400 ευρώ τον μήνα για να φοράει μπούργκα

 «Στο Σεράγεβο και στην Πρίστινα οι γυναίκες πληρώνονται προκειμένου να φορούν μπούργκα δημοσίως. Δεν μπορούμε να παρακολουθούμε και να μην κάνουμε τίποτα», δήλωνε πρόσφατα ο νικητής των εκλογών της Αυστρίας Σεμπάστιαν Κουρτς, επιχειρώντας, κατ’ αυτόν, να τονίσει στους Ευρωπαίους την ταχεία ριζοσπαστικοποίηση μουσουλμανικών πληθυσμών στα Βαλκάνια και την επέλαση του τζιχαντισμού.

«Με αυτά τα λεφτά μπορώ και ζω, δεν έχω άλλους πόρους», εξομολογήθηκε σε βοσνιακή εφημερίδα η 19χρονη Ακσα, που παίρνει 400 ευρώ τον μήνα για να κυκλοφορεί με μπούργκα και βεβαίως δεν είναι η μόνη. Από 200 έως 500 ευρώ δίνουν χώρες του Αραβικού Κόλπου σε νεαρές γυναίκες στη Βοσνία - Ερζεγοβίνη, το «θερμοκήπιο» του ισλαμιστικού εξτρεμισμού στα Βαλκάνια, για να καλύπτουν το πρόσωπό τους, ένδειξη ότι έχουν ασπαστεί το ριζοσπαστικό ουαχαβίτικο Ισλάμ, και το φαινόμενο έχει εξαπλωθεί και σε άλλες πόλεις και χωριά του ετοιμόρροπου αυτού κράτους.

O Συναξαριστής της ημέρας.

Τρίτη, 14 Νοεμβρίου 2017

Φιλίππου αποστόλου, Κωνσταντίνου Ύδραίου.

Ὑπῆρξε ἕνας ἀπὸ τοὺς δώδεκα. Καὶ μάλιστα ἐπίλεκτο μέλος τῆς ἁγίας αὐτῆς ὁμάδος.
Τὴν πρώτη γνωριμία του μὲ τὸν Χριστό μᾶς τὴν παρουσιάζει ὁ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης μὲ τοῦτα τὰ λόγια: «Τῇ ἐπαύριον ἠθέλησεν ὁ Ἰησοῦς ἐξελθεῖν εἰς τὴν Γαλιλαίαν· καὶ εὑρίσκει Φίλιππον καὶ λέγει αὐτῷ· ἀκολούθει μοι» (Ἰωαν. α’ 44).

Βρισκόταν στὴν Ἰουδαία ὁ Κύριος.
Ὕστερα ἀπὸ τὸ βάπτισμά Του καὶ τὴν τεσσαρακονθήμερη νηστεία Του στὴν ἔρημο καὶ τοὺς πειρασμούς Του ἀπὸ τὸν διάβολο, νικητὴς ἀποφασίζει νὰ ἀναχωρήσει ἀπὸ τὴν Ἰουδαία στὴν Γαλιλαία γιὰ τὴν ἔναρξη τοῦ ἔργου του.
Ἐκεῖ, σὰν ἔφθασε, βρῆκε μεταξὺ τῶν πρώτων τὸν Φίλιππο, ποὺ ἦταν ἀπὸ τὴ Βηθσαϊδά, τὴν ἴδια πόλη ἀπὸ τὴν ὁποία καταγόντουσαν καὶ οἱ ἄλλοι δύο Ἀπόστολοι καὶ ἀδελφοί, Ἀνδρέας καὶ Πέτρος.

Μετά την Λειτουργία του Θεού, η «λειτουργία» του Σατανά!

Ο πόλεμος του καλού κατά του κακού, της ζωής κατά του θανάτου, που ο ίδιος ο Θεός κήρυξε κατά του Διαβόλου στον Παράδεισο, το πένθιμο εκείνο δειλινό της πτώσεως του ανθρώπου, συνεχίζεται με μεγάλη ένταση. Αλήθεια, τι πόλεμο κάνουμε σήμερα εμείς οι Χριστιανοί, ως Στρατευομένη Εκκλησία, κατά του Σατανά και των οργάνων του, που στις μέρες μας αλωνίζουν ανεμπόδιστα τις πέντε Ηπείρους κι΄ εδραιώνουν καθημερινά τις θέσεις τους και ως πίστη και ως πράξη; Πηγαίνουμε στο Ναό, δοξάζουμε τον Θεό με ωραία τροπάρια και ψαλμωδίες κι΄ ύστερα γυρίζουμε σπιτάκι μας και παρακολουθούμε την «λειτουργία» της τηλεόρασης. Μετά την Λειτουργία του Θεού, η «λειτουργία» του Σατανά! Εδώ, αδιαμαρτύρητα βλέπουμε και απολαμβάνουμε ένα κάρρο, μοιχείες, πορνείες, μαγείες, σατανολατρείες, δολοφονίες, κλοπές, πολέμους και σκοτωμούς! Έτσι ό,τι καλό πήραμε το πρωϊ, το σβήνει ο διάβολος το βράδυ και το πρωϊ της Δευτέρας φτωχοί και ταλαίπωροι, ξεκινάμε για το μαγγανοπήγαδο της βιοπάλης, με το ίδιο μενού!

Νην ξεχνάμε: Η ενεργός συμμετοχή μας στην αγωνιζομένη Ορθοδοξία, στο «μικρό ποίμνιο» είναι θέμα πίστης και σωτηρίας.

Ο Θεός ου μυκτηρίζεται. Δεν εμπαίζεται. Δεν μπορούμε να δουλεύομε σε δύο Κυρίους. Οι τρεις παίδες επροτίμησαν να ριφθούν στην επταπλασίως καιομένη κάμινο για να μην προσκυνήσουν την αντίθεη εικόνα του Ναβουχοδονόσορος. Ελπίζουμε πρώτα στη δύναμη του Θεού και στη θεία επέμβαση και μετά στους ανθρώπους. Γι΄ αυτό πρέπει να αγωνιζόμαστε με τις δυνάμεις που έχουμε ελπίζοντας πάντα στο Θεό. Εάν ασεβήσουμε προς τον Θεό και την Ορθόδοξη πίστη μας, τότε ποιος θα μας σώσει; Ποιος θα μας βοηθήσει κατά των δυνάμεων του Αντιχρίστου; Έτσι η ενεργός συμμετοχή μας στην αγωνιζομένη Ορθοδοξία, στο «μικρό ποίμνιο» είναι θέμα πίστης και σωτηρίας. Και εις τα της πίστεως δεν χωρεί συγκατάβαση, υποχωρητικότητα. Πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις.

Μητρ. Καλαβρύτων Αμβρόσιος : ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ! ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ!

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ = Η ΚΙΝΗΣΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ


ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ!

ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ, 

ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ! 


Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ προσέγγιση επιχειρείται τόσο στον εκκλησιαστικό, όσο καί στον πολιτικό χώρο. 
Όσον αφορά τον χώρο του πολιτικού στίβου, μας το ομολόγησε λίγες ημέρες πρίν ο Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Κοντονής, ο οποίος (για να δικαιολογήσει τούς τρελλο-Νόμους, τους οποίους λαμβάνει συνέχεια η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, όπως αυτός περί τών έμφυλων ταυτοτήτων), είπεν, ότι«είχαμε Διεθνείς δεσμεύσεις»! Ως 'Ελληνας Πολίτης, λοιπόν, αρνούμαι να μας διοικούν οι Ξένοι, δηλ. οι Μασσώνοι, οι Άθεοι, οι Έκφυλοι, οι Ομοφυλόφιλοι, οι Σιωνιστές, κάποιοι σαν τον κ. Σώρο με τα πολλά χρήματα και τις ύποπτες Μ.ΚΥ.Ο, η Παγκοσμιοποίηση, η Globalization, η Λέσχη Bilderberg και όποιοι άλλοι σκοτεινοί παράγοντες οι οποίοι εξυπηρετούν τα δικά τους συμφέροντα, ενώ συγχρόνως  υπηρετούν τον εκφυλισμό και τελικά τον αφανισμό της Ελλάδος! 
Τώρα όσον αφορά τον εκκλησιαστικό χώρο είμαι ακόμη πιο κάθετος! Η Ορθοδοξία μας, η ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ μας, είναι ο θησαυρός μας!
***
Σχόλιο του αδελφού μας Ιουστίνου:
Και με τον χωροφυλαξ και με τον αστυφυλαξ!

 Παλαιός γαρ τω όντι χωροφύλαξ ο κ.κ Αμβρόσιος το παίζει τώρα "ΑΜΦΙΔΟΞΟΣ", ΄όπως λέμε "αμφίφυλος"!

Μήπως κρυφά έχει υποστεί και αλλαγή "φύλου",΄δηλονότι απο ορθόδοξος  έγινε και"ετερόδοξος";

Ουδεν το περίεργον! Οι πλείστοι των ΤΑΓΏΝ έχουν σήμερα υποστεί "οικουμενιστικόν φαναριωτικόν  ευνουχισμόν" της Πίστεως ( συνοπτικώς το αναφέρω ως  "οικοφανεσμόν") με τα γνωστά αποτελέσματα διγλωσσίας και πονηράς προθέσεως να ποιήσουν τους πάντες "οικοφανεσμένους" ...

Τελικά το "δείπνον του σατανά" έχει προετοιμαστεί και για εκείνους που παριστάνουν  τους "αγωνιστές"!

Κύριε Αμβρόσιε μην ξεχνάτε ότι ο Αθηναγόρας παρουσιάστηκε μετά θάνατον στον π.Επιφάνιο με το σχήμα ΑΡΚΟΥΔΑΣ και λέγοντας "τι έκανα, τι έκανα"!
Και μην ξεχνάτε επίσης ότι ο Άγιος Παϊσιος είδε σε όραμα τους κοιμηθέντας οικουμενιστές  Αρχιερείς μεταμορφωμένους σε ΜΑΥΡΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ, άλαλα και ακίνητα!
Προσοχή λοιπόν, γιατί είστε και σε κάποια ηλικία....

Τά νυχτερινά φαντάσματα

Ἕνας ἀδελφός ἠρώτησεν ἕνα Γέροντα:
-Πάτερ μου, τί εἶναι τά νυχτερινά φαντάσματα;
Ὁ Γέρων τοῦ ἀπεκρίθη:

-Τέκνον μου, ὅπως ἀκριβῶς τήν ἡμέραν ὁ διάβολος μᾶς ἀπασχολεῖ μέ διάφορους ξένους, πρός τό πνευματικόν ἔργον, λογισμούς, διά νά μή ἀπασχολούμεθα μέ τήν προσευχήν καί τάς ἀγαθάς σκέψεις, τοιουτοτρόπως, καί τήν νύκτα, ἐπιδιώκει μέ διάφορα σοβαρά φαντάσματα νά διαταράξῃ τήν διάνοιάν μας, ἔως ὅτου κατορθώσῃ ὁ μισάνθρωπος νά ἀχρηστεύσῃ καί τήν νυκτερινήν μας προσευχή. Δι’ αὐτό δέν πρέπει καθόλου νά προσέχωμεν εἰς αὐτά τά φαντάσματα.

Η μικτή Μονή του Έσσεξ Αγγλίας, και η διαθήκη του Οσίου Νικάνορος του θαυματουργού

Να φυλάσσετε ακριβώς την παράδοσιν των Αγίων Πατέρων, όσα περί Πίστεως και εναρέτου διαγωγής έγραψαν, και όσα το τυπικόν του Αγίου Σάββα τρανώς διακελεύεται περί εκκλησιαστικής τάξεως και περί αρετής. Γυναίκα ποτέ μη δεχθήτε εις το Μοναστήριον, είτε καλογραία είναι, είτε κοσμική, ή βασιλέως μήτηρ, ή βασίλισσα, ούτε παιδί αμύστακον και αγένειον.....


Ορθόδοξος Συναξαριστής Η σελ. 148

Η αιρετική πατρικία

Κάποια πατρικία, που λεγόταν Κοσμιανή ( 6ος αι. ) ήρθε μια νύχτα να προσκυνήσει τον Πανάγιο Τάφο στην Ιερουσαλήμ. Καθώς πλησίαζε, της παρουσιάσθηκε η Κυρία Θεοτόκος μαζί με άλλες γυναίκες και της είπε : 
-Δεν επιτρέπεται να μπεις εδώ, γιατί δεν είσαι δική μας.
 
Το είπε αυτό, γιατί η Κοσμιανή ανήκε στην αίρεση του Σεβήρου. Εκείνη όμως επέμενε και παρακαλούσε να της επιτρέψει την είσοδο. Τότε η Θεοτόκος αποκρίθηκε:
 

Η περί της εκπορεύσεως του Αγίου Πνεύματος διαμάχη μεταξύ των ημετέρων και των λατινοφρόνων. -- από τα πρακτικά της Συνόδου Φερράρας-Φλωρεντίας

Επειδή ο βασιλεύς ήτο ασθενής, παρήλθον μερικαί ημέραι. Βελτιωθείσης της υγείας του, συνήχθησαν πάντες μετά του Πατριάρχου και ήκουσαν το λατινικόν εκείνο γράμμα. Μετά την ανάγνωσιν, όλοι, πλην τεσσάρων, του Νικαίας, Ρωσίας, Μυτιλήνης και του Πρωτοσυγκέλλου συνεφώνησαν ότι δεν ήτο δυνατόν να αποδεχθώσι τα εν αυτώ εκτιθέμενα ως τελείως εναντία της δόξης της Ανατολικής Εκκλησίας. Τότε ο Ρωσίας και ο Νικαίας ήρχισαν να υπερασπίζουν την δόξαν των Λατίνων, λέγοντες ότι εφ’ όσον οι Ανατολικοί Άγιοι λέγουσιν ότι το Άγιον Πνεύμα εκπορεύεται εκ του Πατρός δια του Υιού, δυνάμεθα να δεχθώμεν αυτήν, διότι το «ΔΙΑ του Υιού» και το «ΕΚ του Υιού» έχουν την αυτήν έννοιαν. Εντεύθεν ήρχισε δεινός αγών ουχί προς τους Λατίνους, αλλά προς τους λατινόφρονας. Και τον αγώνα αυτόν ανέλαβε πάλιν ο Άγιος Μάρκος, αποδεικνύων ότι άλλην έννοιαν δηλοί η ΔΙΑ και άλλην η ΕΚ. Η συζήτησις διεκόπη δια το γεύμα επαναληφθείσα αμέσως μετ’ αυτό, προσεκλήθησαν δε εις αυτήν και οι γραμματικοί του Πατριάρχου και άλλοι πολλοί, ίνα συμμάχωνται και βοηθούν τον Νικαίας και Ρωσίας, εξαιρέτως δε ο Αμηρούτζης, φιλόσοφος και διδάσκαλος ουχί ευκαταφρόνητος. Πάντας όμως τούτους, περιφραγμένος με την δύναμιν του Αγίου Πνεύματος, κατεπολέμει ο Άγιος Μάρκος και έφραττε τα απύλωτα στόματά των.