Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης: Δυστυχώς, πολλοί από τους αρχιερείς επαναπαύονται στη δόξα και τις ανέσεις των θρόνων και αδιαφορούν, για την μίμηση των τρόπων, της συμπεριφοράς των Αποστόλων και των Αγίων.

…Λυπούμαστε μόνον, γιατί πρώτοι ανάμεσα σ΄ αυτούς τους ανθρώπους (τους αρχιερείς), φύλακες άγρυπνοι της Ορθοδόξου πίστεως με πνεύμα θυσίας, έπρεπε να είναι εξ ορισμού, ex officio, εκ θείας εντολής και εκ καθήκοντος, όχι δύο ή τρεις επίσκοποι μεταξύ των ογδόντα, αλλά αντίστροφα ογδόντα στους ογδόντα και εμείς να τους ακολουθούμε. Είναι δυνατόν να εννοηθεί επίσκοπος, που αρνείται ή που αδιαφορεί να υποστηρίξει και να στηρίξει την Ορθόδοξη πίστη και παράδοση, να σκέπτεται και να ενεργεί διαφορετικά, ως προς τους αιρετικούς, από τους Αποστόλους και τους Αγίους Πατέρες; Το γράφουμε, για μια ακόμη φορά η αποστολική διαδοχή και η νομιμοποίηση ενός επισκόπου δεν διασφαλίζονται μόνον από την κανονικότητα και χρονική συνέχεια της ιερωσύνης, αλλά από την συνέχιση της αληθείας και της παραδόσεως. Οι άγιοι ιεράρχες εξυμνούνται και τιμώνται όχι μόνον ως διάδοχοι των θρόνων, αλλά και ως διάδοχοι των τρόπων. «Και θρόνων μέτοχος και τρόπων διάδοχος των Αποστόλων γενόμενος». Δυστυχώς, πολλοί από τους αρχιερείς επαναπαύονται στη δόξα και τις ανέσεις των θρόνων και αδιαφορούν, για την μίμηση των τρόπων, της συμπεριφοράς των Αποστόλων και των Αγίων. 

1 σχόλιο:

  1. Κατά την γνώμη μου η δίωξη του Πατέρα Θεόδωρου και του Πατέρα Νικόλαου και η πιθανή καθαίρεση και των δύο αποτελούν την αρχή της επόμενης φάσης των διωγμών όσων αντιστέκονται στην Παναίρεση, τουλάχιστον με την μορφή της διακοπης μνημόνευσης. Ο κύβος ως φαίνεται ερρίφθη από τους φιλοοικουμενιστές και μάλλον θα ακολουθήσουν και άλλες καθαιρέσεις Κληρικών και σφοδρότεροι διωγμοί Μοναχών, όπως ήδη έγινε στην Ρουμανία. Πιθανόν οι διωγμοί αυτοί γρήγορα να επεκταθούν γενικότερα στο Αντιοικουμενιστικό στρατόπεδο που δεν μνημονεύει τους Οικουμενιστές με όποια μορφή δίωξης μπορεί να πλήξει τον καθένα ( καθαίρεση, εκτοπισμός από Μονή, συκοφαντία προσώπων κ.λ.π). Ο Διωγμός αυτός αποτελεί το συμπλήρωμα της Επισημοποίησης της Αίρεσης από την Ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου και τον μοχλό πίεσης για τα επόμενα χειρότερα βήματα. Σε εμάς όμως τους Ορθοδόξους δίνεται μετά την απόφαση αυτή των φιλαιρετικών μία μεγάλη ευκαιρία, να ενωθούμε όλοι οι αληθινά Ορθόδοξοι κάτω από την ΡΑΒΔΟ ΤΩΝ ΔΙΩΚΤΩΝ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή