Ο Άγιος
Ανατόλιος της Οπτινα έκανε αναφορά σε όσους ποντάροντας στο ΕΛΕΟΣ του Θεού και
δεν αποτειχιζονται . " Αὐτοί θά ἀποκοιμίζουν τήν συνείδησή τους μέ τό νά
λένε "ἐμεῖς συντηροῦμε καί σώζουμε τό μοναστήρι, καί ὁ Κύριος θά μᾶς
συγχωρήση". Πλην όμως έλεγε οτι δεν θα υπάρξει ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ για τους
χριστιανούς που πάνε στις εκκλησίες της παν αίρεσης
Ο αγιος Γερμανός Β΄ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως (1222-1240):"Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς, όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, να φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή στους Λατίνους, και μήτε σε εκκλησία να συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεσθε στην εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ει’ δ’ άλλως, θα υποστήτε την ίδια κόλασι μ’ αυτούς".
Βεβαίως είπε ο Κυριος Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν
Πλην όμως για όποιο ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ η Ιερή παράδοση ΒΟΑ για της συνέπειες που έχει όποιος δεν κάνει οτι πρέπει
Είναι η 3 φορά που πατριάρχης μνημονεύει Πάπα και η ιερή παράδοση ΒΟΑ για το υποχρεωτικό της Διακοπής Μνημοσύνου ! Οχι μόνο γιατί έχουμε σαφείς εξειδικευμένες εντολές αγίων Πατριαρχών και συνόδων αλλά και το ζωντανό παράδειγμα των αγίων μαρτύρων που μαρτύρησαν ΑΚΡΙΒΩΣ για να μην μνημονεύσουν τον μνημονεύονται Πάπα πατριάρχη .(Περιπτώσεις Βέκκου , Μητροφάνη Β΄. Γρηγόριο Μάμμα ...)αλλά και εξ ουρανού σημεία όπως παρέμβαση της Παναγίας , θαύμα του Αγ Σπυρίδωνα , τυμπανιαίοι νεκροί όσοι μνημόνευσαν κτλ
***
Προς αδελφόν Σωτήριον Ιουστίνος αμαρτωλός :
Ο γέρων Ανατόλιος
αναφέρεται στην παναιρετική συναγωγή του Αντιχρίστου. Όταν δηλαδή θα υπάρχει
πανθρησκειακή παναιρετική ένωση με πατριάρχη - βασιλέα τον ίδιο τον Αντίχριστο.
Τότε δεν θα υπάρχει έλεος διότι όλοι θα είναι σφραγισμένοι.
Μέχρι τότε όμως υπάρχει έλεος απο τον Κύριο και ευτυχώς
,που δεν έχει εξουσία να κρίνει τον
κόσμο ο αδελφός Σωτήριος,αλλιώς όλοι θα
χανόμασταν....
Σύνεσις αγαπητέ, όχι φανατισμός...
***
+Ιερομ.
Γρηγόριος Ζιωγος
Προς αφελφό Ιουστίνο τον αμαρτωλό.
Εν πρώτοις δηλώνω, χαίρω πολύ συνάδελφος
Κατά δευτερον ριξε μια ματιά στους κανόνες του πηδαλίου
αποστολικοί 31 - 45 - 46 - 47 - 68
Μ. Βασιλειου τον 1ο [ επικυρωμενο απο την ΣΤ οικουμενική ]
Και διαβασε καλά την κατωτερω απόφαση της Γ΄Οικουμενικής
ΤΗΣ Γ’ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
ΚΑΝΩΝ Δ’
Και ούτος ο παρών κανών παρομοίως με τον ανωτέρω διαλαμβάνει για τους κληρικούς εκείνους οπου ήθελαν αποστατήσει και η κατ’ ιδίαν η και δημοσίως ήθελαν τολμήσει να φρονώσιν η να διδάσκωσι το δόγμα του Νεστορίου και του ομόφρονος Κελεστίου, λέγων ότι εκρίθη δίκαιον από την αγίαν Σύνοδον, να είναι οι τοιούτοι από τον βαθμόν τους καθηρημένοι.
ΚΑΝΩΝ Ζ’
…Εκείνοι δε όπου τολμήσουν η να συνθέσουν άλλο σύμβολο της πίστεως, η να πραβάλλουσιν αυτό εις το φανερόν, και να προσφέρουν εις τους Ελλήνων και Ιουδαίων και αιρετικών επιστρέφοντας προς την της αληθείας επίγνωσιν, οι τοιούτοι ει μεν επίσκοποι ώσι, και κληρικοί, να είναι της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι, ει δε λαικοί, να αναθεματίζονται. Παρομοίως δε και όσοι φανερωθούν πως φρονούν καθ’ αυτούς η διδάσκουν τους άλλους τα μιαρά και αιρετικά περί της ενανθρωπήσεως του μονογενούς Υιού του Θεού του Νεστορίου δόγματα, τα περιεχόμενα εις την υπ’ αυτού μεν συντεθείσαν έκθεσιν πίστεως, κομισθείσαν δε εις την Σύνοδον ταύτην από τον Πρεσβύτερον Χαρίσιον και ούτοι λέγω, ει μεν επίσκοποι ώσι και κληρικοί, να είναι καθηρημένοι, και της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι, ει δε λαικοί να αναθεματίζονται, ως προείπωμεν.
+ΙΓΖ
ΣΥΜΠΈΡΑΣΜΑ από τα παραπάνω προκύπτει ότι αυτός που συνθέτει άλλο σύμβολο της πίστεως και τολμά ν΄αντιστρατεύεται τις αποφάσεις των οικουμενικών Συνόδων τότε να είναι καθηρημένος, αφορισμένος, και παρά τις επιταγές των οικουμενικών αποφάσεων και ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ.
Αφήνω τον μεσο νου να σκεφτεί οι οικουμενιστες που βρίσκονται
Προς αφελφό Ιουστίνο τον αμαρτωλό.
Εν πρώτοις δηλώνω, χαίρω πολύ συνάδελφος
Κατά δευτερον ριξε μια ματιά στους κανόνες του πηδαλίου
αποστολικοί 31 - 45 - 46 - 47 - 68
Μ. Βασιλειου τον 1ο [ επικυρωμενο απο την ΣΤ οικουμενική ]
Και διαβασε καλά την κατωτερω απόφαση της Γ΄Οικουμενικής
ΤΗΣ Γ’ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
ΚΑΝΩΝ Δ’
Και ούτος ο παρών κανών παρομοίως με τον ανωτέρω διαλαμβάνει για τους κληρικούς εκείνους οπου ήθελαν αποστατήσει και η κατ’ ιδίαν η και δημοσίως ήθελαν τολμήσει να φρονώσιν η να διδάσκωσι το δόγμα του Νεστορίου και του ομόφρονος Κελεστίου, λέγων ότι εκρίθη δίκαιον από την αγίαν Σύνοδον, να είναι οι τοιούτοι από τον βαθμόν τους καθηρημένοι.
ΚΑΝΩΝ Ζ’
…Εκείνοι δε όπου τολμήσουν η να συνθέσουν άλλο σύμβολο της πίστεως, η να πραβάλλουσιν αυτό εις το φανερόν, και να προσφέρουν εις τους Ελλήνων και Ιουδαίων και αιρετικών επιστρέφοντας προς την της αληθείας επίγνωσιν, οι τοιούτοι ει μεν επίσκοποι ώσι, και κληρικοί, να είναι της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι, ει δε λαικοί, να αναθεματίζονται. Παρομοίως δε και όσοι φανερωθούν πως φρονούν καθ’ αυτούς η διδάσκουν τους άλλους τα μιαρά και αιρετικά περί της ενανθρωπήσεως του μονογενούς Υιού του Θεού του Νεστορίου δόγματα, τα περιεχόμενα εις την υπ’ αυτού μεν συντεθείσαν έκθεσιν πίστεως, κομισθείσαν δε εις την Σύνοδον ταύτην από τον Πρεσβύτερον Χαρίσιον και ούτοι λέγω, ει μεν επίσκοποι ώσι και κληρικοί, να είναι καθηρημένοι, και της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι, ει δε λαικοί να αναθεματίζονται, ως προείπωμεν.
+ΙΓΖ
ΣΥΜΠΈΡΑΣΜΑ από τα παραπάνω προκύπτει ότι αυτός που συνθέτει άλλο σύμβολο της πίστεως και τολμά ν΄αντιστρατεύεται τις αποφάσεις των οικουμενικών Συνόδων τότε να είναι καθηρημένος, αφορισμένος, και παρά τις επιταγές των οικουμενικών αποφάσεων και ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ.
Αφήνω τον μεσο νου να σκεφτεί οι οικουμενιστες που βρίσκονται
+Ιερομ. Γρηγόριος Ζιωγος
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος αφελφό Ιουστίνο τον αμαρτωλό.
Εν πρώτοις δηλώνω, χαίρω πολύ συνάδελφος
Κατά δευτερον ριξε μια ματιά στους κανόνες του πηδαλίου
αποστολικοί 31 - 45 - 46 - 47 - 68
Μ. Βασιλειου τον 1ο [ επικυρωμενο απο την ΣΤ οικουμενική ]
Και διαβασε καλά την κατωτερω απόφαση της Γ΄Οικουμενικής
ΤΗΣ Γ’ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
ΚΑΝΩΝ Δ’
Και ούτος ο παρών κανών παρομοίως με τον ανωτέρω διαλαμβάνει για τους κληρικούς εκείνους οπου ήθελαν αποστατήσει και η κατ’ ιδίαν η και δημοσίως ήθελαν τολμήσει να φρονώσιν η να διδάσκωσι το δόγμα του Νεστορίου και του ομόφρονος Κελεστίου, λέγων ότι εκρίθη δίκαιον από την αγίαν Σύνοδον, να είναι οι τοιούτοι από τον βαθμόν τους καθηρημένοι.
ΚΑΝΩΝ Ζ’
…Εκείνοι δε όπου τολμήσουν η να συνθέσουν άλλο σύμβολο της πίστεως, η να πραβάλλουσιν αυτό εις το φανερόν, και να προσφέρουν εις τους Ελλήνων και Ιουδαίων και αιρετικών επιστρέφοντας προς την της αληθείας επίγνωσιν, οι τοιούτοι ει μεν επίσκοποι ώσι, και κληρικοί, να είναι της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι, ει δε λαικοί, να αναθεματίζονται. Παρομοίως δε και όσοι φανερωθούν πως φρονούν καθ’ αυτούς η διδάσκουν τους άλλους τα μιαρά και αιρετικά περί της ενανθρωπήσεως του μονογενούς Υιού του Θεού του Νεστορίου δόγματα, τα περιεχόμενα εις την υπ’ αυτού μεν συντεθείσαν έκθεσιν πίστεως, κομισθείσαν δε εις την Σύνοδον ταύτην από τον Πρεσβύτερον Χαρίσιον και ούτοι λέγω, ει μεν επίσκοποι ώσι και κληρικοί, να είναι καθηρημένοι, και της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι, ει δε λαικοί να αναθεματίζονται, ως προείπωμεν.
+ΙΓΖ
ΣΥΜΠΈΡΑΣΜΑ από τα παραπάνω προκύπτει ότι αυτός που συνθέτει άλλο σύμβολο της πίστεως και τολμά ν΄αντιστρατεύεται τις αποφάσεις των οικουμενικών Συνόδων τότε να είναι καθηρημένος, αφορισμένος, και παρά τις επιταγές των οικουμενικών αποφάσεων και ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ.
Αφήνω τον μεσο νου να σκεφτεί οι οικουμενιστες που βρίσκονται