Απάντησις του Ιερομόναχου Γρηγόριου Ζιώγου

Με τιτλους:
Είχα σκοπό να μην ασχοληθώ, αλλά μετά από αυτό το συκοφαντικό σχόλιο θα υποστείτε την απάντηση.

1. Από  άμβωνος και παντού κήρυξα ότι το Ράντισμα δεν είναι βάπτισμα, ούτε το ποδόλουτρο βεβαίως.
2. Έγραψα εισήγηση στην Σύνοδο στην οποία εξηγώ αναλυτικά γιατί το Ράντισμα δεν είναι Βάπτισμα, και η Σύνοδος με ΔΙΚΑΙΩΣΕ.
3. ΟΛΕΣ οι Βαπτίσεις έγιναν με ΕΥΛΟΓΙΑ αρχιεπισκόπου Καλλινίκου. Συνεπώς μόλις καταδικάσατε τον αρχιεπίσκοπο της εκκλησίας σας.
4. Στην Πανελλαδική σύναξη των κληρικών που έγινε το 2014 στην Μητρόπολη του αγίου Αθανασίου... ρώτησα για το θέμα του Βαπτίσματος και απάντησε ο Αττικής Χρυσόστομος
Με δυο λόγια: το Ράντισμα το ποδόλουτρο και το κανατόλουτρο ΔΕΝ είναι Βάπτισμα και ως εκ τούτου ο άνθρωπος πρέπει να Βαπτισθεί.
Η Σύναξι είναι τραβηγμένη σε βίντεο
5. Επειδή είστε κοινοί συκοφάντες του ποινικού δικαίου, ενημερώνω αυτούς που μας διαβάζουν ότι κάποιοι από την ενορία σας απευθύνθηκαν στον αρχιγραμματέα Φώτιο για τις Βαπτίσεις, και ο αρχιγραμματέας τους είπε:
Ο Πάτερ έχει δίκιο, ορθά πράττει.
Περαιτέρω η ναυαρχίδα σας ο π. Νικόλαος Δημαράς Βαπτίζει, γιατί δεν τον ρωτάτε να σας απαντήσει επί του θέματος;;;

Eάν πιστεύετε ότι ο ραντισμένος έχει έγκυρο βάπτισμα και αυτός που τον Βάπτισε έχει λάθος … τότε σας προκαλώ να ρωτήσετε επίσημα την Σύνοδο των ΓΟΧ.
Eάν δεν το κάνετε είστε Συκοφάντες ψεύτες και λασπολόγοι, όσο για το αιρετικοί είναι δεδομένο.

Πόσους έχει Βαπτίσει ο αρχιγραμματέας Φώτιος, και κάποιοι άλλοι επίσκοποι γνωρίζετε;;
O αρχιεπίσκοπος Καλλίνικος πόσους έχει Βαπτίσει γνωρίζετε;;;
Oι εσφιγμενίτες βαπτίζουν εξ ‘απαντος τους Ν/τες
Κάποιοι επίσκοποι της Αμερικής βαπτίζουν και μάλιστα βάπτισα κάποιον με ευλογία Δημητρίου.
Η απόφαση στην Οδυσσό ΓΟΧ και ΡΟΕΔ ορίζει οι ραντισμένοι να βαπτίζονται.
Η Εκκλησία της Ρουμανίας εξ ’απαντος βαπτίζουν τους Ν/τες ασχέτως , εάν έχουν και τρεις καταδύσεις από το Νέο.

Η ενορία σας όχι μόνο δεν με έδιωξε, αλλά παρακαλούσε τον αρχιεπίσκοπο σε συνάντηση στο Ρόδον το αμάραντο να συνεχίσω ως εφημέριος, (μήπως θέλεις να σου γράψω και τα ονόματα;; )
Δική μου απόφαση ήταν να φύγω επειδή κατάλαβα ότι υποκινείστε κάποιοι… από τον γνωστό καραμπινάτο αιρετικό της αγίας Παρασκευής…. Μόλις μου το αποδείξατε.

Όσο για τον Μαξίμοβιτς τα έχετε μπερδέψει με τόσα ψέματα που λέτε.
Για τον Λουκά τον ιατρό είπα ότι είναι αιρετικός.
Και σας προκαλώ να ρωτήσετε την Σύνοδο των ΓΟΧ:
O Ραντισμένος βαπτίζεται ακινδύνως ναι ή όχι;;
O Λουκάς ο ιατρός είναι άγιος ή αιρετικός;;;

Εμπρός λοιπόν αιρετικοί λασπολόγοι ρωτήστε την εκκλησία σας για τα παραπάνω.



***

Το εκκλησιολογικό θέμα με τους ΓΟΧ έγκειται στο ότι άλλα υπογράφουν και άλλα πιστεύουν κηρύττουν πράττουν και μεταλαμπαδεύουν, ιδρύοντας έναν παλαιοημερολογίτικο οικουμενισμό με κοινό κρίκο τις 13 μέρες, έτσι ώστε να είναι όλοι ευχαριστημένοι.
Στα κάτωθι η Σύνοδος ΓΟΧ δεν μου απάντησε σε τίποτα. Με τίτλους

Επίσκοποι και ιερείς Μεταδίδουν όλα τα μυστήρια σε αιρετικούς λαϊκούς οικουμενιστές, ενώ υπάρχουν εγκύκλιοι που το απαγορεύουν επί ποινή αργίας και καθαιρέσεως.

Παραχάραξαν επίσημα το μυστήριο του Χρίσματος δια εγκυκλίου: μυρώνουν άπαξ στο μέτωπο, ενώ η Β’ Οικουμενική ορίζει σε όλα τα αισθητήρια μέλη. Παραχάραξη μυστηρίου σημαίνει καινοτομία, αίρεση και Βλασφημία στο Άγιο Πνεύμα.

Από τις σελίδες Μητροπόλεων πρώην ενιστάμενων και από προσωπικά βίντεο κηρύττουν οικουμενιστικές διδασκαλίες.
Δεν μυρώνουν τα εισερχόμενα μέλη από άλλες οικουμενιστικές εκκλησίες, ούτε Βαπτίζουν τους ραντισμένους του Βορρά, ενώ στα χαρτιά έχουν υπογράψει το ακριβώς αντίθετο. (εξαιρείτε όποιος έχει γνώση και ζητήσει βάπτισμα )

Μνημονεύουν τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Ειρηναίο ο οποίος δεν έχει αποκηρύξει την Οικουμενιστική εκκλησία που υπάγεται, αντιθέτως αγωνίζεται με σθένος όλα τα προηγούμενα χρόνια να πάρει πίσω τον κανονικό θρόνο του της κανονικής εκκλησίας.

Έχουν διδασκαλία για συμβολικό χάραγμα της αποκαλύψεως και όχι κυριολεκτικό.
Οι ΓΟΧ Είναι υπέρ της κάρτας πολίτη, ακυρώνοντας 25 χρόνια συγκεντρώσεων – ψεμάτων.

Δεν έχουν καταδικάσει την Ληστρική στο Κολυμπάρι, αλλά ούτε και κανέναν σύγχρονο αιρετικό ονομαστικά π.χ Βαρθολομαίο,  Ιερώνυμο μετά από το Βλάσφημο μνημόσυνο στους Μωαμεθανούς το 2016 στην Λέσβο και μάλιστα με συλλειτουργό τον Πάπα Ρώμης.

Υπέγραψαν το 2014 δικολαβίστικες ερμηνείες Πίστεως και Δογμάτων… και ποιος έχει δίκιο, αυτός που καταλαβαίνει τα Α ή αυτός που εννόησε το Β;; Πότε οι Πατέρες στην Εκκλησία έγραψαν δικολαβίστικες ερμηνείες πίστεως; Αντί αυτού οι ΓΟΧ κρύβονται πίσω από αοριστίες που δεν σημαίνουν τίποτα .

Έγιναν Θρησκευτική κοινότητα κάτω από την ίδια στέγη με όλους τους αιρετικούς της Ελλάδας, Βλασφημώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την αποστολική τους διαδοχή. Αυτό είναι καθαρός Προτεσταντισμός. Επίσης στο εν λόγω νομοσχέδιο υφαρπάζονται οι εκκλησιαστικές περιουσίες των ΓΟΧ άπαξ διαπαντός, ενώ οι ίδιοι φιμώνονται με την υπογραφή τους καθώς δεν θα μπορούν να διαμαρτύρονται για τους νόμους του κράτους π.χ όχι μόνο δεν καταδίκασαν τους βλάσφημους πολιτικούς που υπέγραψαν το σύμφωνο συμβίωσης, αλλά τους καλούν και στα Θεοφάνεια και τους τιμούν.
Πρωτοκλασάτος υπουργός του ΠΑΣΟΚ είπε σε μεγάλο Μοναστήρι των ΓΟΧ στην Πελοπόννησο, εσείς τι δουλειά έχετε να μπείτε εδώ μέσα, αυτό δεν είναι για εσάς… Και όμως μπήκαν δοξάζοντας την Διαμαντοπούλου ως ευεργέτισσα.

Δεν έχουν καθαιρέσει πλήθος κληρικών για κυριολεκτικά κανονικά παραπτώματα πίστεως. Αντιθέτως έχουν καθαιρέσει όλους όσους έκοψαν από αυτούς για τις κακοδοξίες τους.
Έτσι κλείνει Το κείμενο των ΓΟΧ στο ενωτικό κείμενο του 2014:

«“Κρατῶμεν τῆς Ὁμολογίας”, ἣν παρελάβομεν ἄδολον..., ἀποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμὸν ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ διαβόλου· ὁ δεχόμενος νεωτερισμόν, κατελέγχει ἐλλιπῆ τὴν κεκηρυγμένην Ὀρθόδοξον Πίστιν. Ἀλλ’ Αὕτη πεπληρωμένη ἤδη ἐσφράγισται, μὴ ἐπιδεχομένη μήτε μείωσιν, μήτε αὔξησιν, μήτε ἀλλοίωσιν ἡντιναοῦν, καὶ ὁ τολμῶν ἢ πρᾶξαι ἢ συμβουλεῦσαι ἢ διανοηθῆναι τοῦτο, ἤδη ἠρνήθη τὴν Πίστιν τοῦ Χριστοῦ».

-Συμφωνώ απολύτως.

***

+ΙΓΖ
Ας δούμε τι γράφει το Πηδάλιο και ποια είναι η εμπειρία της Εκκλησίας
Κανών Αποστολικός 46:
Όποιος Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος ήθελεν αποδεχθή ως ορθόν και αληθινόν το βάπτισμα των αιρετικών, ο τοιούτος προτάζομεν να καθαιρεθεί. Επειδή ποίαν συμφωνία έχει ο Χριστός με τον διάβολον; Ή πιστός μετά του απίστου;
Κανών Αποστολικός 47:
Επίσκοπος ή πρεσβύτερος τον κατά αλήθεια έχοντα βάπτισμα, εάν άνωθεν βαπτίση. ή τον μεμολυσμένο παρά των ασεβών εάν μη βαπτίση καθαιρείσθω…
Κανών Αποστολικός 50:
Ει τις Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος μη τρία βαπτίσματα (3 καταδύσεις ), μιας μυήσεως επιτελέση αλλά εν βάπτισμα ( 1 κατάδυση ), το εις τον θάνατον του Κυρίου διδόμενον καθαιρείσθω…
( σ.σ. Εάν με την 1 κατάδυση είναι άκυρο, τότε το χωρίς καμμία, που μπορεί να σταθεί; )
Κανών Αποστολικός 68:
…τους γαρ παρά των τοιούτων ( αιρετικών ), βαπτισθέντας ή χειροτονηθέντας, ούτε πιστούς, ούτε κληρικούς είναι δυνατόν.
255μ.χ συνεκλήθη τοπική σύνοδος αποκλειστικά για το θέμα του βαπτίσματος, γνωστή ως Εν Καρθαγένη. Απόφαση της συνόδου: Έξω της Εκκλησίας κανένας δεν δύναται να βαπτισθεί, επειδή είναι ένα της Ορθοδόξου Εκκλησίας το βάπτισμα.
258 μ.χ. συνεκλήθη τοπική σύνοδος στην Ικονία με έξαρχο τον Φιρμιλιανό Καισαρείας. Απόφαση της συνόδου: Καμιά Ιεροπραξία των αιρετικών να μην είναι δεκτή.
325 μ.χ. η 1η οικουμενική σύνοδος στον 190 Κανόνα βαπτίζει τους αιρετικούς Παυλιανιστάς.
Ο Μέγας Βασίλειος: στον 1ο Κανόνα του δέχεται το βάπτισμα των σχισματικών με την αναμύρωση ( χάριν των επισκόπων της Ασίας, δηλονότι είχαν απαράλλαχτο τον Ορθόδοξο τύπο του Μυστηρίου). Γιά τους αιρετικούς Εγκρατίτες ορίζει να βαπτισθούν εξ’ άπαντος, διότι ίδιον επινόησαν βάπτισμα, παραχαράξαντες την εν τω βαπτίσματι παράδοσιν.
Στον 47ο Κανόνα του ο Βασίλειος επιδιορθούμενος διατάσει κατηγορηματικά την ακρίβεια των Αποστολικών Κανόνων – εξ’ ‘απαντος βάπτισμα
381 μ.χ. η 2η οικουμενική σύνοδος στον 7ο Κανόνα δέχεται το βάπτισμα των αιρετικών Αρειανών και Μακεδονιανών διότι είχαν απαράλλαχτο τον Ορθόδοξο τύπο του βαπτίσματος. Τους αιρετικούς που παραχάραξαν τον Ορθόδοξο τύπο του Μυστηρίου, τους βάπτισαν ακινδύνως. (Ευνομιανούς – Μοντανιστάς – Σαββελιανούς).
451 μ.χ. η 4η οικουμενική σύνοδος στον 14ο Κανόνα ορίζει να βαπτίζονται οι αιρετικοί που παραχάραξαν τον Ορθόδοξο τύπο του Μυστηρίου.
691 μ.χ. η Πενθέκτη οικουμενική σύνοδος στον 2ο Κανόνα σφραγίζει τους Κανόνες του Μ. Βασιλείου και της τοπικής συνόδου Εν Καρθαγένη, δίνοντας τους πλέον κύρος Οικουμενικό και Αλάθητο.
Το 1755 μ.χ. συνεκλήθη Πανορθόδοξος σύνοδος για το θέμα του βαπτίσματος.
Απόφαση της συνόδου:
Τους δ’ εξ αυτών αβαπτίστως βαπτιζομένους ( σ.σ. χωρίς καταδύσεις) ως αβαπτίστους αποδεχόμεθα, προσερχομένους τη ορθοδόξω πίστει, κι ακινδύνως αυτούς βαπτίζομεν, κατά τους αποστολικούς και συνοδικούς κανόνας, οις αραρότως επιστηρίζεται η αγία του Χριστού και αποστολική και καθολική Εκκλησία, η κοινή μήτηρ πάντων ημών. Και επί ταύτη τη κοινή ημών διαγνώσει και αποφάνσει σφραγίζομεν τον Όρον ημών τούτο, ταις αποστολικαίς και συνοδικαίς διαταγαίς συνάδοντα, διαβεβαιούντες αυτόν δι’ ημετέρων υπογραφών. Εν έτει σωτηρίω αψνε’.
† Κύριλλος ελέω Θεού αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Νέας Ρώμης και οικουμενικός πατριάρχης.
† Ματθαίος ελέω Θεού πάπας και πατριάρχης της μεγάλης πόλεως Αλεξανδρείας και κριτής της Οικουμένης.
† Παρθένιος ελέω Θεού πατριάρχης της αγίας πόλεως Ιερουσαλήμ και πάσης Παλαιστίνης.

2 σχόλια:

  1. +ΙΓΖ
    Ποιοι κανόνες ρε ασχετοι σκοταδολόγοι προβοκάτορες, ορίζουν ως έγκυρο βάπτισμα το ράντισμα και δη των αιρετικών;;
    Εμπρός γράψτε τον κανόνα να τον διαβάσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. +ΙΓΖ
    Ας δούμε τι γράφει το Πηδάλιο και ποια είναι η εμπειρία της Εκκλησίας
    Κανών Αποστολικός 46:
    Όποιος Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος ήθελεν αποδεχθή ως ορθόν και αληθινόν το βάπτισμα των αιρετικών, ο τοιούτος προτάζομεν να καθαιρεθεί. Επειδή ποίαν συμφωνία έχει ο Χριστός με τον διάβολον; Ή πιστός μετά του απίστου;
    Κανών Αποστολικός 47:
    Επίσκοπος ή πρεσβύτερος τον κατά αλήθεια έχοντα βάπτισμα, εάν άνωθεν βαπτίση. ή τον μεμολυσμένο παρά των ασεβών εάν μη βαπτίση καθαιρείσθω…
    Κανών Αποστολικός 50:
    Ει τις Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος μη τρία βαπτίσματα (3 καταδύσεις ), μιας μυήσεως επιτελέση αλλά εν βάπτισμα ( 1 κατάδυση ), το εις τον θάνατον του Κυρίου διδόμενον καθαιρείσθω…
    ( σ.σ. Εάν με την 1 κατάδυση είναι άκυρο, τότε το χωρίς καμμία, που μπορεί να σταθεί; )
    Κανών Αποστολικός 68:
    …τους γαρ παρά των τοιούτων ( αιρετικών ), βαπτισθέντας ή χειροτονηθέντας, ούτε πιστούς, ούτε κληρικούς είναι δυνατόν.
    255μ.χ συνεκλήθη τοπική σύνοδος αποκλειστικά για το θέμα του βαπτίσματος, γνωστή ως Εν Καρθαγένη. Απόφαση της συνόδου: Έξω της Εκκλησίας κανένας δεν δύναται να βαπτισθεί, επειδή είναι ένα της Ορθοδόξου Εκκλησίας το βάπτισμα.
    258 μ.χ. συνεκλήθη τοπική σύνοδος στην Ικονία με έξαρχο τον Φιρμιλιανό Καισαρείας. Απόφαση της συνόδου: Καμιά Ιεροπραξία των αιρετικών να μην είναι δεκτή.
    325 μ.χ. η 1η οικουμενική σύνοδος στον 190 Κανόνα βαπτίζει τους αιρετικούς Παυλιανιστάς.
    Ο Μέγας Βασίλειος: στον 1ο Κανόνα του δέχεται το βάπτισμα των σχισματικών με την αναμύρωση ( χάριν των επισκόπων της Ασίας, δηλονότι είχαν απαράλλαχτο τον Ορθόδοξο τύπο του Μυστηρίου). Γιά τους αιρετικούς Εγκρατίτες ορίζει να βαπτισθούν εξ’ άπαντος, διότι ίδιον επινόησαν βάπτισμα, παραχαράξαντες την εν τω βαπτίσματι παράδοσιν.
    Στον 47ο Κανόνα του ο Βασίλειος επιδιορθούμενος διατάσει κατηγορηματικά την ακρίβεια των Αποστολικών Κανόνων – εξ’ ‘απαντος βάπτισμα
    381 μ.χ. η 2η οικουμενική σύνοδος στον 7ο Κανόνα δέχεται το βάπτισμα των αιρετικών Αρειανών και Μακεδονιανών διότι είχαν απαράλλαχτο τον Ορθόδοξο τύπο του βαπτίσματος. Τους αιρετικούς που παραχάραξαν τον Ορθόδοξο τύπο του Μυστηρίου, τους βάπτισαν ακινδύνως. (Ευνομιανούς – Μοντανιστάς – Σαββελιανούς).
    451 μ.χ. η 4η οικουμενική σύνοδος στον 14ο Κανόνα ορίζει να βαπτίζονται οι αιρετικοί που παραχάραξαν τον Ορθόδοξο τύπο του Μυστηρίου.
    691 μ.χ. η Πενθέκτη οικουμενική σύνοδος στον 2ο Κανόνα σφραγίζει τους Κανόνες του Μ. Βασιλείου και της τοπικής συνόδου Εν Καρθαγένη, δίνοντας τους πλέον κύρος Οικουμενικό και Αλάθητο.
    Το 1755 μ.χ. συνεκλήθη Πανορθόδοξος σύνοδος για το θέμα του βαπτίσματος.
    Απόφαση της συνόδου:
    Τους δ’ εξ αυτών αβαπτίστως βαπτιζομένους ( σ.σ. χωρίς καταδύσεις) ως αβαπτίστους αποδεχόμεθα, προσερχομένους τη ορθοδόξω πίστει, κι ακινδύνως αυτούς βαπτίζομεν, κατά τους αποστολικούς και συνοδικούς κανόνας, οις αραρότως επιστηρίζεται η αγία του Χριστού και αποστολική και καθολική Εκκλησία, η κοινή μήτηρ πάντων ημών. Και επί ταύτη τη κοινή ημών διαγνώσει και αποφάνσει σφραγίζομεν τον Όρον ημών τούτο, ταις αποστολικαίς και συνοδικαίς διαταγαίς συνάδοντα, διαβεβαιούντες αυτόν δι’ ημετέρων υπογραφών. Εν έτει σωτηρίω αψνε’.
    † Κύριλλος ελέω Θεού αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Νέας Ρώμης και οικουμενικός πατριάρχης.
    † Ματθαίος ελέω Θεού πάπας και πατριάρχης της μεγάλης πόλεως Αλεξανδρείας και κριτής της Οικουμένης.
    † Παρθένιος ελέω Θεού πατριάρχης της αγίας πόλεως Ιερουσαλήμ και πάσης Παλαιστίνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή