Μήν παραπλανάτε τούς αναγνώστες σας, κ. Νούνη -- του Ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Παναγιώτης Νούνης
Ευκαιρία βρήκαν οι «Ζηλωτές» να βγάλωσι φρενοβλαβήν τον π. Βασίλειον Βολουδάκην διότι έπεσε σε δυό-τρείς κακοδοξίες. Δεν κοιτάζωσι την παγιωμένη καμπούρα τους οι «Ζηλωτές» κυρία Αναστασία και μόλις σε μια οικογένεια ξεσπάσουν μερικές έντονες συζητήσεις, καλή ώρα μεταξύ εμού και του πατρός Βασιλείου, οι λύκοι χαίρονται στην αναμπομπούλα!
Το γεγονός και μόνον, ότι οι σχισματικοί «Ζηλωτές» εκμεταλεύονται την δύσκολη ώρα μας για να μας υβρίσωσι και λοιδωρήσουσι, ως φρενοβλαβείς, όπως π.χ. επισυμβαίνει κατά του πνευματικού πατέρα και Γέροντος π. Βασιλείου και κατά του υποφαινομένου, είναι η μεγίστη απόδειξις ότι χάσμα μέγα εστήρικται αφ ημών των Ορθοδόξων
 και υμών των «Ζηλωτών».

Κυπριανός Χ.
Μήν παραπλανάτε τούς αναγνώστες σας, κ. Νούνη . Ούτε εσάς, ούτε τόν π. Βολουδάκη «έβγαλα ψυχοπαθή». Δέν σάς ύβρισα, δέν σάς λοιδώρησα, επί λέξει έγραψα : «Όπως φαίνεται, οι γνώσεις Ψυχιατρικής απουσιάζουν τόσο από τόν π. Βολουδάκη, όσο καί από εσάς, ενώ ανοικτό παραμένει τό αχανές πεδίο τής Ψυχολογίας, από τό οποίο αντλείτε τίς ψυχοθεραπευτικές διχαστικές προτάσεις σας.»


Κάνετε τό λάθος νά ταυτίζεται τήν Ψυχιατρική μέ τήν Ψυχολογία, ένας όμως καλός Ψυχολόγος, άν δέν έχει διδαχθεί Ψυχιατρική, πώς θά μπορέσει νά κάνει χρήση τής Ψυχολογίας ; Η οποία, σημειωτέον, ξεκίνησε ως παραϊατρικό επάγγελμα (πχ. όπως η Φυσιοθεραπεία) καί αργότερα έγινε ειδικός κλάδος τής Ψυχιατρικής καί παρεμφερών άλλων ειδικοτήτων - Κοινωνιολογία, Ποιμαντική γιά εσάς τους ακαδημαϊκούς θεολόγους .

Θά σάς συνιστούσα λοιπόν νά είσαστε προσεκτικός σέ αυτά που γράφετε καί άν σάς είναι δυνατόν, νά δίνετε απαντήσεις χωρίς συνθήματα, όπως τά προσφιλή σας «ζηλωτής καί ζηλωτισμός». Καί κάτι όμως ακόμη .
 
Άν θέλετε, υποβάλλετε στόν π. Βολουδάκη τήν παράκληση νά γίνει σαφέστερος σέ αυτό που ακούγεται στό βίντεο, 1:16 καί τό οποίο είναι : «Η Εκκλησία μας έκανε ολόκληρη οικουμενική σύνοδο νά καταδικάσει τόν Άρειο, τόν Αρειανισμό τού Αρείου καί όταν ...» κλπ. 

Τί θέλει νά πεί μέ αυτό ; Γιά τόν Άρειο έγινε η Σύνοδος ή γιά τόν Αρειανισμό ; Μπορεί ποτέ νά γίνει αυτή η διάκριση μεταξύ μιάς θεωρητικής εκτροπής από τόν φορέα αυτής τής εκτροπής ; Αλλά μιά θεωρία, έστω η οποιαδήποτε, είναι ανυπόστατη, αν δέν υπάρχει ο συγκεκριμένος ( ο ενεργεία θά έγραφα ) φορέας της . Άρα είναι καί ενεργεία (εν έργω θά έγραφα) ανύπαρκτη . 


Βέβαια, μέ το συμπληρωματικό « τόν Αρειανισμό τού Αρείου » η κατάσταση κάπως πάει να ισορροπήσει, είθισται όμως, οι Οικουμενικές Σύνοδοι νά μήν διαχωρίζουν τόν αιρετικό από τήν αίρεση, ακόμη κι άν αυτός έχει αποβιώσει, χωρίς νά έχει συνοδικά καταδικαστεί - περίπτωση Ωριγένη . Διότι οι διδασκαλίες του εξακολουθούν νά παραμένουν δυνάμει φθοροποιές. Δηλαδή, βλάπτουν, εκτρέπουν καί διαφθείρουν, τήν του αγίου Θεού θεωρία - Θεολογία .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου