O Συναξαριστής της ημέρας.

Σάββατο, 30 Δεκεμβρίου 2017

Τη Λ΄  (30η) του μηνός Δεκεμβρίου, μνήμη του Αγίου Μάρτυρος ΦΙΛΕΤΑΙΡΟΥ.                                                        
Φιλεταίρος ο Άγιος Μάρτυς ήτο κατά τους χρόνους του βασιλέως Διοκλητιανού του βασιλεύσαντος κατά τα έτη σπδ΄ - τε΄ (284 – 305). Τότε ελθόντος του βασιλέως εις Νικομήδειαν, ειδωλολάτραι τινές επρόδωσαν εις αυτόν τον Άγιον. Ο δε βασιλεύς έστειλεν ευθύς και τον έφεραν έμπροσθεν εις το βασιλικόν του κριτήριον, και βλέπων αυτόν εξεπλάγη εκ μόνης της θεωρίας του, διότι ήτο ο Φιλεταίρος μεγαλόσωμος και ωραίος, αι δε τρίχες της κεφαλής και των γενείων του ήσαν λαμπραί και στίλβουσαι σχεδόν υπέρ τον χρυσόν· όθεν ως εκ του θαυμασμού του θεόν αυτόν ωνόμασεν ο Διοκλητιανός και όχι άνθρωπον.

Τη ΚΘ’ (29η) του αυτού μηνός Δεκεμβρίου, μνήμη του Οσίου Πατρός ημών ΘΑΔΔΑΙΟΥ του Ομολογητού.

Θαδδαίος ο εν Αγίοις Πατήρ ημών πρότερον μεν ήτο δούλος του Οσίου Πατρός ημών Θεοδώρου, του λαβόντος δια βασιλικής εξουσίας το Μοναστήριον του Στουδίου και ποιήσαντος αυτό Κοινόβιον, ύστερον δε ηλευθερώθη από της δουλείας και κουρεύσας τας τρίχας της κεφαλής εν τη Μονή του Στουδίου, έγινε Μοναχός. Έκτοτε, μεταχειριζόμενος πολιτείαν θεάρεστον, ηγαπήθη παρ΄ όλων, εσχόλαζεν εις νηστείας και αγρυπνίας πολλάς, ήτο εγκρατής εις τας ομιλίας, είχε προσοχήν εις τους θείους λόγους, μετεχειρίζετο χαμευνίαν, υπακοήν υπερβάλλουσαν και ακτημοσύνην μεγάλην, διότι ουδέν έτερον ο τρισμακάριος εκέκτητο ειμή μόνον εκείνα τα ενδύματα τα οποία εφόρει.

Τη ΚΘ’ (29η) του αυτού μηνός Δεκεμβρίου, ο Όσιος Πατήρ ημών ΜΑΡΚΕΛΛΟΣ, Ηγούμενος της Μονής των Ακοιμήτων, εν ειρήνη τελειούται.

Μάρκελλος ο θείος και θαυμάσιος Πατήρ ημών ήκμασε κατά το δεύτερον ήμυσι του Ε΄ μετά Χριστόν αιώνος. Πατρίς του ήτο η Απάμεια της Συρίας, η παρά τον Ορόντην, εις την οποίαν εγεννήθη από γονείς πλουσίους και ευγενείς, έμεινε δε ορφανός από πατέρα εκ νεαράς ηλικίας. Όμως δεν έκλινεν εις ατόπους ηδονάς, ούτε εξώδευε τον πατρικόν πλούτον εις σαρκικάς επιθυμίας, καθώς έχουν οι νέοι συνήθειαν. Αλλά πρώτον μεν απήλθεν εις Αντιόχειαν να μάθη γράμματα και επιτυχών εμπείρου και μαθηματικού διδασκάλου, έμαθεν εις ολίγον καιρόν την έξω παιδείαν όχι δια να έχη εις αυτήν το τέλος του, αλλά δια ν’ απολαύση δι’ αυτής την του Θεού σοφίαν την ψυχωφελή και σωτήριον.

ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ : ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΩΜΟΤΕΣ


ΑΡΕΣΤΟΙ ΣΤΟΥΣ « ΦΙΛΟΥΣ » ΜΑΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΩΝ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
                                            29.12.17

ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΚΑΙ
ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ


1.Τὰ ἀδέλφια μας, οἱ ὁμογενεῖς μας ὅπου γῆς, θηριομαχοῦν συνεχῶς καὶ ἀκαταπαύστως εἰς τὶς φιλοξενούμενες χῶρες, ὅπου τρώγουν τὸ ἁλμυρόν - πικρὸν ψωμὶ τῆς ξενιτιᾶς στὶς νέες πατρίδες τους, ὅπως παραδείγματος χάριν οἱ Παμμακεδονικὲς Ὀργανώσεις μὲ τὸν πανάξιον ἀγωνιστὴ Ὕπατο Πρόεδρο τῶν Παμμακεδονικῶν Ὀργανώσεων κύριο Στυλιανὸ Κυριμλῆ.
2.Ἀντίθετα οἱ ἰθύνοντες τῆς Μητροπολιτικῆς Ἑλλάδος  γράφουν εἰς τὰ παλαιά τους ὑποδήματα τοὺς εὐλαβεῖς, ταπεινοὺς καὶ Ἑλληνόψυχους τῆς Ἑλλάδος μας καὶ προτίθενται νὰ παραδώσουν καὶ εἰς τοὺς Σκοπιανοὺς τὸ ὄνομα « Μακεδονία » μὲ σύνθετο προσδιορισμό, προδίδοντες τὰ « πρωτοτόκια » ἔναντι « πινακίου φακῆς » ἢ  ἔστω χωρὶς ἀπολύτως κανένα ἀντάλλαγμα  ! ! ! . . .

ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΔΟΞΑΣΑΤΕ!

Εις ποίαν οδυνηράν δοκιμασίαν μας υποβάλλει το μήνυμα! Πως θα αναμετρηθώμεν με την απαίτησιν;  Πως θα κατορθώσωμεν αξίως να δοξάσωμεν τον Γεννώμενον Χριστόν; Διανοούμεθα εν πίστει την Ενσάρκωσιν του Θείου Λόγου και περιπίπτωμεν εις θάμβος. Βυθιζόμεθα εις το μυστήριον, το «ξένον και παράδοξον» και μένομεν άναυδοι. Που θα εύρωμεν αγγελικόν νουν, δια να κατανοήσωμεν την κένωσιν του Υιού και Θεού; Με ποίαν καρδίαν θα αγαπήσωμεν; Ομολογουμένως, η πιστή ψυχή, μελετώσα την άπειρον αγάπην του Θεού προς τους ανθρώπους, περιέρχεται εις αμηχανίαν. Ω, πόσον μικροί είμεθα ημείς και πόσον μέγας ο Θεός! Και ποίον μεγαλείον κρύπτεται εις την εκούσιον ταπείνωσίν Του! Μία μόνον διέξοδος υπάρχει δια την έκθαμβον και ευεργετουμένην ψυχήν:

Καμμία τοπική Σύνοδος δεν τόλμησε μέχρι τώρα να Καταδικάσει ευθέως, πόσο μάλλον να Αναθεματίσει τις ετεροδιδασκαλίες και καινοτομίες που έγιναν αποδεκτές στις αποφάσεις της Ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου

Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "π. Ευθύμιου Τρικαμηνά: Διευκρινήσεις...": 

Απόλυτα ορθό το δημοσίευμά σας και ο λόγος του π. Ευθυμίου περί του Εκκλησιαστικού Αναθέματος. Λαμβανομένου υπόψη, ότι στις ημέρες μας καμμία τοπική Σύνοδος δεν τόλμησε μέχρι τώρα να Καταδικάσει ευθέως, πόσο μάλλον να Αναθεματίσει τις ετεροδιδασκαλίες και καινοτομίες που έγιναν αποδεκτές στις αποφάσεις της Ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου, ας αναλάβει πρώτος, με Αναφώνηση προφορική ή γραπτή, ο Πιστός Λαός, ο Φύλακας και Υπερασπιστής της Πίστεως. Σε κάθε ομιλία ή συγκέντρωση που διοργανώνεται ενάντια στην Ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου, για ενημέρωση των Πιστών, στο τέλος ας ψηφίζεται, είτε με υπογραφές είτε δια βοής, ψήφισμα Καταδίκης της Ψευδοσυνόδου ακόμη και Αναθεματισμού, ως Αναφώνηση του Πιστού Λαού, όλων των ετεροδιδασκαλιών και καινοτομιών της Ορθοδόξου Πίστεως που έγιναν δεκτές στην Ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου. Επίσης μπορούν να κυκλοφορήσουν, είτε από χέρι σε χέρι, είτε μέσω του διαδικτύου, ανάλογα κείμενα Καταδίκης και Αναθεματισμού όσων Αντορθοδόξων έγιναν δεκτά στην Κρήτη, προς συλλογή υπογραφών. Με αυτό τον τρόπο, τουλάχιστον ο Πιστός Κλήρος και Λαός, που αποτελεί το Σώμα της Εκκλησίας, θα δηλώσει δημόσια την μη αποδοχή και την Καταδίκη της φιλοοικουμενιστικής Ψευδοσυνόδου και της Αιρέσεως που επεκύρωσε.