Ο Κ.Μ. Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο +ΙΓΖ άφησε ένα σχόλιο για...":

Παρακαλώ πολύ την Ιερά Σύνοδο της Μιας Αγιωτάτης Εκκλησίας του Χριστού υπό τον Αρχιεπίσκοπο Καλλίνικο να εξετάσει το θέμα των γνωστών "κυπριανιτικων"  ιστολογίων που μπερδεύουν, διχάζουν εμάς τους ΓΟΧ και ταυτοχρόνως απωθούν τα αδέλφια μας τους νεοημερολογίτες από το να επιστρέψουν στην αληθινή Ορθόδοξη Εκκλησία.
Αυτά είναι γενικά συμπεράσματα από συζητήσεις με αδελφούς μας που έχουν καλή προαίρεση και ανησυχίες για την σωτηρία της ψυχής τους.
Διαφορετικά η σύγχυση παραμένει και ο αγώνας ενάντια στον οικουμενισμό τορπιλίζεται εκ των έσω...

43 σχόλια:

  1. Eσύ προς το παρόν είσαι ''εν μετανοία προσερχόμενος'', οπότε άφησε τώρα τις προτροπές-συμβουλές και πράξε έργα αγαθά ανάλογα της μετανοίας σου!

    Ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αδελφέ, πάλι θα μας ψάλλεις το ίδιο τροπάρι; Σε βαρεθήκαμε, το έχεις καταλάβει; Δεν συνεισφέρουν τίποτε τα δηλητηριώδη σχόλιά σου ως ανώνυμος!!!
    Κ. Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eνω τα σχόλια πιο πάνω είναι μη δηλητηριώδη; Καλό και αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αδελφέ, σου επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά ότι είμαι ο Κ. Μ. Πού είμαι "εν μετανοία προσερχόμενος"; Με ξέρεις ποιός είμαι; Το σχόλιό μου ήταν ένας καθρέπτης για να δεις τον εαυτό σου επειδή ξέρω ποιος είσαι... Και επειδή διδάσκεις στο ίντερνετ τα ακριβώς αντίθετα από την Εκκλησία ΓΟΧ που ανήκεις...
    Εάν θέλεις γράψε μου το εμαιλ σου για να δεις ποιος είμαι.
    Κ. Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί Κ.Μ. τρομαγμένο ανθρωπάκι; Ονοματεπώνυμο δεν έχεις; Που θες να κάνεις και καταγγελία στον Αρχιεπίσκοπο, ανώνυμε δειλέ.
    Από την μία βρίζεις την Σύνοδο ότι ξεπουλήθηκε με τον νέο νόμο και τώρα το παίζεις υπέρμαχος της;
    Και πως ακριβώς τα δήθεν "κυπριανίτικα" ιστολόγια απωθούν τους νεοημερολογίτες; Μήπως μπερδεύτηκες με τα ιστολόγια των ακραίων που τους λένε αβάπτιστους (ωραίος τρόπος για να μην... τους απωθούν!).
    Εσύ κ. διαχειριστά πως νιώθεις πως ο ΙΓΖ και οι οπαδοί του σε θεωρούν αβάπτιστο; Γιατί δεν μιλάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη υμίν αδελφοί!

    Αν κάποιος έχει κάποιο θέμα με τα γραφόμενα της σελίδος ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'', θα μπορούσε κάλλιστα να στείλει στην σελίδα μας σχόλιο με τα παράπονά του. Γιατί γίνεται αυτό; γιατί σε ξένα ιστολόγια γράφουν μερικοί αυτά που θέλουν να πουν σε μας;

    Όποιος θέλει να γράψει κάτι, ας μας το αποστείλει, μη κάνοντας όμως τα παράπονά του σε ξένες σελίδες και δη Νεοημερολογίτικες, αλλά σε μας τους ιδίους.

    Θα παρακαλέσω να μην επαναληφθεί ξανά αυτή η πράξις.

    Να είσθε καλά, χαίρετε εν Κυρίω Ιησού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Εσύ κ. διαχειριστά πως νιώθεις πως ο ΙΓΖ και οι οπαδοί του σε θεωρούν αβάπτιστο; Γιατί δεν μιλάς; "


    Δεν χαίρεσαι και δεν εκτιμάς το γεγονός ότι υπάρχει ένα ιστολόγια που σέβεται την τοποθέτηση εκάστου με απόλυτη ελευθερία έκφρασης;

    Τι να μιλήσω; Όλα αυτά το Ορθόδοξα των Πατέρων, που γράφω κάθε ημέρα, με την ομολογία μου ότι είμαι του νέου σε αποτείχιση, δεν είναι αρκετά;

    Νάσαι πάντα καλά.

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Όποιος θέλει να γράψει κάτι, ας μας το αποστείλει, μη κάνοντας όμως τα παράπονά του σε ξένες σελίδες και δη Νεοημερολογίτικες"


    Ξένοι λοιπόν, και μάλιστα οι Νεοημερολογίτες!

    Δεν πιστεύω αυτά που πιστεύει η Εκκλησία μας; Δεν καταθέτω τα δάκρυά μου, όπως ίσως και εσύ αδελφέ μου, έμπροσθεν στην ίδια Μητέρα μας την Κυρία Θεοτόκο μας, Ιωάννη;

    Αναλογίστηκες πως πληγώνεται η Μάνα μας όταν ακούει το ένα Της παιδί να αποκαλεί το άλλο Της παιδί - τον αδελφό του- ξένο;

    Γιατί τόση χολή αδελφέ μου;

    Τέλος πάντων, νάσαι πάντα καλά, καλό αγώνα υπέρ της Ορθοδοξίας μας.

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. +ΙΓΖ

    4:02 μ.μ.
    εσύ που δεν είσαι τρομαγμένο ανθρωπάκι γιατί δεν γράφεις το δικο σου όνομα;

    και τι σχέση έχει η διαφωνία με τις κοινότητες, με το αν η Εκκλησία ΓΟΧ είναι η μια αποστολική;
    Αυτό το λεω και εγώ όλο το 24ωρο, ασχέτως τι με ενοχλεί στους ΓΟΧ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν με κατάλαβες. Όταν λέγω ''ξένες'' και δη ''Νεοημερολογίτικες'', δεν το λέγω υποτιμητικά. Αυτό που εννοώ όταν λέγω ''ξένες'', είναι ότι όταν κάποιο ζήτημα που προκύπτει και αφορά ενδοπαλαιοημερολογίτικη διένεξη, καλό θα είναι να γίνονται και τα σχόλια αλλά και ο διάλογος σε εμάς τους ιδίουκαι με μας τους ίδιους και όχι εκτός.

    Όσον αφορά το λέγόμενον ''Νεοημερολογίτικες δεν λέγω κάτι άτοπον! Η σελίδα σου ακολουθεί το Νέο εφ΄ όσον είσαι διαχειριστής. Που λοιπόν βλέπεις την «χολή»; Παρεξήγησες.

    Δεν θα το επαναλάβω άλλη φορά.
    Αν κάποιος έχει κάποιο θέμα με τα γραφόμενα της σελίδος ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'', θα μπορούσε κάλλιστα να στείλει στην σελίδα μας σχόλιο με τα παράπονά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όχι κ. διαχειριστά για τον ΙΓΖ δεν είναι αρκετά γιατί σε θεωρεί αβάπτιστο.
    Υ.Γ. Εγώ είμαι ανώνυμος αλλά δεν απειλώ με καταγγελίες. Αν τολμάει ο Κ.Μ. ας στείλει επώνυμη καταγγελία στην Σύνοδο να ιδούμε τί θα γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Όχι κ. διαχειριστά για τον ΙΓΖ δεν είναι αρκετά γιατί σε θεωρεί αβάπτιστο. "


    Αδελφέ μου, σέβομαι τα πιστεύω των άλλων.

    Ο Ιμπραήμ (Οικουμενισμός) δεν αφήνει τίποτε όρθιο, κατακαίει τα πάντα.
    Με ενδιαφέρει η νίκη του 1821 (η νίκη της Ορθοδοξίας), και δεν με ενδιαφέρει αν ο Κολοκοτρώνης, ή ο Καραϊσκάκης ή όποιος άλλος τεθεί Αρχηγός των Ελλήνων. Αυτά δεν με εκφράζουν. Οι διχόνοιες βλάπτουν, είναι καταστροφικές.

    Εν Χριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. +ΙΓΖ
    5.35
    Ο Κ.Μ. Δεν θα στείλει τίποτα, και ούτε είχε ποτέ σκεφθεί να πράξει κάτι ανάλογο.
    Το γράφω επειδή τον γνωρίζω, είναι «οπαδός μου»

    Επειδή προφανώς διαβάζεις τις ίδιες σελίδες με μένα, εχω να σου κάνω μια ερώτηση:

    Μήπως θυμάσαι τις απειλές που έγραφαν κάποιοι σχολιαστές για μένα;
    Προφανώς κάτι θα ήξεραν... μιας και για το κλιτήριο ενημερώθηκα μετά απο μια εβδομάδα.


    Και τώρα να απαντήσουμε για την ταμπακιέρα.

    κατωτέρω η ερώτηση ενός αδελφού [ απο άλλη Σύνοδο] που μας διαβάζει και έκανε πράξη την προτροπή που σας έκανα: ρωτήστε την Σύνοδο ΓΟΧ

    καταθέτω λοιπόν μερικές από τις ερωτήσεις του αδελφού, στις οποιες απαντά ο αρχιγραμματέας Φώτιος για να εμπεδώσουν κάποιοι ότι ο υπογράφων εκτελεί εντολές της Συνόδου, και δεν ρίχνει υπερζηλωτικές φωτοβολίδες.


    θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:
    1) Είναι έγκυρη με οποιονδήποτε τρόπο η ιεροσύνη των ιερέων της εκκλησίας του νεου εορτολογίου;

    ΑΠ: Όχι

    2)Πώς γίνεται η εισδοχή ιερέων στην εκκλησία των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών από το Νέο Εορτολόγιο; Χειροτονούνται; Χειροθετούνται; Ή κάτι άλλο αν υπάρχει;

    ΑΠ: Χειροθετούνται

    3) Τα μυστήρια της εκκλησίας του νέου εορτολογίου είναι έγκυρα για την Εκκλησία των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών;

    ΑΠ: Όχι

    7)Η εκκλησία των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών βαπτίζει όσους προέρχονται από την εκκλησία του νέου εορτολογίου χωρίς να έχουν γίνει οι τρεις καταδύσεις;

    ΑΠ: Ναι
    ( Διότι στην πλειοψηφία των βαπτίσεων στην εκκλησία του νέου ημερολογίου δεν γίνεται τριττή ΚΑΤΑΔΥΣΗ , αλλά σε λιγοστό νερό στην κολυμπήθρα όπου είναι πρακτικά αδύνατον να βουτηχτεί βρέφος, βουτούν τα πόδια του μωρού και ο ιερέας του νεου εορτολογίου ρίχνει νερό με το χέρι του στο κεφάλι.)



    ΥΣ
    Λοιπόν ο ακραίος +ΙΓΖ σας θεωρεί αβάπτιστους;

    Ελπίζω να κλείσουμε ειρηνικά εδω, όπως και με την Σύνοδο πριν απο 20 μέρες
    Να ειστε όλοι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γράφετε:

    «καταθέτω λοιπόν μερικές από τις ερωτήσεις του αδελφού, στις οποίες απαντά ο αρχιγραμματέας Φώτιος για να εμπεδώσουν κάποιοι ότι ο υπογράφων εκτελεί εντολές της Συνόδου, και δεν ρίχνει υπερζηλωτικές φωτοβολίδες».

    Οι εντολές αυτές της Συνόδου, μήπως σας δίνουν το δικαίωμα να γράφετε σε ιστοσελίδες παράπονα, προτρέποντας την Σύνοδο να εγκαλέσει τον πιστό λαό της;

    Οι εντολές αυτές της Συνόδου, μήπως σας δίνουν το δικαίωμα να χρησιμοποιείτε τον Σεβασμιώτατο κ.κ. Φώτιο, και την προσωπική του ομιλία (αν αληθεύει), δια να στηρίξετε τα λεγόμενά σας;

    Εμείς αγαπητέ ως μέλη της Εκκλησίας των μαρτυρικών παλ/των, από το 1924 (οι πατέρες μας), υπερασπίζουμε την διδασκαλία της Καθ΄ Όλης Εκκλησίας, η οποία ερμηνεύεται άριστα από τον Άγιο Νέο Ομολογητή Χρυσόστομο Καβουρίδη.

    Όποιος διαφωνεί ας το κάνει με επιχειρήματα, όπως πρέπει και κει που πρέπει, δηλαδή στην σελίδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. «Οι εντολές αυτές της Συνόδου, μήπως σας δίνουν το δικαίωμα να γράφετε σε ιστοσελίδες παράπονα, προτρέποντας την Σύνοδο να εγκαλέσει τον πιστό λαό της;»

    Δεν καταλαβαίνω τι λέτε.

    «Οι εντολές αυτές της Συνόδου, μήπως σας δίνουν το δικαίωμα να χρησιμοποιείτε τον Σεβασμιώτατο κ.κ. Φώτιο, και την προσωπική του ομιλία (αν αληθεύει), δια να στηρίξετε τα λεγόμενά σας; »

    Είναι θέματα πίστεως αγαπητέ και όχι προσωπικός διάλογος
    Στην αρχή του μειλ ξεκαθαρίζεται ότι αυτες οι απαντήσεις αφορούν απορίες πιστών του παλαιού αλλά και του νέου.
    Συνεπώς όπως γίνεται αντιληπτόν θα ενημερωθούν και άλλοι

    «Εμείς αγαπητέ ως μέλη της Εκκλησίας των μαρτυρικών παλ/των, από το 1924 (οι πατέρες μας), υπερασπίζουμε την διδασκαλία της Καθ΄ Όλης Εκκλησίας, η οποία ερμηνεύεται άριστα από τον Άγιο Νέο Ομολογητή Χρυσόστομο Καβουρίδη».

    Πρώτον δεν δέχεστε την εγκύκλιο του Χρυσοστόμου 1950 και κατά δεύτερον η Εκκλησία ΓΟΧ δεν έμεινε στο +1955 αλλα συνέχισε τον δρόμο της, με ανάλογες αποφάσεις, εν συνδυασμώ τους σύγχρονους αιρετικούς, και οχι τις 13 μέρες του 1935.


    Εμείς ξεκαθαρίσαμε όλα τα παραπάνω μόλις πριν απο λίγες μέρες επίσημα.
    Καντε κι εσείς το ίδιο




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΥΣ

    Το μειλ στάλθηκε επίσημα στην Εκκλησία ΓΟΧ με μια σειρά ερωτήσεων για ζητήματα πίστεως
    Τουτέστιν ο κ. Φώτιος αντιπροσωπεύει την εκκλησιολογία ΓΟΧ και όχι την προσωπική του άποψη.
    Γράφουμε εκ νέου οτι στην αποστολή του μειλ ξεκαθαρίστηκε απο τον πρώτο στίχο, ότι αυτές οι ερωτήσεις απασχολούν πολλούς πιστούς παλαιού και νεου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητέ, κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε τι ερωτὠ;

    Σας έδωσε το δικαίωμα ο Σεβασμιώτατος κ.κ. Φώτιος να δημοσιεύετε προσωπικές του συνομιλίες έστω και για θέματα πίστεως;

    Σας δήλωσετε ότι θέλει να δημοσιευτούν;

    Τον ερωτήσατε;

    Η Εκκλησία αποφασίζει εν Συνόλω. Οπότε εάν τα λεγόμενα του κ.κ. Φωτίου, είναι επίσημες αποφάσεις της Εκκλησίας, ας δημοσιευτούν επίσημα να τα δούμε και εμείς. Και γιατί απ΄ όσα γράφετε, τίποτα από αυτά δεν τηρείται στην πράξη, και αν τηρείται, τούτο γίνεται μεμονωμένα και όχι επίσημα. Σε αυτήν την Εκκλησία είμαστε μείς αγαπητέ, και μείς γνωρίζουμε.

    Η σελίδα μας , έχει λειτουργία σχεδόν 11 έτη, και δεν είχαμε, ούτε έχουμε, πρόβλημα με την Σύνοδό μας.

    Δεν χρειάζεται να ενημερωθεί κανείς, διότι ήδη εμείς έχουμε δημοσιεύσει τις αναρτήσεις μας, οπότε είναι ήδη ενημερωμένος ο κόσμος, μήπως σεις ''ανακαλύψατε σήμερα την αμερική'';;

    Όσον αφορά τα σχετικά με την Εγκύκλιο του 1950, ήδη έχουμε απαντήσει αναλυτικά, σε απαντήσεις που αφορούν τους Ματθαικούς.

    Βεβαίως και η Εκκλησία μας συνεχίζει τον δρόμο της, στον οποίο δρόμο την οδηγούν οι πρεσβείες του μακαριστού Αγίου φλωρίνης.

    Τα κείμενά του μας οδηγούν και θα συνεχίζουν να μας οδηγούν στην ορθή διατύπωση και ερμηνεία της Εκκλησιολογίας των Αγίων Πατέρων.

    Όλα τα άλλα που γράφετε είναι μόνον δια να προκαλούν εντυπώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. «Σας έδωσε το δικαίωμα ο Σεβασμιώτατος κ.κ. Φώτιος να δημοσιεύετε προσωπικές του συνομιλίες έστω και για θέματα πίστεως; »

    θα το γράψω για τελευταία φορά,

    1.ο δείνα αδελφός που ΔΕΝ είναι μέλος της Εκκλησίας ΓΟΧ έγραψε μια σειρά ερωτημάτων για ζητήματα πίστεως.
    2.Απο τον πρώτο στίχο ξεκαθάρισε ότι είναι ερωτήματα πολλών πιστών παλαιού και νεου
    Αυτό σημαίνει οτι θα ενημερωθούν και άλλοι.

    «Η Εκκλησία αποφασίζει εν Συνόλω. Οπότε εάν τα λεγόμενα του κ.κ. Φωτίου, είναι επίσημες αποφάσεις της Εκκλησίας, ας δημοσιευτούν επίσημα να τα δούμε και εμείς. Και γιατί απ΄ όσα γράφετε, τίποτα από αυτά δεν τηρείται στην πράξη, και αν τηρείται, τούτο γίνεται μεμονωμένα και όχι επίσημα. Σε αυτήν την Εκκλησία είμαστε μείς αγαπητέ, και μείς γνωρίζουμε».

    Αν δεν με απατά η μνήμη μου, γι αυτόν ακριβώς τον λόγο έγραψα στο παρελθόν σε σχόλια και άρθρα ότι έγραψα. Για το ξεκαθάρισμα της πίστεως.

    Για να μην ξενυχτήσουμε άλλο... σας γράφω την «καινή» διαθήκη στο ενωτικό κείμενο του 2014 οπου ο κάθε επίσκοπος έχει δικαίωμα να δεχθεί τον αιρετικό και σχισματικό όπως θα κρίνει εκείνος.
    Με την μετάνοια, με την οικονομία [ μύρωμα] με την ακρίβεια [βάπτισμα]

    Σας δίνω και μια είδηση,
    Οι πρωην Κυπριανίτες Βαπτίζουν όσους δεν εχουν 3 καταδύσεις [ αλλά δεν το διαφημίζουν]
    Γνωριζω περιπτωσεις, επισκοπων και κληρικων που βαπτισαν ραντισμενους


    ΥΣ
    Το τι γίνεται στην πράξη και γιατί γίνεται, δεν ειναι της παρούσης...
    Δια ταυτα όποιος ενδιαφέρεται για την ψυχή του ας ρωτήσει την Σύνοδο
    Να ειστε όλοι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Tέλος (και με αυτά κλείνουμε την κουβέντα), είμασθε υποχρεωμένοι να σας ερωτήσουμε το ποιός είσθε σείς που γράφετε:

    «Παρακαλώ πολύ την Ιερά Σύνοδο της Μιας Αγιωτάτης Εκκλησίας του Χριστού υπό τον Αρχιεπίσκοπο Καλλίνικο να εξετάσει το θέμα των γνωστών "κυπριανιτικων" ιστολογίων που μπερδεύουν.....»

    μαζί με τις υπόλοιπες αδιάφορες παρατηρήσεις σας;

    Θα μας καταργήσετε την ελευθερία του λόγου;

    Θα μας καταργήσετε το αυτεξούσιον;

    Έχετε το σθένος να χρησιμοποιείτε μία πρακτική η οποία πρακτική μας θυμίζει τις πρακτικές των διωκτών μας Νεοημερολογιτών, οι οποίοι εγκαλούσαν τους πιστούς προς απολογίαν; Ζείτε στον μεσαίωνα αγαπητέ που μάλιστα τον μεσαίωνα αυτόν χρησιμοποιούσαν οι Παπικοί αλλά και οι ομόφρονές τους Οικουμενιστές Νεοημερολογίτες έως σήμερον;

    Είσθε σίγουρος ότι είσθε Ορθόδοξος, όχι κατά τύπο, αλλά κατ΄ουσία;

    Σκεφθείτε το λίγο.

    Αν είχατε πρόβλημα με τα γραφόμενα, επαναλαμβάνουμε, μπορούσατε να μας γράψετε τα παράπονά σας στην σελίδα που δημοσιεύει και τις αναρτήσεις, και όχι να ακολουθείτε πρακτικές, ξένες προς το ορθόδοξο ήθος και φρόνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν εγραψα εγώ αγαπητέ το,

    «Παρακαλώ πολύ την Ιερά Σύνοδο της Μιας Αγιωτάτης Εκκλησίας του Χριστού υπό τον Αρχιεπίσκοπο Καλλίνικο να εξετάσει το θέμα των γνωστών "κυπριανιτικων" ιστολογίων που μπερδεύουν.....»


    εμένα με λένε Ιερομόναχο Γρηγόριο Ζιώγο
    ο Κ.Μ. είναι άλλο πρόσωπο Υπαρκτό σας διαβεβαιώνω επειδή έτυχε να τον γνωρίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το γνωρίζω. Εννοώ τον Κ.Μ. Αν θέλει να συνεχίσει την κουβέντα, παρακαλώ στην σελίδα μου.

    Να είσθε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Διαβάζω λίγο την διαμάχη σας και συνειδητοποιώ την Χάβρα Ιουδαίων και μάλιστα Φαρισαίων που έχουν καταντήσει ορισμένοι. Μετά θάνατον θα πέσουν πολλοί από τα σύννεφα όταν, δεδομένης και της θέσης τους θα κριθούν για τα μεγάλα που δεν έκαναν, για τα αντιχριστιανικά που έπραξαν και γενικά με το να ασχολούνται με τα μικρά και τα φαιδρά. Ο Οικουμενισμός που ορισμένοι δεν ξέρουν καν τί είναι και ας ασχολούνται όλοι μέρα με αυτόν σαρώνει και αυτοί ψάχνουν ψύλλους σε αχυρώνα αρνούμενοι να δουν και να ακούσουν το οτιδήποτε πέρα από τον μικρόκοσμό τους....τραγικοί.. Φωτεινή εξαίρεση και παράδειγμα ευτυχώς αποτελεί ο διαχειριστής του εν λόγω ιστολογίου τον οποίο και συγχαίρω για την στάση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όσα έγραψε ο Σεβασμιότατος κ. Φώτιος είναι προσωπικές του απόψεις και μόνο. Αν τολμούσε η Σύνοδος (ή αν τολμά τώρα) ας τα δημοσιεύσει ως συνοδική εγκύκλιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμε (4 Ιουλίου 2017 - 8:36 μ.μ), ελα βρε αντικειμενικέ κριτή που είσαι τόσο φιλεύσπλαχνος και ειρηνηνοποιός, και μας παίζεις και τον δικηγόρο της αληθείας και αντικειμενικότητας!

    Ἐχουμε εμπειρία στον χώρο μας από ''ειρηνοποιά'' ζιζάνια σαν και σένα που μας αγαπάνε τόσο πολύ ώστε να λυπούνται κιόλας για εμάς.

    Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο.

    Πρόσεχε μην είσαι συ ο πρώτος που θα πέσεις από τα σύννεφα.

    Και πολύ ασχολήθηκε μαζί σας ο διαχειριστής του εν τούτω νίκα. Αν ήμουν στην θέση του θα απαξιούσα εντελώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 1.32

    ΟΙ εγκυκλιοι υπάρχουν στην σελιδα ΓΟΧ - στα εκκλησιολογικά


    Εγκύκλιος 2002
    Ἀθήναι 28-6-2002

    ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
    ΠΡΟΣ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΗΜΕΡΙΟΥΣ
    ΤΗΣ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

    ......
    Ἐπί τούτοις, ἐφιστῶμεν τήν προσοχήν εἰς πάντας τους ἱερεῖς ὅπως μή μεταλαμβάνετε νεοημερολογίτας.

    Ἀπαγορεύεται αὐστηρῶς ἡ μετάδοσις τῶν ἀχράντων μυστηρίων εἰς τους μή ἔχοντας ἀληθές ὀρθόδοξον φρόνημα. Δέν δύναται ὅ νεοημερολογίτης, ὅστις ἀνήκει εἰς τήν οἰκουμενιστικὴν ἐκκλησίαν, ἡ ὁποία διαθρησκευτικῶς συμπροσεύχεται μετά αἱρετικῶν, παπικῶν προτεσταντῶν, διαμαρτυρομένων ἀκόμη καί ἐξωχριστιανῶν ποὺ μεταδίδει «τά ἅγια» προκλητικῶς καί ἐπισήμως εἰς παπικούς καί ἀθέους, ὁ τοιοῦτος προσερχόμενος νά μετέχη καί τῆς τραπέζης τοῦ Κυρίου!

    Βαρέως ἁμαρτάνουν οἱ ἐλαστικοί ἱερεῖς κοινωνοῦντες τούτους καί ἐπισύρουν εἰς ἑαυτούς τό κρίμα τῆς Θεομπαιξίας καί τόν σκανδαλισμόν τῶν ἀγωνιστῶν τῆς πίστεως, διά τόν ὁποῖον σκανδαλισμόν ὁ Κύριος εἶπεν, «οὐαὶ τῷ σκανδάλω».

    Διά τήν εἰσδοχὴν δέ νεοημερολογιτῶν εἰς τοὺς κόλπους τῆς Ἐκκλησίας μᾶς ἀπαραίτητος προϋπόθεσις τυγχάνει, ὁμολογία πίστεως καί χρίσις διά ἁγίου μύρου, συμφώνως πρός τόν Α' Κανόνα τοῦ Μ. Βασιλείου διά τούς σχισματικούς καί πολλῶ μᾶλλον διά τούς αἱρετικούς οἰκουμενιστας.

    Οἱ μή συμμορφούμενοι πρός τάς ἀνωτέρω ἐντολάς των Πατέρων ἀλλά κατά τό δοκοῦν αὐτοῖς πράσσοντες, οὗτοι δέν εἶναι ἐνσωματωμένοι εἰς τόν περί ὀρθοδοξίας ἀγώνα τῆς Ἐκκλησίας μας, διότι δέν ἰδεολογοῦν, ἀλλ' ἰδιορυθμοῦν καί συνεπῶς εἶναι ξένοι πρός τό πνεῦμα καί τό γράμμα τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος μας, ἀπορρίπτοντες τήν ὁμολογίαν καί τάς προϋποθέσεις του ὡς τάς διεχάραξαν οἱ πρῶτοι Ἀρχιερεῖς μας ἐν ἔτει 1935 καί ἀκολούθως εἰς ἄλλας χρονολογίας καί ἡ Ἱ. ἡμῶν Σύνοδος ἐπανέλαβεν ἐν ἔτει 1974 δι' Ἐγκυκλίου της.

    Διά ταῦτα:
    ......

    Οὐδεμία συγκατάβασις χωρεῖ εἰς τὰ τῆς πίστεως, καθ' ἅ καί αὐτό τό βάπτισμα τῶν νεοημερολογιτῶν θεωρεῖται ἄκυρον, διότι πέραν τοῦ οἰκουμενιστικοῦ μανδύου ποῦ περιεβλήθη ἡ Ἐκκλησία των, οὔτε ὁ τύπος τῶν τριῶν καταδύσεων ἐπί τό πλεῖστον τηρεῖται, ἀντικατασταθεὶς διά τῆς ἐπιχύσεως τοῦ ὕδατος τῆς κολυμβήθρας εἰς τόν βαπτιζόμενον.
    .....
    Μετ' εὐχῶν διαπύρων
    Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
    † Ὁ Ἀθηνῶν Χρυσόστομος



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο Κ. Φώτιος δεν γράφει τις προσωπικές του απόψεις αλλά την θέση της Εκκλησίας που εκπροσωπεί
    Οποιος πιστεύει το αντίθετο ας ρωτήσει την Σύνοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γιατί δεν σχολιάζουμε στο ιστολόγιό εν τούτω νίκα;
    Εκεί που σχολιάζεις εκεί απαντάμε....σιγά μη σε πάρουμε και απο πίσω στα μπλογκς που συχνάζεις....(να ευθυμήσουμε και λίγο, αν και δε σε κόβω να έχεις χιούμορ αυτή τη στιγμή τουλάχιστον)
    Άλλωστε η κουβέντα άναψε όταν μπήκε το λινκ με τη σελίδα σου. Δεν έκανε κανείς παράπονα για σενα χωρίς εσένα...Επομένως τα παράπονά σου σε αυτόν που σχολίασε παραθέτοντας το άρθρο περί μετανοίας του +ΙΓΖ σε τούτον εδώ τον ιστότοπο, "πράξις που μάλλον δεν πρέπει να ξαναγίνει"....

    Οι κυπριανίτες διαδίδουν αυτά για τα οποία καθαιρέθηκε ο πνευματικός τους πατέρας Κυπριανός Κουτσούμπας από τη σύνοδο των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών.

    Η ένωση των Κυπριανιτών με τους ΓΟΧ 2014 έγινε όπως τότε που ο Κουτσούμπας είχε προσχωρήσει στους ΓΟΧ για να τον καθαιρέσουν μετά....

    Διαβάζουμε στη "Φωνή της Ορθοδοξίας" Φεβρουάριος 1986 αρ. φύλ. 811 , σχετικά με την Καθαίρεση του Κυπριανού Κουτσούμπα:

    "Εν πρώτοις πρέπει να παρατηρήσωμεν την υποκρισίαν το Μητροπολίτου Κυπριανού, ο οποίος τολμά να ισχυρίζεται ότι το κήρυγμα της απωλείας της αγιαστικής Χάριτος των μυστηρίων των νεοημερολογιτών, το οποίον ο ίδιος μέχρι της στιγμής εκείνης, έλεγεν ότι επίστευσεν και διεκήρυσσεν μερ όλης της Εκκλησίας των ΓΟΧ εις την προς τον Μητροπολίτην Κάλλιστον επιστολήν του το χαρακτηρίζει ΑΝΤΟΡΘΟΔΟΞΟΝ!".......
    ......"...Εκ των ανωτέρω περιστατικών συνάγεται ότι ο Μητροπολίτης Κυπριανός Κουτσούμπας προσήλθεν εις την Εκκλησίαν των ΓΟΧ από σκοπού προκειμένου, δηλαδή, να ιδρύση ατομικήν του "Εκκλησίαν" κηρύττουσα κακόδοξον διδασκαλίαν, αντιτιθεμένην προς την παραδοθείσαν ημίν Πίστιν, την διακρατουμένην άχρι του νυν υπό της Εκκλησίας ημών.
    Ούτω , ο Μητροπολίτης Κυπριανός Κουτσούμπας αποκρύψας επιμελώς τα κακόδοξα αυτού φρονήματα, όσα διεκήρυξε διά του εκδοθέντος υπ αυτού βιβλίον "Πώς εγνώρισα το Πάτριον Εορτολόγιον και επέστρεψα εις αυτό", μετά την εν έτει 1969 ένταξίν του εις την Εκκλησιολογίαν της Εκκλησίας των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών Ελλάδος, ως διετυπώθησαν υπό των Ιερών Συνόδων 1935, 1950 και 1974, αι οποίαι καθόριζον σαφώς ότι η Εκκλησία της Εκκλησίας της Ελλάδος εισαγάγουσα το παπικόν εορτολόγιον κατέστη σχισματική σύμφωνα με τας αποφάσεις τριών Πανορθοδόξων Συνόδων των ετών 1583,1587 και 1953, και ότι τα μυστήρια αυτής στερούνται της αγιαστικής Χάριτος σύμφωνα με τον Α' Κανόνα του Μεγ. Βασιλείου.
    Μόλις δε , μετά από μίαν 10ετίαν, ήτοι το έτος 1979, παρέπεισεν τους Μητροπολίτας Κορινθίας Κάλλιστον και Αττικής και Μεγαρίδος Αντώνιον, αμφοτέρους αυστηρών προσηλωμένους εις το Οθρόδοξον Πιστεύω της Εκκλησίας ημών και τον εχειροτόνησαν Μητροπολίτην, αμέσως δε ούτως έθεσεν εις εφαρμογήν το εωσφορικόν αυτού σχέδιον της ιδρύσεως ιδίας αυτού " Εκκλησίας" , προκειμένου ελευθέρως να κηρύττει τας εαυτού κακοδοξίας" κλπ κλπ κλπ

    Θ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λοιπόν....η ιστορία επαναλαμβάνεται...όταν την ξεχνούμε.
    Πέφτει επομένως το δούλεμα της αρκούδας. Από ποιόν άραγε;;;;;
    Έπεσε από τους κυπριανίτες προς τους ΓΟΧ μέχρι να ενωθούν, το οποίο και έγινε το 2014;;
    Ή από τους ΓΟΧ αρχιερείς προς τον κληρικούς εκατέρωθεν και τον αθώο κοσμάκη του πατρίου εορτολογίου, ότι τάχα οι κυπριανίτες ή οι ΓΟΧ πια είναι ...."εντάξει" και "άλλαξαν";;;;
    Οι κυπριανίτες πάντως ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΆΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Ρωτήστε τους και πείτε μου κι εμένα τι σας είπανε.

    Πείτε μας κύριοι!!!!!! Τι πρεσβεύει η σύνοδος των ΓΟΧ;;;;
    Είναι έγκυρα τα μυστήρια των νεοημερολογιτών; Ή όχι;;;
    Εσείς γιατί εμμένετε στον Κυπριανισμο;;;


    Τουλάχιστον μην κοροϊδεύετε ότι "έτσι είμαστε εμείς ο ΓΟΧ".

    Οι ιερείς του Κυπριανού από όσο γνωρίζω δεν κοροϊδεύουν. Είναι ειλικρινέστατοι και συνεπέστατοι σε αυτά που εδιδάχθησαν από τον πνευματικό τους. Θρέφω μάλιστα μεγάλη εκτίμηση γι αυτούς, διότι είναι πολύ ενάρετοι: εργατικοί, αγαπούν την τάξη, λογιότατοι και καταρτισμένοι.

    Γιατί όμως υπεγράφη το θρησκευτικό νομοσχέδιο που ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ και ΕΝΕΡΓΕΙΑ (να δανειστώ κι εγώ κάτι από εσάς) βάζει ταφόπλακα στο παλαιό εορτολόγιο;

    Δεν θέλετε αντίλογο όταν σχολιάζετε στα διάφορα ιστολόγια , για να ακούγονται μόνο τα κυπριανίτικα, ώστε να έρχεται στους ΓΟΧ κάθε νεοημερολογίτης, κατά το "ελάτε όπως είστε του Χριστοδούλου, και μόλις βαρεθεί ....όπως είναι να πηγαινοέρχεται στο νέο. Όπου βρει να κοινωνάει.... Κανένα πρόβλημα. Όπως ακριβώς και οι προτεστάντες, παπικοί, μονοφυσίτες κοινωνούς στο νέο. Αβάπτιστοι. Έτσι θα έλθουν και όλοι αυτοί οι παπικοί και αγγλικανοί που έχουν παντρευτεί "ορθοδόξους" του νέου να κοινωνήσουν και στο παλαιημερολογίτικο εκκλησάκι των ΓΟΧ που θα βρουν "ανάπαυση" , "γιατί υπάρχει ησυχία και απλότητα".
    ΠΛΑΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ;;;

    Θ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ενωτικό κείμενο ΓΟΧ 2014


    Επιστροφή στην Εκκλησία
    1.Ἡ ἐφαρµογὴ τῆς Οἰκονοµίας, ὅταν γίνονται δεκτοὶ οἱ αἱρετικοὶ καὶ σχισµατικοὶ σὲ Κοινωνία μὲ τὴν Ἐκκλησία, δὲν σηµαίνει οὔτε στὸ ἐλάχιστο ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἀναγνωρίζει τὴν ἐγκυρότητα καὶ τὸ ὑπαρκτὸ τῶν μυστηρίων αὐτῶν, τὰ ὁποῖα ἔχουν τελεσθεῖ ἔξω ἀπὸ τὰ Κανονικὰ καὶ Χαρισματικὰ Ὅριά[38] Της.

    4. Ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ποτὲ δὲν ἀναγνώρισε ἀπολύτως καὶ ἐξ ἀποστάσεως[39], οὔτε κατ᾿ Ἀκρίβειαν, οὔτε κατ᾿ Οἰκονομίαν, τὰ μυστήρια τὰ ὁποῖα τελοῦνται ἐκτὸς Αὐτῆς, ἐφ᾿ ὅσον δηλαδὴ αὐτοὶ οἱ ὁποῖοι τελοῦν ἢ αὐτοὶ οἱ ὁποῖοι μετέχουν στὰ μυστήρια αὐτὰ παραμένουν στοὺς κόλπους τῆς ἰδιαίτερης αἱρετικῆς ἢ σχισματικῆς Κοινότητάς τους.

    5. Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, μὲ τὴν ἐφαρμογὴ τῆς Οἰκονομίας ἀποκλειστικὰ καὶ μόνο ὅταν δέχεται μεμονωμένα πρόσωπα ἢ Κοινότητες, τὰ ὁποῖα εἶναι ἐκτὸς Αὐτῆς, ἀλλὰ ἔχουν πνεῦμα μετανοίας[40], ἀποδέχεται[41] μόνο τὸν (ἐξωτερικὸ) τύπο τοῦ μυστηρίου, τὸ ὁποῖο προέρχεται ἀπὸ αἱρετικοὺς ἢ σχισματικούς, ἐὰν βεβαίως αὐτὸς ἔχει τηρηθεῖ ἀνόθευτος, εἰδικὰ μάλιστα σὲ σχέση μὲ τὸ βάπτισμα, καὶ ζωοποιεῖ τὸν τύπο αὐτὸ μὲ τὴν Χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἡ Ὁποία ἐνυπάρχει σὲ Αὐτήν, μέσῳ τῶν φορέων τῆς πληρότητας τῆς ἐν Χριστῷ Ἀληθείας Αὐτῆς, δηλαδὴ τῶν Ὀρθοδόξων Ἐπισκόπων.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. +ΙΓΖ

    Αυτή είναι η υπογραφή της απάντησης στο μειλ του αδελφού προς την Σύνοδο ΓΟΧ που γράψαμε παραπάνω

    > ΓΡΑΦΕΙΑ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
    > ecclesiagoc.gr

    Αυτή η υπογραφή για εσας τι αντιπροσωπεύει αν όχι την Εκκλησία ΓΟΧ;;
    Και μάλιστα Αποδεικνύεται ότι ΔΕΝ είναι οι προσωπικές απόψεις του αρχιγραμματέα κ. Φωτίου αλλά η επίσημη θέση της Εκκλησίας ΓΟΧ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΙΓΖ αν έχει θάρρος η Σύνοδος ας τα γράψει δημόσια στην σελίδα της. Μέχρι τότε θα θεωρούμε ότι είναι απόψεις του Φωτίου και μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. εσύ καλό μου παιδί,διατί δεν στέλνεις μείλ στη σύνοδο να σου απαντήσουν,και
    να απαιτήσεις να αναγράφει εκ της ιεράς συνόδου;
    κι όταν σου απαντήσουν αφού δεν πιστεύεις τα ανωτέρω, απαίτησε να
    αναρτήσουν τις πιθανές ερωταπαντήσεις στην επίσημη ιστοσελίδα.
    απλά μην δημιουργείς εντυπώσεις,γιατί εκθέτεις την σύνοδο και
    προσωπικώς τον Αρχιεπίσκοπο,εάν δεν το καταλαβαίνεις.
    χαίρε εν Κυρίω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Οι ''Τόμπροι'' και μετέπειτα οι ''Σακαρέλλοι'' και πάλι στη σκηνή εν έτει 2017 δια να επιτελέσουν το έργο που έχουν αφήσει ατελείωτο! Τις διασπάσεις και τις διχόνοιες στους κόλπους των Γοχ!

    Όποιος κατάλαβε κατάλαβε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ποια διάσπαση και διχόνοια καλό μου παιδί;

    Ο παλαιοημερολογίτικος συγκριτισμός να εχει ο κάθε ένας το δικό του στην Εκκλησία για σένα είναι αρετή;
    Και άντε να δεχθούμε ότι είναι έτσι. Ο κάθε ένας να έχει το δικό του.
    Τότε προς τι το μίσος γι’ αυτούς που πιστεύουν κάτι διαφορετικό απο εσένα, ειδικά όταν επικυρώνεται απο επισκοπικά χείλη;

    Βάλτα με τον επίσκοπο και τον αρχιεπίσκοπο αν λενε αρλούμπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Άσε μας βρε φίλε, που μας ν΄βάζεις συνέχεια ως ασπίδα τον κάθε Επίσκοπο για να στηρίξεις τις αρλούμπες σου! Καλά είπε κάποιος πιο πάνω. Για βλα΄κες μας περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κρίμα που δεν σας γνώρισε ο Γερόντιος όταν πριν από λίγο καιρό βάπτιζε σε μισή κολυμπήθρα με νονά την Σάσα Μπάστα! Θα του είχατε βάλει μυαλό!!
    Αυτός δεν είναι Επίσκοπος; Παλαβοί, πορωμένοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  38. 8.37
    οι αποφάσεις των ΓΟΧ στα προηγουμενα σχόλια είναι αρλούμπες;
    τότε εσύ που είσαι στους αρλουμπολόγους πως λέγεσαι;;;


    8.45
    Για ρώτησε τον Γερόντιο πως βάπτισε το παιδί;
    Βάζω στοίχημα ότι θέλεις ότι θα σου πει με τρεις καταδύσεις.
    Το πας το στοίχημα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. χαχαχαχα και που εκανε τις τρεις καταδύσεις ρε μεγάλε; στο ενα τέτατρτο της κολυμπηθρας; χαχαχαχα καλή η διακιολογία! οι νεοημερολογίτες που ηταν εκεί με΄σα, δσεν σε πείραξαν; η νεοημερολογίτισσα σασα μπάστα δεν σε πείραξε που ηταν και νονα; η μήπως το γύρισε με το παλιό και δεν το ξέρουμε; χαχαχαχα αντε απο δω που θελετε να μας το παιξετε και αυστηροι ορθόδοξοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 9.34

    Αυτό ακριβώς λέω και εγώ
    Οτι είναι θεομπαίχτες και ψεύτες που κοροιδεύουν τους πάντες
    Γραπτά γράφουν ορθόδοξα και στην πράξη Ουνίτες
    Και με την ευκαιρία να απαντήσω και σε κάποιον προηγούμενο που ρώτησε:
    Γιατί άλλα γράφουν και άλλα γίνονται;
    Δες πόσοι ήρθαν φτωχαδάκια και τι έγιναν σήμερα και θα σου λυθεί η απορία.
    Καστρομονάστηρα και ομίλους έκαναν απο τον «αγώνα»
    κατάλαβες τώρα γιατί έχουν γίνει όλα ίσιωμα;
    Πολλοί οι πελάτες, πολλά τα ευρωδουδάκια και ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, έτσι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. αυτά μη τα λες σε μενα, να τα πεις στους κυριους πιο πανω που θελουν να το παιξουν και αυστηροι ορθοδοξοι κρυβομενοι πίσω από τους επισκόπους (αυτοί το ξέρουν;). Θα με κανουν να φτιαξω και εγω σελίδα και θα βάλω μ΄λον τις φωοτογραφίες απο την δηθεν βάπτιση με την σάσα μπαστα. Και τοτε θα δουμε αν εχεί δικιο Φώτιος με τους υποτιθέμενους λογους του η ο Γεροντιος με τις πράξεις του. οι λογοι η οι πραξεις αρεγε παιζουν ρόλο; Σας το αφιρεώνω αυστηροί μου ορθοδοξοι!

    http://www.vimaorthodoxias.gr/theologikos-logos-diafora/to-vasileio-tis-ageneias-proektaseis-se-episimansi-tou-osiou-paisiou/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εγώ του λέω αν τολμάει η σύνοδος να τα πει δημόσια κι ο άλλος μου λέει στείλ' τους εμαιλ!!! Από εκεί καταλαβαίνεις κατά πόσον είναι συνοδικές αυτές οι απόψεις.....
    Ο αρχιεπίσκοπος δεν είναι πάνω από την σύνοδο συνέλθετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 10.03

    Το διαβάσαμε και συμφωνούμε.
    Ποιός είναι ο ασφαλής δρόμος λοιπόν;
    Να δεχθούμε την γνώμη την δική μου η την δική σου, η κάποιου άλλου ιντερνοσχολιαστή, η να δούμε τι λέει η Σύνοδος που ανήκουμε;
    Σε προηγούμενα σχόλια είδαμε απο αποφάσεις ΓΟΧ κάποια πράγματα.
    Τίποτα δεν βγαίνει σε εγκύκλιο αν δεν υπάρχει συμφωνία όλων.
    Αν είναι άκυρες, γιατί υπάρχουν στην σελίδα ΓΟΧ; για να διδάσκουν αρλούμπες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή