Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "π.Νικόλαος Μανώλης, Αντιστεκόμαστε στους αφηνιασμέ...":

Ας δούμε τι κατάσταση έχουμε:
Ποια η διαφορά της κρατούσας εκκλησίας από τους αποτειχισμένους και τους ΓΟΧ;
1.Οι Οικουμενιστές της κρατούσας εκκλησίας λένε: εμείς είμαστε η εκκλησία.
2.Οι αποτειχισμένοι λένε: εμείς κόψαμε από εσάς επειδή είστε αιρετικοί, αλλά εσείς οι οικουμενιστές είστε η εκκλησία.
3.Οι ΓΟΧ λένε: εμείς είμαστε η εκκλησία, αλλά εσείς οι οικουμενιστές έχετε έγκυρα μυστήρια και άγιο Πνεύμα.



***

Ο telemaxos doumanis άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σ...":


ΑΓΑΠΗΤΕ  Ανώνυμε : ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ! 
Κάνετε μεγάλο λάθος, από άγνοια ?? να βάζετε όλους τους ΓΟΧ στο ίδιο τσουβάλι!! Ναι υπάρχουν οι δεκατριμερίτες γοχ, Φλωριναίοι, οι έλκοντες χειροτονία ?? από τους οικουμενιστές Ρώσους της διασποράς, υπάρχουν όμως και οι άλλοι Γ.Ο.Χ. οι οποίοι δεν δέχονται και ποτέ δεν δέχθηκαν τα μυστήρια των οικουμενιστών της κρατικής εκκλησίας και των πατριαρχείων , από το 1924 και εδώ, κρατούν δε απαρασάλευτη στάση και θέση σε όσα μας παρέδωσε η Αγία Του Χριστού Εκκλησία.  Αυτός ήταν και ο λόγος του σχίσματος του πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου Καβουρίδη από το Σώμα της Εκκλησίας των Γ.Ο.Χ.  Οι οπαδοί του μέχρι και σήμερα χρησιμοποιούν την ίδια μέθοδο και τακτική της διγλωσσίας.

1 σχόλιο:

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ "Ο Ανώνυμος : ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ! κάνεται μεγάλο λάθος ,από άγνοια ?? να βάζεται όλους τους ΓΟΧ στο ίδιο τσουβαλη!! ναι υπαρχουν οι δεκατριμερίτες γοχ ,φλωριναίοι , οι ελκοντες χειροτονία ?? απο τους οικουμενιστές ρώσους της διασποράς , υπάρχουν όμως και η άλλοι Γ.Ο.Χ. οι οποίοι δεν δεχονται και ποτέ δεν δέχθικαν τα μυστήρια των οικουμενιστων τησ κρατικής εκκλησιας και των πατρειαρχιων , απο το 1924 και εδώ , κρατούν δε απαρασάλευτη στάση και θέση σε όσα μας παρέδωσε η Αγία Του Χριστού εκκλησία . αυτός ήταν και ο λόγος του σχίσματος του πρώην φλωρίνης χρυσοστόμου καβουρίδη απο το Σώμα της Εκκλησίας των Γ.Ο.Χ. οι οπαδοί του μέχρι και σήμερα χρησιμοποιούν την ίδια μέθοδο και τακτική της διγλωσίας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή