Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

δ. Οι επίσκοποι της Εκκλησίας, που ακολουθεί το Παλαιό Ημερολόγιο, χειροτονήθηκαν από τους Ρώσους της Διασποράς το 1962. Κατα το χρόνο αυτό η Ρωσική Σύνοδος είχε «κοινωνία» με τους υπόδικους επισκόπους του Νέου Ημερολογίου. ΄Έχουμε όμως αναλύσει ότι κατά το διάστημα αυτό της υποδικίας, μέχρι το 1965, οι επίσκοποι αυτοί τυπικά δεν είχαν αποκοπεί από το σώμα της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι πρόβλημα η «κοινωνία» των Ρώσων επισκόπων της Διασποράς μαζί τους! 

Επομένως, αγαπητέ μου φίλε
Misha, δεν υπάρχει πρόβλημα με την Εκκλησία, που εξακολουθεί ν’ ακολουθεί το πατροπαράδοτο Παληό Ημερολόγιο. 

3. Παρότι μάκρυνα πολύ το λόγο, για να μη ισχυρισθείς και πάλι, ότι απέφυγα να σου απαντήσω για το θέμα των λεγομένων Παρατάξεων, σου λέγω πολύ σύντομα τα εξής:
 

α. Όσο αποτελούν «εκκλησίες» του Χριστού, όσοι αποσχίστηκαν από την Ορθόδοξη Εκκλησία μέχρι το 1924, άλλο τόσο αποτελούν «εκκλησίες», όσοι αποσχίστηκαν μετά το 1924 από την Εκκλησία του Χριστού, που εξακολούθησε να ακολουθεί το πατροπαράδοτο Παλαιό Ημερολόγιο.
 
Αντιλαμβάνομαι πλήρως τη σκοπιμότητα που εξυπηρετεί εκ μέρους σου, φίλε
Misha, η ανακίνηση του θέματος αυτό. Προφανώς είναι η διασπορά ζιζανίων στο χώρο του Παλαιού Ημερολογίου μεταξύ των Παλαιοημερολογιτών , για να ερίζουν μεταξύ τους, και να ξεσπούν σε γέλια, όλοι οι Λατινόφρονές σας! Άλλωστε, η διάσπαση των Παλαιοημερολογιτών σε παρατάξεις είναι έργο δικό σας, δηλ. των Νεοημερολογιτών, πράγμα το οποίο δεν είναι δυνατό να αναπτύξουμε εδώ. 

β. Όπως καταλαβαίνεις η Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου, δεν έχει καμιά ευθύνη και υποχρέωση να απολογηθεί για το τι έκαναν και τι κάνουν οι ηγεσίες των διαφόρων αυτών Παρατάξεων. Αυτές η Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου τις οποίες έχει καθαιρέσει και αποκηρύξει. Αυτό βλέπω ότι στενοχωρεί τους Λατινόφρονες. Θα ήθελες, φίλε μου, η Εκκλησία να μην είχε καθαιρέσει τα αποσχισθέντα αυτά πρόσωπα;
 
Αλλά, αφού θα επανέλθεις, όπως λέγεις, είμαι ... μαζί σου! Οψόμεθα «εις ..Φιλίππους»! Με το καλό!
 

1 σχόλιο:

  1. Επειδή όμως αυτή η στιχομυθία είναι παλαιά... όσονούπω ο κύριος Σακαρέλλος εχει αλλάξει την γνώμη του αναφορικά για την ορθοδοξότητα των σημερινών επισκόπων ΓΟΧ που επικαλείται γι’ αυτό και έχει εξαφανιστεί, εχει αλλάξει τηλέφωνα κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή