Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

Κosmas:
2. Δεν μου απάντησες όμως αγαπητέ μου φίλε Misha, ήταν ανάγκη να καταφύγετε στις «παλαιοημερολογίτικες φ ρ ά ξ ι ε ς » για να βρείτε πρόσωπα, σαν του Ιερώνυμου της Αίγινας και της Ταρσώ, να τα αγιοποιήσετε, για να αποδείξετε ότι είστε Εκκλησία; Δεν το περίμενα αυτό! Εκεί, λοιπόν, καταντήσατε;
O αγαπητός φίλος Misha έγραψε: 


Misha:
φίλε Κοσμά,τα γραπτά μένουν και κρινόμεθα εξ αυτών... 
έγραψες για τον αγιο Αυγουστινο και για τον Αγιο Ισαακ την προσωπικη σου γνωμη που ειναι αντιθετη από τις γνωμες των αγιων και αυτό το αποδειξαμε...
 


Kosmas:
Βεβαίως, τα γραπτά μένουν. Τον Αυγουστίνο ανέγραψε επίσημα στο αγιολόγιο το 1968, ο Νεοημερολογίτης Ιερώνυμος Κοτσώνης, του δε Ισαάκ έκτισε ναό ο γέροντας Παΐσιος, ύστερα από πληροφορία, που λέγεις, ότι είχε από το Θεό, ότι είναι άγιος, πριν μερικά χρόνια! Το ότι πολλοί άγιοι της Εκκλησίας θεώρησαν τον Αυγουστίνο άγιο, είναι αληθές. Εξηγήσαμε όμως σε προηγούμενες καταχωρήσεις μας το που οφείλεται ο λόγος, που πίστευαν αυτό το πράγμα. Πόσοι άγιοι όμως πολέμησαν τις πλάνες και αιρέσεις του! Νομίζεις, αγαπητέ φίλε
Misha, πως αν οι άγιοι αυτοί, γνώριζαν ότι ο πατέρας των αιρέσεων αυτών ήταν ο Αυγουστίνος, θα εξακολουθούσαν να τον θεωρούν άγιο; 
Εσύ, όμως, που γνωρίζεις σήμερα την αλήθεια, ότι δίδαξε αυτές και άλλες αιρέσεις, γιατί τον θεωρείς άγιο; Δεν ακολουθείς έτσι και τις αιρέσεις του;
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου