Είναι σωστή αυτή του η στάση να μην ιερουργεί αλλά να παρευρίσκεται με ράσο σαν τους λαϊκούς και (προφανώς) να συμπροσεύχεται και να λέει ότι τα μυστήριά τους δεν είναι αιρετικά; Υπάρχει κάποιος να απαντήσει υπεύθυνα;
Σίγουρα η δήλωσής του αυτή όπως και κάποιες παλαιότερες χρήζουν περαιτέρω διευκρινήσεως αν όχι ανασκευής καθότι όπως έχουν λεχθεί δεν συμφωνούν με τους Ιερούς Κανόνες και δεν βοηθούν εν τέλει στην αντιμετώπιση της αιρέσεως...
προφανώς ο π.νικόλαος προσπαθεί εναγωνίως να δικαιωθεί επί του μάταιου τούτου κόσμου,και να απο-δείξει τοις ανθρώποις,τα ευάρεστα εις τον Κύριον. οι αποφάσεις πίστεως,είναι και αποφάσεις του ζείν,πηγάζουν εκ της καρδίας ημών, για την αγάπη του Κυρίου και μόνον.έτσι μας επισκέπτεται ο Παράκλητος κατά τον λόγον του Αγίου Σεραφείμ Σάρωφ. «Όπου γαρ έστιν ο θησαυρός υμών, εκεί έσται και η καρδία υμών» (Ματθ. στ΄ 21)
Είναι σωστή αυτή του η στάση να μην ιερουργεί αλλά να παρευρίσκεται με ράσο σαν τους λαϊκούς και (προφανώς) να συμπροσεύχεται και να λέει ότι τα μυστήριά τους δεν είναι αιρετικά; Υπάρχει κάποιος να απαντήσει υπεύθυνα;
ΑπάντησηΔιαγραφήρώτα τον π.ζήση,εφόσον μνημονεύσει σεραφείμ πειραιώς,όπως ακούγεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήε ρε γλέντια....
Σίγουρα η δήλωσής του αυτή όπως και κάποιες παλαιότερες χρήζουν περαιτέρω διευκρινήσεως αν όχι ανασκευής καθότι όπως έχουν λεχθεί δεν συμφωνούν με τους Ιερούς Κανόνες και δεν βοηθούν εν τέλει στην αντιμετώπιση της αιρέσεως...
ΑπάντησηΔιαγραφήπροφανώς ο π.νικόλαος προσπαθεί εναγωνίως να δικαιωθεί επί του μάταιου
ΑπάντησηΔιαγραφήτούτου κόσμου,και να απο-δείξει τοις ανθρώποις,τα ευάρεστα εις τον Κύριον.
οι αποφάσεις πίστεως,είναι και αποφάσεις του ζείν,πηγάζουν εκ της καρδίας ημών,
για την αγάπη του Κυρίου και μόνον.έτσι μας επισκέπτεται ο Παράκλητος
κατά τον λόγον του Αγίου Σεραφείμ Σάρωφ.
«Όπου γαρ έστιν ο θησαυρός υμών, εκεί έσται και η καρδία υμών» (Ματθ. στ΄ 21)