ΕΚΚΛΗΣΙΑ Γ. Ο. Χ. -- Κλητήριον Ἐπίκριμα


Κλητήριον Ἐπίκριμα

Καλεῖται ἐκ ὁ Ἱερομόναχος Γρηγόριος Ζιῶγος, ἐνώπιον τοῦ Πρωτοβαθμίου διὰ Πρεσβυτέρους Συνοδικοῦ Δικαστηρίου τὴν Δευτέραν 7/20 Μαρτίου 2017 εἰς τήν αἴθουσαν τοῦ Ἱ.Ν. «Ρόδον τό Ἀμάραντον» Πειραιῶς, ὥραν 12.15, προκειμένου νὰ ἀπολογηθῇ διὰ κανονικὰ αὐτοῦ παραπτώματα.


'Aναλυτικῶς γνῶσιν περὶ αὐτῶν θέλει λάβει κατόπιν ἐπικοινωνίας αὐτοῦ εἰς τὴν ἠλεκτρονικὴ διεύθυνσινecclesiagoc@gmail.com



Ο  Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΕΚΚΛΗΣΙΑ Γ. Ο. Χ. -- Κλητήριον Ἐπίκριμα":

Ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος σας εχει ενημερώσει εν παντί για τα δικά σας πνευματικά παραπτώματα, και δεν του απαντήσατε σε τίποτα.
Κατόπιν τούτων σας έκοψε το μνημόσυνο και σας το έγραψε σε καθαρά ελληνικά.

***
Ο  Kyprianos Christodoulides άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΕΚΚΛΗΣΙΑ Γ. Ο. Χ. -- Κλητήριον Ἐπίκριμα":

Έλεος , πιά, έλεος αδελφοί ! Δεν βαρεθήκαμε τόσα χρόνια να τρωγόμαστε μεταξύ μας ; Μέχρι πότε θα συνεχίζεται αυτή η κατάσταση ;

***
Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΕΚΚΛΗΣΙΑ Γ. Ο. Χ. -- Κλητήριον Ἐπίκριμα": 


γιατρέ, σε ποιον απευθύνεστε στο Ζιώγο ή στους καλούντες
αυτόν εις απολογίαν;
επίσης γιατί εξάπτεσθε,αφού είσθε ενωμένοι,και προσεχώς θα είσθε και αναγνωρισμένοι
με τη βούλα του κράτους βάσει του υπερμνημονίου;
ο λογισμός μου λέει πώς αν ήταν όλοι οι κληρικοί γοχ σαν το Ζιώγο,θα βλέπατε
ορθοδοξία στη πράξη έστω και τη δωδεκάτη..
είσθε πάντως σε καλό δρόμο...κοντεύετε να ξεπεράστε τους νεοημερολογίτες σ΄αυτά που
σας χωρίζουν(στη διαφορά ημερών εννοώ).
με έν Χριστώ αγάπη και συγχωρέστε με.
***

Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΕΚΚΛΗΣΙΑ Γ. Ο. Χ. -- Κλητήριον Ἐπίκριμα":

...για κανονικά παραπτώματα; Πλάκα μας κάνετε; Εμείς γνωρίζουμε τον Π. Γρηγόριο πολλά χρόνια! Να σας πούμε εμείς το παράπτωμα του: πρόκειται περί ορθοδοξοτατου ιερομοναχου, κατηχει, μυρωνει, δεν κοινωνεί νεοημερολογητες και γενικά κρατεί την παραδοθεισα πίστη των ΓΟΧ ΑΝΟΘΕΥΤΗ! Καθημερινά κηρύττει Χριστό Εσταυρωμένο και με θάρρος κάνει πράξη το πιστεύω του!
Είναι ένας ορθόδοξος ιερέας που διώκεται όπως γίνεται με τους Αγιορείτες πατέρες, τον Π. Νικόλαο Μανώλη και όποιους άλλους τολμήσουν να μαρτυρησουν Ορθοδοξία!
Κ. Μ.

***

Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΕΚΚΛΗΣΙΑ Γ. Ο. Χ. -- Κλητήριον Ἐπίκριμα":

Ο Πειραιώς Σεραφείμ γράφει ότι η θρησκευτική κοινότητα δεν είναι εκκλησία (εφημ στύλος ορθοδοξίας, φ185, σελ16). Οι ΓΟΧ εντάχθηκαν οικιοθελώς στο νομό περί θρησκευτικών κοινοτήτων. Συνεπώς, εάν ο Σεραφείμ έχει δίκαιο, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...

17 σχόλια:

  1. Ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος σας εχει ενημερώσει εν παντί για τα δικά σας πνευματικά παραπτώματα, και δεν του απαντήσατε σε τίποτα.
    Κοτόπιν τούτων σας έκοψε το μνημόσυνο και σας το έγραψε σε καθαρά ελληνικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλεος , πιά, έλεος αδελφοί ! Δεν βαρεθήκαμε τόσα χρόνια να τρωγόμαστε μεταξύ μας ; Μέχρι πότε θα συνεχίζεται αυτή η κατάσταση ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γιατρέ, σε ποιον απευθύνεστε στο Ζιώγο ή στους καλούντες
    αυτόν εις απολογίαν;
    επίσης γιατί εξάπτεσθε,αφού είσθε ενωμένοι,και προσεχώς θα είσθε και αναγνωρισμένοι
    με τη βούλα του κράτους βάσει του υπερμνημονίου;
    ο λογισμός μου λέει πώς αν ήταν όλοι οι κληρικοί γοχ σαν το Ζιώγο,θα βλέπατε
    ορθοδοξία στη πράξη έστω και τη δωδεκάτη..
    είσθε πάντως σε καλό δρόμο...κοντεύετε να ξεπεράστε τους νεοημερολογίτες σ΄αυτά που
    σας χωρίζουν(στη διαφορά ημερών εννοώ).
    με έν Χριστώ αγάπη και συγχωρέστε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...για κανονικά παραπτώματα; Πλάκα μας κάνετε; Εμείς γνωρίζουμε τον Π. Γρηγόριο πολλά χρόνια! Να σας πούμε εμείς το παράπτωμα του: πρόκειται περί ορθοδοξοτατου ιερομοναχου, κατηχει, μυρωνει, δεν κοινωνεί νεοημερολογητες και γενικά κρατεί την παραδοθεισα πίστη των ΓΟΧ ΑΝΟΘΕΥΤΗ! Καθημερινά κηρύττει Χριστό Εσταυρωμένο και με θάρρος κάνει πράξη το πιστεύω του!
    Είναι ένας ορθόδοξος ιερέας που διώκεται όπως γίνεται με τους Αγιορείτες πατέρες, τον Π. Νικόλαο Μανώλη και όποιους άλλους τολμήσουν να μαρτυρησουν Ορθοδοξία!
    Κ. Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Πειραιώς Σεραφείμ γράφει ότι η θρησκευτική κοινότητα δεν είναι εκκλησία (εφημ στύλος ορθοδοξίας, φ185, σελ16). Οι ΓΟΧ εντάχθηκαν οικιοθελώς στο νομό περί θρησκευτικών κοινοτήτων. Συνεπώς, εάν ο Σεραφείμ έχει δίκαιο, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά, οι ΓΟΧ δεν γνωρίζουν το τηλέφωνο και την διεύθυνση του ιερέα τους; Είναι δυνατόν να βγάζουν ανακοίνωση μέσω ίντερνετ; Κύριε ελέησον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. «Ο/Η Ανώνυμος είπε... γιατρέ, σε ποιον απευθύνεστε στο Ζιώγο ή στους καλούντες
    αυτόν εις απολογίαν; (...)ο λογισμός μου λέει πώς αν ήταν όλοι οι κληρικοί γοχ σαν το Ζιώγο,θα βλέπατε ορθοδοξία στη πράξη έστω και τη δωδεκάτη ... είσθε πάντως σε καλό δρόμο...κοντεύετε να ξεπεράστε τους νεοημερολογίτες σ΄αυτά που σας χωρίζουν»

    κχ
    «τοὺς λογισμοὺς διόρθωσον, τὰς ἐννοίας κάθαρον καὶ ῥῦσαι ἡμᾶς ἀπὸ πάσης θλίψεως».

    Είναι περιττό να ασχοληθώ μαζί σας και επί πλέον, θα κινδύνευα να κατηγορηθώ για πολυλογία και αργολογία . Θα πρέπει όμως εσείς να ξεκαθαρίσετε τις έννοιες "κοινοπολιτεία" (βρετανικής προέλευσης) και ομοσπονδία ή συνομοσπονδία (αμερικανικής) και μετά να αρχίσετε να ξεσπαθώνετε κατά του κοινοτικού πολιτεύματος. Κοινοπολιτεία σημαίνει κοινή πολιτεία, κοινό πολίτευμα (σημ. όχι κοινοτικό) με απροσδιόριστο το πολίτευμα. Ομοσπονδία ή συνομοσπονδία σημαίνει κοινή σπονδή ή συμφωνία* όχι απαραίτητα σε ταυτόσημες αντιλήψεις, πεποιθήσεις, αρχές, αλλά πάντως σε κάποια μορφή πολιτεύματος κοινά αποδεκτού και όχι κοινοτικού. Ζητούμενο και εδώ η φύση του πολιτεύματος.

    Διευκρινίζω : Η λέξη κοινότητα με την κατάληξη -οτητα χρήσει πάντοτε σαφούς προσδιορισμού, ούτως ώστε να ξέρουμε τί λογής είναι η κοινότητα αυτή.

    Αντιλαμβάνεσθε, με βάση τα ιστορικώς και ανθρωπίνως γνωστά, τα πράγματα είναι λίαν δύσκολα - όχι μόνο εδώ αλλά παντού - στην επίτευξη του ζητουμένου κοινού πολιτεύματος ή κοινής σπονδής ή συμφωνίας. Το εγχείρημα διεκπεραιώνουν οι νυν "γκλομπαλιστές", δεχόμενοι την αρχή κάποιας αόριστης συμπαντικής οντότητας - άλλοτε ανώτερης δύναμης και ειδικότερα ΜΑΤΣ. Κυρίαρχο ρόλο στο στόχο αυτό παίζει η οικονομία, γι΄ αυτό οι "γκλομπαλιστές" επείγονται στην θεσμική καταξίωση της μιάς παγκόσμιας Τράπεζας. Αυτή θα είναι η νέα αυτοκρατορία - συνέχεια της γνωστής μας αποικιοκρατίας των Άγγλων. Σημειώνω και πάλι, οι Αμερικανοί θέλουν κοινές πολιτείες όχι κατά τα βρετανικά πρότυπα, όπου σε κάθε αποικία έστηναν και έναν "βασιλέα κράτους". Σε αυτούς (Αμερικανούς) κυριαρχεί η δημοκρατία των εκλεγμένων (διορισμένων και καθοδηγούμενων) βασιλίσκων των κατά τόπους Κοινοβουλίων (Δημοκρατιών).

    Ύστερα από αυτά τα λίγα και σύντομα, ελάτε εσείς, ο Πειραιώς και άλλοι να μας πείτε ότι "κοινότητα" δεν σημαίνει εκκλησία (ή Εκκλησία). Και τέλος, με την ευρύτητα που έχουν πάρει σήμερα οι λέξεις και οι έννοιες, ερωτώ : Γιατί κάθε έθνος - κράτος, δεν αντιμετωπίζεται ως κοινότητα ; Τουλάχιστον, το δικό μας Σύνταγμα έχει κάνει την πρόβλεψη να προσδιορίσει σε τι λογής "κοινότητα" απευθύνεται και προτάσσει «Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος». Βλέπετε, όμως, ήρθαν οι Φίληδες με το "ουδετερόθρησκο" κράτος και από κοντά ο Γαβρόγλου με τα διεμφυλικά του. Η Θρησκεία γίνεται ουδετέρου γένους και η λέξη άνθρωπος εκτοπίζει το φύλο.

    Καλή νηστεία σας εύχομαι, για να καθα(ο)ριστούν οι έννοιες και να διορθωθούν οι λογισμοί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητή Ορθόδοξη Φωνή, ενημερώνουμε τους αξιότιμους αναγνώστες της ιστοσελίδος σας πως για την περίπτωση του πρώην εφημερίου μας π. Γρηγορίου Ζιώγου, δεν υπάρχει "δεσποτοκρατία" και "άδικη δίωξη".
    Συγκεκριμένα ο π. Γρηγόριος Ζιώγος, ως εφημέριος του ναού μας, ξεκίνησε μια εκστρατεία αναβαπτισμού όλων των ενοριτών μας που προέρχονταν από το νέο ημερολόγιο, κατά παράβαση των Ιερών Κανόνων. Οι ενορίτες ξεσηκωθήκαμε και απαιτήσαμε την απομάκρυνσή του. Ο π.Γ.Ζ. τότε με υπομνήματά του προς την Ιερά Σύνοδο των Γ.Ο.Χ. απαίτησε να κηρυχθούν αιρετικοί οι Νεοημερολογίτες και να αναβαπτίζονται εξάπαντος. Η Ιερά Σύνοδος δεν ενέδωσε και τότε ο εν λόγω ιερομόναχος τους αποκήρυξε περιδιαβαίνοντας τα ιστολόγια και υβρίζοντάς τους, αποκαλώντας τους "αιρετικό σκυλολόι", "προδότες", "κότες" και άλλα κοσμητικά, ενώ παράλληλα εξύβριζε και Αγίους της Εκκλησίας, όπως τον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς.
    Για τους παραπάνω λόγους η Σύνοδος των Γ.Ο.Χ. δικαίως τον κάλεσε σε απολογία.
    Παρακαλούμε να αναρτήσετε το σχόλιο προς αποκατάσταση της αλήθειας.
    Ευχαριστούμε και ευχόμαστε Καλή Σαρακοστή!
    Με εκτίμηση
    Εκ της ενορίας Αγίου Φανουρίου Γ.Ο.Χ. Γλυφάδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος
    Με τιτλους:
    Ειχα σκοπό να μην ασχοληθώ, αλλά μετά απο αυτό το συκοφαντικό σχόλιο θα υποστείτε την απάντηση.

    1.Απο άμβωνος και παντού κήρυξα οτι το Ράντισμα δεν ειναι βάπτισμα, ουτε το ποδόλουτρο βεβαίως.
    2.Εγραψα εισήγηση στην Σύνοδο στην οποία εξηγώ αναλυτικά γιατι το Ράντισμα δεν είναι Βάπτισμα, και η Σύνοδος με ΔΙΚΑΙΩΣΕ
    3.ΟΛΕΣ οι Βαπτίσεις έγιναν με ΕΥΛΟΓΙΑ αρχιεπισκόπου Καλλινίκου. Συνεπώς μόλις καταδικάσατε τον αρχιεπίσκοπο της εκκλησίας σας.
    4.Στην Πανελλαδική σύναξη των κληρικών που εγινε το 2014 στην Μητρόπολη του αγίου Αθανασίου... ρώτησα για το θέμα του Βαπτίσματος και απάντησε ο Αττικής Χρυσόστομος
    Με δυο λόγια: το Ράντισμα το ποδόλουτρο και το κανατόλουτρο ΔΕΝ είναι Βάπτισμα και ως εκ τούτου ο άνθρωπος πρέπει να Βαπτισθεί.
    Η Σύναξι είναι τραβηγμένη σε βίντεο
    5. Επειδή είστε κοινοί συκοφάντες του ποινικού δικαίου, ενημερώνω αυτούς που μας διαβάζουν ότι κάποιοι απο την ενορία σας απευθύνθηκαν στον αρχιγραμματέα Φώτιο για τις Βαπτίσεις, και ο αρχιγραμματέας τους είπε:
    Ο Πάτερ εχει δίκιο, ορθά πράττει.
    Περαιτέρω η ναυαρχίδα σας ο π. Νικόλαος Δημαράς Βαπτίζει, γιατί δεν τον ρωτάτε να σας απαντήσει επι του θέματος;;;

    Eαν πιστεύετε οτι ο ραντισμένος εχει εγκυρο βάπτισμα και αυτός που τον Βάπτισε εχει λάθος … τότε σας προκαλώ να ρωτήσετε επίσημα την Σύνοδο των ΓΟΧ.
    Eαν δεν το κανετε ειστε Συκοφάντες ψεύτες και λασπολογοι, όσο για το αιρετικοί είναι δεδομένο.

    Πόσους εχει Βαπτίσει ο αρχιγραμματέας Φώτιος, και κάποιοι άλλοι επίσκοποι γνωρίζετε;;
    O αρχιεπίσκοπος Καλλίνικος πόσους εχει Βαπτίσει γνωρίζετε;;;
    Oι εσφιγμενίτες βαπτίζουν εξ απαντος τους Ντες
    Κάποιοι επίσκοποι της Αμερικής βαπτιζουν και μάλιστα βάπτισα κάποιον με ευλογία Δημητρίου
    Η απόφαση στην Οδυσσό ΓΟΧ και ΡΟΕΔ ορίζει οι ραντισμένοι να βαπτίζονται
    Η Εκκλησία της Ρουμανίας εξ ’απαντος βαπτιζουν τους Ντες ασχετως , εαν εχουν και τρεις καταδύσεις απο το Νεο

    Η ενορία σας όχι μόνο δεν με έδιωξε, αλλά παρακαλούσε τον αρχιεπίσκοπο σε συνάντηση στο Ροδον το αμάραντο να συνεχίσω ως εφημέριος, (μήπως θέλεις να σου γραψω και τα ονόματα;; )
    Δική μου απόφαση ήταν να φύγω επειδή κατάλαβα ότι υποκινείστε κάποιοι… από τον γνωστό καραμπινάτο αιρετικό της αγίας Παρασκευής…. Μόλις μου το αποδείξατε

    Οσο για τον Μαξιμοβιτς τα εχετε μπερδεψει με τοσα ψεματα που λετε.
    Για τον Λουκα τον ιατρό ειπα οτι ειναι αιρετικος.
    Και σας προκαλώ να ρωτήσετε την Συνοδο των ΓΟΧ:
    O Ραντισμένος βαπτίζεται ακινδύνως ναι η όχι;;
    O Λουκάς ο ιατρός είναι άγιος η αιρετικός;;;

    Εμπρος λοιπον αιρετικοί λασπολόγοι ρωτήστε την εκκλησία σας για τα παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. +Iερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος

    Το εκκλησιολογικό θέμα με τους ΓΟΧ έγκειται στο ότι άλλα υπογράφουν και άλλα πιστεύουν κηρύττουν πράττουν και μεταλαμπαδεύουν, ιδρύοντας έναν παλαιοημερολογίτικο οικουμενισμό με κοινό κρίκο τις 13 μέρες, ετσι ώστε να είναι ολοι ευχαριστημενοι.
    Στα κάτωθι η Σύνοδος ΓΟΧ δεν μου απάντησε σε τίποτα. Με τίτλους

    Επίσκοποι και ιερείς Μεταδίδουν όλα τα μυστήρια σε αιρετικούς λαικούς οικουμενιστές, ενώ υπάρχουν εγκύκλιοι που το απαγορεύουν επι ποινή αργίας και καθαιρέσεως.
    Παραχάραξαν επίσημα το μυστήριο του Χρίσματος δια εγκυκλίου: μυρώνουν άπαξ στο μέτωπο, ενώ η Β’ Οικουμενική ορίζει σε όλα τα αισθητήρια μέλη. Παραχάραξη μυστηρίου σημαίνει καινοτομία, αίρεση και Βλασφημία στο Αγιο Πνεύμα.

    Από τις σελίδες Μητροπόλεων πρωην ενιστάμενων και από προσωπικά βίντεο κηρύττουν οικουμενιστικές διδασκαλίες.
    Δεν μυρώνουν τα εισερχόμενα μέλη από άλλες οικουμενιστικές εκκλησίες, ούτε Βαπτίζουν τους ραντισμένους του Βορρά, ενώ στα χαρτιά εχουν υπογράψει το ακριβώς αντίθετο. (εξαιρείτε όποιος εχει γνώση και ζητήσει βάπτισμα )

    Μνημονεύουν τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Ειρηναίο ο οποίος δεν έχει αποκηρύξει την Οικουμενιστική εκκλησία που υπάγεται, αντιθέτως αγωνίζεται με σθένος όλα τα προηγούμενα χρόνια να πάρει πίσω τον κανονικό θρόνο του της κανονικής εκκλησίας

    Εχουν διδασκαλία για συμβολικό χάραγμα της αποκαλύψεως και όχι κυριολεκτικό.
    Οι ΓΟΧ Είναι υπέρ της κάρτας πολίτη, ακυρώνοντας 25 χρόνια συγκεντρώσεων – ψεμάτων

    Δεν έχουν καταδικάσει την Ληστρική στο Κολυμπάρι, αλλά ούτε και κανέναν σύγχρονο αιρετικό ονομαστικά πχ Βαρθολομαίο Ιερώνυμο μετά από το Βλάσφημο μνημόσυνο στους Μωαμεθανούς το 2016 στην Λέσβο και μάλιστα με συλλειτουργό τον Παπα Ρώμης.

    Υπέγραψαν το 2014 δικολαβίστικες ερμηνείες Πίστεως και Δογμάτων… και ποιος εχει δίκιο, αυτός που καταλαβαίνει τα Α η αυτός που εννόησε το Β;; Ποτε οι Πατέρες στην Εκκλησία έγραψαν δικολαβίστικες ερμηνείες πίστεως; Αντί αυτού οι ΓΟΧ κρύβονται πίσω από αοριστίες που δεν σημαίνουν τίποτα .

    Εγιναν Θρησκευτική κοινότητα κάτω από την ίδια στέγη με όλους τους αιρετικούς της Ελλάδας, Βλασφημώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την αποστολική τους διαδοχή. Αυτό είναι καθαρός Προτεσταντισμός. Επίσης στο εν λόγω νομοσχέδιο υφαρπάζονται οι εκκλησιαστικές περιουσίες των ΓΟΧ άπαξ διαπαντός, ενώ οι ίδιοι φιμώνονται με την υπογραφή τους καθώς δεν θα μπορούν να διαμαρτύρονται για τους νόμους του κράτους πχ όχι μόνο δεν καταδίκασαν τους βλάσφημους πολιτικούς που υπέγραψαν το σύμφωνο συμβίωσης, αλλά τους καλούν και στα Θεοφάνεια και τους τιμούν.
    Πρωτοκλασάτος υπουργός του ΠΑΣΟΚ είπε σε μεγάλο Μοναστήρι των ΓΟΧ στην Πελοπόννησο, εσείς τι δουλειά έχετε να μπείτε εδώ μέσα, αυτό δεν είναι για εσας… Και όμως μπήκαν δοξάζοντας την Διαμαντοπούλου ως ευεργέτισσα

    Δεν έχουν καθαιρέσει πλήθος κληρικών για κυριολεκτικά κανονικά παραπτώματα πιστεως.Αντιθέτως εχουν καθαιρέσει όλους όσους έκοψαν από αυτούς για τις κακοδοξίες τους
    Ετσι κλείνει Το κείμενο των ΓΟΧ στο ενωτικό κείμενο του 2014:

    «“Κρατῶμεν τῆς Ὁμολογίας”, ἣν παρελάβομεν ἄδολον..., ἀποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμὸν ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ διαβόλου· ὁ δεχόμενος νεωτερισμόν, κατελέγχει ἐλλιπῆ τὴν κεκηρυγμένην Ὀρθόδοξον Πίστιν. Ἀλλ’ Αὕτη πεπληρωμένη ἤδη ἐσφράγισται, μὴ ἐπιδεχομένη μήτε μείωσιν, μήτε αὔξησιν, μήτε ἀλλοίωσιν ἡντιναοῦν, καὶ ὁ τολμῶν ἢ πρᾶξαι ἢ συμβουλεῦσαι ἢ διανοηθῆναι τοῦτο, ἤδη ἠρνήθη τὴν Πίστιν τοῦ Χριστοῦ».

    -Συμφωνώ απολύτως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μην απολογείσαι σε μας, να πας στην Σύνοδο να απολογηθείς.
    Αυτή σου έδωσε την ιερωσύνη, αυτή θα στην πάρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. +ΙΓΖ
    Τα εχω γράψει αγαπητέ στην Σύνοδο αναλυτικά και εχω αποτειχιστεί
    Αναγκάζομαι να γραψω εξ αφορμής του συκοφαντικού σχολίου των εγκάθετων που ειναι σε διατεταγμένη υπηρεσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απο πότε ο αιρετικός μπορεί να καθαιρέσει ορθόδοξο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όταν λείπει η διάκριση

    «Συγκεκριμένα ο π. Γρηγόριος Ζιώγος, ως εφημέριος του ναού μας, ξεκίνησε μια εκστρατεία αναβαπτισμού όλων των ενοριτών μας που προέρχονταν από το νέο ημερολόγιο, κατά παράβαση των Ιερών Κανόνων. Οι ενορίτες ξεσηκωθήκαμε και απαιτήσαμε την απομάκρυνσή του. Ο π.Γ.Ζ. τότε με υπομνήματά του προς την Ιερά Σύνοδο των Γ.Ο.Χ. απαίτησε να κηρυχθούν αιρετικοί οι Νεοημερολογίτες και να αναβαπτίζονται εξάπαντος.»
    ( Εκ της ενορίας Αγίου Φανουρίου Γ.Ο.Χ. Γλυφάδος )

    κχ
    Τώρα, που αλωνίζει ο οικουμενισμός, αυτή η παναίρεση, και οι πιστοί δεν ξέρουν πού τους πάνε τα τέσσερα, βρήκε την ώρα να ξεσηκωθεί ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος, με λεξιλόγιο πεζοδρομιακό, κηρύσσοντας εκστρατεία αναβαπτισμού των προερχομένων εκ του νέου ημερολογίου ; Και ποιος του εγγυάται ότι οι αναβαπτισμένοι θα αποδειχθούν άξιοι του αναβαπτισμού των ; Ο Άρειος, ο Νεστόριος, ο Σεβήρος, ο Ωριγένης και πλήθος άλλων αιρεσιαρχών - μη ξεχνάμε και τους πρό φιλιόκβε πάπες - δεν ήταν όλοι αυτοί βαπτισμένοι σύμφωνα με το Ορθόδοξο Τυπικό ; Και τί έγινε ύστερα ;

    Λείπει η διάκριση από τον Ιερομόναχο Γρηγόριο Ζιώγο. Και το γράφω αυτό διότι ναι μεν τυπικά το Βάπτισμα είναι άκυρο, όπως και η μετατεθείσα Ιερωσύνη των Καινοτόμων, παρά ταύτα όμως ουσιαστικά - κατά την Ιερολογία μόνο του Μυστηρίου - δεν είναι. Θα μπορούσε αυτά να τα πει στο εκκλησίασμα, στους πιστούς, και να τους συστήσει να προσπαθήσουν με την δική του βοήθεια και τη βοήθεια της Εκκλησίας, να αποβάλλουν τον ρύπο της καινοδοξίας του νεοημερολογητισμού. Ρύπο, σημειωτέον, που οδηγεί αναπόφευκτα στον σιωνιστικό οικουμενισμό της συμπαντικής οντότητας ! Αν κάποιοι από τούς πιστούς είχαν πρόβλημα και επιθυμούσαν να αναβαπτισθούν, θα το μάθαινε κατά Μυστήριο της Ιεράς Εξομολογήσεως. Το να αρχίζει όμως δημόσια εκστρατεία αναβαπτισμού τον εκθέτει ανεπανόρθωτα, και μάλιστα, αν αναλογιστεί κανείς αυτά που έγραψε.

    Δεν κερδίζονται με αυτό τον τρόπο οι πιστοί. Χρειάζονται πολλά άλλα, προπαντός δε διάκριση, την οποία δεν έχει ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος. Προς πίστωση των ανωτέρω, ας κάνει τον κόπο να ξαναδιαβάσει και να ακούσει πάλι τα δικά του λόγια :

    « - είστε κοινοί συκοφάντες του ποινικού δικαίου
    » - ειστε Συκοφάντες ψεύτες και λασπολογοι, όσο για το αιρετικοί είναι δεδομένο.
    » - υποκινείστε κάποιοι… από τον γνωστό καραμπινάτο αιρετικό της αγίας Παρασκευής
    » - αιρετικοί λασπολόγοι ρωτήστε την εκκλησία σας για τα παραπάνω.»

    Γράφω πάντα τη γνώμη μου σύμφωνα με αυτά που διαβάζω. Δεν εκκλησιάζομαι στην ενορία του Αγίου Φανουρίου Γλυφάδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κ. Κ.Χριστοδουλίδη, η 'γνώμη' σου είναι περιορισμένων καρατίων αφού δεν εκκλησιάζεσαι στο ναό τους και δεν γνωρίζεις εκ του σύνεγγυς τα πράγματα. Οταν κι αυτοί οι ενορίτες διίστανται μεταξύ τους με ποιό κριτήριο συντάσσεσαι με τη μία πλευρά! Εκτός αυτού η θέση του π.Γ.Ζ (δεν ανήκω στην ενορια ούτε τον γνωρίζω προσωπικά) ότι αυτοί που προέρχονται απο το νέο και έχουν ράντισμα πρέπει να βαπτίζονται, είναι σωστή κατά πάντα. Οταν λείπει ένα μέρος απο τον εξωτερικό τύπο του βαπτίσματος, δεν διόλου βάπτισμα. Αυτό είναι διδασκαλία των Πατέρων με την οποία σύ μάλλον δεν συμφωνείς αφού προτείνεις όσοι έχουν ράντισμα να βαπτίζονται αν το επιθυμούν! Δεν είναι κατανοητό το σχόλιό σου και μάλλον εσύ εκτίθεσαι επικρίνοντας μια σωστή θέση. Σε άλλα σημεία της εκτός θέματος (περί Αρείου κλπ.) απάντησής σου, κατηγορείς τον πάτερ ότι δεν έχει διάκριση και ότι θα έπρεπε να είχε κατηχήσει το ποίμνιό του. Μα όπως ο ίδιος γράφεις δεν ανήκεις εκεί και δεν γνωρίζεις τι έργο πραγματοποιούσε. Κρίνεις επομένως κάτι που δεν γνωρίζεις. Δεν είναι αυτό μεροληψία και αδικία;
    υγ.
    Ως προς το πεζοδρομιακό λεξιλόγιο, αν αυτό ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα θα έπρεπε μάλλον να ελέγξεις αυτούς που συμπεριφέρονται πεζοδρομιακά και όχι αυτόν που τους καταγγέλλει! Ας αφήσουμε δε τα οικουμενιστικά για τα οποία τους κατηγορεί και τα οποία φαίνεται συ να παρασιωπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Από κανένα δεν ζήτησα να συμφωνήσει με τη γνώμη μου . Δεκτή η κριτική σου επ΄ αυτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiXrb_ciLDSAhXnA5oKHdWVBmQQFgg9MAY&url=http%3A%2F%2Forthodox-world.pblogs.gr%2F2008%2F03%2Fto-zhthma-toy-palaioy-hmerologioy.html&usg=AFQjCNFkZDllbxOfnQfsKCpwPNN2j3zvkQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή