άσε που κατάντησαν σήμερα] και η μετέπειτα πορεία τους.
Αρα η μερίδα των αποτειχισμένων κληρικών που συνεχίζουν την καινοτομία δεν θα το παραδεχθούν ποτέ.
Δεύτερος σημαντικός λόγος είναι το ΔΙΠΟΡΤΟ των αποτειχισμένων.
Στην ερώτηση περί ακύρων μυστηρίων μετά το Κολυμπάρι, οι περισσότεροι αποτειχισμένοι απαντούν ότι γι αυτό θα αποφασίσει στο μέλλον μια Μεγάλη Σύνοδος. Απαντήσεις υπάρχουν [ δεν είναι της παρούσης] αλλά όπως έγραψα στον τίτλο: Δίπορτο εστίν ο λόγος.
Ας δούμε τα standards
O π. Ε.Τ. στέλνει φανερά και συνειδητά τον κόσμο στους οικουμενιστές? ΝΑΙ
Το έχουν κηρύξει και άλλοι κληρικοί? ΝΑΙ
Οι υπόλοιποι αποτειχισμένοι λαικοί, έχουν την ειλικρίνεια να τοποθετηθούν δημόσια για το αν έχουν μυστηριακή επικοινωνία με τους συντηρητικούς οικουμενιστές? ΟΧΙ
Τι σημαίνει αυτό? Η απάντηση αυτονόητη.
Ο π. Θεόδωρος Ζήσης συλλειτούργησε με τον ΜΗ αποτειχισμένο επίσκοπο Λογγίνο? ΝΑΙ
Υπάρχουν 5 ομάδες αποτειχισμένων οι οποίες δεν έχουν καμία λειτουργική σχέση μεταξύ τους, ενώ υπάρχει πολεμική? ΝΑΙ
Συμπέρασμα:
Εφόσον οι αποτειχισμένοι το έχουν δίπορτο ημερολογιακά για να μην τα σπάσουν με γνωστούς συγγενείς και φίλους, εφόσον το έχουν δίπορτο και μυστηριακά με τους οικουμενιστές γιατί δεν υπάρχουν αποτειχισμένοι στην γειτονιά τους, η γιατί ποτέ πίστεψαν αυτό που ευαγγελίζονται...τότε με ποια κριτήρια θα γίνει η ποθούμενη και επερχόμενη [ χλωμό το βλέπω ] σύναξη όλων των αποτειχισμένων προκειμένου να αποφασιστούν οι κατευθυντήριες γραμμές στα της πίστεως???
Περιμένουν δλδ μια σύναξη όλων των αποτειχισμένων με τις εξής αποφάσεις:
1.Δεν είναι το ημερολογιακό δόγμα πίστεως άρα ακολουθείς ότι θές
2.Επιτρέπεται κατ’ οικονομία η μυστηριακή ζωή στους οικουμενιστές - για το καλό του κόσμου
3.Δεν θα αποφασίσουμε εμείς για την εγκυρότητα των μυστηρίων αλλά μια μελλοντική μεγάλη σύνοδος
4.Αγιοποιήσεις των εν γνώσει οικουμενιστών Παισίου Πορφυρίου Τσαλίκη
5.Μπορείς να συλλειτουργείς με συντηριτικούς « ορθοδόξους » οικουμενιστές
Συμπέρασμα: ένας αποτειχισμένος οικουμενισμός
Και έτσι θα είναι όλοι ευτυχισμένοι….. και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα, όπως μας έλεγαν παιδιόθεν για να μας πάρει ο ύπνος
Στο Δια ταύτα προς αποτειχισμένους
Δεν έχετε ειλικρίνεια ούτε ψάχνετε την αλήθεια, αλλά ένα αποτειχισμένο βόλεμα και μάλιστα με λευκή επιταγή από «διάκριση»
αυτό αποδεικνύεται από την Βαβυλώνα που βιώνετε - απώλεια αγίου πνεύματος .
Ο Θεός σας δείχνει ότι δεν ευλογεί αυτόν τον δρόμο που χαράξατε, αλλά δεν μπαίνει κανείς στην διαδικασία να αναρωτηθεί:
μήπως δεν είναι στραβός ο γιαλός;;;
"Στο Δια ταύτα προς αποτειχισμένους
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχετε ειλικρίνεια ούτε ψάχνετε την αλήθεια, αλλά ένα αποτειχισμένο βόλεμα και μάλιστα με λευκή επιταγή από «διάκριση»
αυτό αποδεικνύεται από την Βαβυλώνα που βιώνετε - απώλεια αγίου πνεύματος .
Ο Θεός σας δείχνει ότι δεν ευλογεί αυτόν τον δρόμο που χαράξατε, αλλά δεν μπαίνει κανείς στην διαδικασία να αναρωτηθεί:
μήπως δεν είναι στραβός ο γιαλός;;; "
Είμαι αποτειχισμένος από το νέο.
Έχουν αυτά που γράφεις κάποια σχέση με μένα;
Εάν ναι, σε ακούω!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
Απάντησα στο άρθρο περί παρατάξεων αποτειχισμένων γενικώς και όχι προσωπικά σε εσένα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, η εποχή που ζούμε είναι άκρως πολύπλοκη.Δεν πιστεύω ότι εξαιτίας των ανθρωπίνων παθών,( γιατί κανείς δεν γίνεται καθαρός και φωτισμένος στην εποχή μας, αν δεν αποκηρύξη την γαστέρα, την άνετη ζωή και τις μετακινήσεις.) θα πρέπει να υποταχθούμε στα σχέδια της νέας τάξης, όπως και να ακολουθήσουμε την νόμιμη Εκκλησία της Ελλάδος που τα έχει πουλήσει όλα,και οδηγεί εν γνώσει της τους πιστούς στην Πανθρησκεία; Όσοι καταλαβαίνουμε την σοβαρότητα των καταστάσεων θα πρέπει να αποτειχιστούμε, να προσευχόμεθα,να μελετούμε τις θέσεις των Αγίων Πατέρων και να δεχόμαστε το μαρτύριό μας στωικά.ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ δεν έχουν θέση στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ και ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ που έπεμψε για μας την ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ.Δυστυχώς στην εποχή μας που εψύγη η πνευματική αγάπη για τον ΘΕΟ και τον συνάνθρωπο και η αλήθεια διαστρέφεται, όλα τα παραπάνω που διάβασα δεν πρόκειται να λυθούν,γιατί δεν έχουμε καταλάβει το ΠΝΕΥΜΑ θυσίας του ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ.Τι να την κάνεις την νόμιμη εκκλησία όταν σε οδηγεί στον πνευματικό ΘΑΝΑΤΟ; Τι να την κάνεις την αποτείχιση χωρίς μετάνοια και φόβο ψυχής; Η Εκκοσμίκευση είναι αρρώστεια, το μυστήριο της ανομίας.Λυπούμαι πραγματικά που οι αποτειχισμένοι κληρικοί μας δεν βλέπουν από Εγωισμό ή δεν έχουν το θάρρος να πάρουν την στάση που πρέπει και κάνουν πολιτική με τους πιστούς και το ΘΕΟ.Μην κοροιδεύουμε τους εαυτούς μας σκουπίδια και σκόνη είμαστε.Ο Κύριος τους υπερηφάνους αντιτάσσεται και στους ταπεινούς δίνει την χάρι.Ούτε τα δίπορτα είναι σωστά ούτε η καινοτομία του ημερολογίου,γιατί έκανε όλες τις Ορθόδοξες εκκλησίες να χάσουν τον κοινό Εορτασμό σε όλο το εορτολόγιο και δημιούργησε προβλήματα στους πιστούς.Είναι μια σοβαρή πτώση της ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ γι αυτό έγινε ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ.Γιατί οι αποφάσεις κάποιων που βρέθηκαν στην Ιεραρχία της Εκκλησίας να επιβληθούν με την βία σε κάποιους πιστούς; Ήταν για την Σωτηρία της Ψυχής των πιστών,ή για να εξυπηρετηθούν τα σχέδια της Πανθρησκείας; Πιστεύω τις απαντήσεις τις ξέρουν όλοι έστω κι αν δεν τις παραδέχονται δημοσίως.Δεν αποφασίζουν μόνο οι αποτειχισμένοι χωρίς ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, αλλά είμαστε και εμείς ένα από τα παραδείγματα της εποχής που ζούμε.Αν θέλουμε,και στο παρά πέντε να αλλάξουμε στάση για όλα υπάρχει η μετάνοια και ο τρόπος να Ενωθούμε ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ. Αλλιώς ο σώζων εαυτό σωθήτω.Άλλωστε Ο Άγιος Ιωάννης ο Μαξίμοβιτσ είπε, ότι οι πιστοί των τελευταίων χρόνων δεν θα έχουν και πολλή βοήθεια από τους Ιερείς γιατί θα επικρατεί μεγάλη σύγχιση και καλό θα είναι να παραμένουν πιστοί στο ανόθευτο δόγμα,και να ακολουθούν τα γραφόμενα των συνόδων και των Αγίων Πατέρων.Είμαι αποτειχισμένη του νέου αλλά δεν μου αρέσει να κατηγορούν τους αδελφους του Πάτριου ημερολογίου, γιατί ήθελαν να παραμείνουν σε αυτό σύμφωνα με τους Αγίους Πατέρες. Του Νέου Ημερολογίου έχουμε τα αναθέματα για την αλλαγή.Οι αδελφοί μας όμως οι Παλαιοημερολογήτες βιάστηκαν να κάνουν άλλη Ιεραρχία.(δεν λέω Εκκλησία που λέγουν κάποιοι, γιατί εκκλησία των ορθοδόξων είναι η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ και ανήκουν σε αυτή κληρικοί, μοναχοί και λαικοί σε ομόνοια.) ΚΑΛΗ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή