Μέ τόν Θεολογικό Σύνδεσμο Λάρισας --- του Ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Στήν ιστοσελίδα "Θεολογικός Σύλλογος Λάρισας" (*) δημοσιεύθηκε ένα άρθρο υπογραφόμενο μέ τά αρχικά Κ.Ν. Ακολουθούν τά σχόλια, δικά μου καί τού αρθρογράφου, πληροφοριακά δέ, τό εν λόγω ιστολόγιο μού έκλεισε, στή συνέχεια, τήν πόρτα :
«Η εγγραφή σας για σχόλια μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (διεύθυνση kyprianos01@gmail.com) έχει ακυρωθεί για αυτήν την ανάρτηση.»

Ιδού λοιπόν τά σχόλια :

- Kyprianos Christodoulides18 Ιουλίου 2017 - 10:04 μ.μ.
 «RELIGIOUSnet - Larissa Societatis theologorum - העמותה של תיאולוגים» Μήπως μπορεί ο συντάκτης τού άρθρου Κ.Ν νά μας πεί, τί σκοπό εξυπηρετεί αυτό εδώ : «העמותה של תיאולוגים» ; Σέ ποιούς απευθύνεται τό άρθρο, πέρα από τούς γνωρίζοντες τήν ελληνική καί, υποτυπωδώς έστω, τό «Larissa Societatis theologorum»; Είναι μήπως ενδιαφερόμενοι διά τά δικά μας συμβαίνοντα περισσότερο από τά δικά τους ;
Πέρα όμως από αυτό, από πότε τά ενύπνια (όνειρα) γερόντων γίνονται δεκτά στήν καθ΄ ημάς ασκητική, νηπτική καί φιλοκαλική, Παράδοση ; Τί συμβαίνει τέλος πάντων ; Αλλά υπάρχει καί κάτι ακόμη. Είναι γνωστό ότι τό γένος μας φημίζεται γιά τόν εύπιστο, ευσεβή καί φιλόθρησκο χαρακτήρα του.( Παρένθεση, τό τελευταίο είναι κοινό χαρακτηριστικό πολλών λαών ). Τούτο μαρτυρείται από τήν ομιλία τού απ. Παύλου στήν Πνύκα.
Μήπως λοιπόν εκεί στηρίζεται όλη αυτή η προσπάθεια των ψευδοχριστιανών - οικουμενιστών καί μή - δήθεν Ορθόδοξων, οι οποίοι επικαλούνται ενύπνια γερόντων (υποτίθεται αγίων) γιά νά πείσουν τό συστηματικά ακατήχητο λαϊκό σώμα τής Εκκλησίας ότι «δέν τρέχει τίποτα», μέ όσα ανατριχιαστικά στό χώρο τής πίστεως βλέπουμε, διαβάζουμε, ακούμε καί ζούμε σήμερα ;
Τά γράφω αυτά, διότι σέ τελική ανάλυση, τό άρθρο από τήν "Larissa Societatis theologorum - העמותה של תיאולוגים", κατατείνει στήν προσπάθεια νά πείσει τόν αναγνώστη του στό «εσύ πήγαινε στήν εκκλησιά νά σώσεις τήν ψυχούλα σου καί άσε όλα τά άλλα».
Η μόδα τών αποτειχίσεων τού Θεολογικού Συνδέσμου τής Λάρισας καθιστά επίκαιρη καί σύγχρονη τήν ανακαινισμένη παλαιά μόδα τής ουνιτικής ενσωμάτωσης μέ τήν ψευδοεκκλησία τής σχέσης καί τής ενστικτώδους ακάθαρτης αγάπης.
Διερωτώμαι, μήπως πρέπει νά προστεθεί στήν νοερά ευχή καί τό «Κύριε Ιησού Χριστέ, υιέ θεού, καθάρισόν μου τήν καρδίαν». Είμαστε άνθρωποι καί ως άνθρωποι, οφείλουμε νά ελέγχουμε καί τά μή βλεπόμενα : «1 Ἔστι δὲ πίστις ἐλπιζομένων ὑπόστασις, πραγμάτων ἔλεγχος οὐ βλεπομένων».( Εβ. ια΄ ).

- N. K.19 Ιουλίου 2017 - 2:13 μ.μ.
 θα σου απαντησω εν μερει χαριν προτροπης του ιστολογου και μονον, διοτι δεν βλεπω στο σχολιο σου κατι που να χρηζει απαντησεως ιδιαιτερης. φερεσαι ασεβως αναφερομενος σε συγχρονους γιγαντες της Εκκλησιας. δεν ξερω αν εσυ πιστευεις στα ενυπνια ή στα οραματα των αγιων, αλλα η Εκκλησια πιστευει. Να σου θυμισω τα ενυπνια του απ. Πετρου και τα οραματα του Παυλου στις Πραξεις; δεν θα μακρηγορησω. Οποιος θελει αποτειχιζεται, ερειδομενος στα δικα του ενυπνια... τον απλο λαο μη σκανδαλιζετε και μην παρασυρετε, διοτι εχετε μεγαλη αμαρτια

- Kyprianos Christodoulides 20 Ιουλίου 2017 - 3:04 π.μ.
«23 ... ἰατρέ, θεράπευσον σεαυτόν·» (Λκ. δ΄)
 Συγκρίνονται οι οράσεις των Απ. Παύλου, Πέτρου καί πολλών άλλων, μέ τά ενύπνια τών συγχρόνων γερόντων ; Οι οποίοι, μάλιστα, φέρονται ως διορατικοί κλπ. ;
Αλλά σέ καιρούς, όπου η λοιμική τού οικουμενισμού - ένας θεός γιά όλους - μάς έχει κυριεύσει, τί κάνει, τί έκανε τό διορατικό χάρισμα, καί τί μάς είπαν οι χαρισματούχοι γέροντες, ώστε νά μή τήν "πάθουμε" σάν τίς μωρές παρθένες ; Συμβαίνει κάτι ή "δέν τρέχει τίποτα" ; Σώνεται τό λαδάκι μας ή μάς φθάνει ; Θά μάς ανοίξει τήν πόρτα ο νυμφίος ή θά μας πεί « ἀμὴν λέγω ὑμῖν, οὐκ οἶδα ὑμᾶς» ;

Παρεμπιπτόντως, σάς πληροφορώ ότι δέν βλέπω οράματα, ούτε ενυπνιάζομαι. Μού αρκεί η κατάθεση ομολογίας καί μαρτυρίας τού (όχι δικού μου) Λόγου τής αληθείας, η οποία, θλιβερόν ειπείν, διώκεται ανηλεώς από τούς υποτιθέμενους "φύλακες Θερμοπυλών" καί μάλιστα «όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν) πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος, κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε» (Κ. Καβάφης).
Οι Μήδοι, αγαπητέ κύριε, διάβηκαν καί η εκκλησία τους, χάρισμά σας. Τήν προστατεύει ο θεός τών Μήδων, ο οποίος τούς διαβεβαιώνει ότι όσοι είναι εντός αυτής σώζονται. Οι εκτός αυτής, που καταγγέλλουν τόν ψευτοθεό τών Μήδων, είναι χαμένοι, είναι θύματα του αρχεκάκου όφεως, είναι μιαροί "αυτοέγκλειστοι στα εθνικιστικά και φονταμενταλιστικά καβούκια τους" (sic), τέλος δέ, "ανιάτως νοσούν από τήν ψυχική καί πνευματική ασθένεια τού ζηλωτισμού", όπως διορατικά - διαγνωστικά, γράψατε.

«23 ... ἰατρέ, θεράπευσον σεαυτόν·» (Λκ. δ΄). Κανείς προφήτης στόν τόπο του καί ουδείς ιατρός τού εαυτού του. Ο θεός τών Μήδων μάς δολοφονεί.

- N. K.20 Ιουλίου 2017 - 3:31 π.μ.
αγαπητε Κυπριανε, φαινεται πως δεν ανηκεις στην Εκκλησια. Μαλλον σε καποια σχισματικη παρασυναγωγη παλαιοημερολογιτων. αρα σε μια ανυποστατη εκκλησιαστικα ανθρωπινη συναξη. φαινεται αυτο απο τον απαξιωτικο τροπο με τον οποιο μιλας για συγχρονους αγιους. ειναι καθαρα βλασφημος. αμφισβητεις την Χαρη του Πνευματος στη σημερινη Εκκλησια και τις θεοπτικες εμπειριες τις περιοριζεις στα πρωτα μεταποστολικα χρονια. το ιδιο αμαρτημα επεσημανε και ο αγιος Συμεων ο Ν. Θεολογος στην εποχη του. και ξερεις πώς το χαρακτηρισε; Βλασφημια του Αγιου Πνευματος. σε αυτο το αμαρτημα υποπιπτεις. ευχομαι να μετανοησεις

- Kyprianos Christodoulides 20 Ιουλίου 2017
«Η εγγραφή σας για σχόλια μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (διεύθυνση kyprianos01@gmail.com) έχει ακυρωθεί για αυτήν την ανάρτηση.»


(*) http://religiousnet.blogspot.gr/2017/07/blog-post.html

http://kyprianoscy.blogspot.ca/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου