ΤΟ ΞΥΠΟΛΗΤΟ ΤΑΓΜΑ 1954

· 
Υπάρχουν ορισμένες ταινίες που απαγορέυεται να μην έχουμε δει. Το "ξυπόλητο τάγμα" ανήκει σε αυτές.
Βασισμένο σε αληθινή ιστορία. Το Ξυπόλητο τάγμα είναι η αληθινή ιστορία 160 παιδιών, που η δράση τους πήρε διαστάσεις μύθου όταν διώχτηκαν από τα ορφανοτροφεία της Θεσσαλονίκης από τους Ναζί κατακτητές στα χρόνια της κατοχής του B’ Παγκοσμίου Πολέμου. Τα παιδιά μεταβάλλονται σ’ ένα είδος καλόκαρδης ηρωικής συμμορίας, που κλέβει από τους Γερμανούς και τους μαυραγορίτες για να συντηρεί τα μέλη της κι όσους μπορεί από τον κόσμο γύρω της.
Eπίσης, πέρα από την αρωγή που παρείχαν στο κόσμο, κατάφερναν με την εξυπνάδα και το κουράγιο τους να βοηθούν την Αντίσταση, βρίσκοντας τρόπους να φυγαδεύουν στη Μέση Ανατολή Έλληνες, Αμερικάνους και Εγγλέζους αξιωματικούς, με σκοπό να ενωθούν με τους εκεί συμμαχικούς στρατούς.
Μια άλλη πλευρά της αντίστασης, μέσα από την ηρωική δράση μιας ομάδας ορφανών παιδιών στη Θεσσαλονίκη, στη διάρκεια της γερμανικής κατοχής,
Mε το ξυπόλητο Tάγμα, ο Γκρεγκ Tάλλας, μας έδωσε την ατμόσφαιρα της μαύρης απελπισίας που ζούσε η θεσσαλονίκη την εποχή του '40.
Έτσι η ταινία του γίνεται ένα ντοκουμέντο της Nαζιστικής τρομοκρατίας και μία μαρτυρία συγκλονιστική.Ένα από τα ελάχιστα δείγματα ελληνικού νεορεαλισμού. Υποψήφιο για Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας 1954.

Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ : ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΘΕΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ1940

ΑΙΣΧΟΣ! ΑΙΣΧΟΣ! ΑΙΣΧΟΣ!

ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΘΕΟΙ

ΣΗΜΕΡΑ

ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ, 

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ!





________Με μεγάλη αγανάκτη- ση, αγαπητοί μου αδελφοί χριστιανοί, σας παρουσιάζω ένα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ  κομμάτι από τα διδακτικά βιβλία της Ε΄Δημοτικού, τα οποία ΣΗΜΕΡΑ, ναί σήμερα, ευρίσκονται στα χεράκια των παιδιών μας!   
_______Όσοι έχετε παιδάκι, το οποίον φοιτά στην Ε΄Δημοτικού, παρακαλώ να ανατρέξετε στις σελίδες 44-45 του βιβλίου «Γλώσσα, α΄ τεύχος», του Υπουργείου Παιδείας, όπου υπάρχει η επικεφαλίδα: 
  
Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο!
(Κι εμείς πήγαμε στο υπόγειο) 
_______Εκεί, λοιπόν, κάτω από μιά γελοία ιστορία για τα παιδάκια, που έχει σχέση με το γάλα τους και άλλες ανοησίες, το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι αποσιωπάται πλήρως το μεγάλο γεγονός του ΟΧΙ του 1940, για να καταλήξει στα εξής τρελλά διδάγματα: 
«Κατεβήκαμε όλοι πιασμένοι χέρι χέρι και μπήκαμε στον κόσμο που  και όλοι τρέχαμε και ακούγαμε τις μπόμπες, τις σειρήνες, τα αντιαεροπορικά και τα βαπόρια και φτάσαμε στην πλατεια και σταματήσαμε κάτω από τα δέντρα να ξεκουραστούμε ...και ο μπαμπάς με πήρε αγκαλιά και είπε πάλι
- Άκη από σήμερα θα γίνης άντρας.
Εγώ τότε φοβήθηκα πάρα πολύ, γιατί δεν ήθελα να γίνω σήμερα άντρας. Ούτε ήθελα να πάω στο υπόγειο....»!!!!!
_________Κι εμείς πήγαμε στο υπόγειο! Αυτή, βλέπετε, είναι 
η .......ανάπτυξη της εθνικής συνειδήσεως, την οποία τα Σχολείας μας προσπαθούν να καλλιεργήσουν σήμερα στις τρυφερές ψυχές των παιδιών μας!  
_____Θαυμάστε τους ή ......αποδοκιμάστε τους! Από εσάς εξαρτάται η συνέχεια! Μη περιμένετε κάτι από τήν Ηγεσία της Χώρας μας, ήτοι από την Πνευματική, την Ακαδημαϊκή ή και την Στρατιωτική Ηγεσία μας. «Ή θα ξυπνήσουμε, ή τελειώσαμε οριστικά», όπως λίαν επιτυχώς γράφει ο κ. Αντώνιος Γρυπαίος (Πληροφορίες: Σταύρος Καραμπατσακίδης (e-mail: stkarabatsakidis@gmail.com)

Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ

«Των Αποστόλων το κήρυγμα και των Πατέρων τα δόγματα, τη Εκκλησία μίαν την πίστιν εσφράγισαν». Εκκλη. Υμνογραφία.

Η υπάρχουσα μεταξύ των αγίων Πατέρων της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας ιδιοτυπία, η οποία χαρακτηρίζει τας προηγουμένας ηθικάς και πνευματικάς προσωπικότητας, αποτελεί μέγαν πειρασμόν παρά τοις θεολογούσι. Τούτο δεν είναι ανεξήγητον. Η υφισταμένη μεταξύ ημών και των Πατέρων, εν αγιότητι, απόστασις μας αναγκάζει να τους βλέπωμεν «δι’ εσόπτρου εν αινίγματι» και επόμενον είναι να μη διακρίνωμεν την μεταξύ τούτων υπάρχουσαν εσωτερικήν ενότητα. Εντεύθεν αι παρανοήσεις και η ημαρτημένη κριτική επί της διδασκαλίας των αγίων Πατέρων. Το θέμα της ενότητος των αγίων Πατέρων είναι εκ των πλέον σημαντικών δια την ορθοδοξίαν της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Η ενότης της διδασκαλίας των δεν οφείλεται εις φυσικούς παράγοντας, αλλ’ εις αυτό το Πνεύμα το άγιον, «το φωτίσαν τούτων την διάνοιαν». Εκείνο, το οποίον ονομάζεται εις την θεολογικήν γλώσσαν «συμφωνία» είναι το συγκροτούν την αυθεντίαν και το κύρος της εκάστου των Πατέρων διδασκαλίας και της Καθόλου Εκκλησίας.

Σήμερα 30/10/2017 ((Ν.Η) ΣΤΙΣ 19.30 μ.μ... Στην πλατεία Κολοκοτρώνη Θεσσαλονίκη

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΙΡΗΝΙΚΉΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΏΝ, ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΏΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ... 

Καλούμε κλήρο και λαό, από όλη την Ελλάδα, σε λαοσύναξη στην Θεσσαλονίκη...!!! Διαδώστε και κοινοποιήστε το παντού..!!! 

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ "ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΝΤΕΣ"

ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 30/10/2017 ((Ν.Η) ΣΤΙΣ 19.30 μ.μ... Στην πλατεία Κολοκοτρώνη απέναντι απο την εταιρεία θεάτρου Ε.Θ.ΘΕ (Ελεύθερο Θέατρο Θεσσαλονίκης) ... 

ΘΕΑΤΡΟ ΑΥΛΑΙΑ *Πλατεία ΧΑΝΘ (Πλευρά Τσιμισκή) *Τηλέφωνο Επικοινωνίας για εκδήλωση παραπόνων: ‎

+306973 560 436 και ‎2310 237700 

O Συναξαριστής της ημέρας.

Δευτέρα, 30 Οκτωβρίου 2017

Κλεώπα και Αρτεμά εκ των 70.

Ὁ Κλεόπας ἦταν ἕνας ἀπὸ τοὺς 70 μαθητὲς τοῦ Κυρίου. Γι’ αὐτὸν διαβάζουμε στὸ κατὰ Λουκᾶν Εὐαγγέλιον κδ’ 18 – 27:

18 Ἀποκριθεὶς δὲ ὁ εἷς, ᾧ ὄνομα Κλεόπας, εἶπε πρὸς αὐτόν· σὺ μόνος παροικεῖς ἐν Ἱερουσαλὴμ καὶ οὐκ ἔγνως τὰ γενόμενα ἐν αὐτῇ ἐν ταῖς ἡμέραις ταύταις;
19 Καὶ εἶπεν αὐτοῖς· ποῖα; οἱ δὲ εἶπον αὐτῷ· τὰ περὶ Ἰησοῦ τοῦ Ναζωραίου, ὃς ἐγένετο ἀνὴρ προφήτης δυνατὸς ἐν ἔργῳ καὶ λόγῳ ἐναντίον τοῦ Θεοῦ καὶ παντὸς τοῦ λαοῦ,
20 ὅπως τε παρέδωκαν αὐτὸν οἱ ἀρχιερεῖς καὶ οἱ ἄρχοντες ἡμῶν εἰς κρῖμα θανάτου καὶ ἐσταύρωσαν αὐτόν.

Η Παναγία της Σκριπούς

Σεπτέμβριος του 1943. Οι Ιταλοί συνθηκολογούν. Μία ομάδα από κατοίκους του Ορχομενού Βοιωτίας πλησιάζουν στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λειβαδιάς και ζητούν από την εκεί ιταλική φρουρά να παραδώσει τον οπλισμό της. Διαφορετικά, τους απειλούν πως θα δεχθούν επίθεση από τους αντάρτες που βρίσκονται στην περιοχή του Τζαμαλιού ( Διονύσου ). 
Οι Ιταλοί αρνούνται να παραδοθούν και ενημερώνουν τους Γερμανούς, οι οποίοι αποφασίζουν να κάψουν τον Ορχομενό και να τιμωρήσουν τους κατοίκους.
 
Το βράδυ της 9ης Σεπτεμβρίου μπαίνουν οι Γερμανοί στον Ορχομενό και συλλαμβάνουν εξακόσιους ομήρους. Ένα τμήμα μένει στην πόλη, ενώ ένα άλλο με τρία τανκς προχωρεί προς τον Διόνυσο.
 
Λίγο έξω από τον Ορχομενό είναι χτισμένη η πιο αρχαία εκκλησία της Βοιωτίας ( 874 μ.Χ. ), αφιερωμένη στην Κοίμηση της Θεοτόκου - παλιό μοναστήρι της Σκριπούς.
 
Είναι ακόμη μεσάνυχτα. Η φάλαγγα έχει προσπεράσει πεντακόσια πενήντα μέτρα τον ναό, όταν ξαφνικά το πρώτο τανκ ακινητοποιείται στη μέση του δρόμου.

Ο Άγιος Μάρκος τη δυνάμει του Πνεύματος καταισχύνει τους σοφούς των Λατίνων. (από τη Σύνοδο Φερράρας-Φλωρεντίας)

Εκ των μετεχόντων των διαλέξεων δέκα Λατίνων, εις Καρδινάλιος, Ιουλιανός ονομαζόμενος, είχε τόσην δύναμιν λόγου και μνήμης, ώστε πάντες τον εθαύμαζον και τον εφοβούντο. Εις τούτον απήντα ευθαρσώς και με δύναμιν επιχειρημάτων ο Άγιος Μάρκος, ώστε εν τέλει ηνάγκασε τούτον να παραιτηθή του αγώνος και να υποδείξη αντί εαυτού τον διδάσκαλον Ιωάννην, όστις ήτο πολύς την σοφίαν και δεινός εις το συζητείν. Αλλ’ η σοφία αυτού ήτο κοσμική, δεν ήτο πνευματική, την οποίαν είχε μόνον ο Άγιος Μάρκος. Μολονότι δε ο Ιωάννης ήτο φιλόνεικος και στρεψόδικος, και συχνά προέβαλλεν εις τας συζητήσεις ζητήματα, τα οποία ουδεμίαν είχον σχέσιν με το συζητούμενον θέμα, ο Άγιος Μάρκος ευθύς έδιδε προς αυτόν τας δεούσας αποκρίσεις. Τούτο δε έπραττεν ο Ιωάννης, διότι ο Άγιος τον απεστόμωνε με τας σοφάς αποκρίσεις του και δεν είχε τι να απαντήση.

Η Ψευδοσύνοδος της Κρήτης: Προς Νέα Εκκλησία (Μέρος ε΄)

Απάντηση στο κείμενο του Επισκόπου Αβύδου κ. Κυρίλλου Κατερέλου «Ἡ Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος τῆς Κρήτης: Νέα Εκκλησιολογία ἢ Πιστότητα στὴν Παράδοση;»)

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΕΔΩ: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2017/10/blog-post_14.html
Νικολάου Μάννη
εκπαιδευτικού

Θ. Για τα όσα αναφέρονται στο επόμενο κεφάλαιο («Ἡ ἱστορικὴ ὁνομασία τῶν ἄλλων Ἐκκλησιῶν») έχει ήδη γίνει λόγος παραπάνω. Όπως τονίστηκε και προηγουμένως ενώ η Ψευδοσύνοδος της Κρήτης «ἀποδέχεται τὴν ἱστορικὴν ὀνομασίαν τῶν μὴ εὑρισκομένων ἐν κοινωνίᾳ μετ᾽ αὐτῆς ἄλλων ἑτεροδόξων χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν καὶ Ὁμολογιῶν», δεν μας λέει ποια ακριβώς είναι αυτή η ονομασία. Διότι οι Παπικοί, για παράδειγμα, θεωρούν ως ιστορική ονομασία τους το «Καθολική Εκκλησία», το οποίο προφανώς δεν αποδέχεται η «Αγία και Μεγάλη» Σύνοδος. Αναφέρθηκε ήδη πώς αποκαλούσαν οι προγενέστερες Σύνοδοι (αλλά και οι Πατέρες) την «Παπική Εκκλησία» και τι είδους «Εκκλησία» την θεωρούσαν.