Ανώνυμος άφησε
ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "π. Θεόδωρος Ζήσης: Νέα συμπληρωματική αποτίμηση
τη...":
Η Εκκλησία της Ρωσίας και της Αντιόχειας σύμφωνα με τις Αποφάσεις τους δεν αποδέχθηκαν τον Πανορθόδοξο χαρακτήρα της "Συνόδου" του Κολυμπαρίου, ούτε αποδέχθηκαν τις Αποφάσεις που ελήφθησαν, διότι δεν υπήρχε Πανορθόδοξη ομοφωνία. Οι Εκκλησίες της Βουλγαρίας και Γεωργίας εκτός από τους παραπάνω λόγους έθεσαν και αντιρρήσεις δογματικής φύσεως. Καμμία από τις τέσσερεις Εκκλησίες δεν Κατεδίκασε ευθέως, όχι σαν συμπέρασμα των αναφερομένων στις Αποφάσεις τους, αλλά ευθέως, την "Σύνοδο" του Κολυμπαρίου, ούτε Κατεδίκασε ευθέως τις Αποφάσεις της "Συνόδου" αυτής, ούτε ονόμασε ευθέως Αιρετικές ούτε την "Σύνοδο" ούτε κάποιες από τις Αποφάσεις της, αντιθέτως Κοινωνούν ακώλυτα με τις 10 Τοπικές Εκκλησίες, που αποδέχθηκαν την "Σύνοδο" του Κολυμπαρίου και έτσι στην πράξη αναγνωρίζουν de facto, ότι η "Σύνοδος" του Κολυμπαρίου είναι Ορθόδοξη Σύνοδος. Η λύση να Καταδικάσουν οι 4 Εκκλησίες με μεγάλη Σύνοδο την "Σύνοδο" του Κολυμαρίου είναι μάλλον ανέφικτη, όχι οι 4 Εκκλησίες , αλλά ούτε και μία, έστω μεμονωμένα, δεν πρόκειται να προχωρήσει σε τέτοια πράξη. Τον αγώνα εκ των πραγμάτων αναλαμβάνει ο Ευσεβής Κλήρος και Λαός, σύμφωνα με την Πανορθόδοξη Σύνοδο του 1848, όπου αναγνωρίζεται ο ρόλος του Ευσεβούς Λαού ως ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ της Πίστεως. Σε Κληρικολαϊκές πλέον συνελεύσεις, ει δυνατόν σε όλα τα μέρη όπου υπάρχουν Ορθόδοξοι, πρέπει να Καταδικάζονται, ακόμη και Αναθεματίζονται, όλες οι Ετεροδιδασκαλίες και Καινοτομίες της Ορθοδόξου Πίστεως που υϊοθετήθηκαν στις Αποφάσεις της Ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου, αφήνοντας την τελική Καταδίκη δοξασιών και προσώπων σε μία Μελλοντική αληθινά Πανορθόδοξη Σύνοδο. Με αυτό τον τρόπο θα αποφύγουμε τουλάχιστον την πλήρη, άμεση ή έμμεση, αποδοχή της Ψευδοσυνόδου από το Σώμα Της Εκκλησίας.
Η Εκκλησία της Ρωσίας και της Αντιόχειας σύμφωνα με τις Αποφάσεις τους δεν αποδέχθηκαν τον Πανορθόδοξο χαρακτήρα της "Συνόδου" του Κολυμπαρίου, ούτε αποδέχθηκαν τις Αποφάσεις που ελήφθησαν, διότι δεν υπήρχε Πανορθόδοξη ομοφωνία. Οι Εκκλησίες της Βουλγαρίας και Γεωργίας εκτός από τους παραπάνω λόγους έθεσαν και αντιρρήσεις δογματικής φύσεως. Καμμία από τις τέσσερεις Εκκλησίες δεν Κατεδίκασε ευθέως, όχι σαν συμπέρασμα των αναφερομένων στις Αποφάσεις τους, αλλά ευθέως, την "Σύνοδο" του Κολυμπαρίου, ούτε Κατεδίκασε ευθέως τις Αποφάσεις της "Συνόδου" αυτής, ούτε ονόμασε ευθέως Αιρετικές ούτε την "Σύνοδο" ούτε κάποιες από τις Αποφάσεις της, αντιθέτως Κοινωνούν ακώλυτα με τις 10 Τοπικές Εκκλησίες, που αποδέχθηκαν την "Σύνοδο" του Κολυμπαρίου και έτσι στην πράξη αναγνωρίζουν de facto, ότι η "Σύνοδος" του Κολυμπαρίου είναι Ορθόδοξη Σύνοδος. Η λύση να Καταδικάσουν οι 4 Εκκλησίες με μεγάλη Σύνοδο την "Σύνοδο" του Κολυμαρίου είναι μάλλον ανέφικτη, όχι οι 4 Εκκλησίες , αλλά ούτε και μία, έστω μεμονωμένα, δεν πρόκειται να προχωρήσει σε τέτοια πράξη. Τον αγώνα εκ των πραγμάτων αναλαμβάνει ο Ευσεβής Κλήρος και Λαός, σύμφωνα με την Πανορθόδοξη Σύνοδο του 1848, όπου αναγνωρίζεται ο ρόλος του Ευσεβούς Λαού ως ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ της Πίστεως. Σε Κληρικολαϊκές πλέον συνελεύσεις, ει δυνατόν σε όλα τα μέρη όπου υπάρχουν Ορθόδοξοι, πρέπει να Καταδικάζονται, ακόμη και Αναθεματίζονται, όλες οι Ετεροδιδασκαλίες και Καινοτομίες της Ορθοδόξου Πίστεως που υϊοθετήθηκαν στις Αποφάσεις της Ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου, αφήνοντας την τελική Καταδίκη δοξασιών και προσώπων σε μία Μελλοντική αληθινά Πανορθόδοξη Σύνοδο. Με αυτό τον τρόπο θα αποφύγουμε τουλάχιστον την πλήρη, άμεση ή έμμεση, αποδοχή της Ψευδοσυνόδου από το Σώμα Της Εκκλησίας.
***
Ο telemaxos doumanis άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Τον αγώνα εκ των πραγμάτων αναλαμβάνει ο Ευσεβής
Κ...":
Προς ανώνυμο : Στήν Πανορθόδοξη Σύνοδο του 1848 που αναφέρεστε στο σχόλιο κατεδικάσθη και αναθεματίσθη, κάθε νεοτερισμός και κάθε προσθήκη, αφαίρεση, με ανάθεμα, είτε είναι κληρικός είτε λαϊκός, να μην πάμε και στις πιό πίσω πανορθοδόξους Συνόδους του 16ου αιώνος, αλλά και στις οικουμενικές, οι κανόνες των οποίων καταπατούνται εδώ και 90 χρόνια από όλες τις λεγόμενες κρατικές ως ορθόδοξες εκκλησίες! Ποιός λοιπόν θα αναθεματίση τους αιρετικούς, οι ίδιοι οι συμμετέχοντες, σε ήδη αναθεματισμένες και εκτός του Σώματος του Χριστού εκκλησίες? Έτσι παραπλανάται ο λαός εδώ και 90 χρόνια, με την υπόθεση ότι κάποτε ορθόδοξη σύνοδος θα κατεδικάση τους ήδη αναθεματισμένους αιρετικούς, και τα χρόνια περνάνε, ο Άδης γεμίζει ψυχές, το ορθόδοξο φρόνημα του λαού χάνεται, άρα έχει απομείνει και καθόλου? και εσείς περιμένετε ακόμα! Ενώ ο Ορθόδοξος κλήρος και λαός εδώ και πολλά χρόνια, αποκήρυξε την εκπεσούσα κρατική εκκλησία -όπως ορίζουν οι Ιεροί Κανόνες- και συνέχισε και συνεχίζει να είναι η συνέχεια της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, ψάξτε να βρείτε πού είναι αυτή η μικρή, σε στρατευόμενα μέλη ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, και γίνετε μέλος της, προς σωτηρία της ψυχής σας, ειδ' άλλως θα περιμένετε πολύ ακόμα να αναθεματιστούν οι αιρετικοί ποιμένες των κρατικών εκκλησιών, διότι όπως λέγει και ο λαός, κόρακας κοράκου μάτι δέν βγάζει !
Προς ανώνυμο : Στήν Πανορθόδοξη Σύνοδο του 1848 που αναφέρεστε στο σχόλιο κατεδικάσθη και αναθεματίσθη, κάθε νεοτερισμός και κάθε προσθήκη, αφαίρεση, με ανάθεμα, είτε είναι κληρικός είτε λαϊκός, να μην πάμε και στις πιό πίσω πανορθοδόξους Συνόδους του 16ου αιώνος, αλλά και στις οικουμενικές, οι κανόνες των οποίων καταπατούνται εδώ και 90 χρόνια από όλες τις λεγόμενες κρατικές ως ορθόδοξες εκκλησίες! Ποιός λοιπόν θα αναθεματίση τους αιρετικούς, οι ίδιοι οι συμμετέχοντες, σε ήδη αναθεματισμένες και εκτός του Σώματος του Χριστού εκκλησίες? Έτσι παραπλανάται ο λαός εδώ και 90 χρόνια, με την υπόθεση ότι κάποτε ορθόδοξη σύνοδος θα κατεδικάση τους ήδη αναθεματισμένους αιρετικούς, και τα χρόνια περνάνε, ο Άδης γεμίζει ψυχές, το ορθόδοξο φρόνημα του λαού χάνεται, άρα έχει απομείνει και καθόλου? και εσείς περιμένετε ακόμα! Ενώ ο Ορθόδοξος κλήρος και λαός εδώ και πολλά χρόνια, αποκήρυξε την εκπεσούσα κρατική εκκλησία -όπως ορίζουν οι Ιεροί Κανόνες- και συνέχισε και συνεχίζει να είναι η συνέχεια της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, ψάξτε να βρείτε πού είναι αυτή η μικρή, σε στρατευόμενα μέλη ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, και γίνετε μέλος της, προς σωτηρία της ψυχής σας, ειδ' άλλως θα περιμένετε πολύ ακόμα να αναθεματιστούν οι αιρετικοί ποιμένες των κρατικών εκκλησιών, διότι όπως λέγει και ο λαός, κόρακας κοράκου μάτι δέν βγάζει !
προς ανώνυμο : στήν Πανορθόδοξη Σύνοδο του 1848 που αναφέρεσται στο σχόλιο κατεδικάσθη και αναθεματίσθη ,κάθε νεοτερισμός και καθε προσθικη , αφαίρεση , με αναθεμα ,ειτε ειναι κληρικός είτε λαϊκός ,να μην πάμε και στις πιό πίσω πανορθοδόξους συνόδους του 16ου αιώνος , αλλά και στις οικουμενικές, οι κανόνες των οποίων κατεπατούνται εδώ και 90 χρόνια από όλες τις λεγόμενες κρατικές ως ορθόδοξες εκκλησίες ! ποιός λοιπόν θα αναθεματίση τους αιρετικούς , οι ίδιοι οι συμμετέχοντες ,σε ήδη αναθεματισμένες και εκτός του Σώματος του Χριστού εκκλησίες ? Έτσι παραπανάται ο λαός εδώ και 90 χρόνια , με την υπόθεση ότι κάποτε ορθόδοξη σύνοδος θα κατεδικάση τους ηδη αναθεματισμενους αιρετικους , και τα χρόνια περνάνε , ο άδης γεμίζει ψυχές , το ορθόδοξο φρόνημα του λαού χάνεται , άρα έχει απομείνει και καθόλου ? και εσεις περιμένεται ακόμα ! ενώ ο Ορθόδοξος κλήρος και λαός εδώ και πολλά χρόνια , αποκύρηξε την εκπεσούσα κρατική εκκλησία -όπως ορίζουν οι Ιεροί Κανόνες ,και συνεχισε και συνεχίζει να είναι η συνέχεια της Μίας Αγίας Αποστολικής Εκκλησίας , ψάξται να βρήται πού είναι αυτή η μικρή ,σε στρατευόμενα μέλλη ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ , και γίνεται μέλοι της , προς σωτηρία της ψυχής σας , ειδ'άλλως θα περιμένεται πολυ ακόμα να αναθεματιστουν οι αιρετικοι ποιμένες των κρατικών εκκλησιών ,διότι όπως λέγει και ο λαός ,κόρακας κοράκου ματι δέν βγάζει !
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα προβάλεται το επιχείρημα ότι όταν θα δημοσιευθούν τα Πρακτικά της Ψευδοσυνόδου τότε κάποιοι εκ των Αρχιερέων σκέπτονται να αντιδράσουν δυναμικά. Το πιθανότερο είναι ότι όταν πραγματι δημοσιευθούν τα πρακτικά αυτά μετά την πάροδο ικανού χρόνου ή χρόνων η όποια δυνατότητα αντίδρασης εκ μέρους τους θα έχει ουσιαστικά εκμηδενισθεί και η Ψευδοσύνοδος θα έχει ήδη γίνει ουσιαστικά Αποδεκτή στο Εκκλησιαστικό Σώμα, ίσως και εξ αιτίας της προβαλόμενης σήμερα ως προσωρινής Ανοχής εκ μέρους τους. Εάν όντως υπάρχει θέληση για αντίδραση στην Ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου αρκούν οι δημοσιευθείσες Αποφάσεις της και τα όσα επράχθησαν και ελέχθησαν εκεί ενώπιον τόσων μαρτύρων. Το ερώτημα όμως είναι εάν όντως υπάρχει διάθεση για δυναμική αντίδραση σε κάποιους από το Σώμα των Αρχιερέων ή το επιχείρημα αυτό προβάλεται ως ένα μέσον Αναβολής, όπως παλαιότερα κάποιοι προγενέστεροι πρόβαλαν το γνωστό επιχείρημα ανοχής του Φιλοοικουμενισμού με την φράση ανεχόμαστε " Αχρι Καιρού ".
ΑπάντησηΔιαγραφή