ΝΑΙ ΜΕΝ, ΑΛΛΑ…» -- Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου Διονυσίου Τάτση

ΤΟ ΘΕΜΑ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀπασχολεῖ ἰδιαίτερα τους συνειδητούς χριστιανούς, οἱ ὁποῖοι ζητοῦν ἀπό τους κληρικούς  ἐνημέρωση και καθοδήγηση. Ὅμως περισσεύει ἡ σιωπή ἀπό καιροσκοπισμό και δειλία. Ἐλάχιστοι εἶναι ἐκεῖνοι, πού δημοσίως ἐπικρίνουν τους Οἰκουμενιστάς και διατυπώνουν τη γνώμη τους ἐλεύθερα. Και αὐτό εἶναι πολύ ἀνησυχητικό φαινόμενο, γιατί ἀποκαλύπτει ὅτι δεν ὑπάρχει ἱερός ζῆλος και παρρησία .Δέν ὑπάρχει πνεῦμα ὁμολογίας και ὑπεράσπισης τῆς πίστεώς μας. Ὡστόσο, δεν μᾶς λείπουν τά κείμενα, πού ἐπισημαίνουν τις αἱρετικές διδασκαλίες τῶν παπικῶν και τῶν προτεσταντῶν. Ἔχουμε θεολόγους, ἀλλά δεν ἔχουμε ὁμολογητές. Το πρόβλημα δεν εἶναι στην ἐπισήμανση τῶν διαφορῶν με τους ἑτεροδόξους, ἀλλά στήν κριτική πού πρέπει στους δικούς μας ὀρθοδόξους οἰκουμενιστές, οἱ ὁποῖοι ἀναπτύσσουν ἐνοχλητικές πρωτοβουλίες και ἐξισώνουν την πίστη μας με ἐκείνη τῶν αἱρετικῶν. Αὐτούς τους οἰκουμενιστές ἀποφεύγουν ἐπιμελῶς οἱ σοφοί θεολόγοι μας να τους κρίνουν καί να τους ἀπομονώσουν. Και αὐτό συμβαίνει γιατί εἶναι οἱ μεγαλόσχημοι τῆς Ἐκκλησίας και δεν θέλουν να ἔλθουν σε ἀντίθεση μαζί τους. Δεν θέλουν να δυσαρεστήσουν και τους πατριαρχικούς κύκλους, παρόλο πού διαφωνοῦν. Ἔτσι κυλάει ὁ χρόνος με συμβιβασμούς, ἰδιωτικούς ψιθύρους και σιωπή. Τά ἐπιχειρήματά τους εἶναι παιδαριώδη. Ἔχουν ὡς κανόνα τους το «Ναι μέν, ἀλλἀ…», πού σημαίνει τελικά ὄχι στη δημόσια ἀντίδραση, ὄχι στη δυναμική διαφωνία, ὄχι στην ἄρνηση τῶν διαφόρων προκλητικῶν ἐκδηλώσεων. Καί ὅλα αὐτά, γιατί τους περισσεύει ἡ διάκριση και ἡ κατά Θεόν σοφία… Ἡ τακτική πού περιγράφω εἶναι προσφιλής και σε ἀρκετούς ἁγιορεῖτες πατέρες και σε σχεδόν ὅλους τους ητροπολίτες τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Ἔτσι ὁ δόλιος Οἰκουμενισμός ἐξαπλώνεται παντοῦ και το ὀρθόδοξο κριτήριο ἀμβλύνεται. Σε λίγο οἱ ἀνυποψίαστοι χριστιανοί μας θα πάθουν πλήρη σύγχυση και θά ἀποδέχονται τον Πάπα ὅπως και τον Πατριάρχη, και τους καρδινάλιους ὅπως και τους μητροπολίτες!     

O Συναξαριστής της ημέρας.

Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2016

Ιλαρίωνος του μεγαλομάρτυρος, Σωκράτους, Χριστοδούλου.

Λίγα χιλιόμετρα πιὸ πάνω ἀπὸ τὴ δαντελωτὴ ἀκρογιαλιὰ τῆς Κερύνειας καὶ σὲ ὕψος δυὸ χιλιάδες περίπου πόδια ἀπὸ τὴν ἐπιφάνεια τῆς θάλασσας ὀρθώνεται ἕνα γιγαντιαῖο ὕψωμα ἀποκομμένο ἀπὸ τὴν ὑπόλοιπη ὀροσειρὰ τοῦ Πενταδάκτυλου. Στὴν κορυφὴ τοῦ ὑψώματος αὐτοῦ μὲ τὴν πανοραμικὴ θέα εἶναι κτισμένο ἀπὸ χρόνια ἕνα φρούριο, τὸ γνωστὸ φρούριο τοῦ Ἁγίου Ἰλαρίωνα.

Γιὰ τὴν προσφορὰ τοῦ φρουρίου στοὺς ἀγῶνες τοῦ νησιοῦ γιὰ ἐλευθερία καὶ τὶς παραδόσεις καὶ τοὺς θρύλους ποὺ ἔχουν δημιουργηθεῖ γύρω ἀπ’ αὐτό, πολλὰ εἰπώθηκαν καὶ γράφηκαν μέχρι σήμερα. Γιὰ τὸν Ἅγιο Ἰλαρίωνα ὅμως τὸν μεγάλο ἐρημίτη καὶ ἀσκητή, ποὺ μὲ τὸ ὄνομά του, τὸ ὕψωμα τοῦτο μπῆκε στὴν ἱστορία, πολὺ λίγα ἔχουν γραφεῖ καὶ σὲ πολὺ πιὸ λίγους εἶναι γνωστά.

Ο Χριστιανός πάντοτε συγχωρεί - ο Έλληνας ποτέ δε λησμονεί

Ενενήντα τέσσερα χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή του 1922! Τούτο τον καιρό, που ο Σουλτάνος εξ ανατολών  συνεχώς μάς προκαλεί, ο νους και η καρδιά μας, τρέχει και επισκέπτεται τις αλύτρωτες πατρίδες, τις σκλαβωμένες πατρίδες του Μικρασιατικού Ελληνισμού, της Ανατολικής Θράκης, του Πόντου, της Ανατολικής Ρωμυλίας, της Πελαγονίας, της τουρκοκρατούμενης Κύπρου και της Βορείου Ηπείρου. Πώς μπορούμε να λησμονήσουμε οι Νεοέλληνες την ξακουσμένη Σμύρνη, την Έφεσο, την Καισάρεια της Καππαδοκίας, την Τραπεζούντα· ή - γιατί όχι; - το Αργυρόκαστρο, την Κορυτσά, την Ανδριανούπολη, τη Φιλιππούπολη, τη Βάρνα, την Αμμόχωστο και τη γλυκιά Κωνσταντινούπολη; Πώς να ξεχάσουμε όλες εκείνες τις γεμάτες από ελληνική πνοή και πολιτισμό αξέχαστες πατρίδες; Εκεί υπάρχουν τάφοι προγόνων, αγιασμένες εκκλησιές, όνειρα και οράματα, που η διπλωματία των πολιτικών τα μοίρασε και τα ερήμωσε. Ενενήντα τέσσερα χρόνια πέρασαν αφότου η Ελλάδα υπέστη τη φοβερότερη τραγωδία που μπορεί να υποστεί ένας λαός στην πορεία του. Ενενήντα τέσσερα χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή...  Ήταν, και μάλιστα σκληρή γενοκτονία, όλα όσα συνέβησαν στην απέναντι μαρτυρική γη πριν ενενήντα τέσσερα χρόνια. Έτσι μας τα διέσωσαν στη μνήμη οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας κι όλοι εκείνοι που σαν τα καταδιωγμένα πουλιά σκορπίστηκαν στα πέρατα της γης. Εμείς, γενοκτονία χαρακτηρίζουμε τη Μικρασιατική Καταστροφή, την απάνθρωπη αυτή σφαγή τόσων αδελφών μας Ελλήνων, τον ξεριζωμό τόσων εκατομμυρίων πονεμένων ψυχών... Έτσι τη θεωρούμε, κι υποσχόμαστε πως έτσι θα την παραδώσουμε στα παιδιά μας.
***
Ο  Ανώνυμος είπε...

Δε λέω ότι δεν έχουμε δίκιο,αφού από μας τα πήραν εδραιώθηκαν από τις ανοησίες των δικών μας. Αλλά θα πουν κι αυτοί το δικό τους ποίημα...Ο ένας θα θέλει τη Μακεδονία,ο άλλος θα θέλει το μισό Αιγαίο και τη Τριπολιτσά,ο άλλος θα ζητάει τη Πρέβεζα μαζί με τη Καλαμπάκα και μετά θα πάει στον Ρέντσι να του δώσει και το Μπάρι.
21 Οκτωβρίου 2016 - 12:43 π.μ.
***

Ο Αλέξανδρος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας


Χαίρετε εν Κυρίω!
Ωστόσο Κωνσταντίνε σύμφωνα με την προφητεία του Αγίου Ανδρέα του Δια Χριστόν Σαλού βρισκόμαστε πλέον στα χρόνια της συντέλειας. Τα χρόνια της συντέλειας σύμφωνα με την προφητεία ξεκινάνε από την στιγμή που γίνεται η επανασύσταση του κράτους του Ισραήλ(έγινε). Κατόπιν το επόμενο γεγονός είναι ο καταποντισμός της Αγίας Σοφίας(δεν έγινε), μετά τα βδελυρά έθνη και ο αντίχριστος(δεν έγινε κανένα από τα δύο ακόμα). Δυστυχώς πλησιάζει η μέρα για τον καταποντισμό της γλυκιάς Κωνσταντινούπολης και της Αγίας Σοφίας και ίσως είναι θέλημα της Παναγίας μας έτσι ώστε να μην μιανθεί από τον αντίχριστο και τον ψευδοπροφήτη....Δυστυχώς αυτή την προφητεία έχουν χρησιμοποιήσει όλοι όσοι αναμένουν ευσεβή Βασιλέα αγνοώντας όμως ότι ο Ευσεβής Βασιλέας της προφητείας αναφέρεται χρονικά πολύ πιο πριν από την επανασύσταση του κράτους του Ισραήλ.


Προσωπικά βέβαια Κωνσταντίνε τείνω περισσότερο να θεωρώ ότι αυτά που αποδίδονται στον Άγιο Ανδρέα είναι περισσότερο μια ερμηνευτική προσπάθεια του τέλους από την πλευρά του Επιφάνιου και όχι προφητεία που είπε ο Άγιος για πολλούς και διάφορους λόγους αλλά επειδή δεν μπορώ να είμαι σίγουρος παραμένω στην προφητεία αυτή καθαυτή που και πάλι δεν αναφέρεται σε επερχόμενη βασιλεία Ευσεβούς Βασιλέα....

Αλέξανδρος


Η αυτοχειρία των θεολογικών σπουδών εις την Πατρίδα μας

Πρώτος ο Ο.Τ. εις το φύλλον  2091/06.11.2015 είχεν αποκαλύψει ότι η Κατεύθυνσις Ισλαμικών Σπουδών ήτο ετοίμη παρασκηνιακώς και εμεθοδεύετο η παρουσίασίς της εις το κοινόν και η εισαγωγή της εις το μηχανογραφικόν δελτίον των πανελληνίων εξετάσεων. Το βασικόν επιχείρημα του κ. Γ. Καλαντζή και των Καθηγητών του Τμ. Θεολογίας του ΑΠΘ, ότι η μουσουλμανική μειονότης πλέον θα έχη δασκάλους που θα φοιτούν εδώ και όχι εις ισλαμικάς χώρας, κατέπεσε καθώς εκ των πρώτων 30 φοιτητών και φοιτητριών, οι 28 είναι κοπέλλες και μόλις μία μουσουλμάνα από την Θράκην. Επομένως ανύπαρκτον το ενδιαφέρον από την μουσουλμανικήν μειονότητα! Μήπως θα υπάρξουν προστριβαί εις το μέλλον με τους μουφτήδες της Θράκης, διότι ποίος μουσουλμάνος θα επιθυμούσε ένας «άπιστος» να είναι εκείνος, ο οποίος θα διδάξη την θρησκείαν του εις τα παιδιά του;… Θα εδεχώμεθα οι χριστιανοί να διδάσκουν την Ορθοδοξίαν ιμάμηδες;

Σε δίκη ο ιμάμης και ο ψευτομουφτής

Ασκήθηκε δίωξη για τα επεισόδια κατά την κηδεία μουσουλμάνου στρατιώτη στη Γλαύκη

Επιτέλους, παρενέβη η Δικαιοσύνη για τα «όργια» των τουρκόφιλων στη Θράκη! Ο ψευδομουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μέτε και ο ιμάμης Γλαύκης Ερκάν Αζίζογλου παραπέμπονται σε δίκη στις 31 Μαρτίου του 2017 για τα επεισόδια που σημειώθηκαν κατά την κηδεία στις 16 Ιουλίου του αδικοχαμένου μουσουλμάνου στρατιώτη Αχμέτ Κατουνλού, που πνίγηκε ενώ υπηρετούσε τη θητεία του.

Από το γραφείο Τύπου του πολιτιστικού συλλόγου Δεσμοί Ελλήνων κοινοποιήθηκε το ακόλουθο δελτίο Τύπου:

«Ενοχλούμε. Ενοχλούμε όσους προσπαθούν με λύσσα να αποδομήσουν την εθνική μας κοινωνία και να ξεκόψουν τους Ελληνες από τις ρίζες, την Ιστορία και τις παραδόσεις τους. Ενοχλούμε τους εφησυχασμένους που θορυβούνται μόνον όταν το κακό μπει πια μέσα στο ίδιο το σπίτι τους, αδιαφορώντας αν αυτό χτύπησε ήδη την πόρτα του γείτονά τους. Ενοχλούμε όσους χρησιμοποιούν τον πατριωτισμό των Ελλήνων με ιδιοτέλεια ατομική και συλλογική.

Η εμπρηστική επίθεση στον σύλλογό μας είναι προϊόν αυτής της ενόχλησης.

Και αν οι νεαροί φυσικοί αυτουργοί της είναι θέμα λίγου πλέον χρόνου να συλληφθούν, δυστυχώς οι πραγματικοί υπεύθυνοι θα εξακολουθήσουν να παραμένουν κρυμμένοι πίσω από ένα πληκτρολόγιο ηλεκτρονικού υπολογιστή ή ακόμη και καλυμμένοι από κάποια βουλευτική ιδιότητα.

Ο εκχυδαϊσμός του πολιτικού λόγου και της πολιτικής αντιπαράθεσης στην πατρίδα μας είναι φυσικό πια να παράγει τέτοιου είδους φαινόμενα. Η μάχη για την υπεράσπιση του αυτονόητου είναι από καιρό ζητούμενο. Οσο κι αν κάποιοι επιμένουν να απαξιώνουν την πλούσια κοινωνική και πολιτισμική προσφορά του συλλόγου μας και του περιοδικού του "ΕΝΔΟΧΩΡΑ" που εκδίδεται εδώ και 28 χρόνια με έδρα την Αλεξανδρούπολη, δηλώνουμε ότι θα είμαστε παρόντες καλλιεργώντας και σφυρηλατώντας με τη δράση μας τους δεσμούς των Ελλήνων. Οσο κι αν ενοχλούνται κάποιοι...»



Παναγιώτης Λιάκος

To Δόγμα και η αξία του -- Του αείμνηστου Στεργίου Σάκκου, Ομοτίμου Καθηγητού ΑΠΘ

Η προσήλωσις εις το ορθόδοξον δόγμα, ωστική δύναμις της πνευματικής ζωής

Ανάμεσα στ΄ άλλα γνωρίσματα, που χαρακτηρίζουν την πνευματική υποβάθμιση της κοινωνίας μας είναι και τούτο: Ο σύγχρονος άνθρωπος δεν εκδηλώνει ενδιαφέρον για τα πνευματικά και μάλιστα τα δογματικά θέματα, που αποτελούν το θεμέλιο και την πηγή της πνευματικής ζωής. Για του λόγου το ασφαλές παραπέμπω στην επίσκεψη του Πάπα στην Αθήνα. Επιθυμούσα, όπως και η πλειονότητα του ελλαδικού κλήρου και λαού, την αποφυγή εκείνης της επισκέψεως. Η πραγματοποίησή της ήταν ένα ήττημα για μας. Έστησε ένα προγεφύρωμα του Παπισμού στην Ορθόδοξη Ελλάδα και έχει αυξήσει την έπαρση των απανταχού παπικών και παποφίλων. Ωστόσο, φρονώ ότι αυτό το δυσάρεστο γεγονός μπορεί να αξιοποιηθεί θετικά και να καταστεί τελικά ωφέλιμο. Πως; Αν λειτουργήσει σαν ξυπνητήρι των κοιμωμένων συνειδήσεών μας αν μας αναγκάσει να απεγκλωβισθούμε από τους επικίνδυνους εναγκαλισμούς των οικουμενιστικών κηρυγμάτων, να συνταχθούμε στη γραμμή των αγίων Πατέρων μας και να τονώσουμε την προσήλωσή μας στο ορθόδοξο δόγμα.

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στο τζαμί στο Βοτανικό

 ενάντια στην ανέγερση του  στο  θα πραγματοποιηθεί με πρωτοβουλία της Επιτροπής Κατοικων της περιοχής το προσεχές Σάββατο 22/10 στις 14.00 Σταθμός Μετρό Ελαιώνα..
Η Επιτροπή Κατοίκων σε ανακοινωσή της αναφέρει:
"Έπειτα από 400 χρόνια σκλαβιάς και καταπίεσης, έπειτα από ποταμούς αίματος Ηρώων, που θυσιάστηκαν για να απαλλαγούμε από την ισλαμική σκλαβιά, η ημισέληνος επιστρέφει στα ιερά μας χώματα.
Ο Βοτανικός, χωρίς ποτέ να ερωτηθούν οι Έλληνες κάτοικοί του, μετατρέπεται σε κέντρο ισλαμιστών λαθρομεταναστών.

Μία ακόμη δράση του Ιερού Λόχου 2012 (Οκτώβριος 2016) : σχολικά είδη, παιδικά βιβλία και παιχνίδια, για τα ελληνόπουλα της Βορείου Ηπείρου μας

Μία ακόμη φορά, ο Ιερός Λόχος 2012,
παρέδωσε χθες Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016,
σχολικό υλικό (τετράδια, μπογιές, μπλοκ ζωγραφικής, παιδικά βιβλία και dvd, παιχνίδια κ.α.) στα γραφεία της ΣΦΕΒΑ,
για να δοθούν μέσω των "φροντιστηρίων ελληνικής γλώσσης" (λειτουργούν στις περιοχές που απαγορεύεται η ίδρυση ελληνικών σχολείων),
στα ελληνόπουλα της Βορείου Ηπείρου μας.