«Συγκεκριμένα ο π. Γρηγόριος Ζιώγος, ως εφημέριος του ναού μας, ξεκίνησε μια
εκστρατεία αναβαπτισμού όλων των ενοριτών μας που προέρχονταν από το νέο
ημερολόγιο, κατά παράβαση των Ιερών Κανόνων. Οι ενορίτες ξεσηκωθήκαμε και
απαιτήσαμε την απομάκρυνσή του. Ο π.Γ.Ζ. τότε με υπομνήματά του προς την Ιερά
Σύνοδο των Γ.Ο.Χ. απαίτησε να κηρυχθούν αιρετικοί οι Νεοημερολογίτες και να
αναβαπτίζονται εξάπαντος.»
( Εκ της ενορίας Αγίου Φανουρίου Γ.Ο.Χ. Γλυφάδος )
κχ
Τώρα, που αλωνίζει ο οικουμενισμός, αυτή η παναίρεση, και οι πιστοί δεν ξέρουν πού τους πάνε τα τέσσερα, βρήκε την ώρα να ξεσηκωθεί ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος, με λεξιλόγιο πεζοδρομιακό, κηρύσσοντας εκστρατεία αναβαπτισμού των προερχομένων εκ του νέου ημερολογίου ; Και ποιος του εγγυάται ότι οι αναβαπτισμένοι θα αποδειχθούν άξιοι του αναβαπτισμού των ; Ο Άρειος, ο Νεστόριος, ο Σεβήρος, ο Ωριγένης και πλήθος άλλων αιρεσιαρχών - μη ξεχνάμε και τους πρό φιλιόκβε πάπες - δεν ήταν όλοι αυτοί βαπτισμένοι σύμφωνα με το Ορθόδοξο Τυπικό ; Και τί έγινε ύστερα ;
Λείπει η διάκριση από τον Ιερομόναχο Γρηγόριο Ζιώγο. Και το γράφω αυτό διότι ναι μεν τυπικά το Βάπτισμα είναι άκυρο, όπως και η μετατεθείσα Ιερωσύνη των Καινοτόμων, παρά ταύτα όμως ουσιαστικά - κατά την Ιερολογία μόνο του Μυστηρίου - δεν είναι. Θα μπορούσε αυτά να τα πει στο εκκλησίασμα, στους πιστούς, και να τους συστήσει να προσπαθήσουν με την δική του βοήθεια και τη βοήθεια της Εκκλησίας, να αποβάλλουν τον ρύπο της καινοδοξίας του νεοημερολογητισμού. Ρύπο, σημειωτέον, που οδηγεί αναπόφευκτα στον σιωνιστικό οικουμενισμό της συμπαντικής οντότητας ! Αν κάποιοι από τούς πιστούς είχαν πρόβλημα και επιθυμούσαν να αναβαπτισθούν, θα το μάθαινε κατά Μυστήριο της Ιεράς Εξομολογήσεως. Το να αρχίζει όμως δημόσια εκστρατεία αναβαπτισμού τον εκθέτει ανεπανόρθωτα, και μάλιστα, αν αναλογιστεί κανείς αυτά που έγραψε.
Δεν κερδίζονται με αυτό τον τρόπο οι πιστοί. Χρειάζονται πολλά άλλα, προπαντός δε διάκριση, την οποία δεν έχει ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος. Προς πίστωση των ανωτέρω, ας κάνει τον κόπο να ξαναδιαβάσει και να ακούσει πάλι τα δικά του λόγια :
« - είστε κοινοί συκοφάντες του ποινικού δικαίου
» - ειστε Συκοφάντες ψεύτες και λασπολογοι, όσο για το αιρετικοί είναι δεδομένο.
» - υποκινείστε κάποιοι… από τον γνωστό καραμπινάτο αιρετικό της αγίας Παρασκευής
» - αιρετικοί λασπολόγοι ρωτήστε την εκκλησία σας για τα παραπάνω.»
Γράφω πάντα τη γνώμη μου σύμφωνα με αυτά που διαβάζω. Δεν εκκλησιάζομαι στην ενορία του Αγίου Φανουρίου Γλυφάδος.
( Εκ της ενορίας Αγίου Φανουρίου Γ.Ο.Χ. Γλυφάδος )
κχ
Τώρα, που αλωνίζει ο οικουμενισμός, αυτή η παναίρεση, και οι πιστοί δεν ξέρουν πού τους πάνε τα τέσσερα, βρήκε την ώρα να ξεσηκωθεί ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος, με λεξιλόγιο πεζοδρομιακό, κηρύσσοντας εκστρατεία αναβαπτισμού των προερχομένων εκ του νέου ημερολογίου ; Και ποιος του εγγυάται ότι οι αναβαπτισμένοι θα αποδειχθούν άξιοι του αναβαπτισμού των ; Ο Άρειος, ο Νεστόριος, ο Σεβήρος, ο Ωριγένης και πλήθος άλλων αιρεσιαρχών - μη ξεχνάμε και τους πρό φιλιόκβε πάπες - δεν ήταν όλοι αυτοί βαπτισμένοι σύμφωνα με το Ορθόδοξο Τυπικό ; Και τί έγινε ύστερα ;
Λείπει η διάκριση από τον Ιερομόναχο Γρηγόριο Ζιώγο. Και το γράφω αυτό διότι ναι μεν τυπικά το Βάπτισμα είναι άκυρο, όπως και η μετατεθείσα Ιερωσύνη των Καινοτόμων, παρά ταύτα όμως ουσιαστικά - κατά την Ιερολογία μόνο του Μυστηρίου - δεν είναι. Θα μπορούσε αυτά να τα πει στο εκκλησίασμα, στους πιστούς, και να τους συστήσει να προσπαθήσουν με την δική του βοήθεια και τη βοήθεια της Εκκλησίας, να αποβάλλουν τον ρύπο της καινοδοξίας του νεοημερολογητισμού. Ρύπο, σημειωτέον, που οδηγεί αναπόφευκτα στον σιωνιστικό οικουμενισμό της συμπαντικής οντότητας ! Αν κάποιοι από τούς πιστούς είχαν πρόβλημα και επιθυμούσαν να αναβαπτισθούν, θα το μάθαινε κατά Μυστήριο της Ιεράς Εξομολογήσεως. Το να αρχίζει όμως δημόσια εκστρατεία αναβαπτισμού τον εκθέτει ανεπανόρθωτα, και μάλιστα, αν αναλογιστεί κανείς αυτά που έγραψε.
Δεν κερδίζονται με αυτό τον τρόπο οι πιστοί. Χρειάζονται πολλά άλλα, προπαντός δε διάκριση, την οποία δεν έχει ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος. Προς πίστωση των ανωτέρω, ας κάνει τον κόπο να ξαναδιαβάσει και να ακούσει πάλι τα δικά του λόγια :
« - είστε κοινοί συκοφάντες του ποινικού δικαίου
» - ειστε Συκοφάντες ψεύτες και λασπολογοι, όσο για το αιρετικοί είναι δεδομένο.
» - υποκινείστε κάποιοι… από τον γνωστό καραμπινάτο αιρετικό της αγίας Παρασκευής
» - αιρετικοί λασπολόγοι ρωτήστε την εκκλησία σας για τα παραπάνω.»
Γράφω πάντα τη γνώμη μου σύμφωνα με αυτά που διαβάζω. Δεν εκκλησιάζομαι στην ενορία του Αγίου Φανουρίου Γλυφάδος.
Αφου δεν εχεις ιδεα επι της όλης ιστορίας τοτε με ποιο δικαιωμα δικαζεις και λες ποιος ειναι ο αδιακριτος και ποιος ειναι ο συκοφαντης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος ξεκίνησε σήμερα εκστρατεία αναβαπτισμού γιατρέ;
Εσυ που ξερεις ποιους και πως βάπτισε ο ΙΓΖ; ήσουν παρών;
Εσένα τι ιδιότητα σου έδωσε η Εκκλησία, του εισαγγελέα των Παπάδων;
Για συμαζέψου λιγάκι.
Εσυ αναλογίσου ταλαίπωρε αθεόφοβε kx αυτά που γράφεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν βρήκες αλλον τροπο να λερώσεις την ψυχή σου και ζήλεψες τους ιεροκατήγορους συκοφάντες;
1) Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφου δεν εχεις ιδεα επι της όλης ιστορίας τοτε με ποιο δικαιωμα δικαζεις και λες ποιος ειναι ο αδιακριτος και ποιος ειναι ο συκοφαντης; Ποιος ξεκίνησε σήμερα εκστρατεία αναβαπτισμού γιατρέ; Εσυ που ξερεις ποιους και πως βάπτισε ο ΙΓΖ; ήσουν παρών;
Εσένα τι ιδιότητα σου έδωσε η Εκκλησία, του εισαγγελέα των Παπάδων; Για συμαζέψου λιγάκι.
25 Φεβρουαρίου 2017 - 5:07 μ.μ.
2) Ανώνυμος είπε...
Εσυ αναλογίσου ταλαίπωρε αθεόφοβε kx αυτά που γράφειςΔεν βρήκες αλλον τροπο να λερώσεις την ψυχή σου και ζήλεψες τους ιεροκατήγορους συκοφάντες;
25 Φεβρουαρίου 2017 - 5:14 μ.μ.
3) Αντί άλλης απάντησης
κχ
Γράφω πάντα τη γνώμη μου σύμφωνα με αυτά που διαβάζω. Δεν εκκλησιάζομαι στην ενορία του Αγίου Φανουρίου Γλυφάδος.
Η δική μου γνώμη σύμφωνα με αυτά που διάβασα - όλα τα σχόλια- είναι οτι εσείς πάσχετε απο αδιακρισία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συμβαίνει κάτι άλλο...
ΚΧ, έχω την γνώμη ότι κάνετε λάθος στα σχόλιά σας. Εγώ γνωρίζω ότι ο Π. Γρηγόριος κατηχούσε νυχθημερόν το ποίμνιο, άφησε το ησυχαστήριο του και έμενε στην κουζίνα της ενορίας για να προσφέρει τις υπηρεσίες του ολο το 24ωρο! Ήμουν εκεί και τα έζησα! Έβγαζε πύρινα αντί οικουμενιστικα, αντιμασονικα και ορθόδοξα κηρύγματα, η εκκλησία επί των ημερών του γέμιζε μέχρι έξω από πιστούς! Τα απαντητικα σχόλια του ιερέως είναι αληθινά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...Η δική μου γνώμη σύμφωνα με αυτά που διάβασα - όλα τα σχόλια- είναι οτι εσείς πάσχετε απο αδιακρισία. Η συμβαίνει κάτι άλλο...
ΑπάντησηΔιαγραφή26 Φεβρουαρίου 2017 - 4:12 π.μ.
2) Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε... ΚΧ, έχω την γνώμη ότι κάνετε λάθος στα σχόλιά σας. Εγώ γνωρίζω ότι ο Π. Γρηγόριος κατηχούσε νυχθημερόν το ποίμνιο, άφησε το ησυχαστήριο του και έμενε στην κουζίνα της ενορίας για να προσφέρει τις υπηρεσίες του ολο το 24ωρο! Ήμουν εκεί και τα έζησα! Έβγαζε πύρινα αντί οικουμενιστικα, αντιμασονικα και ορθόδοξα κηρύγματα, η εκκλησία επί των ημερών του γέμιζε μέχρι έξω από πιστούς! Τα απαντητικα σχόλια του ιερέως είναι αληθινά!!!
26 Φεβρουαρίου 2017 - 5:07 π.μ.
3 ) Απάντηση ΚΧ
Μπορεί τα απαντητικά σχόλια του Ιερομόναχου Γρηγορίου Ζιώγου να είναι αληθινά, απάδει όμως του σχήματός του ο τρόπος με τον οποίο εκφράστηκε γραπτώς. «Όπου δικαιολογίαι εκεί το δίκαιον και ου το φιλάνθρωπο», γράφει ο Όσιος Πέτρος ο Δαμασκηνός. Εφόσον λοιπόν ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος διεκδικεί το επ΄αληθεία δίκαιον, το φιλάνθρωπο των σχολίων του, με αυτές τις ανήκουστες κατηγορίες κατά της Ιεράς Συνόδου Καλλινίκου ( δικά του λόγια : «αιρετικοί λασπολόγοι ρωτήστε την εκκλησία σας για τα παραπάνω» ), εμφανώς απουσιάζει.
https://ekklisiasticovima.blogspot.com/2017/02/blog-post_78.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τέτοιες σοφιστειες κρατατε αβαπτιστους τους ανθρώπους, μονο και μονο για είναι γεμάτες οι εκκλησίες σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://ekklisiasticovima.blogspot.com/2017/02/blog-post_78.html
Συγνώμη αλλά δεν άκουσα ξανά τέτοια ανοησία! Δεν πρέπει λέει να τους βαπτίζουμε γιατί δεν ξἑρουμε αν τηρήσουν στο μέλλον το βάπτισμα!!! Τότε θα πρέπει με το πρόσχημα αυτό να σταματήσουμε να βαπτίζουμε τους πάντες, από τα βρέφη μἑχρι... εφόσον αγνοούμε τι έκβαση θα έχει ο καθένας!!! Και εσύ κακώς βαπτίσθηκες, αφού αύριο μπορεί να αλλαξεις πίστη... άνθρωποι είμαστε ποιός ξέρει!
ΑπάντησηΔιαγραφή«7 ἐκοπίασα ἐν τῷ στεναγμῷ μου, λούσω καθ᾿ ἑκάστην νύκτα τὴν κλίνην μου, ἐν δάκρυσί μου τὴν στρωμνήν μου βρέξω» (Ψ.6)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτο Μέρος
Ο συντάκτης του παρόντος σχολίου έγραψε, σχετικά με τον αναβαπτισμό που εισηγείται ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος τα κατωτέρω :
κχ
«Τώρα, που αλωνίζει ο οικουμενισμός, αυτή η παναίρεση, και οι πιστοί δεν ξέρουν πού τους πάνε τα τέσσερα, βρήκε την ώρα να ξεσηκωθεί ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος, με λεξιλόγιο πεζοδρομιακό, κηρύσσοντας εκστρατεία αναβαπτισμού των προερχομένων εκ του νέου ημερολογίου ; Και ποιος του εγγυάται ότι οι αναβαπτισμένοι θα αποδειχθούν άξιοι του αναβαπτισμού των ; Ο Άρειος, ο Νεστόριος, ο Σεβήρος, ο Ωριγένης και πλήθος άλλων αιρεσιαρχών - μη ξεχνάμε και τους πρό φιλιόκβε πάπες - δεν ήταν όλοι αυτοί βαπτισμένοι σύμφωνα με το Ορθόδοξο Τυπικό ; Και τί έγινε ύστερα ;»
Επ΄ αυτού, σχολιαστής ονόματι chris dovism, παρατηρεί και γράφει :
«Συγνώμη αλλά δεν άκουσα ξανά τέτοια ανοησία! Δεν πρέπει λέει να τους βαπτίζουμε γιατί δεν ξἑρουμε αν τηρήσουν στο μέλλον το βάπτισμα!!! Τότε θα πρέπει με το πρόσχημα αυτό να σταματήσουμε να βαπτίζουμε τους πάντες, από τα βρέφη μἑχρι... εφόσον αγνοούμε τι έκβαση θα έχει ο καθένας!!! Και εσύ κακώς βαπτίσθηκες, αφού αύριο μπορεί να αλλαξεις πίστη... άνθρωποι είμαστε ποιός ξέρει!».
Επί τούτων τα κατωτέρω
Επειδή λείπει και η αίσθηση καταλλαγής εκ μέρους του Ιερομονάχου και των ακολούθων του, θα μπορούσα κι εγώ να προβώ σε ανάλογους, περί ανοησιών, χαρακτηρισμούς. Έτσι, θα ανακούφιζα το αίσθημα της δικαίας όργής και αγανάκτησης, που με πλημμυρίζει για τα συμβαίνοντα μετά τον "Λουθηρανικού τύπου" λίβελο, που κατέθεσε ο Ιερομόναχος Ζιώγος κατά της Συνόδου των ΓΟΧ . Αλλά δεν θα το κάνω.
Το θέμα λοιπόν είναι αυτό του αναβαπτισμού και διερωτάται ο σχολιαστής, πώς είναι δυνατόν να υποστηρίζω το αντίθετο. Διότι με το σκεπτικό αυτό, «τότε θα πρέπει να σταματήσουμε να βαπτίζουμε τους πάντες, από τα βρέφη μἑχρι... εφόσον αγνοούμε τι έκβαση θα έχει ο καθένας!!!».
Το πρώτο που θα ρωτούσα τον chris dovis είναι αν γνωρίζει - αν τους έχει πει κάτι σχετικό ο Ιερομόναχος - γιατί πρέπει η Βάπτιση να γίνεται σε βρεφική / νηπιακή ηλικία και όχι στην εφηβική ή κατά την ενηλικίωση ; Πιθανολογώ ότι θα γνωρίζει αυτά που όλοι ξέρουμε, όχι όμως και την αγιογραφική αναφορά στο «7 ἰδοὺ γὰρ ἐν ἀνομίαις συνελήφθην, καὶ ἐν ἁμαρτίαις ἐκίσσησέ με ἡ μήτηρ μου.». Το δε ακόμη χειρότερο, δεν γνωρίζουν οι νεοφώτιστοι, όπως και οι ανάδοχοι, τις συνέπειες αυτής της άγνοιας. Και ακόμη, λίαν απογοητευτικό είναι να ενδιαφέρονται περισσότερο για την ενδυμασία τους παρά για τα λεγόμενα και πραττόμενα κατά την Βάπτιση. Αδιαφορούν πλήρως, αρκούμενοι στο ορθόδοξο της τελετής από μνημονευτές αμνημόνευτων ιεραρχών .
Δεύτερο Μέρος
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέραν αυτών, και ανεξάρτητα αν το Μυστήριο έχει Ορθόδοξο τυπικό και Ιερολογία, ουδείς εγγυάται ότι το Βάπτισμα, μπορεί να φέρει καρπό σε θρησκευτικά αδιάφορο οικογενειακό - και κοινωνικό οπωσδήποτε - περιβάλλον . Η οικογένεια και το Σχολείο είναι σημαντικοί υποστηρικτικοί παράγοντες. Σήμερα δεν είναι και λυπάμαι που το γράφω .
Υπάρχει όμως και μια ακόμη σημαντική παράμετρος, που δεν πρέπει να παραθεωρείται, και εδώ εντοπίζεται το λάθος του Ιερομονάχου και των υποστηρικτών του. Είναι η Μετάνοια, είναι η επίγνωση της αμαρτωλότητας, που όλοι έχουμε, και αυτός είναι ο λόγος, που οι πατέρες της Εκκλησίας αναφέρονται σε ένα δεύτερο βάπτισμα . Είναι η προϋπόθεση και το επιστέγασμα του κυρίως Βαπτίσματος, είναι αυτό που όντως λαμπρύνει την στολή της ψυχής, είναι το βάπτισμα των δακρύων της μετανοίας, ότι «6 σοὶ μόνῳ ἥμαρτον καὶ τὸ πονηρὸν ἐνώπιόν σου ἐποίησα, ὅπως ἂν δικαιωθῇς ἐν τοῖς λόγοις σου, καὶ νικήσῃς ἐν τῷ κρίνεσθαί σε. ».
Οι μνημονευτές ιερείς των αμνημόνευτων Ιεραρχών έγιναν εκόντες άκοντες Ονίτες. Έκαναν κι εμάς, ευτυχώς όχι όλους. Νησίδες έχουν μείνει που αντιστέκονται, άλλοι δεχόμενοι το Βάπτισμα και άλλοι υποχρεώνοντας τους πιστούς σε επανάληψη ( του ή των ) Μυστηρίου . Εμείς δεχόμαστε την Ιερολογία και απορρίπτουμε την καθ΄ ημάς ξένη ιεροπραξία . Κάποιοι εκ των πιστών, που θεωρούν ατελές το Βάπτισμα που δέχτηκαν, μπορούν να ζητήσουν αναβαπτισμό, άλλοι όμως προτιμούν να λούουν καθ᾿ ἑκάστην νύκτα τὴν κλίνην τους, ἐν δάκρυσί μου τὴν στρωμνήν μου βρέξω : «7 ἐκοπίασα ἐν τῷ στεναγμῷ μου, λούσω καθ᾿ ἑκάστην νύκτα τὴν κλίνην μου, ἐν δάκρυσί μου τὴν στρωμνήν μου βρέξω» (Ψ.6).
Δεν έχω κάτι περισσότερο από αυτά να γράψω, ευχόμενος καλήν Μετάνοια στον Ιερομόναχο Γρηγόριο Ζιώγο και τους ακολούθους του.
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2017/03/blog-post.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ενιαία μορφή.