This decision was made after an examination that showed an aggravation of the patriarch's illness, Tsisana Shartava, the patriarch's doctor, said, according to the portal Georgia Online.
The doctor said Ilia II now feels fine and it is currently not known whether surgery will be needed.
According to earlier reports, the flu caused inflammation in the patriarch's gall bladder in early January and a need for surgery could have arisen. Georgian doctors offered to take Ilia II to Germany for treatment, but he refused.
Ilia II was born in Vladikavkaz on January 4, 1933. He studied in the Moscow Spiritual Seminary and Academy. He was elected head of the Georgian Orthodox Church on December 23, 1977.
Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου
4. Γράφει ο Misha: «Ψευδοθαύματα,
θεομπαίκτες και απατεώνες υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Οι διάφορες
παλιοημετολογιτικές και αλληλοαφορισμένες μεταξύ τους ομάδες βρίθουν από
τέτοιους)!
Εδώ, ο αγαπητός αδελφός παραφέρεται! Καταφεύγει σε βρισιές. Βρίζει κάποιος όταν δεν έχει επιχειρήματα. Και ο Misha, τέτοια επιχειρήματα, όπως φαίνεται, δεν έχει.
«Παλιάνθρωποι» μπορεί να υπάρχουν σ’ όλους τους χώρους, και στο Παληό και στο Νέο Ημερολόγιο. Άλλωστε, ποιός από μάς μπορεί να καυχηθεί, ότι είναι τέλειος, ότι είναι «αναμάρτητος», ότι είναι ενώπιον Θεού καλύτερος απ’ τον αδελφό του, τον θεωρούμενο πλέον αμαρτωλό; Εάν, κάποιος από μας ισχυρισθεί κάτι τέτοιο εξασφαλίζει σίγουρα θέση στην κόλαση!
Μπορεί ο Misha να ισχυρισθεί ότι ο χώρος, που εκκλησιαστικά είναι ενταγμένος, δεν «βρίθει» από «Ψευδοθαύματα, θεομπαίκτες και απατεώνες»;
Το θέμα είναι, που μπορεί κάποιος να γίνει άγιος! Και άγιοι αναδεικνύονται οι άνθρωποι μόνο στο χώρο της Ορθόδοξης Εκκλησίας, της Εκκλησίας δηλ. που δεν είναι αιρετική και δεν έχει «κοινωνία» με αιρετικούς, όπως είναι οι Λατίνοι, ή οι Λατινόφρονες!
5. Γράφει ο Μisha: «αυτός ο καινοφανής όρος για την αγιότητα ενός σύγχρονου μας αγίου είναι πραγματικά άξιος προς διερεύνηση....»!
Ποιός είναι «αυτός ο καινοφανής όρος για την αγιότητα» τον οποίο υπαινίσσεται Misha; Τον αναφέρει
αμέσως πιό πάνω. Είναι η δική μου άποψη, την οποία παραθέτει και η οποία έχει ως εξής:
«Αυτό γίνεται όχι μόνο με τα όσα είπαν εν ζωή, ή τα όσα οι βιογράφοι τους βάζουν στο στόμα τους, ότι δήθεν είπαν, αλλά και απ’ το γεγονός, ότι οι ίδιοι είχαν «κοινωνία» με αιρετικούς επισκόπους, ή «κοινωνούσαν» με όσους είχαν «κοινωνία» με αιρετικούς επισκόπους! Στώμεν καλώς»!
Θεωρεί ο αγαπητός Misha την άποψη αυτή «καινοφανή» και αιρετική; Τότε «καινοτόμοι», «νεωτεριστές» και αιρετικοί είναι οι άγιοι Πατέρες, που εντέλλονται αυτά τα πράγματα!
Και για να μη θεωρηθεί ότι αερολογούμε θα παραθέσω τις γνώμες ελαχίστων (πραγματικά) αγίων της Εκκλησίας μας, όπως είναι:
Εδώ, ο αγαπητός αδελφός παραφέρεται! Καταφεύγει σε βρισιές. Βρίζει κάποιος όταν δεν έχει επιχειρήματα. Και ο Misha, τέτοια επιχειρήματα, όπως φαίνεται, δεν έχει.
«Παλιάνθρωποι» μπορεί να υπάρχουν σ’ όλους τους χώρους, και στο Παληό και στο Νέο Ημερολόγιο. Άλλωστε, ποιός από μάς μπορεί να καυχηθεί, ότι είναι τέλειος, ότι είναι «αναμάρτητος», ότι είναι ενώπιον Θεού καλύτερος απ’ τον αδελφό του, τον θεωρούμενο πλέον αμαρτωλό; Εάν, κάποιος από μας ισχυρισθεί κάτι τέτοιο εξασφαλίζει σίγουρα θέση στην κόλαση!
Μπορεί ο Misha να ισχυρισθεί ότι ο χώρος, που εκκλησιαστικά είναι ενταγμένος, δεν «βρίθει» από «Ψευδοθαύματα, θεομπαίκτες και απατεώνες»;
Το θέμα είναι, που μπορεί κάποιος να γίνει άγιος! Και άγιοι αναδεικνύονται οι άνθρωποι μόνο στο χώρο της Ορθόδοξης Εκκλησίας, της Εκκλησίας δηλ. που δεν είναι αιρετική και δεν έχει «κοινωνία» με αιρετικούς, όπως είναι οι Λατίνοι, ή οι Λατινόφρονες!
5. Γράφει ο Μisha: «αυτός ο καινοφανής όρος για την αγιότητα ενός σύγχρονου μας αγίου είναι πραγματικά άξιος προς διερεύνηση....»!
Ποιός είναι «αυτός ο καινοφανής όρος για την αγιότητα» τον οποίο υπαινίσσεται Misha; Τον αναφέρει
αμέσως πιό πάνω. Είναι η δική μου άποψη, την οποία παραθέτει και η οποία έχει ως εξής:
«Αυτό γίνεται όχι μόνο με τα όσα είπαν εν ζωή, ή τα όσα οι βιογράφοι τους βάζουν στο στόμα τους, ότι δήθεν είπαν, αλλά και απ’ το γεγονός, ότι οι ίδιοι είχαν «κοινωνία» με αιρετικούς επισκόπους, ή «κοινωνούσαν» με όσους είχαν «κοινωνία» με αιρετικούς επισκόπους! Στώμεν καλώς»!
Θεωρεί ο αγαπητός Misha την άποψη αυτή «καινοφανή» και αιρετική; Τότε «καινοτόμοι», «νεωτεριστές» και αιρετικοί είναι οι άγιοι Πατέρες, που εντέλλονται αυτά τα πράγματα!
Και για να μη θεωρηθεί ότι αερολογούμε θα παραθέσω τις γνώμες ελαχίστων (πραγματικά) αγίων της Εκκλησίας μας, όπως είναι:
O Συναξαριστής της ημέρας.
Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2017
Ισιδώρου του Πηλουσιώτου, Ιωάννου, Νικολάου ομολογητού, των οσίων, Αβραμίου ιερομάρτυρος, Νικολάου εκ Ψάρι (1554) και Ιωσήφ νεομαρτύρων.
Ὁ Ὅσιος Ἰσίδωρος
ὁ Πηλουσιώτης ἐγεννήθηκε στὴν Αἴγυπτο περὶ τὸ 360 μ.Χ. ἀπὸ γονεῖς θεοφιλεῖς και
ἦταν συγγενὴς τῶν Πατριαρχῶν Ἀλεξανδρείας, Θεοφίλου (385 – 412 μ.Χ.) καὶ
Κυρίλλου Α’ (412 – 444 μ.Χ.). Σὲ νεαρὴ ἡλικία ἔλαβε μεγάλη και θαυμαστὴ
θεολογικὴ και φιλοσοφικὴ γνώση. Στὴν ἀρχὴ ἐργάσθηκε ὡς διδάσκαλος καὶ κατηχητὴς
τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἀλεξάνδρειας. Ἐπιζητώντας ὅμως τὴν ἡσυχία, γιὰ νὰ δύναται νὰ
ἀσχοληθεῖ μὲ τὸ ἔργο τῆς ζωῆς του, τὴ μελέτη τῶν Ἁγίων Γραφῶν, ἀποσύρθηκε σὲ
κάποιο μοναστήρι στὸ ὄρος Πηλούσιο, γι’ αὐτὸ καὶ ἔλαβε τὸ ὄνομα Πηλουσιώτης.
Του Αγίου Νείλου του ασκητού:
Τι θέλουν οι δαίμονες να κάνουν να
ενεργήσει σ΄ εμάς; Γαστριμαργία, πορνεία, φιλαργυρία, οργή, μνησικακία και τα
λοιπά πάθη, για να παχύνει από αυτά ο νους και να μην μπορέσει να προσευχηθεί
όπως πρέπει. Γιατί όταν υπερισχύσουν τα άλογα πάθη, δεν τον αφήνουν να κινείται
λογικά.
Οίστρος ακολασίας -- Του Πρωτοπρεσβυτέρου Διονυσίου Τάτση
Οι συνειδητοί
χριστιανοί συνήθως δεν γνωρίζουν τι συμβαίνει στην κοινωνία και ειδικότερα τον
τρόπο ζωής των κοσμικών ανθρώπων, γιατί δεν έχουν πολλές σχέσεις μαζί τους.
Όσοι, όμως, πληροφορούνται, απογοητεύονται. Υπάρχει μεγάλη διαφθορά, η οποία
ξεπερνάει τα όρια της δικής τους φαντασίας. Οι άνθρωποι έχουν απομακρυνθεί απ΄
το θέλημα του Θεού και ζουν σύμφωνα με τις υποδείξεις του διαβόλου. Δεν υπάρχει
πια χριστιανικό ήθος στους λεγόμενους χριστιανούς. Παντού επικρατεί η
ανηθικότητα.
«Ελεήμων ο Κύριος και Δίκαιος»
Όλοι θα έχουμε αναλογισθή πως είναι δυνατόν
άλλοι να είναι πλούσιοι, άλλοι πτωχοί, άλλοι άδικοι, άλλοι δίκαιοι, άλλοι να
πεθαίνουν νέοι, άλλοι γέροι και πολλές άλλες απορίες. Τι μας είπεν ο Κύριος
«Και η κρίσις η εμή δικαία εστίν» (Ιωάν. ε 30). Δηλαδή ο Κύριος λέγει ότι η κρίσις μου
είναι δικαία. Ο Θεός είναι δίκαιος.
Μας λέγει ο προφήτης Δαυίδ: «Δίκαιος ει Κύριε και ευθείς οι κρίσεις σου» (Ψαλ. 118, 119). Πράγματι δίκαιος είσαι Κύριε, και οι κρίσεις σου είναι ορθές και αληθέστατες. Και στον 115 Ψαλμό λέγει. «Ελεήμων ο Κύριος και δίκαιος και ο Θεός ημών ελεεί».
Ο Κύριος ως ελεήμων και δίκαιος έχει συνήθεια εκ φύσεως, να συμπονή και να ελεή τους σε ανάγκη και θλίψεις ευρισκομένους. Γι’ αυτό δεν πρέπει να σκανδαλιζώμαστε, όταν βλέπουμε με τα μάτια τα δικά μας, ορισμένα παράξενα που συμβαίνουν.
Μας λέγει ο προφήτης Δαυίδ: «Δίκαιος ει Κύριε και ευθείς οι κρίσεις σου» (Ψαλ. 118, 119). Πράγματι δίκαιος είσαι Κύριε, και οι κρίσεις σου είναι ορθές και αληθέστατες. Και στον 115 Ψαλμό λέγει. «Ελεήμων ο Κύριος και δίκαιος και ο Θεός ημών ελεεί».
Ο Κύριος ως ελεήμων και δίκαιος έχει συνήθεια εκ φύσεως, να συμπονή και να ελεή τους σε ανάγκη και θλίψεις ευρισκομένους. Γι’ αυτό δεν πρέπει να σκανδαλιζώμαστε, όταν βλέπουμε με τα μάτια τα δικά μας, ορισμένα παράξενα που συμβαίνουν.
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΝΟΥΠΟΛΗ
THN KYPIAKH 5/2/2017
ΣTO ΛIMANI THΣ OYPANOYΠOΛHΣ XAΛKIΔIKHΣ ΣTIΣ 13:00.
ΘA ΠPAΓMATOΠOIHΘEI ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ENANTIA ΣTHN AΔIKH KATAΔIKAΣTIKH AΠOΦAΣH ΣTON HΓOYMENO THΣ I.M.EΣΦIΓMENOY
ΓEPONTOΣ MEΘOΔIOY.
Διοργάνωση Ορθόδοξων Συλλόγων Β. Ελλάδος
Πληροφορίες:
κ. KOΛOKYΘAΣ IΩANNHΣ THΛ.:69 72 29 16 76
▪ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΔΕΡΦΟΙ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΙΣΘΩΘΟΥΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ :
Με την Μεγαλη Ειρηνικη Καθιστική Διαμαρτυρία που θα γίνει την Κυριακή 5η Φεβρουαρίου στην Ουρανούπολη Χαλκιδικής
ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ 11:00 ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ [κοστος ανα ατομο 8 ευρω]
Υπευθυνος : ο κ.Μορφιδης Νικολαος
τηλ. 69 76 07 41 11
ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΒΑΛΑΣ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΙΑΣ ΣΤΙΣ 11:00 ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ [κοστος ανα ατομο 8 ευρω]
Υπευθυνος : ο κ.Κολοκυθας Ιωαννης
τηλ. 69 72 29 16 76
▪ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΔΕΡΦΟΙ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΙΣΘΩΘΟΥΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ :
Με την Μεγαλη Ειρηνικη Καθιστική Διαμαρτυρία που θα γίνει την Κυριακή 5η Φεβρουαρίου στην Ουρανούπολη Χαλκιδικής
ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ 11:00 ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ [κοστος ανα ατομο 8 ευρω]
Υπευθυνος : ο κ.Μορφιδης Νικολαος
τηλ. 69 76 07 41 11
ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΒΑΛΑΣ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΙΑΣ ΣΤΙΣ 11:00 ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ [κοστος ανα ατομο 8 ευρω]
Υπευθυνος : ο κ.Κολοκυθας Ιωαννης
τηλ. 69 72 29 16 76
Αναρτήθηκε
από Η
συντακτική επιτροπή του Συλλόγου στις 2:11
μ.μ.
Ασάλευτο θεμέλιο -- Φώτης Κόντογλου
Σήμερα νομίζεται
καλός σε όλα, όποιος είναι αδιάφορος, όποιος δεν νοιάζεται για τίποτα, όποιος
δεν νιώθει καμιά ευθύνη. Αλλιώς τον λένε σωβινιστή, τοπικιστή, μισαλλόδοξο,
φανατικό. Όποιος αγαπά την χώρα μας, τα ήθη και έθιμα μας, την παράδοση μας,
την γλώσσα μας, θεωρείται οπισθοδρομικός. Οι αδιάφοροι παιρνούν για
φιλελεύθεροι άνθρωποι, για άνθρωποι που ζούνε με το πνεύμα της εποχής μας, που
έχουν για πιστεύω την καλοπέραση, το εύκολο κέρδος, τις ευκολίες, τις
αναπαύσεις, κι ας μην απομείνει τίποτα που να θυμίζει σε ποιό μέρος
βρισκόμαστε, από που κρατάμε, ποιοι ζήσανε πριν από μας στην χώρα μας. Η
ξενομανία μας έγινε τώρα σωστή ξενοδουλεία, σήμερα περνά για αρετή, κι όποιος
έχει τούτη την αρρώστεια πιο βαρειά παρμένη, λογαριάζεται για σπουδαίος
άνθρωπος.
Ιερά Μονή Εσφιγμένου Άγίου Όρους.
Ο αγώνας
μας—βάσει των κανόνων των Αγίων Πατέρων—είναι αγώνας εναντίον της αιρέσεως του
οικουμενισμού και των φορέων του. Δηλώνουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι όχι
σχισματικούς να μας ονομάσουν, όχι αιρετικούς, όχι την ζωήν μας να αφαιρέσουν,
αν μπορούν, η πίστη μας θα είναι προσκολλημένη στους νόμους των Αγίων Πατέρων.
Ο αγώνας μας δεν είναι εναντίον του θεσμού του Οικουμενικού Πατριαρχείου, αλλά
κατά των προσώπων που απαρτίζουν την Σύνοδόν του, διότι—κατ’ εμάς—είναι φορείς της αιρέσεως του
οικουμενισμού. Μας χαροποιεί το γεγονός ότι—αν και ανάξιοι—ακολουθούμε το παράδειγμα των Αγίων Πατέρων, των επί
Βέκκου μαρτυρησάντων.
Georgian patriarch goes to Germany for treatment -- Ο Πατριάρχης της Γεωργίας στη Γερμανία για θεραπεία
Tbilisi, February 2, Interfax
- Catholicos-Patriarch Ilia II of All Georgia, 84, is traveling to Germany for treatment on Thursday.
π. Νικόλαος Δημαράς Θα πρέπει να γνωρίζουν, λοιπόν, όλοι,
ότι τα τελευταία είκοσι χρόνια (από όσο μπορώ να γνωρίζω) μαζέψαμε και
στείλαμε από όλες τις Ενορίες της Ιεράς μας Συνόδου κατ' επανάληψη πολλές
χιλιάδες Ευρώ στους διωκόμενους Πατέρες της Εσφιγμένου. Στείλαμε και στέλνουμε
τρόφιμα, ρουχισμό και φαρμακευτικό υλικό στην Μονή. Συντάξαμε και συντάσσουμε
συνεχώς διαμαρτυρίες προς τα Υπουργεία Εσωτερικών και Εξωτερικών.
Διεθνοποιήσαμε τον διωγμό. Κάναμε και κάνουμε συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις
της Πατρίδος ομολογιακές ομιλίες και συγκεντρώσεις. Συγκεντρώσαμε κατ'
επανάληψη χιλιάδες υπογραφές υπέρ των διωκομένων Πατέρων και τις στείλαμε στους
αρμόδιους Υπουργούς και στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Ίμια 2017: οξύτατη προειδοποίηση -- του Στ. Παπαθεμελή*
Ο αίσχιστος γείτων μας θύμισε με το πιο εκκωφαντικό και
χυδαίο τρόπο τα «οικεία κακά» μας του Ιανουαρίου του 1996. Τότε που «δειλοί,
μοιραίοι και άβουλοι αντάμα» του παραδώσαμε με την επίνευση των «αιωνίων φίλων»
μας Αμερικανών τις γκρίζες ζώνες στο Αιγαίο. Πρωθυπουργός εθνικά ανυποψίαστος
και στον αντίποδα της πραγματικότητας, αφού διεκήρυσσε ευκαίρως ακαίρως ότι «η
εποχή των πολέμων έχει πια τελειώσει», σαν έτοιμος από καιρό έδωσε ό,τι του
ζήτησαν. Μετά ευχαρίστησε δημόσια τον μεσολαβητή…
Μιλώντας ο γράφων εκείνες τις κρίσιμες ώρες στη Βουλή που
συνεδρίαζε για τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης Σημίτη μνημόνευσα την
καίρια συμβουλή που έδωσε στον Ελευθέριο Βενιζέλο ο φωτισμένος
Κωνσταντινουπολίτης Άγγελος Ιωαννίδης που τον συνόδευε στη Λωζάννη. Την απέδωσα
με όση «κομψότητα» μπορούσα να επιστρατεύσω: