" Ἐάν
ἡ παράβαση γίνεται σέ δογματικό ζήτημα, δηλαδή ἒχουμε αἳρεση, τότε θεωρεῖται ἐν
δυνάμει αἱρετικός (ὡς ἀκαθαίρετος ὑπό τῆς συνόδου). Γιά ἰάσιμο ἐκκλησιαστικό
ζήτημα, θεωρεῖται ἐν δυνάμει σχισματικός."
Τίποτε
πιό ἀθεολόγητο ἀπό αὐτό (πού περιλαμβάνεται στό ἀνωτέρω ἀτυχέστατο καί
ψευδεπίγραφο ἄρθρο) δέν ἔχει διατυπωθεῖ μέχρι σήμερα. Τό ὅλο πλαίσιο καί ἡ
προσέγγιση εἶναι ἀθεολόγητα καί κυρίως ἄκρως ἐπιζήμια γιά νά κατατοπίσουν ἕναν
πιστό, ὁ ὁποῖος χρειάζεται εἰδικῶς σήμερον νά προστατευθεῖ ἀπό τά σχίσματα καί ἀπό
τίς αἱρέσεις. Τούς αἱρετικούς τούς καθιστοῦν αἱρετικούς οἱ αἱρέσεις των καί ΟΧΙ
οἱ Σύνοδοι τῆς Ἐκκλησίας. Καταλάβετέ το! Τά σχίσματα προκαλοῦνται καί δημιουργοῦνται
ἐν τῆ πράξει καί ὄχι ἐπειδή ἀντιμετωπίζονται ὡς τέτοια ὑπό τῶν Συνόδων. Αὐτά εἶναι
ἡ ἀλφαβήτα στά Δογματικά, Θεολογικά καί κανονικά ζητήματα. Οἱ Συνοδικές κρίσεις
καί ἀποφάσεις διαπιστώνουν πράγματα, δέν τά δημιουργοῦν! Πότε θά γίνει
κατανοητό αὐτό πού εἶναι τό στοιχειῶδες;
Λυπᾶμαι εἰλικρινῶς γιά τήν διολίσθηση τοῦ καλοῦ ἱστολογίου στόν κατήφορο τῆς ὑποκειμενικότητος, τῆς σκοπιμότητος καί τῆς ἐμπαθείας. Πολλοί τοῦ χώρου σας, κ. Μάννη, νά γνωρίζετε ὅτι καί ἔχουν ἐνοχληθεῖ ἀπό τίς ἀπρόκλητες ἐπιθέσεις σας καί κυρίως τήν αὐθαιρεσία σας νά θεολογεῖτε μέ αὐτό τόν τρόπο ἐκτιθέμενος συνεχῶς, δηλώνουν δέ ὅτι δέν ἐκφράζουν οἱ ἀπόψεις σας τό μεγαλύτερο μέρος τῶν Ἱεραρχῶν, Κληρικῶν καί πιστῶν στό χῶρο σας. Θέτουν καί δημιουργοῦν μάλιστα τά συστηματικῶς τελευταίως γραφόμενά σας ζήτημα περί ἀναβιώσεως τῶν θεωριῶν τῶν πρώην ἐνισταμένων ("Κυπριανιτῶν"), οἱ ὁποῖες ἀνέκαθεν ἐθεωροῦντο ὡς ἐκκλησιολογικές θέσεις παντελῶς ξένες πρός τόν χῶρο τῶν "παλαιοημερολογιτῶν" καί σαφῶς οἰκουμενίζουσες. Κρίμα. Ξανασκεφθεῖτε, παρακαλῶ, τήν ἀναληφθεῖσα, ἀνεξήγητο γιατί, ἄχαρη ἐκστρατεία ἀπομειώσεως μέ ἀθεολόγητα καί σαθρά ἐπιχειρήματα τῶν διαφωνούντων μέ τήν προσωπική σας τοποθέτηση. Τά περί δυνάμει καί οὐχί ἐνεργεία τά ἔχει κονιορτοποιήσει ὁ μακαριστός λόγιος μοναχός καί συγγραφέας Παῦλος μοναχός ὁ Κύπριος(+1994), ὁ συνασκητής τοῦ ὁσίου ἀσκητοῦ Ἰωάννου τοῦ Χοζεβίτου (μέ τό ἀδιάφθορον ὁλόσωμο σκήνωμα). Ἐάν θέλετε, εὐχαρίστως νά σᾶς τήν στείλω μέ τή δέσμευση νά τήν δημοσιεύσετε πρός πληρέστερη ἐνημέρωση τῶν ἀναγνωστῶν σας.
Λυπᾶμαι εἰλικρινῶς γιά τήν διολίσθηση τοῦ καλοῦ ἱστολογίου στόν κατήφορο τῆς ὑποκειμενικότητος, τῆς σκοπιμότητος καί τῆς ἐμπαθείας. Πολλοί τοῦ χώρου σας, κ. Μάννη, νά γνωρίζετε ὅτι καί ἔχουν ἐνοχληθεῖ ἀπό τίς ἀπρόκλητες ἐπιθέσεις σας καί κυρίως τήν αὐθαιρεσία σας νά θεολογεῖτε μέ αὐτό τόν τρόπο ἐκτιθέμενος συνεχῶς, δηλώνουν δέ ὅτι δέν ἐκφράζουν οἱ ἀπόψεις σας τό μεγαλύτερο μέρος τῶν Ἱεραρχῶν, Κληρικῶν καί πιστῶν στό χῶρο σας. Θέτουν καί δημιουργοῦν μάλιστα τά συστηματικῶς τελευταίως γραφόμενά σας ζήτημα περί ἀναβιώσεως τῶν θεωριῶν τῶν πρώην ἐνισταμένων ("Κυπριανιτῶν"), οἱ ὁποῖες ἀνέκαθεν ἐθεωροῦντο ὡς ἐκκλησιολογικές θέσεις παντελῶς ξένες πρός τόν χῶρο τῶν "παλαιοημερολογιτῶν" καί σαφῶς οἰκουμενίζουσες. Κρίμα. Ξανασκεφθεῖτε, παρακαλῶ, τήν ἀναληφθεῖσα, ἀνεξήγητο γιατί, ἄχαρη ἐκστρατεία ἀπομειώσεως μέ ἀθεολόγητα καί σαθρά ἐπιχειρήματα τῶν διαφωνούντων μέ τήν προσωπική σας τοποθέτηση. Τά περί δυνάμει καί οὐχί ἐνεργεία τά ἔχει κονιορτοποιήσει ὁ μακαριστός λόγιος μοναχός καί συγγραφέας Παῦλος μοναχός ὁ Κύπριος(+1994), ὁ συνασκητής τοῦ ὁσίου ἀσκητοῦ Ἰωάννου τοῦ Χοζεβίτου (μέ τό ἀδιάφθορον ὁλόσωμο σκήνωμα). Ἐάν θέλετε, εὐχαρίστως νά σᾶς τήν στείλω μέ τή δέσμευση νά τήν δημοσιεύσετε πρός πληρέστερη ἐνημέρωση τῶν ἀναγνωστῶν σας.
***
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την
ανάρτησή σας "Τούς
αἱρετικούς τούς καθιστοῦν αἱρετικούς οἱ αἱρέσ...":
Η πηγή από την οποία πήρατε το σχόλιο είναι αυτή:
Εκεί θα δείτε όλα τα σχόλια και τις απαντήσεις.
Βοήθειά μας ο Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς! Για όσους δεν τον δέχονται πάντως κακό
του κεφαλιού σας.
Υ.Γ. Αυτή η "ανίερη συμμαχία" μεταξύ του δήθεν συνοδικού +ἿΓΖ, του
νεοημερολογίτη Silver και του ματθαιϊκού Κάτσουρα αποτελεί πραγματικό
τραγέλαφο!
***
Ο Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Τούς αἱρετικούς...":
"ανίερη συμμαχία"??? Βρε σαν δε ντρέπεσε.... δες πόσο καλάμι καβάλησες και δες και την δική σου καμπούρα και άφησε την κριτική για τους άλλους.... "ανίερε"....
"ανίερη συμμαχία"??? Βρε σαν δε ντρέπεσε.... δες πόσο καλάμι καβάλησες και δες και την δική σου καμπούρα και άφησε την κριτική για τους άλλους.... "ανίερε"....
παρακαλούμε το ιστολόγιο να επικοινωνήσει με τον κ. Κάτσουρα και να ανεβάσει την εργασία στο ορθοδοξη φωνή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλωστε το παρόν ιστολόγιο ανεβάζει αρκετά αρθρα ημερησίως, δεν νομίζουμε οτι θα σας βγάλουμε εκτός θεματολογίας.
Η πηγή από την οποία πήρατε το σχόλιο είναι αυτή:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2016/09/blog-post_30.html
Εκεί θα δείτε όλα τα σχόλια και τις απαντήσεις.
Βοήθειά μας ο Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς! Για όσους δεν τον δέχονται πάντως κακό του κεφαλιού σας.
Υ.Γ. Αυτή η "ανίερη συμμαχία" μεταξύ του δήθεν συνοδικού +ἿΓΖ, του νεοημερολογίτη Silver και του ματθαιϊκού Κάτσουρα αποτελεί πραγματικό τραγέλαφο!
"ανίερη συμμαχία"??? Βρε σαν δε ντρέπεσε....δες πόσο καλάμι καβάλησες και δες και την δική σου καμπούρα και άφησε την κριτική για τους άλλους...."ανίερε"....
ΑπάντησηΔιαγραφή+ΙΓΖ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤραγέλαφος φίλε, είναι να δοματίζουν κάποιοι ΓΟΧ απο το ιντερνετ, εναντίον των αποφάσεων και εγκυκλίων της Συνόδου ΓΟΧ που υποτίθεται ότι υπάγονται και εμπιστεύθηκαν την σωτηρία τους.
Τραγέλαφος φίλε είναι ο δείνα κληρικός να αποκαλεί βλάσφημους αυτούς που βαπτίζουν τους ραντισμένους, και την ίδια στιγμή να συλλειτουργεί και να μνημονεύει επίσκοπο που βαπτίζει τους ραντισμένους.
Τραγέλαφος φίλε είναι να έχεις τον γραπτό νόμο δια εγκυκλίων, και εσύ να λές αυτό είναι αίρεση, ενω την ίδια στιγμή να κοινωνάς απο το ποτήρι των αιρετικών.
Το Κατάλαβες τώρα τι θα πει κλαυσίγελος;
ΥΣ
Οσο για τον γράφων μόλις πριν 10 μέρες ξεκαθάρισε στην Συνοδο τα της πίστεως, [ δια παχυλού φακέλου 80 σελίδων ] και μάλιστα ο αρχιγραμματέας επίσκοπος Φώτιος μίλησε ενώπιον της Συνόδου [για τον +ΙΓΖ] περί ορθοδοξότατου κληρικού.
1.Βαπτίζονται οι ραντισμένοι
2.Μυρώνονται εξ’ άπαντος οι Ν/τες και άπαντες οι σχισματικοί
3.Δεν υπάρχει θεία χάρι και άγιο Πνεύμα στους Ν/τες οικουμενιστές, τουτέστιν δεχόμαστε κατ ’οικονομίαν μόνο τον τύπο του μυστηρίου, εαν και εφόσον έχει γίνει.
4.Καταδίκη της Ληστρικής της Κρήτης
Εσείς οι «ΓΟΧ» που πιστεύετε το ακριβώς αντίθετο, και κοινωνάτε φόρα παρτίδα όποιον Ν/τη βρείτε μπροστά σας...γιατί δεν πάτε στην Σύνοδο να καταθέσετε επίσημα την διδασκαλία σας, και να δικαιωθείτε;;;
Ρητορικόν το ερώτημα
+ΙΓΖ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος έγραψε για Μαξίμοβιτς;
Για Λουκά Ιατρό γράψαμε επειδή εντάχθηκε το 1942 στην κομμουνιστική εκκλησία του Στάλιν. Την Ζώσσα εκκλησία που μνημόνευε τον μεγαλύτερο σφαγέα χριστιανών.
Η εγκύκλιος ΓΟΧ με αριθμό πρωτοκόλλου 2179 [ κατόπιν δικής μας εισηγήσεως] γράφει σε καθαρά ελληνικά ότι ο Λουκάς ο Ιατρός δεν είναι άγιος, επειδή εντάχθηκε στην αίρεση του Σεργιανισμού [ κομμουνιστικής εκκλησίας ]
Τραγέλαφος λοιπόν είναι να αγιογραφούνται οι αιρετικοί και να γίνονται παρακλήσεις και Λειτουργίες στο όνομά τους φίλε.
http://entoytwnika1.blogspot.gr/2017/06/blog-post_63.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πηγή που παρατέθηκε από το κρυφό σχολειό http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2016/09/blog-post_30.html
ΑπάντησηΔιαγραφήδιαβάζουμε σε μία απάντηση του "δάσκαλου":
"3. Η αυθαίρετη διάκριση παραπτωμάτων σε δογματικά/θέματα πίστεως και κανονικά/ηθικά δεν μαρτυρείται πουθενά και έχει αναιρεθεί ήδη ικανοποιητικά από τον συγγραφέα του παρόντος άρθρου. Σας ερωτώ κι εγώ: Σε ποιο κανονικό/ηθικό παράπτωμα πίπτει εκείνος που συμπροσεύχεται με τους αιρετικούς (ΜΕ΄ Αποστολικός) ή εκείνος που αποδέχεται το βάπτισμα των αιρετικών (ΜΣΤ΄ Αποστολικός); Βλέπετε λοιπόν πως ακόμη και για τα θέματα πίστεως προστάζεται το «ΚΑΘΑΙΡΕΙΣΘΩ» (δηλαδή ΝΑ καθαιρεθεί, και όχι είναι ήδη καθηρημένος)."
Έχω να σχολιάσω πάνω σε αυτό και να εκφράσω τη θλίψη μου , όχι τόσο για τους σοφισμούς τους οποίους εργάζεται ο "κυπριανίτης" ΓΟΧ, όσο για την λησμονιά της γλώσσας μας.
Ξεχάσαμε τη γλώσσα μας και χάσαμε τα πάντα. Χάσαμε τη γνώση, την κατανόηση και την ικανότητα να κρίνουμε.
Μεταφράζουμε την προστακτική με υποτακτική και χρησιμοποιώντας την στην καθομιλουμένη συνεννοούμαστε κατά τύχη...
Παράδειγμα: ακούμε μία φράση-πρόταση......"να ακυρωθεί"
Τι σημαίνει "να ακυρωθεί";;;; Είναι μία διαπίστωση ότι πρέπει να ακυρωθεί, πράγμα που αντιστοιχεί στην υποτακτική;;;
Ή μήπως είναι μία παλαιά άχρηστευμένη προστακτική που δεν έχουμε τρόπο να εκφράσουμε, παρά μόνο μέσω του τονισμού της φωνής και των συμφραζομένων δανειζόμενοι την ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟ "ΝΑ";;;
Τα πατερικά κείμενα είναι καλώς γραμμένα στην παλαιά και καλή ελληνική γλώσσα, πριν την κάνουν μαλλιαρή οι Μανόληδες...
ΤΟ "ΚΑΘΕΡΕΙΣΘΩ" ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΧΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΉ, ΔΙΟΤΙ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ.
Δεν μας λέει το κείμενο των κανόνων ότι ......πρέπει ΝΑ καθαιρεθεί.
Μας ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ ..........."ΚΑΘΑΙΡΕΙ....Σ Θ Ω!!!"
Αν δεν καταλαβαίνουμε τη διαφορά της διαπίστωσης "πρέπει να καθαιρεθεί" από την προσταγή "καθαιρείσθω"...πρέπει ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ μαθήματα ελληνικής γλώσσης.
Αν οι κανόνες προστάζουν (ΔΕΝ ΠΡΟΤΡΕΠΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ) και εμείς δεν τηρούμε, τότε κι εμείς πρέπει να καθαιρεθούμε ή να αφοριστούμε, σύμφωνα με τους κανόνες. Επομένως όποιος δεν θεωρεί καθηρημένο και αφορισμένο τον αιρετικό και τον αρνητή της πίστεως , είναι καθηρημένος και αφορισμένος.
Όποιος αναγνωρίζει πλέον μυστήρια και χάρη στην εκκλησία της Ελλάδος, τη στιγμή που αρνείται την αλήθεια, βάζοντας ίσα κι όμοια όλες τις θρησκείες και τις αιρέσεις.....
Στο Συνοδικό της Κυριακής της Ορθοδοξίας που λέει "όλοις τοις Αιρετικοίς ΑΝΑΘΕΜΑ γ' " τι λέτε; Εννοεί προ συνοδικής ή κατόπιν συνοδικής αποφάσεως;;;
Θ.Α.
Διάβασε τώρα ανώνυμε ημιμαθή και μπουρδολόγε εξυπνάκια (Θ.Α.), τί γράφει για το θέμα ο Άγιος Νικόδημος:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αυτοί οι ίδιοι θείοι Απόστολοι φανερά εξηγούσι τον εαυτόν τους με τον μς. κανόνα τους, επειδή δεν λέγουσι πως ήδη ευθύς ενεργεία ευρίσκεται καθηρημένος, όποιος Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος δεχθή τότών αίρετικών βάπτισμα, άλλά καθαιρείσθαι προστάζομεν, ήγουν ΝΑ παρασταθή είς κρίσιν"!!!
Σου άρεσε η υποτακτική του Αγίου, φίλε; Άντε μπράβο, γίνατε όλοι "θεολόγοι", "φιλόλογοι" και "πανεπιστήμονες"...
Αγαπητέ ανώνυμε, που σε διακρίνει το πνεύμα της επικοινωνίας και της αγάπης (.........)
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ΚΑΘΑΙΡΕΙΣΘΩ του κανόνος δεν το αναιρεί ο Άγιος Νικόδημος και μην δυσφημείς το λόγο του Αγίου, "ΚΑΙ ΚΑΛΆ"....επειδή βάζει υποτακτική ΝΑ παρασταθεί εις κρίσιν.
ΠΟΙΟΣ ΥΠΑΚΟΎΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΓΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ και ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ;;;;;;;
ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!!
ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΚΑΘΑΙΡΟΥΝ ΤΟΝ / ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΕ;;;;;;;;;;
Ο μητροπολίτης πρώην Αττικής Παντελεήμων Μπεζενίτης με τα γνωστά σκάνδαλα καθαιρέθηκε για τα γνωστά προσωπικά αμαρτήματα και όχι για θέματα πίστεως. Για να καταλάβεις πόσο πιστεύουν όλοι αυτοί σε αυτό που κάνουν....ΤΟΝ ΚΗΔΕΨΑΝ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ!
Στην κηδεία του Νικολάου Σωτηροπούλου από την άλλη που είχε αφορισμό για λόγους πίστεως, κανείς δεν μπήκε στον κόπο να άρει τον αφορισμό.
Ο Άγιος Φιλάρετος, (που καυχάσθε ότι έχετε και χειροτονίες από τον Άγιο...) έστειλε τις γνωστές επιστολές με πόνο ψυχής ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙΩΤΆΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΑΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ για τον κίνδυνο του οικουμενισμού.
Και αυτοί ΟΟΟΟΟΛΟΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ;;;;;;
NADA!!!!!!!!!!! (στα ελληνικά ΤΙΠΟΤΑ)
Έπρεπε να περιμένει ο Άγιος και η σύνοδός του να γίνει με όλους αυτούς τους τενεκέδες σύνοδος για να καταδικάσουν τον οικουμενισμό; ΌΧΙ. Συνέταξαν και καθιέρωσαν το ανάθεμα κατά του οικουμενισμού.
ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ;;;;;;;;;;;;;;ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΕΣΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΆΖΟΥΝ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΙΛΑΡΕΤΟΥ, ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑ;;;
Η Οικουμενική σύνοδος που ΘΑΑΑΑΑ συγκλιθεί ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΌΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΄Η ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΆ;;;;;;;
Ο Αρειανισμός δημιουργήθηκεαπό τον Άρειο.......
Ο Νεστοριανισμός από τον Νεστόριο....... ΚΟΚ
Ο ΟΙΚΟΥΜΙΣΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ;;;;;;;
Θέλετε και ονόματα στο ανάθεμα του Αγίου Φιλαρέτου για να αναγνωστεί την Κυριακή της Ορθοδοξίας αλλιώς δεν σας κάνει;
ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ;;;;;
Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΣΟΥ ΘΥΜΊΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΌ ΌΛΕΣ ΑΥΤΈΣ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ;;;;
ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΑΝ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ;;;;
ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ;;;;;
Η σύνοδος του Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά και του Μ. Φωτίου Κων/πόλεως (8η και 9η) που πάλαι ποτέ βροντοφώναζε ο Πειραιώς Σεραφείμ να επικυρωθεί......ΕΠΙΚΥΡΩΘΗΚΑΝ; ....ΟΧΙ.
Το 1965 που έγινε ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ και ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ Η ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ (από τότε είναι γραμμένο το όνομα του πάπα στα δίπτυχα του πατριαρχείου) ΚΑΙ ΔΕΚΟΨΑΝ ΤΗΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΓΟΡΟΣ ΑΠΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ (Καντιώτης κλπ), ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΆ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΕΠΑΝΕΦΕΡΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ;;;;;;;
ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;;;;;;;;;
Μου θυμίζεις τους νεοημερολογίτες που καυχώνται για τον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς , αλλά δεν γνωρίζουν τίποτα για τον Άγιο Φιλάρετο τον οποίο ο Άγ. Ιωάννης Μαξίμοβιτς πρότεινε για μητροπολίτη.
Στο κάτω κάτω της γραφής.......όπως τα θέτεις τα πράγματα......
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ;;;;;;;;;;;;;;;
ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ;;;;;;;;;
ΠΟΎ ΤΟ ΛΈΕΙ ΑΥΤΌ;;;;;;;;;
ΠΟΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΈΧΕΙ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΟΤΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ;;;;;;
ΠΟΙΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΌΤΙ Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΊΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ;;;;;;;
ΠΟΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΥΣ , ΤΙΣ 450 ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΚΟΙΝΌΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ;;;;;;;;;;;
ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ "ΝΟΜΙΜΑ" ΚΑΙ "ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΕΠΙΚΥΡΩΜΕΝΑ" (ΜΕ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ)
ΑΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.....ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ...ΑΜΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΟΔΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ...
Βοήθειά σου και περαστικά ΑΝΏΝΥΜΕ 11:56 π.μ.
Θ.Α.
«Πολύ γρήγορα, όπως αποδεικνύεται, έχουν λησμονήσει κάποιοι...όσα κατά την ώραν της εις Επίσκοπον χειροτονίας των, μεγαλοφώνως είπαν και εξεστόμισαν:
ΑπάντησηΔιαγραφή“Αναθεματίζω Άρειον, καί τούς συν αυτώ σύμφρονας καί κοινωνούς της αυτού μανιώδους κακοδοξίας.....και τους τούτων ομόφρονας αποβάλλομαι και αναθεματίζω και τρανώς ανακηρύττω μεγίστη φωνή∙
Πάσι τοις αιρετικοίς ανάθεμα. Όλοις τοις αιρετικοίς ανάθεμα...”
(Τάξις εις χειροτονίαν Επισκόπου, βλ. Μέγα Ευχολόγιον, Έκδοσις Σαλίβερου, Αθήναι 1925, σελ.131). (Τάξις εις χειροτονίαν Επισκόπου, βλ. Μέγα Ευχολόγιον, Έκδοσις Σαλίβερου, Αθήναι 1925, σελ.131)».