«Όπου δικαιολογίαι εκεί το δίκαιον και ου το φιλάνθρωπο» -- του αδελφού μας Κ. Χριστοδουλίδη


1) Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...Η δική μου γνώμη σύμφωνα με αυτά που διάβασα - όλα τα σχόλια- είναι οτι εσείς πάσχετε απο αδιακρισία. Η συμβαίνει κάτι άλλο...
26 Φεβρουαρίου 2017 - 4:12 π.μ.

2) Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε... ΚΧ, έχω την γνώμη ότι κάνετε λάθος στα σχόλιά σας. Εγώ γνωρίζω ότι ο Π. Γρηγόριος κατηχούσε νυχθημερόν το ποίμνιο, άφησε το ησυχαστήριο του και έμενε στην κουζίνα της ενορίας για να προσφέρει τις υπηρεσίες του ολο το 24ωρο! Ήμουν εκεί και τα έζησα! Έβγαζε πύρινα αντί οικουμενιστικα, αντιμασονικα και ορθόδοξα κηρύγματα, η εκκλησία επί των ημερών του γέμιζε μέχρι έξω από πιστούς! Τα απαντητικα σχόλια του ιερέως είναι αληθινά!!!
26 Φεβρουαρίου 2017 - 5:07 π.μ.

3 ) Απάντηση ΚΧ
Μπορεί τα απαντητικά σχόλια του Ιερομόναχου Γρηγορίου Ζιώγου να είναι αληθινά, απάδει όμως του σχήματός του ο τρόπος με τον οποίο εκφράστηκε γραπτώς. «Όπου δικαιολογίαι εκεί το δίκαιον και ου το φιλάνθρωπο», γράφει ο Όσιος Πέτρος ο Δαμασκηνός. Εφόσον λοιπόν ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος διεκδικεί το επ΄αληθεία δίκαιον, το φιλάνθρωπο των σχολίων του, με αυτές τις ανήκουστες κατηγορίες κατά της Ιεράς Συνόδου Καλλινίκου ( δικά του λόγια : «αιρετικοί λασπολόγοι ρωτήστε την εκκλησία σας για τα παραπάνω» ), εμφανώς απουσιάζει.

15 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ το ιστολόγιο «Ορθόδοξη Φωνή», ειδικά δε τον κύριο Κωνσταντίνο Αργυρακόπουλο, για την φιλοξενία των σχολίων, τα οποία καταθέτω .

    Καλή Σαρακοστή εύχομαι στο Ιστολόγιο και στους Αναγνώστες.
    κχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. +ΙΓΖ
    Tο αιρετικοι λασπολόγοι απευθύνεται στους ανώνυμους λασπολόγους
    κατανοητό η να στο ζωγραφίσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αδελφέ, ξέχασες να γράψεις ή μάλλον να ζωγραφίσεις και το φόντο, καθώς συμπληρώνεις με το "και την εκκλησία τους"
    . Αυτό γιατί το ξέχασες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν οι αιρετικοί λασπολογοι πρέπει να ερωτησουν την εκκλησία τους γι' αυτά που την κατηγορείς, τότε τί λογής είναι η εκκλησία τους; Όμοια με αυτούς δέν είναι ; Ζωγραφε, κάποιες πινελιές σου ξέφυγαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαιρομαι που πιάσαμε την τέχνη, ίσως να συνεννοηθούμε καλύτερα.
    Κατηγορώ την ανακολουθία ΓΟΧ λόγων και εργων, και τα αποτελέσματα τα βλέπεις.
    κόντρα τέμπο
    Γιατί δεν κάνετε το πιο απλό πράγμα του κόσμου;
    Ρωτήστε τον αρχιγραμματέα, και αφήστε τι λεω εγώ
    οι ερωτήσεις είναι ευθείες
    Ο ραντισμένος βαπτίζεται ακινδύνως;
    Ο Λουκάς ο ιατρός είναι άγιος;

    Οποιος λοιπόν με κατηγορεί απο τους ανώνυμους κλπ, εαν εχει ανδρεία, ας ρωτήσει
    τα υπόλοιπα ειναι του Διαβόλου. Τελεία και παύλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο π. Γ. (και οι οπαδοί του) πρέπει να καταλάβει επιτέλους ότι δικάζεται για τον τρόπο του και όχι για τις απόψεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ο τρόπος είναι ανάλογος με τον δικό σας
    οταν είσαι επιθετικός, θα πάρεις κάποια στιγμή επιθετική απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο π.Γρηγόριος δεν εχει οπαδούς, αλλά ψυχές που τους απέδειξε στην πράξη ποιος είναι και γι αυτο τον εμπιστεύονται εκ του αποτελέσματος
    Οπαδοί ειναι αυτοί που κοιτάζουν μόνο ίσια και προς το πάτωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εσείς πρέπει να καταλάβετε επιτέλους οτι ο π. Γρηγόριος ακριβώς για τις απόψεις του -ορθόδοξες- δικάζεται με πρόσχημα τον τρόπο του

    Οπως συμβαίνει με την τροχαία, αν θέλει να σου κόψει κλήση, όλο και κάτι θα βρεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αδελφοί, μια και μιλάμε για τρόπους έκφρασης απόψεων ιερωμένων, θυμήθηκα 3 περιπτώσεις, όλες με αφορμή το θρησκευτικό νομοσχέδιο. Η μία είναι όταν αρχιερέας αποκάλεσε "ανόητους" από αμβωνος όσους αντιδρούσαν στην συλλογή υπογραφών. Η άλλη είναι όταν έτερος αρχιερέας, σε βίντεο κηρύγματος του για το ιδιο θέμα, αποκάλεσε τους διαφωνούντες "διαβόλους". Και τέλος, πολύ γνωστός αρχιμανδρίτης σε δικό του βίντεο αποκαλεί "νεοταξιτες" και"συνεργάτες" του Βαρθολομαίου, λόγω επιλογής του δικηγόρου Κτιστακη, την Εκκλησία που ο ίδιος υπηρετεί.
    Καλή Σαρακοστή σε όλους.
    Κ. Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ σωστά γράφτηκε ότι ο π. Γ. δεν έχει οπαδούς. Όλοι αυτοί που βλέπετε εδώ (Κ.Μ., Σταύροι, Κλεοπάτρες και δεν συμμαζεύεται), κατά περίεργο τρόπο όλοι ανώνυμοι και άνευ στοιχείων, είναι φανταστικά πρόσωπα. Ο ίδιος ο π. Γ. τα γράφει για να φαίνεται... πολλοί! Άντε να έχει και κανέναν ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τί γράφεις πάλι; Ανησυχώ πολύ για σένα αδελφέ.
      Δεν θυμάσαι που σε προσκαλεσα τίμια και αντρίκια στον παιδαγωγό να συναντηθούμε για έναν καφέ και ακόμα περιμένω;
      Εαν το αποφασίσεις, εμείς θα έρθουμε όλοι, ο Σταύρος, η Κλεοπάτρα, ο π. Γρηγόριος και εγώ. Θα είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα!
      Μόνο ο Δεν Συμμαζευεται αδυνατεί να έλθει.
      Κ. Μ.

      Διαγραφή

  12. +ΙΓΖ
    Δεν σας περάσε η προβοκάτσια φίλε που την εχετε κάνει επάγγελμα και θεολογικό επιχείρημα
    Απάντησε στο σχόλιο του Κ.Μ. αν μπορείς. Ειναι αληθεια η ψέματα αυτά που εγραψε

    Τα ίδια εγραψες και άλλες φορές τα ίδια έγραψες και στον παιδαγωγό, αλλά σε κανόνισε μια χαρά
    Η Κλεοπάτρα και ο ανώνυμος κάποιων άλλων σχολιων ειναι ενοριτες του αγίου Φανουρίου και τα στοιχεία τους ειναι σε κάποια ιστολόγια δωσμενα ακριβώς για αυτον τον λόγο
    To κατάλαβες ανώνυμε εκπρόσωπε της πρωην ενορίας μου;;;;;;
    Εσυ ποιος είσαι φίλε;
    Πες μας το ονομα σου και την ενορία σου να σε τσεκάρουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. +ΙΓΖ

    Και ούτε πρόκειτε να εμφανιστεί ποτέ
    Σε προκαλώ κι εγω ανώνυμε εκπρόσωπε της πρωην ενορίας μου, να συναντηθούμε στον προαύλιο χώρο του αγίου Φανουριου. all together να γνωρισεις και την Κλεοπατρα φουκαρά μάρκε αντωνιε που νομίζεις οτι δεν εχω παρει γραμή ποιος εισαι. Ψελνεις καλά τουλάχιστον;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. +ΙΓΖ

    Την Κυριακή της ορθοδοξίας να δεις τι δωράκι θα κάνω στο αιρετικο σκυλολοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή