ΜΑΣΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ: ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΕΙΣ ΤΟΝ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΝ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΝ

Γράφει ο κ. Εμμ. Μηλιαράκης Επιτ. πρόεδρος του Κινήματος Χριστιανική Δημοκρατία

Ο Ο.Τ. ακολουθών την παράδοσιν της Εφημερίδος παραθέτει τον επίκαιρον διάλογον μεταξύ των π. Βασιλείου Βολουδάκη και κ. Ε. Μηλιαράκη, ο οποίος αφορά εις την στάσιν κάθε Χριστιανού έναντι της πολιτικής ζωής της Χώρας:

ΠΡΟΣ: Την Εφημερίδα «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ», ΑΘΗΝΑ 19-12-2016
Α ΜΕΡΟΣ
Διάβασα, με προσοχή, στον «Ορθόδοξο Τύπο», της 25 Νοεμβρίου ε.ε. το άρθρο    «Μασωνία- Θεολογία-Πολιτική» του πρωτοπρ. π. Βασιλείου Βολουδάκη ( στο εξής π. Β.Β.), ως απάντηση σε σχόλιό μου, στην εφημερίδα «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ», της 20ης Οκτωβρίου 2016, το οποίο αναφερόταν στο πρωτοσέλιδο άρθρο του π.Β.Β., στον «Ο.Τ.», της 30ης Σεπτεμβρίου 2016, με τίτλο «Μασωνική Πολιτική της Ελληνικής Βουλής» και σας αποστέλλω την απάντησή μου, προς δημοσίευση στην εφημερίδα σας, για τους εξής δύο λόγους:

Πρώτον,επειδή το άρθρο του π. Β.Β. δημοσιεύτηκε στον «Ο.Τ.» και ως εκ τούτου, οι αναγνώστες σας θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν την απάντησή μου στις επικρίσεις του π. Βασιλείου. Δεύτερον, γιατί όπως γράφει ο π. Β.Β. το σχολιασθέν από εμένα άρθρο του, δεν εκφράζει μόνο προσωπικές του θέσεις, αλλά και της «Συντακτικής Επιτροπής της Εφημερίδος» και κατά συνέπεια εκτιμώ ότι το ίδιο θα ισχύει και για την απάντησή του, σε μένα, στις 25-11-2016.
Σεβόμενος το χώρο της εφημερίδας σας, θα ήθελα να είμαι όσο το δυνατόν πιο σύντομος. Αλλά ο π. Βασίλειος,  για να κρίνει ένα σχόλιό μου 30 μονόστηλων αράδων, χρησιμοποίησε περίπου 500 όμοιες αράδες! Έτσι είμαι αναγκασμένος να επεκταθώ.
Το «εντελώς καινούργιο»
«Δεν έγραψα ότι από το 2007 άρχισε από εμένα ο αντιμασωνικός αγώνας, ούτε ότι είμαι ο μόνος που φωνάζω από τότε για τον ρόλο της Μασωνίας στην Εκκλησιαστική και  στην πολιτική ζωή», γράφει ο π.Β.Β. στο άρθρο του της 25-11-16. Αλλά τι έγραψε, «με ιδιαίτερη έμφαση από του έτους 2007»;
Ότι «οι Μασώνοι εννόησαν την σοβαρότητα και την ωφέλεια του να δοθεί εντολή να ψηφίζουν οι μα­σώνοι ψηφοφόροι μασώνους υποψηφίους…», όπως επιτάσσει η υπ’αριθ. 1473/11-12-1902, Μασωνική Εγκύκλιος, η οποία για πρώτη φορά έβλεπε το φως της δημοσιότητος, στο άρθρο του. Μάλιστα με πολλή σαφήνεια τονίζει και υπογραμμίζει το «εντελώς καινούργιο», που φέρει «το στίγμα του άρθρου» του και είναι ασφαλώς εκείνο που «φωνάζει από το 2007» αλλά « οι κληρικοί και οι Χριστιανοί μας ακόμα δεν εννοούν να καταλάβουν».
Το στίγμα λοιπόν του άρθρου του π. Βασιλείου, που «ήταν κάτι το εντελώς καινούργιο» έχει δύο διαστάσεις, όπως ο ίδιος τις αναφέρει.
Ας δούμε την πρώτη. Με το άρθρο του ο π. Β.Β. προσπάθησε, όπως γράφει, « να προσκομίσει αδημοσίευτα στοιχεία-ντοκουμέντα που αποδεικνύουν ξεκάθαρα τις μεθοδεύσεις και τον απώτερο σκοπό της Μασωνίας για την εγχώρια αλλά και την Παγκόσμια κυριαρχία, που κατεργάζεται κρυφά και ύπουλα μέσω των Εθνικών Εκλογών, χωρίς κανείς μας «να παίρνει είδηση»».
Πατέρα Βασίλειε, το ότι η υπ’ αριθ. 1473/11-12-1902 μασωνική εγκύκλιος «βλέπει το φως της δημοσιότητος για πρώτη φορά», μέσω του άρθρου σας, δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω και να μη σας συγχαρώ για την δημοσιογραφική σας επιτυχία. Όμως το περιεχόμενό της, που αυτό μας ενδιαφέρει, δεν προσκομίζει, στην ουσία του, τίποτε το νέο. Γιατί:
-Η άμεση και ενεργός ανάμειξη του Τεκτονισμού στην Πολιτική τόσο σε Εθνικό, όσο και σε Διεθνές- Παγκόσμιο επίπεδο, αποτελεί ουσιώδες συστατικό στοιχείο των «Συνταγματικών» επιδιώξεών του. (Για τους μη γνωρίζοντες, η Μασωνία έχει το δικό της «Σύνταγμα», στο οποίο και ορκίζονται πίστη τα μέλη της!). Ο αείμνηστος ιδρυτής του Χριστιανικού- Ορθοδόξου, Κινήματος Χριστιανική Δημοκρατία (Χ.Δ.), Νικόλαος Ψαρουδάκης (Ν.Ψ.), από τα πρώτα άρθρα και βιβλία του, εναντίον της Μασωνίας, ξεσκεπάζει την Μασωνία, με ντοκουμέντα, «ως τη Διεθνή του Καπιταλισμού»! (Σκοτεινές Δυνάμεις υπό το Φως του Χριστιανισμού. 1963). Όπως, δηλαδή ο Κομμουνισμός είχε τη Διεθνή του, μέσω της οποίας συντόνιζε τις ενέργειές του, για την Παγκόσμια επικράτησή του, έτσι και ο Καπιταλισμός (Διεθνές  Κεφάλαιο- Διεθνής Σιωνισμός) είχε και έχει τη δική του Διεθνή, τη Μασωνία-Τεκτονισμό, για το δικό του στόχο, που ήταν και παραμένει η Πλανητική του κυριαρχία. Ατέλειωτοι οι κατάλογοι Μασώνων Βασιλειάδων, Προέδρων Δημοκρατίας, Πρωθυπουργών, Υπουργών, Βουλευτών, Τραπεζιτών, Μεγαλοβιομηχάνων, Ακαδημαϊκών, Καθηγητών,δυστυχώς ακόμα και Πατριαρχών και Αρχιερέων, κ.λ.π, που έχουν δημοσιευθεί σε Μασωνικά περιοδικά, στη «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ» και σε βιβλία (Ν.Ψ, Κώστα Τσαρούχα και άλλων). Τι άλλο κραυγάζουν τα στοιχεία αυτά, Πατέρα Βασίλειε, παρά, όχι απλώς ένα κάποιο ενδιαφέρον της Μασωνίας, για την πολιτική, αλλά ότι αποτελεί βασικό, θεμελειώδη και διακηρυγμένο σκοπό της,  να ελέγχει, ει δυνατόν απόλυτα, τον πνευματικό, τον πολιτιστικό, τον κοινωνικό, τον εθνικό  και τον πολιτικό βίο, κάθε Χώρας; Ο έλεγχος αυτός, το γνωρίζουν και οι πλέον αδαείς, για να γίνει κατορθωτός απαιτεί, ως απαραίτητο εργαλείο  του, τον έλεγχο της νομοθετικής και της εκτελεστικής εξουσίας, δηλαδή την κηδεμονία επί της πολιτικής και ειδικότερα της Βουλής. Όλα αυτά, έχουν χιλιοειπωθεί και χιλιογραφεί, πάντα με αποδείξεις, από τον Ν.Ψ., από τον έγκριτο δημοσιογράφο Κώστα Τσαρούχα, τους επίσης δημοσιογράφους Σπ. Καρατζαφέρη, Χρήστο Χαλαζία και άλλους, εδώ και αρκετά χρόνια. Γι’αυτό και στο σχόλιό μου στη «Χ» της 20-10-2016, γράφεται ότι  «δεν υποτιμούμε την αξία» του άρθρου του π.Β.Β., αλλά «αποτελεί βαρύ ολίσθημα» να εμφανίζει τα όσα γράφει ως κάτι το εντελώς νέο, που εκείνος αποκάλυψε από το 2007!  Επειδή βέβαια,  η συνεχής ενημέρωση του λαού για τον κακοποιό ρόλο της Μασωνίας, σε όλα τα επίπεδα, είναι αναγκαία για αυτό και  τη σχετική αρθρογραφία του π.Β.Β., επαναλαμβάνω ότι «δεν την υποτιμούμε».  Αντίθετα, προσθέτω, αξίζει και επιβάλλεται η παρουσίαση του όποιου νέου στοιχείου παρουσιαστεί, ως ενισχυτικού του τεράστιου ερευνητικού και αποκαλυπτικού έργου που έχει προηγηθεί.
Ο π.Βασίλειος, ίσως αντιτείνει: Δεν αποτελεί νέο στοιχείο η αποκάλυψη ότι η εγκύκλιος 1473/11-12-1902, «καλεί τους απανταχού της Ελλάδος Μασώνους να ψηφίσουν στις εκλογές μόνο Μασώνους!» Προς τι το θαυμαστικό π. Βασίλειε; Τι άλλο θα πρότεινε και θα διέτασσε το Ύπατο Μασωνικό Συμβούλιο, να ψηφίζουν οι Μασώνοι, παρά Μασώνους; Περιμένατε να δίδουν «γραμμή» να ψηφίζονται πιστοί χριστιανοί; Γιαυτό επαναλαμβάνω, ότι άξιζε η δημοσίευση της μασωνικής εγκυκλίου, όχι όμως ως ντοκουμέντο που…ανακάλυπτε την Αμερική!
Δώστε στοιχεία, π. Βασίλειε
– Τώρα να έλθουμε στη δεύτερη διάσταση του άρθρου του π. Β.Β. της 25-11-2016.
«Οι Μασώνοι, γράφει,εννόησαν ότι οι μασώνοι ψηφοφόροι, πρέπει να ψηφίζουν μασώνους, εμείς, όμως, οι Χριστιανοί, δεν έχουμε καταλάβει την σοβαρότητα και την ωφέλεια που θα προέκυπτε, αν όλοι οι Κληρικοί συνιστούσαν στους τακτικά εκκλησιαζομένους να ψηφίζουν μόνο εκείνους που τεκμηριωμένα είναι απολύτως συνεπείς με τη διδασκαλία της Εκκλησίας μας και την πνευματική ζωή» και να παύσουν «να πιστεύουν ότι είναι αποτελεσματικό το να ψηφίζουν θρησκευομένους υποψήφιους που ανήκουν σε διάφορα κόμματα Francise Παραρτήματα κομμάτων του Εξωτερικού. Τρανό παράδειγμα, συνεχίζει ο π. Β.Β., ο πολύς Νίκος Ψαρουδάκης…»
Στο σημείο αυτό ο π.Β.Β. δεν ολισθαίνει απλώς, αλλά με τα όσα γράφει και με δεδομένο ότι γνωρίζει άριστα την ελληνική γλώσσα και άρα ακριβολογεί, εισέρχεται στο χώρο της πολιτικής  συκοφαντίας. Γιατί:
  1. Γνωρίζει, ο π. Β.Β., ότι ο «θρησκευόμενος» Ν.Ψ. ανήκε, ήταν ιδρυτής και πρόεδρος για την ακρίβεια, του Κινήματος της ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Τίνος όμως «κόμματος του Εξωτερικού είναι Παράρτημα»η Χ.Δ. πατέρα Βασίλειε; Πέστε μας. Δώστε στοιχεία. Δεν θα δώσετε βέβαια κανένα απολύτως, γιατί απλούστατα ο ισχυρισμός σας αποτελεί κραυγαλέο ψεύδος, κάτι που το γνωρίζετε πολύ καλώς και γιαυτό ακριβώς ο λόγος στο σημείο αυτό, είναι συκοφαντικός.
  2. Μήπως όμως ο π. Β.Β. εννοούσε, όχι τη Χ.Δ., αλλά το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου ότι ήταν το Παράρτημα κόμματος του Εξωτερικού; Όμως και στην περίπτωση αυτή, ο π. Β.Β. γνωρίζει, επίσης πολύ καλά ,ότι ο Ν.Ψ. ούτε ανήκε, ούτε είχε ενταχθεί στο ΠΑΣΟΚ, αλλά είχε εκλεγεί βουλευτής ως ανεξάρτητος, συνεργαζόμενος με το ΠΑΣΟΚ. Στη Βουλή μιλούσε πάντα ως πρόεδρος της Χ.Δ. και όχι ως βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, αφού δεν ανήκε σε αυτό. Παρόλα αυτά ο π. Β.Β. παρουσιάζει τον «πολύ Ψαρουδάκη» ως «τρανό παράδειγμα», προς αποφυγή!
  3. Ο π.Β.Β. χρεώνει τον αείμνηστο Ν.Ψ. ότι «παρά την εξέχουσα και πληθωρική προσωπικότητά του, το μόνο που κατάφερε ήταν να στηρίξει για περισσότερα χρόνια στην εξουσία τον ολετήρα του Γένους μας Ανδρέα Παπανδρέου, εφόσον αυτός, μόνο με τις ψήφους του Ψαρουδάκη κατώρθωσε να υπερισχύσει της Ν.Δ…». Για να εκτιμήσει ο αναγνώστης του «Ο.Τ.» τη σοβαρότητα των κρίσεων και των συμπερασμάτων του π.Βασιλείου, ας δούμε τους σχετικούς αριθμούς: Στις εθνικές εκλογές του 1985 το ΠΑΣΟΚ έλαβε 45,82% και 161 βουλευτές, μεταξύ των οποίων και ο ανεξάρτητος πρόεδρος της Χ.Δ. Ν. Ψαρουδάκης. Η Ν.Δ. έλαβε 40,85% και 126 βουλευτές. Όλοι γνωρίζουμε ότι για να πέσει μία κυβέρνηση πρέπει ο αριθμός των βουλευτών που τη στηρίζουν να είναι μικρότερος του 151. Δεν ήταν λοιπόν «κατόρθωμα, όπως γράφει ο π. Β.Β., του Ν.Ψ. η στήριξη του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία», αφού εκείνος διέθετε μία ψήφο, ενώ η ανατροπή της κυβέρνησης προϋπέθετε την απώλεια 11, τουλάχιστον,εδρών. Αβάσιμος επίσης ο ισχυρισμός του π. Β.Β. ότι το ΠΑΣΟΚ «μόνο με τις ψήφους του Ψαρουδάκη κατώρθωσε να υπερισχύσει της Ν.Δ…».Γιατί; Μα η ποσοστιαία διαφορά των δύο κομμάτων ήταν  4,97%. Λέτε π. Βασίλειε αυτό το ποσοστό να ήταν «οι ψήφοι του Ψαρουδάκη που δόθηκαν στον ολετήρα του Γένους» και έτσι υπερίσχυσε της Ν.Δ., που ασφαλώς αυτή, αν δεν υπήρχαν «οι ψήφοι του Ψαρουδάκη», θα συν­έχιζε το εθνοσωτήριο έργο της, όπως, για παράδειγμα, ήταν η κατεδαφιστική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του, 33ου βαθμού Τέκτονος, Γεωργίου Ράλλη; Πριν απαντήσετε, να λάβετε υπόψη σας δύο ακόμα αριθμούς. Στις ευρωεκλογές και στις εθνικές εκλογές του 1981, που διεξήχθησαν ταυτόχρονα, η Χ.Δ. είχε πάρει 1,15% και 0,15% αντίστοιχα, ποσοστά που καμία αριθμητική δεν εξισώνει, έστω και προσεγγιστικά, με το 4,97%.
Ορθόδοξοι ιερείς η Χομεϊνί;
Ας δούμε τώρα και το άλλο σημείο του «αφυπνιστικού», όπως το χαρακτηρίζει ο ίδιος, μηνύματος που ήθελε να στείλει ο π. Β.Β., «την ωφέλεια που θα είχαμε αν όλοι οι κληρικοί συνιστούσαν στους τακτικά εκκλησιαζομένους να ψηφίζουν μόνο εκείνους που τεκμηριωμένα είναι απολύτως συνεπείς με την διδασκαλία της Εκκλησίας μας και την πνευματική ζωή».
Η θέση αυτή του π.Β.Β., με όλο το σεβασμό και στο Σχήμα του, ως Κληρικού και στο Πρόσωπό του,  δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική, από κοινωνιολογική, πολιτική καθώς και από θεολογική σκοπιά. Θα αρκεστώ σε ελάχιστες και επιγραμματικές, κατά το δυνατόν, επισημάνσεις:
  1. Οι Ορθόδοξοι Κληρικοί, Πατέρα Βασίλειε, κρατούν η πρέπει να κρατούν καταλόγους «των τακτικώς εκκλησιαζομένων» και κυρίως «εκείνων που τεκμηριωμένα είναι απολύτως συνεπείς..»; Δεν νομίζω. Και δεν θα έπρεπε και δεν θα μπορούσε να συμβαίνει η να συμβεί κάτι τέτοιο, γιατί ένας μόνο είναι «ο ετάζων καρδίας και νεφρούς ». Καλείτε, Πατέρα Βασίλειε, τον ιερέα του Θεού να παίξει το ρόλο που έπαιζε, πριν λίγα χρόνια, ο Τεατζής και ο Χωροφύλακας οι οποίοι χώριζαν τους Έλληνες σε «εθνικόφρονες» και «μιάσματα», να τους χωρίσει αυτός σήμερα, σε «απολύτως συνεπείς» χριστιανούς και σε μη συνεπείς χριστιανούς; Τους ιερείς μας, που κατά κανόνα ο λαός μας τους σέβεται, γιατί τον έχουν υπηρετήσει και τον υπηρετούν στις πιο δύσκολες στιγμές του, θέλετε να τους καταστήσετε, από διακόνους του Θεού και του λαού του Θεού, σε Χομεϊνί και επιτηρητές πιστής εφαρμογής των κανόνων μιας, δικού σας τύπου, σαρίας; Μη γένοιτο!
  2. Αλλά στα χρόνια των ΤΕΑ και του ΙΔΕΑ, στα χρόνια που στρώθηκε το χαλί, για να περάσει η ξενοκίνητη Χούντα, οι Πνευματικοί των Αδελφοτήτων, δεν έκαναν, κατά κανόνα, αυτό που εσείς Πατέρα Βασίλειε, θεωρείτε «αφυπνιστικό» μήνυμα; Δεν έδιναν στα πνευματικοπαίδια τους το ψηφοδέλτιο, σε κλειστό φάκελο, και με σταυρό σε «τεκμηριωμένα απολύτως συνεπή» Ορθόδοξο Χριστιανό; Το αποτέλεσμα ποιό ήταν; Να μας κυβερνούν μασώνοι και ξενόδουλοι, αλλά, προς Θεού… «εθνικόφρονες» και «ευσεβείς»! Θα πείτε, ότι το λάθος τους τότε ήταν ότι συνιστούσαν να ψηφιστούν «συνεπείς» μεν χριστιανοί, αλλά σε κόμματα που ήταν «παραρτήματα κομμάτων του Εξωτερικού». Εσείς τώρα, Πατέρα Βασίλειε, σε ποιό κόμμα εντοπίζετε την παρουσία «των απολύτως συνεπών χριστιανών»; Γιατί δεν μας το λέτε; Και να μας πείτε ακόμα, όλοι όσοι είναι σε αυτό το κόμμα η την παράταξη και μόνο αυτοί, είναι οι «απολύτως συνεπείς»; Εμάς τους άλλους που δεν ανήκουμε στο κόμμα αυτό η δεν θέλουμε να ανήκουμε, γιατί απλούστατα μπορεί να έχουμε άλλες πολιτικές και κοινωνικές θέσεις, θα μας κατατάξετε, εκ του λόγου αυτού και μόνο, στους μη «απολύτως συνεπείς» χριστιανούς;
Τα περί προτεσταντισμού
Σεβόμενος τους κανόνες φιλοξενίας δεν θα ήθελα να καταχραστώ τον πολύτιμο χώρο των σελίδων του «Ο.Τ.», γι’ αυτό και σταματώ εδώ, με την προσδοκία ότι θα μου δοθεί η δυνατότητα να απαντήσω, μέσω πάλι του «Ο.Τ.», στα όσα εντελώς αστήρικτα γράφει ο π. Β.Β. περί σχέσεως της Χ.Δ. με τον προτεσταντισμό και την «Θεολογική Πολιτική του». Προσθέτω μόνο τούτο. Η Ιεραρχία της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος  τίμησε, εν ζωή, τον Νικόλαο Ψαρουδάκη, με το ανώτατο παράσημό της, του Απόστολου Παύλου, για τους Αγώνες του υπέρ της Ορθοδοξίας και του Έθνους, με την ιδιότητα του ιδρυτή και προέδρου της Χ.Δ., που κατά τον π. Β.Β. και μόνο αυτό προτεσταντίζει! Επίσης η ιερά Επιστασία του Αγίου Όρους, η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Κρήτης, Πατριάρχες και Αρχιερείς του είχαν στείλει συγχαρητήρια για τους Αγώνες του, υπέρ της Ορθοδοξίας και των Παραδόσεων του λαού μας μέσα στη Βουλή καταψηφίζοντας νομοσχέδια, αντίθετα στην ορθόδοξη συνείδησή του και καταθέτοντας προτάσεις υπέρ των αδύνατων συμπολιτών μας και ιδιαίτερα της Πολύτεκνης Οικογένειας και των νέων ζευγαριών.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Εμμανουήλ Μηλιαράκης
Επίτιμος πρόεδρος της Χ.Δ.
Υ.Γ. Η καθυστέρηση της απάντησής μου οφείλεται σε λόγους υπεράνω της θελήσεώς μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου