O Συναξαριστής της ημέρας.
Τετάρτη, 9
Αυγούστου 2017
Ματθία απόστ.,
των εν Χάλκη 10 μαρτύρων.
Πῶς ὁ Ματθίας
κατατάχθηκε στὸ χορὸ τῶν δώδεκα Ἀποστόλων, τὸ γνωρίζουμε ἀπὸ τὶς Πράξεις τῶν
Ἀποστόλων. Μετὰ τὴν
προδοσία καὶ τὸν ἀπαγχονισμὸ τοῦ Ἰούδα καὶ μετὰ τὴν Ἀνάληψη τοῦ Κυρίου, οἱ
ἕντεκα μαθητὲς μὲ τὴν Παναγία βρίσκονταν στὸ ὑπερῷον. Τότε ὁ Πέτρος πρότεινε νὰ
ἐκλεγεῖ ἄλλος ἀντὶ τοῦ Ἰούδα, ἀπὸ τοὺς ἄνδρες ποὺ ἀκολουθοῦσαν ὑπηρετῶντας τὸν
Χριστό. Ἡ πρόταση ἔγινε δεκτὴ καὶ τέθηκαν δύο ὑποψήφιοι: ὁ Ἰωσὴφ ὁ καλούμενος
Βαρσαββᾶς καὶ ὁ Ματθίας. Τότε ἔβαλαν κλῆρο, καὶ δίνοντας σὲ ὅλους ἐμᾶς
παράδειγμα ἐναπόθεσης κάθε ἐκλογῆς μας στὸ Θεό, προσευχήθηκαν ὅλοι μαζὶ ὡς
ἑξῆς:
Μισούν τη σημαία και την Εκκλησία
Το κυβερνητικό χτύπημα στην αριστεία είναι το προπέτασμα
Η ανάγνωση που έκανε η αντιπολίτευση στο σχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος Γαβρόγλου -δεν έχει υπογραφεί από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ούτε έχει τύχει επεξεργασίας από το Συμβούλιο Επικρατείας - είναι τουλάχιστον επιπόλαια. Το χτύπημα στην αριστεία διά της κατάργησης της απόδοσης της σημαίας στους καλύτερους μαθητές και μαθήτριες των δημοτικών μας σχολείων είναι το προφανές. Χρόνια τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ μετέχει σε παντός είδους συνωμοσίες που έχουν ως στόχο να επιβληθεί στη χώρα η δικτατορία των μετρίων. Δεν είναι καινούργιο αυτό, έστω και αν εκδηλώνεται κατά τρόπο αντιδημοκρατικό, αποκρουστικό και ισοπεδωτικό.
Η ανάγνωση που έκανε η αντιπολίτευση στο σχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος Γαβρόγλου -δεν έχει υπογραφεί από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ούτε έχει τύχει επεξεργασίας από το Συμβούλιο Επικρατείας - είναι τουλάχιστον επιπόλαια. Το χτύπημα στην αριστεία διά της κατάργησης της απόδοσης της σημαίας στους καλύτερους μαθητές και μαθήτριες των δημοτικών μας σχολείων είναι το προφανές. Χρόνια τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ μετέχει σε παντός είδους συνωμοσίες που έχουν ως στόχο να επιβληθεί στη χώρα η δικτατορία των μετρίων. Δεν είναι καινούργιο αυτό, έστω και αν εκδηλώνεται κατά τρόπο αντιδημοκρατικό, αποκρουστικό και ισοπεδωτικό.
Ὁ Φώτης Κόντογλου ἐκφράζει με τό δικό του τρόπο τήν ἐπιθυμία τῆς ἀπομάκρυνσης ἀπό τον πολυμέριμνο καί θορυβώδη κόσμο:
«Μ᾽ ὅλο πού ζῶ παράμερα στο ἐρημητήρι μου, σάν νά βρίσκουμαι μακρυά ἀπό τήν
Ἀθήνα, ὡστόσο τώρα πού καλοκαιρεύει πεθύμησα νά φύγω μακρυά, νά πάγω κατά τή
θάλασσα. Νά κρυφτῶ, νά μή μέ ξέρει κανένας, νά ξεχαστῶ σά νά ᾽μαι πεθαμένος.
Πόσο εὐτυχισμένος εἶναι ὁ ἄνθρωπος, πού δέν τόν ξέρει κανένας! Ἄν γνώριζε τήν εὐτυχία του! Πόσο ζηλεύω κάτι ἀνθρώπους,
ὁπού ζοῦνε σέ κάποια μέρη, πού δέν τά βάζει κανένας στό νοῦ του, καί πού
κανένας δέν μαθαίνει ἄν ζοῦνε ἤ ἄν πεθάνανε! Τούς συλλογίζουμαι καί
ξεκουράζουμαι. Καλότυχος ὁ ἄνθρωπος, πού κατάλαβε ἀπό νωρίς, πώς ὅποιος ζεῖ μέ
πολλές ἔγνοιες εἶναι δυστυχισμένος καί πώς ὅποιος ζεῖ κρυφά, δίχως να τόν
ξέρουνε οἱ ἄλλοι, αὐτός εἶναι βλογημένος. Ἄς εἶναι φτωχός, ἄς εἶναι
στεναχωρημένη ἡ ζωή του, πάντα ἔχει ἕνα μεγάλο κέρδος ὁ τέτοιος ἄνθρωπος:
γλυτώνει ἀπό πολλά φαρμάκια».
Από τα «Εκατὸν Πρακτικά Κεφάλαιά» του Αγίου Διαδόχου Φωτικής:
«Όλοι οι άνθρωποι είμαστε
πλασμένοι κατ᾽ εικόνα του Θεού. Το “καθ᾽ ομοίωσιν” όμως το έχουν μόνον εκείνοι, οι οποίοι
με πολλὴν αγάπην υποδούλωσαν την ελευθερία τους στον Θεόν. Γιατί όταν δεν ανήκουμε
στους εαυτούς μας, τότε είμαστε όμοιοι με Εκείνον, που μας συμφιλίωσε με τον εαυτόν
Του μέσῳ της αγάπης. Αυτό δεν μπορεί κανείς να το επιτύχη, αν δεν πείση την
ψυχή του να μη δελεάζεται από την εύκολη δόξα του κόσμου τούτου».
Ο Οικουμενισμός είναι Αίρεσις! Είναι εντελώς ξεκάθαρο. Επί πλέον είναι αίρεσις των αιρέσεων.
Από όλες τις πλάνες που περιλαμβάνει ο ονομαζόμενος «οικουμενισμός» η πλέον βασική και εμβριθής
είναι η πλάνη του, όσον αφορά αυτήν ταύτην την φύσιν της Εκκλησίας. Είναι
εκκλησιολογική αίρεσις. Αντίκειται στην ομολογιακή πίστι του συμβόλου της
Νικαίας-Κωνσταντινουπόλεως, διότι ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει Μία Αγία Καθολική
και Αποστολική Εκκλησία.
Το ονομαζόμενο «Παγκόσμιο Συμβούλιο
Εκκλησιών», ήδη αυτό τούτο το όνομά του, περιλαμβάνει αυτή την αντιλογία του
Ορθοδόξου Χριστιανικού Δόγματος όσον αφορά την Μία Εκκλησία. Στην δε Θεωρία των
Κλάδων (ο Οικουμενισμός) ολοκληρωτικά απορρίπτει αυτό το Δόγμα της Μίας
Εκκλησίας. Το «Παγκόσμιο Συμβούλιο
Εκκλησιών» προσπαθεί να εκπληρώση αυτή τη βασική απόρριψη δια της πολεμικής
τακτικής του «Θρησκευτικού πλουραλισμού».
Η «Ορθόδοξος Εκκλησία» λαμβάνοντας μέρος στις δραστηριότητες του ως άνω
αναφερομένου «Παγκοσμίου Συμβουλίου
Εκκλησιών» διακηρύσσει την συμφωνία της με όλες τις διδασκαλίες και
δραστηριότητές του. Δι αυτού τούτου του τρόπου γίνεται (η Ορθόδοξος Εκκλησία)
μέρος των ψευδών και πλανών του Π.Σ. «Εκκλησιών» Γίνεται αιρετική στο βαθμό που είναι αυτό
τούτο το «Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών».
Η αίρεσις του Οικουμενισμού εισάγεται ακόμη βαθύτερα εις το σώμα της «Εκκλησίας»
δια της συμμετοχής των Ιεραρχών Της, δια των διαφόρων μορφών των λειτουργικών
συνεορτασμών, που πραγματοποιούνται υπό των ιδρυμάτων του «Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών» εις την
πορεία των συνηθησμένων δραστηριοτήτων.
***
Ο telemaxos doumanis άφησε ένα σχόλιο
για την ανάρτησή σας "Ο Οικουμενισμός είναι Αίρεσις! ...":
Πρωτ/τερος Θεόδωρος Ζήσης : ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ «Η αίρεση προελαύνει ακάθεκτα και εμείς …ρίχνουμε μερικὲς τουφεκιές, απέναντι εχθρού με ασύγκριτη υπεροπλία και ασύμμετρη απειλή»; ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ?? Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΟΥ π. Θεόδωρου Ζήση .
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.gr/2017/08/blog-post_6.html
Πρωτ/τερος Θεόδωρος Ζήσης : ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ «Η αίρεση προελαύνει ακάθεκτα και εμείς …ρίχνουμε μερικὲς τουφεκιές, απέναντι εχθρού με ασύγκριτη υπεροπλία και ασύμμετρη απειλή»; ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ?? Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΟΥ π. Θεόδωρου Ζήση .
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.gr/2017/08/blog-post_6.html
Παιδείας παιδέματα και καλή γειτονία εφόσον μας σέβονται -- Του Στέλιου Παπαθεμελή*
Σε μια δημοκρατία
όπου είναι κατοχυρωμένη η ελεύθερη διακίνηση των ιδεών, η περί ασύλου διάταξη καθίσταται
εκ των πραγμάτων περιττή. Στη πορεία απεδείχθη και πολλαπλώς επικίνδυνη καθώς δεν κατοχύρωνε τη χρήση, αλλά τη
κατάχρηση. Αποτέλεσμα η μετατροπή εν ονόματι του ασύλου, του ΑΠΘ και όχι μόνον
σε άντρο πολλαπλών εγκλημάτων όπως τεκμηρίωσαν φοιτητές και καθηγητές από άτομα
ξένα προς την πανεπιστημιακή κοινότητα. Η αστυνομία οφείλει να επεμβαίνει
οπουδήποτε τελούνται εγκληματικές πράξεις. Καί στα πανεπιστήμια Το περισσόν εκ
του πονηρού.
Είναι αργά για
τους κυβερνώντες να ανακτήσουν τη χαμένη τιμή της πάλαι ποτέ διαλαμψάσης
επαναστατικότητάς τους. Και οπωσδήποτε δεν θα το πετύχουν με την νεκρανάσταση
του κακόφημου ασύλου. Η παρέα που διοικεί σήμερα το ταλαίπωρο Υπουργείο
Παιδείας πρέπει να συνειδητοποιήσει αυτό που δίδασκε ο Δημόκριτος ότι: «πάντων
κάκιστον η ευπετείη παιδεύσαι την νεότητα». Δηλαδή το χειρότερο απ’ όλα τα κακά είναι η προχειρότητα με την οποίαν μορφώνεται
η νεότητα.