Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

Misha:
Φίλε Κοσμά..  η ενδοζηλωτική ακαταστασία με θλίβει και με κάνει να απορώ....         

δεν χρειάζεται να είναι κανείς σοφός ή χαρισματούχος για να αντιληφθεί πως οι επιδιώξεις των ζηλωτών δηλαδή  η διαφύλαξη της ακρίβειας της πίστεως (αν είναι αυτό το κίνητρο και όχι η αναρρίχηση σε αξιώματα και θρόνους με τη λογική  "κάλλιο πρώτος στο χωριό παρά δεύτερος στην πόλη) αποδυναμώνονται τα μάλα από τις αλληλοκαθαιρέσεις και τους αλληλοαναθεματισμούς......

και εν πάση περιπτώσει η κατάσταση καταδεικνύει την ψυχοπαθογένεια του ζηλωτισμού στην Ελλάδα....

θα χαιρόμουν με όλη μου την καρδιά να δω όλες τις παρατάξεις ενωμένες υπό κοινή ηγεσία....αυτό θα βοηθούσε κι εμάς στον ανθενωτικό αγώνα μας,....

αντί αυτού όμως βλέπω κάθε τόσο δημοσιεύματα για καταλήψεις ναών και μονών, επεισόδια, χειροδικίες... θλιβερά φαινόμενα που φανερώνουν την έλλειψη αγιοπατερικού φρονήματος από μια μεγάλη μερίδα των ελλήνων ζηλωτών...

ίσως εσείς οι πιο "ψαγμένοι" και νηφάλιοι θα έπρεπε να πάρετε την κατάσταση στα χέρια και να δρομολογήσετε διαδικασίες σύμπνοιας και ενότητας....

διαφορετικά τη μια μέρα θα καταγγέλετε όλοι οι ζηλωτές μαζί τον Πάπα και τους οικουμενιστές και την επόμενη θα μαλλιοτραβιέστε για την ιδιοκτησία του τάδε ναού ή την απεικόνιση της αγίας Τριάδος....

Kosmas:

Αγαπητέ Misha, χαίρε. Μου φαίνεται σαν να έχασες λίγο τη ψυχραιμία σου!

α. Σου εξήγησα ότι η Εκκλησία, που εξακολουθεί και μετά το 1924, ν’ ακολουθεί το πατροπαράδοτο ημερολόγιο, μετά τα δύο ή τρία χρόνια πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 1980, δεν έχει καμία «κοινωνία» με τους Ρώσους επισκόπους της Διασποράς. Συνεπώς, κανένα εκκλησιολογικό πρόβλημα δεν υφίσταται για την Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου, οποία θεωρεί τη Ρωσική Σύνοδο, ότι εξέπεσε από την ορθή πίστη, εφόσον και μετά την γενομένη ΄Ένωση των Εκκλησιών εξακολούθησε την έστω έμμεση, όπως δέχεσαι και συ, «κοινωνία» με τις καινοτόμες Εκκλησίες του Νέου Ημερολογίου, που Λατινοφρόνησαν.
Ως εκ του λόγου τούτου η Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου δεν αναγνωρίζει ως αγίους τους ανακηρυχθέντες απ’ τη Ρωσική Σύνοδο αγίους, όπως τα μέλη της τελευταίας τσαρικής οικογένειας, ή τον Ιωάννη Μαξίμοβιτς. Αυτούς, μπορείτε να τους τιμάτε σεις! 

2 σχόλια:

  1. Εδώ ο Kosmas στην αρχή ειρωνεύεται διακριτικά τον Misha και κατόπιν του δίνει δικές του γενικευμένες και αόριστες απαντήσεις αποφεύγοντας έτσι ότι δεν τον συμφέρει....κατά τα άλλο είναι ένας θεολόγος εναντίον ενός λαϊκού...θεολογικής "κοκορομαχίας" το ανάγνωσμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και για την ακρίβεια (θεολογικο)ημερολογιακής κοκορομαχίας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή