Kosmas:
Αυτό που κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι ότι ο αδελφός Misha αποφεύγει τους κανόνες δεοντολογίας για τη συνέχιση αυτής της καλοπροαίρετης και εποικοδομητικής συζήτησης. Έτσι:
ΠΡΩΤΟΝ, ενώ θα έπρεπε να εξαντλούμε κάθε φορά τα επί μέρους ζητήματα, που μπαίνουν προς συζήτηση, ο καλός αδελφός δεν συζητά και δεν απαντά στα θέματα αυτά, όπως οφείλει.Επειδή δεν τον εξυπηρετεί το ξεκαθάρισμα των ζητημάτων αυτών, προσπαθεί κάθε φορά να μετατοπίσει τη συζήτηση σ’ άλλες κατευθύνσεις. Συγκεκριμένα, από δικής μου πλευράς, που έθεσα προς συζήτηση το θέμα της «αγιοποιήσεως των νέων αγίων», εξέθεσα τις θεολογικές προϋποθέσεις των «αγιοποιήσεων», που είναι η ύπαρξη «θείων σημείων» και η διακρίβωση της Ορθοδοξίας των προσώπων αυτών. Το τελευταίο εξακριβώνεται από την έρευνα όχι μόνο τα πρόσωπα αυτά να μη διδάσκουν κακόδοξες διδασκαλίες, αλλά και με το να μή έχουν «κοινωνία» με αιρετικούς επισκόπους, ή άλλους επισκόπους που έχουν «κοινωνία» με αιρετικούς επισκόπους.
Εζήτησα, λοιπόν, απ’ τον αδελφό Misha να απαντήσει εάν ο Πατριάρχης Αθηναγόρας με τον οποίο είχαν «κοινωνία» τα «αγιοποιηθέντα» πρόσωπα, είναι Ορθόδοξος, ή αιρετικός. Εύλογο το ερώτημά μου αυτό και αναγκαία η απάντησή του σ’ αυτό, για την πρόοδο της συζήτησης.
Ο αγαπητός Misha δεν απάντησε μέχρι σήμερα. Τον ερώτησα επίσης εάν ο Αθηναγόρας έχει άρει από το 1965 το «σχίσμα των Εκκλησιών», δηλ. εάν έγινε η «Ένωση των Εκκλησιών». Ούτε και σ’ αυτό το ερώτημα απάντησε. Αλλά, και σ’ άλλα ερωτήματα, στα οποία ήταν απαραίτητη για την πρόοδο της συζήτησης, απάντηση δεν υπήρξε εκ μέρους του καμία. Έτσι, όμως, δεν διεξάγονται εποικοδομητικές συζητήσεις. Πιό κάτω θα παραθέσω και πάλι ωρισμένα ερωτήματα, στα οποία αυτή τη φορά θα επιμείνω να έχω απαντήσεις, για να προχωρήσει η συζήτηση για το τεθέν αρχικό θέμα των «αγιοποιήσεων».
Αυτό που κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι ότι ο αδελφός Misha αποφεύγει τους κανόνες δεοντολογίας για τη συνέχιση αυτής της καλοπροαίρετης και εποικοδομητικής συζήτησης. Έτσι:
ΠΡΩΤΟΝ, ενώ θα έπρεπε να εξαντλούμε κάθε φορά τα επί μέρους ζητήματα, που μπαίνουν προς συζήτηση, ο καλός αδελφός δεν συζητά και δεν απαντά στα θέματα αυτά, όπως οφείλει.Επειδή δεν τον εξυπηρετεί το ξεκαθάρισμα των ζητημάτων αυτών, προσπαθεί κάθε φορά να μετατοπίσει τη συζήτηση σ’ άλλες κατευθύνσεις. Συγκεκριμένα, από δικής μου πλευράς, που έθεσα προς συζήτηση το θέμα της «αγιοποιήσεως των νέων αγίων», εξέθεσα τις θεολογικές προϋποθέσεις των «αγιοποιήσεων», που είναι η ύπαρξη «θείων σημείων» και η διακρίβωση της Ορθοδοξίας των προσώπων αυτών. Το τελευταίο εξακριβώνεται από την έρευνα όχι μόνο τα πρόσωπα αυτά να μη διδάσκουν κακόδοξες διδασκαλίες, αλλά και με το να μή έχουν «κοινωνία» με αιρετικούς επισκόπους, ή άλλους επισκόπους που έχουν «κοινωνία» με αιρετικούς επισκόπους.
Εζήτησα, λοιπόν, απ’ τον αδελφό Misha να απαντήσει εάν ο Πατριάρχης Αθηναγόρας με τον οποίο είχαν «κοινωνία» τα «αγιοποιηθέντα» πρόσωπα, είναι Ορθόδοξος, ή αιρετικός. Εύλογο το ερώτημά μου αυτό και αναγκαία η απάντησή του σ’ αυτό, για την πρόοδο της συζήτησης.
Ο αγαπητός Misha δεν απάντησε μέχρι σήμερα. Τον ερώτησα επίσης εάν ο Αθηναγόρας έχει άρει από το 1965 το «σχίσμα των Εκκλησιών», δηλ. εάν έγινε η «Ένωση των Εκκλησιών». Ούτε και σ’ αυτό το ερώτημα απάντησε. Αλλά, και σ’ άλλα ερωτήματα, στα οποία ήταν απαραίτητη για την πρόοδο της συζήτησης, απάντηση δεν υπήρξε εκ μέρους του καμία. Έτσι, όμως, δεν διεξάγονται εποικοδομητικές συζητήσεις. Πιό κάτω θα παραθέσω και πάλι ωρισμένα ερωτήματα, στα οποία αυτή τη φορά θα επιμείνω να έχω απαντήσεις, για να προχωρήσει η συζήτηση για το τεθέν αρχικό θέμα των «αγιοποιήσεων».
+Ι.Γ.Ζ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Βιομηχανία αγιοποιήσεων, για να νομίζει ο κόσμος ότι το βλάσφημο μαντρί που υπάγεται έχει σωτηρία και αγιοσύνη.
Αλλά αυτό εξυπηρετεί και τους Γιαλαντζί Ο.Χ. εχουν αγιάσει κι αυτοί τον Βλάσφημο Μαξίμοβιτς ο οποίος χειροτόνησε εις επισκόπους 2 Νεοπασχαλίτες και συλλειτουργούσε μαζί τους.
Εχει Ανάθεμα απο την Α' Οικουμενική στο κεφάλι του και απο την τοπική εν Αντιοχεία λίγο αργότερα, αντί αυτού τον αγιοποίησαν...
όπως αγιοποίησαν και στο νεο ενα σωρό αιρετικούς μεχρι και Μασόνους
" ο κόσμος τούτος εν τω πονηρώ κείται"