8 Ιουνίου 2017 - 10:05 π.μ.
Βρε άνθρωπε του Θεού. Όταν γράφεις ένα κείμενο μπορείς να το γράψεις σε όποια γλώσσα επιθυμείς και είναι και δικαίωμά σου Όταν όμως σου ζητάνε να διευκρινήσεις τη θέση σου όπως εδώ τότε δεν πιάνεις την καθαρεύουσα αδιαφορώντας για όλους τους άλλους αλλά επεξηγείς και διευκολύνεις τον διάλογο σε γλώσσα που να διαβάζεται. Δεν σπουδάσαμε όλοι τις σπουδές του καθ όλα σεβαστού κύριου Νούνη για να μας είναι εύκολη τέτοια ανάγνωση. Πρέπει να το καταλάβει και ο ίδιος αν δεν κάνει μονόλογο αλλά ενδιαφέρεται τα μηνύματά του να μεταδίδονται στον αναγνώστη. Στην διχαστική σου ερώτηση που άπτεται του ημερολογίου δεν απαντώ γιατί θεωρώ γελοίους όσους και από τις δύο πλευρές δεν κοιτάνε την ουσία που είναι η αίρεση και κοιτάνε τις ημερομηνίες.... Το "σωστά τα λέει ο κύριος Νούνης" ή "σωστα τα λέει ο κύριος Χριστοδουλίδης" προσωπικά με αφήνει παντελώς αδιάφορο και δεν έκανα παρέμβαση γι αυτό αλλά για να επεξηγεί ο κύριος Νούνης την όποια θέση του με τρόπο πιο κατανοητό σε όλους εμάς που είμαστε λιγότερο φωτισμένοι και μορφωμένοι....
Βρε άνθρωπε του Θεού. Όταν γράφεις ένα κείμενο μπορείς να το γράψεις σε όποια γλώσσα επιθυμείς και είναι και δικαίωμά σου Όταν όμως σου ζητάνε να διευκρινήσεις τη θέση σου όπως εδώ τότε δεν πιάνεις την καθαρεύουσα αδιαφορώντας για όλους τους άλλους αλλά επεξηγείς και διευκολύνεις τον διάλογο σε γλώσσα που να διαβάζεται. Δεν σπουδάσαμε όλοι τις σπουδές του καθ όλα σεβαστού κύριου Νούνη για να μας είναι εύκολη τέτοια ανάγνωση. Πρέπει να το καταλάβει και ο ίδιος αν δεν κάνει μονόλογο αλλά ενδιαφέρεται τα μηνύματά του να μεταδίδονται στον αναγνώστη. Στην διχαστική σου ερώτηση που άπτεται του ημερολογίου δεν απαντώ γιατί θεωρώ γελοίους όσους και από τις δύο πλευρές δεν κοιτάνε την ουσία που είναι η αίρεση και κοιτάνε τις ημερομηνίες.... Το "σωστά τα λέει ο κύριος Νούνης" ή "σωστα τα λέει ο κύριος Χριστοδουλίδης" προσωπικά με αφήνει παντελώς αδιάφορο και δεν έκανα παρέμβαση γι αυτό αλλά για να επεξηγεί ο κύριος Νούνης την όποια θέση του με τρόπο πιο κατανοητό σε όλους εμάς που είμαστε λιγότερο φωτισμένοι και μορφωμένοι....
Αμφιβάλλω αν ο κ. Νούνης καταλαβαίνει αυτά που γράφει. Ο ευλογημένος δέν καταλαβαίνει καί τόν προβληματισμό, που του θέτουν άλλοι, όπως ο γράφων, γιά τό αν είναι σωστή (ακριβής ή ορθή) η διάκριση που κάνει, γράφοντας "άλλο η διακοπή μνημόνευσης καί άλλο η διακοπή κοινωνίας". Καί αυτό, γιά να δικαιολογήσει τήν εντός εκκλησίας Αποτείχιση, όπου οι μνημονευτές θα διακρίνονται : α) σέ μή κοινωνούς (μέ αιρετικό) αλλά μνημονεύοντες (αιρετικό), β) σέ μή μνημονεύοντες (αιρετικό) αλλά κοινωνούς (μέ αιρετικό) καί γ) σέ κοινωνούς (μέ αιρετικό) αλλά καί μνημονευτές αιρετικού ή αιρετικών. Ίσως καί αλλοθρήσκων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί γίνεται εδώ πέρα ; Τί εκκλησία είναι αυτή ; Δύο ταχυτήτων ή μάλλον περισσοτέρων, μετά τά "άγια Κοράνια" καί τήν κοινή (ιουδαιοχριστιανική !) βίβλο καί παράδοση που αποκτήσαμε ; Μάς πισωγύρισαν (οι προοδευτικοί !) στόν αρχαϊκό Ιουδαϊσμό χωρίς νά μας ρωτήσουν καί δέν τό πήραμε είδηση ; Μέγας είσαι Κύριε !
Φλυαρίες και «Ζηλωτισμοί» τω ανάγνωσμα. Έχετε όσο δικαίωμα θέλετε, από μένα για να αμφιβάλετε για όσο χρόνο επιθυμείτε τα όσα γράφω και στοχάζομαι περί της Πίστης μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη καταλείξετε όμως να αμφιβάλετε στην τελική και αυτό το ίδιο το δικαίωμα της αμφιβολίας σας ή, την σκέψη και την ύπαρξη σας, όπου αμφιβάλει!...
Διότι αυτή θα είναι και η τελευταία σας αμφιβολία και ενέργεια... διότι όσο αμφιβάλετε υπάρχετε, αν σταματήσετε να υπάρχετε τότε... σταματά και η αμφιβολία σας.
Γι΄ αυτό εορτάστε όσο αντέχετε μετα της αμφιβολίας, και για όσο χωροχρονικά προλαμβαίνετε αγαπημένε ιατρέ...
Φιλικά
π.ν.
Ο «ΑΝΩΝΥΜΟΣ» ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΝ ΓΙΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΓΡΑΨΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ «ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ» ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΚΛΑΪΚΕΥΣΩ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΩΝ ΜΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ή ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΤΩ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΝ ΜΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ: ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», http://apologitikaa.blogspot.com.cy/
ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΩΣΑΝ ΤΟΝ «ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΙΣΤΩΝ» ΝΑ ΠΗΔΩ ΑΠΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΕ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΧΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΒΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΡΙΜΝΕΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΩ και ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ, ΔΥΟ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ.
ΦΙΛΙΚΩΤΑΤΑ
π.ν.
Κύριε Νούνη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερισσότερο σαφής νά γίνω, στόν προβληματισμό που σάς έθεσα κατόπιν δικής σας άποψης περί Αποτείχισης, δέν μπορώ. Καί δέν καταλαβαίνω σέ τί σάς εξυπηρετεί η συνθηματολογία σας περί ζηλωτισμού καί αμφισβήτησης, που μού προσάπτετε, χωρίς νά υπάρχει ίχνος, ούτε κάν ως πρόθεση, στά γραφόμενά μου. Πού τά βρήκατε εσείς αυτά ; Πώς τά διαγνώσατε ; Είναι βάσιμα ή όχι ; Σας ζήτησα απαντήσεις σέ συγκεκριμένο θέμα κι εσείς μου ευχηθήκατε νά εορτάσω τήν αμφισβήτησή μου χωροχρονικά!
Απορώ μαζί σας καί διερωτώμαι, αν είναι αυτή η θεολογία που σάς δίδαξαν καί μάθατε στό Πανεπιστήμιο, τότε, κυριολεκτικά πάμε χαμένοι.
Μάθετε λοιπόν νά κάνετε διάλογο (μέ σκουπίδι, όπως μέ είπατε εσείς καί ντουβάρι, όπως μέ αποκάλεσε αναγνώστριά σας) καί μήν εκτίθεστε, αποκαλύπτοντας μέ τό ευπρεπές υβρεολόγιό σας - μέ έχετε αποκλείσει άλλωστε από τόν τσιμεντότοιχο τού φέησμπουκ - ποιός είναι ο ζηλωτής χωρίς επίγνωση καί ποιός μέ επίγνωση.
Υστερόγραφο
Νά γράφετε στή γλώσσα που μπορείτε, προσέχοντας καί διορθώνοντας τά ορθογραφικά καί συντακτικά σας λάθη.