Η ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΜΑΣ -- του αείμνηστου Στεργίου Σάκκου, Ομ. Καθηγητού Α.Π.Θ.

Εἶναι τό σαράκι τοῦ σύγχρονου κόσμου. Ταλαιπωρεῖ μικρούς και μεγάλους. Τρυπώνει στήν καρδιά τοῦ ὑπερήλικα γέροντα, πού ταράσσεται μέ τήν κάθε μικροαδιαθεσία, ἀλλά καί τοῦ μικροῦ μαθητῆ, πού ἀναστατώνεται ἀπό τίς ἀλλαγές τῶν σχολικῶν προγραμμάτων, τοῦ φοιτητῆ, πού πιέζεται ἀπό την ἐντατική μελέτη, καί τοῦ νεαροῦ ἐπιστήμονα, πού μελαγχολεῖ με τόν περιορισμό τῶν προοπτικῶν να βρεῖ μιά θέση, γιά τήν ὁποία τόσα χρόνια μόχθησε. Κατατρύχει τον «πετυχημένο» ἐπιχειρηματία, πού τρέχει καί δέν φθάνει νά διεκπεραιώσει τίς πολλές ὑποθέσεις, να προλάβει τίς ἀλλαγές τοῦ χρηματιστηρίου, γιά νά ἐπενδύσει συμφερώτερα τά κεφάλαιά του, ἀλλά και τόν φτωχό μεροκαματιάρη καί τον ταλαίπωρο ἄνεργο, πού ἀντιμετωπίζουν σοβαρό τό πρόβλημα τοῦ ἐπιούσιου, τῆς στέγης καί τόσα ἄλλα. Ἐπίσημοι καί ἀφανεῖς, μορφωμένοι καί ἀγράμματοι, φτωχοί και πλούσιοι, εἴμαστε ὅλοι ἐκτεθειμένοι στήν ἀγωνιώδη μέριμνα, στό ἄγχος, πού σωστά χαρακτηρίσθηκε ὡς ἡ ἀσθένεια τοῦ αἰώνα μας. Σύγχρονος καθηγητής τῆς Ψυχιατρικῆς παρατηρεῖ· «Κάποτε οἱ ἄνθρωποι πήγαιναν στόν γιατρό μέ τό παράπονο τοῦ πόνου. Τώρα τό κεντρικό παράπονο εἶναι τό ἄγχος. Ἀπό δέ τίς συνταγές πού καθημερινά γράφονται ἀπ᾽ ὁποιονδήποτε γιατρό, ἕνα ποσοστό γύρω στό 60% ἀφορᾶ στό ἄγχος». Ποῦ, λοιπόν, ὀφείλεται αὐτό τό καταλυτικό για τήν κοινωνία μας φαινόμενο και πῶς θά μποροῦσε τάχα ν᾽ ἀντιμετωπισθεῖ;

Αίτημα -- Η Εκκλησία της Κρήτης να εκφραστεί Συνοδικά και κατόπιν απόφασής της να ενεργήσει τα δέοντα σχετικά με τα γκράφιτι με παραθρησκευτικό περιεχόμενο που σχεδιάστηκαν σε Φεστιβάλ Γκράφιτι στην Κίσαμο Χανίων

Προς:    Ιερά Επαρχιακή Σύνοδο
           της Εκκλησίας Κρήτης

Από:     Νικόλαος  Στεργιάδης  του  Στέργιου
             Τόπος Κατοικίας:  Χανιά,   Οδός/Αρ.:  Μαργουνίου  71,   ΤΚ:  73136

Θέμα:  Η Εκκλησία της Κρήτης να εκφραστεί Συνοδικά
           και κατόπιν απόφασής της να ενεργήσει τα δέοντα
           σχετικά με τα γκράφιτι με παραθρησκευτικό περιεχόμενο
           που σχεδιάστηκαν σε Φεστιβάλ Γκράφιτι στην Κίσαμο Χανίων

Σεβασμιότατε Αρχιεπίσκοπε Κρήτης,
Πρόεδρε Ιεράς Επαρχιακής Συνόδου της Εκκλησίας Κρήτης,

Με αφορμή τα γκράφιτι που σχεδιάστηκαν κατά το Art Festival 2011 που διοργάνωσε ο Σύλλογος «Νεολαία Κισάμου» (ΝΕ.ΚΙ.) τον Οκτώβριο του 2011 και ειδικότερα το μεγάλου μεγέθους γκράφιτι σε τοίχο του Ενιαίου Λυκείου Κισάμου (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Κισάμου) καθώς και το γκράφιτι σε κάδο απορριμμάτων του  Δήμου Κισάμου, γκράφιτι το περιεχόμενο των οποίων αντιστοιχεί και προβάλει βασικές δοξασίες του Νεοπαγανισμού, του Σατανισμού, της Γουΐκα (Wicca)  και του Δωδεκαθεϊσμού και αποσκοπεί στον παράνομο αθέμιτο προσηλυτισμό  υπέρ της «Νέας Εποχής», αιτούμαι όπως η Εκκλησία της Κρήτης εκφραστεί Συνοδικά σχετικά με τα ανωτέρω αναφερόμενα γκράφιτι και κατόπιν απόφασής της να ενεργήσει τα δέοντα.

O Συναξαριστής της ημέρας.

Σάββατο, 11 Ιουνίου 2016

Βαρθολομαίου και Βαρνάβα των αποστόλων, Μνήμη του οσίου Βαρνάβα του εν Βάση της Κύπρου.

Τὸ ὄνομα ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ σημαίνει «υἱὸς τοῦ Θολομαίου». Οἱ πληροφορίες γιὰ τὸν Ἀπόστολο Βαρθολομαῖο στὴν Καινὴ Διαθήκη καὶ τὴν ἐκκλησιαστικὴ παράδοση εἶναι ἐλάχιστες. Τὸ ὄνομά του ἀναγράφεται μόνον στὴν ἀναφορὰ τῶν ὀνομάτων τῶν Δώδεκα Ἀποστόλων. Ἡ Ἐκκλησία τὸν ἐταύτισε μὲ τὸν Ναθαναήλ, τοῦ ὁποίου τὸ ὄνομα ἀναφέρεται πάντοτε μὲ αὐτὸ τοῦ Φιλίππου. Καταγόταν ἀπὸ τὴν Κανὰ τῆς Γαλιλαίας. Προφανῶς τὸ ὄνομα Βαρθολομαῖος χαρακτηρίζει τὸ πατρώνυμο τοῦ Ναθαναήλ. Οἱ λόγοι τῆς ταυτίσεως αὐτῆς εἶναι: α) ὅτι στοὺς καταλόγους τῶν Μαθητῶν στὰ Συνοπτικὰ Εὐαγγέλια καὶ στὶς Πράξεις ὀνομάζεται μόνο ὡς Βαρθολομαῖος, ἐνῶ στὸ κατὰ Ἰωάννην Εὐαγγέλιον μόνο ὡς Ναθαναήλ. β) Ὅτι στοὺς καταλόγους αὐτοὺς συγκαταριθμεῖται μόνο μὲ τὸν Φίλιππο καὶ αὐτὸ εἶναι σὐμφωνο πρὸς τὴν πληροφορία τοῦ Ἰωάννου, ὅτι ὁ Φίλιππος προσκαλεῖ τὸ Ναθαναήλ, γιὰ νὰ δεῖ τὸν Μεσσία Ἰησοῦ.

Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ : Ἡ ἀλλαγή τοῦ Ἡμερολογίου τό 1924, διέσπασε τήν λειτουργική ἑνότητα μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν

Ἡ ἀλλαγή τοῦ Ἡμερολογίου τό 1924 ἀπό τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο καί τήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἦταν μονομερής καί πραξικοπηματική ἐνέργεια, γιατί δέν ἔγινε μέ πανορθόδοξη ἀπόφαση. Διέσπασε τήν λειτουργική ἑνότητα μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν καί προκάλεσε σχίσματα καί διαιρέσεις μεταξύ τῶν πιστῶν. Στήν ἀλλαγή συνήργησαν καί ὤθησαν ἑτερόδοξες «ὁμολογίες» καί μυστικές ἑταιρεῖες, μέσῳ τοῦ Πατριάρχου Μελετίου Μεταξάκη. Ἦταν προσμονή ὅλων καί δέσμευση τῶν ἐκκλησιαστικῶν ἡγετῶν ἡ μέλλουσα νά συνέλθει Σύνοδος νά συζητήσει καί νά ἐπιλύσει τό θέμα. Δυστυχῶς, κατά τήν μακρά προσυνοδική διαδικασία Παπικοί καί Προτεστάντες ἔθεσαν στούς Ὀρθοδόξους νέο θέμα, τόν «κοινό ἑορτασμό τοῦ Πάσχα», μέ συνέπεια νά στραφεῖ πρός τά ἐκεῖ τό ἐνδιαφέρον καί νά ἀτονήσει ἡ συζήτηση γιά τήν θεραπεία τοῦ τραύματος τῆς λειτουργικῆς ἑνότητος στόν ἑορτασμό τῶν ἀκινήτων ἑορτῶν, πού προκλήθηκε χωρίς λόγο καί ποιμαντική ἀνάγκη. Στήν τελική φάση τῆς Συνόδου καί χωρίς συνοδικές ἀποφάσεις τῶν τοπικῶν Ἐκκλησιῶν τό θέμα τοῦ Ἡμερολογίου ἀποσύρθηκε ἀπό τόν κατάλογο τῶν θεμάτων, ἐνῶ ἦταν τό κατ' ἐξοχήν ἐπεῖγον καί φλέγον θέμα. (Επιστολή Πατρ. Βουλγαρίας Αριθ. πρωτ. 487)

Letter of the Holy Synod of Bishops of the Serbian Orthodox Church to His Holiness Ecumenical Patriarch Sir Sir Bartholomew

Letter of the Holy Synod of Bishops of the Serbian Orthodox Church to His Holiness Ecumenical Patriarch Sir Sir Bartholomew, a copy of which has been sent to all the Primates of Orthodox Churches and their Holy Synods


http://impantokratoros.gr/http://impantokratoros.gr/C7306A23.en.aspx

ΛΟΓΟΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΔΟΞΟΝ ΑΝΑΛΗΨΙΝ -- Ηλιού Μηνιάτη Επισκόπου Κερνίκης και Καλαβρύτων

Δεύτε αναβώμεν εις το όρος Κυρίου, και εις τον οίκον του Θεού Ιακώβ, δια να γίνωμεν και ημείς επόπται της ενδόξου του Χριστού Αναλήψεως. Αναβώμεν, με ευλαβητικήν θεωρίαν, εις το τρισμακάριστον όρος των Ελαιών, εκεί όπου σήμερον ανοίγεται πανθαύμαστον θέατρον δόξης θεοπρεπούς, και ο τροπαιοφόρος αναστάς Ιησούς, ο αήττητος καθαιρέτης του Άδου, παρρησιάζει τον κατά του θανάτου περιφανέστατον θρίαμβον. Εκεί χορός Αποστόλων, όπου παραπέμπουσιν ανερχόμενον εις ουρανούς τον γλυκύτατον Διδάσκαλον. Εκεί Ταξιαρχίαι νοερών Δυνάμεων, όπου προάγουσι τον Βασιλέα της δόξης. Εκεί πληθύς δικαίων ψυχών λελυτρωμένων, όπου ακολουθούσι τον θειότατον Λυτρωτήν. Εδώθεν επίγειος Μήτηρ απολύει τον θεάνθρωπον Υιόν, πληρώσαντα της ενσάρκου οικονομίας το πολύπονον στάδιον· εκείθεν τον εκδέχεται ο ουράνιος Πατήρ, και δίδων Αυτώ την εξουσίαν του ουρανού και της γης, τον καθίζει εκ δεξιών Αυτού εν τοις επουρανίοις. Λαμπρά όντως και παμφανής, φιλέορτοι ακροαταί, είναι η παρούσα πανήγυρις. Αύτη το κεφάλαιον πασών της Εκκλησίας των εορτών· αύτη των Μυστηρίων του Χριστού η κορωνίς· αύτη της σωτηρίας ημών η εκπλήρωσις. Σήμερον ανοίγεται εις τους εξορίστους παίδας της Εύας η είσοδος εις την ποθητήν πατρίδα της άνω Ιερουσαλήμ· σήμερον γίνεται του νέου Ισραήλ η αποκατάστασις εις την ουράνιον Βασιλείαν. Σήμερον ο πεπτωκώς υπεράνω των Σεραφείμ επαίρεται, και το βρότειον φύραμα διπλής ηξιωμένον υπερτάτης τιμής, καθώς με την σάρκωσιν του θείου Λόγου έγινε μέτοχον θείας φύσεως, ούτω με την Ανάληψιν του Αυτού γίνεται μέτοχον θείας δόξης. Δεύτε λοιπόν αναβώμεν εις το όρος Κυρίου, όπως θεωρήσαντες τας περιστάσεις της σημερινής σεβασμιωτάτης εορτής, καταλάβωμεν το μέγεθος των ευεργεσιών του Θεού και της ημετέρας φύσεως τα μεγαλεία. Αφ΄ ου έλυσε τα δεσμά του θανάτου και ανέστη εκ νεκρών ο Σωτήρ του κόσμου, δι΄ ημερών τεσσαράκοντα συνανεστράφη ακόμη επάνω εις την γην, οπτανόμενος συχνάκις εις τους Μαθητάς Του, και εν πολλοίς τεκμηρίοις πιστούμενος την ένδοξόν Του Ανάστασιν.

Σαν σήμερα: 72 χρόνια από τη σφαγή του Διστόμου

Το πρωί της 10ης Ιουνίου 1944 οι Έλληνες μόνο καλά νέα είχαν να ακούσουν. Οι Γερμανοί υποχωρούσαν από τη χώρα και ήδη μερικοί πανηγύριζαν. Λίγες μέρες πριν, είχε γίνει η απόβαση των συμμάχων στην Νορμανδία με τους ναζί να γνωρίζουν την ήττα και όλα συνηγορούσαν πως η τελειωτική επιστροφή τους στην πατρίδα τους ήταν προ των πυλών.
Το ίδιο όμως πρωί μια στρατιωτική φάλαγγα ξεκίνησε από την Λιβαδειά, για να μεταβεί στην Αράχωβα με σκοπό των εντοπισμό ανταρτών στην δυτική πλευρά του Ελικώνα. Αυτή και μια ακόμα φάλαγγα, που συνάντησε στο Δίστομο και η οποία είχε ξεκινήσει από την Άμφισσα, ευθύνονται για ένα από τα πιο αποτρόπαια εγκλήματα πολέμου που διέπραξαν οι ναζί, όσο βρίσκονταν στην Ελλάδα.

Τρία πράγματα μὲ συγκλονίζουν, ἀδελφοί, ἔλεγε ὁ ἀββὰς Σισώης:

1. Ὁ χωρισμὸς τῆς ψυχῆς ἀπὸ τὸ σῶμα.
2. Ἡ ἐμφάνισή μου ἐνώπιόν του ἀδεκάστου Κριτοῦ. Καὶ
3. Ἡ ἐναντίον μου καταδικαστικὴ ἀπόφαση.

H αίρεσις τού Οικουμενισμού έχει δύο χαρακτηριστικά που δεν είχαν οι παλαιές αιρέσεις

Πρώτον, την καθολικήν κατά της Ορθοδόξου Εκκλησίας επίθεσιν και όχι μόνον εναντίον ενός δόγματος και δεύτερον, την καθολικήν σχεδόν αποδοχήν της αιρέσεως από τους κορυφαίους κληρικούς και θεολόγους της Ορθοδοξίας, με ελαχίστας εξαιρέσεις στο χώρο των ιερέων καί μοναχών. Σημειωτέον ότι οι εξαιρέσεις αυτές αναφέρονται μόνο στό θεωρητικό πεδίον, δηλαδή στά λόγια και την πέννα, χωρίς ουδεμίαν πρακτικήν έκφρασιν αντιστάσεως, όπως είναι η διακοπή κοινωνίας με την αίρεσιν κ.λ.π. Το θλιβερώτερον όμως εν προκειμένω είναι η δικαιολογία που προβάλλουν αυτοί οι ρασοφόροι παντός βαθμού προκειμένου να υποστηρίξουν την θέσιν τους. Λέγουν χαρακτηριστικώς ότι ενεργούν έτσι, διότι επθυμούν να ευρίσκωνται εντός Εκκλησίας, αφού, όπως ισχυρίζονται, μόλις διακόψουν κοινωνίαν με τους αιρετικούς προϊσταμένους των ή τους κοινωνούντας με αυτούς, θα ευρεθούν αμέσως εκτός Εκκλησίας. Οποία διαστροφή της Ορθοδόξου διδασκαλίας! 

Ο Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Μητρ.Πειραιώς κ. Σεραφείμ -- Επιστολαί πρός τήν Α....":

Τι κρίμα! Θα περίμενα όλοι όσοι έχουν αντιρρήσεις να παραστούν στη σύνοδο και να υπερασπισθούν με όλες τους τις δυνάμεις την Ορθοδοξία και τον Χριστό μας.  Αντ' αυτού όμως βλέπω ότι προσπαθούν να βρουν άλλοθι και να συνεχίσουν να είναι "οικουμενιστοφάγοι" στην θεωρία και μόνο.

***
Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας...":

Όπως έγινε πριν λίγο γνωστό, με εντολή του Πατριάρχη Μόσχας Κυρίλλου, ο εκπρόσωπος του Πατριαρχείου Μόσχας Μητροπολίτης Ιλαρίων και η συνοδία του, δεν επιβιβάστηκαν στο αεροπλάνο για να μεταβούν στην Κρήτη, προκειμένου να προετοιμάσουν το κοινό προσυνεδριακό κείμενο, για την έναρξη της συνόδου.

Μητρ. Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος : ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ -- «ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ», ΔΗΛ. ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙ και ΑΔΙΑΝΤΡΟΠΟΙ! -- ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΜΗΝΥΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ

«ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ», ΔΗΛ. ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙ και ΑΔΙΑΝΤΡΟΠΟΙ!

ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΜΗΝΥΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ

«5Ο THESSAΛONIKI PRIDE»

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

__________Οι θιασώτες και οπαδοί της ανωμάλου σαρκικής συνάφειας, οι γνωστοί Gays, για μια ακόμη φορά μας προκαλούν! Διοργανώνουν στην Θεσσαλονίκη ένα ακόμη Gay's Party, δηλ. ένα Φεστιβάλ ανωμαλίας και ατιμίας, το 5ο κατά σειράν, το οποίον και διαφημίζουν ως «Φεστιβάλ Υπερηφάνειας»!!! 
________Με άλλα λόγια, αυτοί οι εξ επόψεως χριστιανικής ηθικής ανώμαλοι τύποι, η συνέχεια δηλ. και η προέκταση των ανθρώπων, που κάποτε εζούσαν στα Σόδομα και τα Γόμορρα, προβάλλουν και πάλιν προκλητικά ενώπιόν μας και με ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ, όπως λέγουν, θα εορτάσουν το πάθος τους! Άρα ΔΕΝ είναι υπερήφανοι, όπως διατείνονται, αλλά αναίσχυντοι και αδιάντροποι! Δυστυχώς η αναισχυντία αυτή σήμερα είναι «της μόδας»!!!!  Σε λίγα χρόνια, όπως πάνε τα πράγματα, οι ομαλοί, οι  φυσιολογικοί  άνθρωποι, θα τρέχουν να κρυφτούν, αφού οι ανώμαλοι θα πλεονάζουν καί θα κομπάζουν με την δαιμονική τους υπερηφάνεια!
_________Κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος! Δηλ. μπορεί  να διαμορφώνη τον χαρακτήρα του όπως αυτός θέλει καί να διάγη το βίο του μέ όσα «βίτσια», παρεκτροπές και ανωμαλίες θέλει, πλήν όμως υπό ένα και αποκλειστικό όρο: Να μη προκαλή το Δημόσιο αίσθημα! 
_________Όταν όμως κάποιος προβάλλει, μάλιστα δέ καί με υπερηφάνεια, το πάθος του ή το  «βίτσιο» του, τότε αυτός είναι κατακριτέος! 

Μητρ.Πειραιώς κ. Σεραφείμ -- Επιστολαί πρός τήν Α.Θ. Μακαριότητα τόν Πατριάρχην Ἀντιοχείας κ. Ἰωάννην Ι΄, τόν Μακαριώτατον Πατριάρχην Σερβίας κ. Εἰρηναῖον καί τόν Μακαριώτατον Πατριάρχην Βουλγαρίας κ. Νεόφυτον

 Ἐν Πειραιεῖ τῇ 10 Ἰουνίου 2016

 Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

 Δημοσιοποιoῦνται αἱ εὐχαριστήριαι ἐπιστολαί τάς ὁποίας ἀπέστειλεν ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ πρός τήν Α.Θ. Μακαριότητα τόν Πατριάρχην Ἀντιοχείας κ. Ἰωάννην Ι΄, τόν Μακαριώτατον Πατριάρχην Σερβίας κ. Εἰρηναῖον καί τόν Μακαριώτατον Πατριάρχην Βουλγαρίας κ. Νεόφυτον, διά τήν ἄρνησιν συμμετοχῆς Αὐτῶν εἰς τήν συγκληθησομένην Ἁγίαν καί Μεγάλην Σύνοδον μέ τήν συγκεκριμένην θεματολογίαν καί διαδικασίαν.

ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ

Ἐν Πειραιεῖ τῇ 10 Ἰουνίου 2016

Τῇ Α. Θειοτάτῃ Μακαριότητι

Τῷ Πατριάρχῃ τῆς Μεγάλης Θεουπόλεως Ἀντιοχείας

Συρίας, Ἀραβίας, Κιλικίας,

Ἰβηρίας καί πάσης Ἀνατολῆς

Κυρίῳ κ. ΙΩΑΝΝΗι

Εἰς ΔΑΜΑΣΚΟΝ


Μακαριώτατε καί Θειότατε Δέσποτα,
Πάνυ εὐλαβῶς καί μετά πλείστης τιμῆς καί υἱϊκῆς ἐν Κυρίῳ ἀγάπης προάγομαι ὅπως ἐπικοινωνήσω μετά τῆς περισπουδάστου μοι Ὑμετέρας Θειοτάτης Μακαριότητος, τοῦ πολιοῦ Προκαθημένου τῆς κατά Ἀντιόχειαν Ὀρθοδόξου Καθολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας. Γνωστόν τυγχάνει τό πολυσχιδές καί ἐπίμοχθον ἔργον, τό ὁποῖον ἐπιτελεῖ ἡ Ὑμετέρα Σεπτή Μακαριότης τόσον διά τόν εὐαγγελισμόν τῶν Ὀρθοδόξων πιστῶν, ὅσον καί διά τόν ἐπιστηριγμόν ὑλικόν καί πνευματικόν τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως ἐν τῇ Ὑμετέρᾳ Θεοφρουρήτῳ κανονικῇ δικαιοδοσίᾳ, τῷ Σεπτῷ Πατριαρχείῳ Ἀντιοχείας, τῷ συγκλονουμένῳ ὑπό τῆς πολεμικῆς ταραχῆς καί εὑρισκόμενον εἰς τόν πυρήνα τῆς ἀθλίας πολεμικῆς τοῦ Ἰσλαμικοῦ φονταμενταλισμοῦ.