Ξένη πρὸς τὴν Ὀρθόδοξον Παράδοσιν ἡ «Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος» τῆς Κρήτης -- Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης, Ὁµότιµος Καθηγητὴς Α.Π.Θ.

Ἡ σύγκληση τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλη- σίας, ποὺ προετοιµάζεται ἀπὸ τὴν δεκαετία τοῦ 1920, φαίνεται ὅτι, ἐκτὸς ἀπροόπτου, θὰ πραγµατοποιηθεῖ τὸν Ἰούνιο τοῦ 2016 στὴν Κρήτη, ἐνῶ ἀρχικὸς τόπος συγκλήσεως καὶ λειτουργίας της εἶχε ὁρισθῆ ἡ Κωνσταντινούπολη. Ὑπὸ ἄλλες συνθῆκες τὸ γεγονὸς αὐτὸ ἔπρεπε νὰ προκαλεῖ χαρὰ εἰς ὅλους τοὺς Ὀρθοδόξους, διότι ἐπὶ πολλοὺς αἰῶνες ἡ Ἐκκλησία εἶχε περιπέσει σὲ συνοδικὴ ἀπραξία καὶ ἀργία, ἐννοεῖται ἐπὶ οἰκουµενικοῦ ἐπιπέδου, διότι τοπικὲς ἢ εὐρύτερες σύνοδοι δὲν ἔπαυσαν νὰ συγκαλοῦνται ἀκόµη καὶ κατὰ τὴν διάρκεια τῆς Τουρκοκρατίας. Ἡ σύγκληση, λοιπόν, µιᾶς νέας Οἰκουµενικῆς Συνόδου, εἴτε µετὰ τὴν ἀναγνωρισµένη ἐπισήµως Ζ´ Οἰκουµενικὴ Σύνοδο τοῦ 787, εἴτε µετὰ τὶς θεωρούµενες δύο ἄλλες Οἰκουµενικὲς Συνόδους, τὴν Η´ ἐπὶ Μ. Φωτίου τοῦ 879 καὶ τὴν Θ´ ἐπὶ τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαµᾶ τοῦ 1351, θὰ ἀποτελοῦσε πράγµατι ἕνα σηµαντικὸ ἱστορικὸ γεγονός, διότι ἐκτὸς τοῦ ὅτι θὰ ἀπεδείκνυε τὴν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, παρὰ τὴν διοικητική της διάρθρωση σὲ πολλὲς αὐτοκέφαλες τοπικὲς ἐκκλησίες, ἐπὶ πλέον θὰ τὴν παρουσίαζε ὡς ἕνα ζωντανὸ ὀργανισµό, ποὺ θέλει καὶ µπορεῖ νὰ ἐπιλύσει ποιµαντικά, δογµατικὰ καὶ ἄλλα προβλήµατα τῆς ἐποχῆς, καὶ ὄχι ὡς ἕνα µουσειακὸ ἀπολίθωµα τοῦ παρελθόντος. ∆ὲν ἔλειψαν βέβαια κατὰ τὸν παρελθόντα αἰώνα καὶ κατὰ τὸν παρόντα φλέγοντα θέµατα ποὺ ἀπαιτοῦν πανορθόδοξη ἀπόφαση, ὅπως π.χ. τὸ θέµα τοῦ Ἡµερολογίου, ποὺ διέσπασε τὴν ἑορτολογικὴ ἑνότητα καὶ σὲ πανορθόδοξο καὶ σὲ τοπικὸ ἐπίπεδο, ὅπως καὶ τὸ θέµα τῆς ∆ιασπορᾶς, τὸ ὁποῖο προσβάλλει τὴν βασικὴ ἐκκλησιολογικὴ ἀρχή, κατὰ τὴν ὁποία σὲ κάθε τόπο πρέπει νὰ ὑπάρχει ἕνας µόνον ἐπίσκοπος καὶ ὄχι πολλοί, ὅσες ἐθνότητες δηλαδὴ ὑφίστανται στὸν συγκεκριµένο τόπο. Ὁ κατάλογος αὐτὸς τῶν φλεγόντων θεµάτων µπορεῖ νὰ αὐξηθεῖ, σηµαντικώτερο δὲ µεταξὺ αὐτῶν εἶναι ἡ συνοδικὴ καταδίκη τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουµενισµοῦ καί, κατὰ συνέπειαν, ἡ διακοπὴ τῶν ἐν τῇ πράξει ἀποδειχθέντων ὄχι ἁπλῶς ἀνωφελῶν ἀλλὰ ἐπικινδύνων Θεολογικῶν ∆ιαλόγων, ὡς καὶ ἡ ἀποχώρησή µας ἀπὸ τὸ λεγόµενο «Παγκόσµιο Συµβούλιο Ἐκκλησιῶν».

Αυτός ο πιστός λαός της Φλώρινας δεν έχει Ποιμένα; Καλώς γράφετε για τον οικουμενιστή "Μητρ." Ελπιδοφόρο, για τον Φλωρίνης Θεόκλητο τελείωσε η γραφίδα σας;

ΑΣΤΡΑΨΕ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΗΣΕ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΔΕΣΠΟΤΗ   ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΥ!

ΟΙ ΕΝΟΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑΟΥΣ. Ο ΚΑΤΑΜΕΣΤΟΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ ΑΔΕΙΑΣΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΝΑ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ!!! ΕΓΙΝΑΝ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ 22ΧΡΟΝΩΝ ΝΕΑΡΩΝ ΠΟΥ ΦΩΝΑΞΑΝ ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΔΕΣΠΟΤΗ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΣΤΗ ΛΕΣΒΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 17-4-2016 ΣΥΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟ.

Τοιχοκολήθηκε ἡ παρακάτω ἀφίσα, ποὺ ἐνημέρωνε τον πιστὸ λαό. Το πρωΐ τὶς ξέσχισαν ὅλες. Μία γλύτωσε σὲ κεντρικό δρόμο τῆς Φλώρινας τὴν φωτογραφίσαμε καὶ τὴν δημοσιεύουμε.
Κάποιοι πιστοί μοίρασαν φεϊβολάν γύρω ἀπὸ τὸν μητροπολιτικό ναό, ποὺ γινόταν τὸ συλλείτουργο. Δυστυχῶς δὲν ἔμεινε κανένα φεϊβολαν γιὰ νὰ τὸ δημοσιεύσουμε.


http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=52569#more-52569

***
Ο  Ανώνυμος είπε...

Eπέπρωτο να το δούμε κι αυτό επί των ημερών του μητροπολίτη Θεοκλήτου! Να συλλειτουργεί με τον Ελπιδοφόρο! Κατά τα άλλα συνεχίζει την αγωνιστική γραμμή του πατρός Αυγουστίνου...!

***
Ο  γιαννης πανταζης άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Αυτός ο πιστός λαός της Φλώρινας δεν έχει Ποιμένα;...":

Εδώ εφερε τον Βαρθολομαιο, στον Ελπιδοφόρο θα σταματούσε?

Η ερώτηση μου , ηταν επιλογη του π. Αυγουστινου να τον διαδεχθεί ο Θεοκλητος?

Εχει μεγαλη σημασια που το ερωτω 

Ναι, οι Τούρκοι είναι εχθροί μας -- Οποιος το λέει ομολογεί την αλήθεια κι όποιος το αρνείται είναι ή ηλίθιος ή ύποπτος

Δεν γνωρίζω τον αντιπεριφερειάρχη Χίου Σταμάτη Κάρμαντζη. Αυτά όμως που είπε είναι η πεποίθηση της πλειοψηφίας για τους φονιάδες του Νίκου Σιαλμά και του Κώστα Ηλιάκη, για τους λεηλάτες, καταπατητές και βιαστές της Κύπρου, για το κράτος-συμμορία, τους συναυτουργούς του ISIS, το κράτος-παρακράτος των δουλεμπόρων, της καλλιέργειας της παπαρούνας, όχι αυτής που ξέρετε, και του χοντρικού εμπορίου ηρωίνης.

Ο φεουδάρχης γόνος έσπευσε να τον διαγράψει. Βλέπετε, στη μεταλλαγμένη ποταμίσια Ν.Δ. μπορείς να είσαι παιδεραστής. Δεν θα διαγραφείς. Απλά θα μπεις λίγο στην άκρη ώσπου να ξεμπερδέψεις από τους μολδαβικούς άθλους σου, αν ξεμπερδέψεις. Εκλεκτικές συμπάθειες. Οι σκληροί πατριώτες, οι οποίοι λένε με ευθύτητα αυτό που είναι λαϊκή πεποίθηση, δεν γίνονται ανεκτοί.


Λοιπόν, κάποιος να πει στον Κυριάκο και στ' άλλα καλομαθημένα παιδιά τη φοβερή αλήθεια: Οι Τούρκοι είναι εχθροί μας. Με τον ίδιο τρόπο που οι Γερμανοί ήταν εχθροί μας το 1941-'44. Οποιος θέλει να κάνει λεπτές διακρίσεις ηγεσίας και πλήθους ας τις κάνει. Κι ο Αδόλφος δήλωνε φιλέλλην. Πάντως αυτοί που βίαζαν ομαδικά γερόντισσες και κοριτσάκια τα οποία δεν είχαν καν μπει στην ήβη το 1974 ήταν απλά μεμέτια, «αδέλφια» μας, γείτονες, φορείς του βακίλου του τουρκισμού, του πατέρα του ναζισμού και του φασισμού.

O Συναξαριστής της ημέρας.

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2016

Ιωάννου του οσίου, Κοσμά επισκόπου Χαλκηδόνος και Αθανασίας, μάρτυρος Σάββα του Γότθου, Ιωάννου νεομάρτυρος, του εξ Ιωαννίνων (1526).


Ὁ Ὅσιος Ἰωάννης ὁ Ἡσυχαστὴς ἔζησε κατὰ τὸν 8ο αἰώνα μ.Χ. καὶ ἦταν μαθητὴς τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Δεκαπολίτου († 20 Νοεμβρίου). Ἀπὸ νεαρὴ ἡλικία ζήλωσε τὸν ἀσκητικὸ βίο καὶ ἀπῆλθε πρὸς τὸν Ἅγιο Γρηγόριο τὸν Δεκαπολίτη, ἴσως στὸν Ὄλυμπο, γενόμενος μοναχὸς καὶ διδασκόμενος τὰ τῆς μοναχικῆς πολιτείας. Ἡ ὑπακοή του πρὸς τὸν διδάσκαλό του ὑπῆρξε περιβόητη, γι’ αὐτὸ δὲ καὶ ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ἔχαιρε καὶ δόξαζε τὸν Θεό. Μετὰ τὸν θάνατο τοῦ διδασκάλου του, κατὰ τὸ παράδειγμα αὐτοῦ, ἀφοῦ περιέτρεξε ξένους τόπους, ἦλθε κατόπιν στὰ Ἱεροσόλυμα, ὅπου καὶ προσκύνησε τοὺς Ἁγίους Τόπους. Ἐκεῖ καλλιεργήθηκαν ἐντός του περισσότερο οἱ πηγὲς τῆς εὐσεβοῦς κατανύξεως καὶ ἡ ἀφοσίωσή του πρὸς τὸν Θεὸ προσέλαβε νέα δύναμη καὶ φλόγα.
Ὁ Ὅσιος Ἰωάννης ἐγκαταβίωσε στὴ μονὴ Χαρίτωνος, ὅπου καὶ κοιμήθηκε μὲ εἰρήνη.

O Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος για το Ισλάμ και το αντιρατσιστικό...


Συμφωνούμε γι΄ αυτά που λέγει εδώ, όχι όμως για την κοινωνία του με τους Οικουμενιστές του σβηστού Φαναρίου και των άλλων "Ποιμένων" της Εκκλησίας της Ελλάδος....

"ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΕΣΘΑΙ ΜΕΜΥΗΜΕΘΑ" -- του Θεολογου Νικολαου ΠΑΝΤΑΖΗ

Η Αποτείχιση δεν είναι αυτοσκοπός. Είναι το Mέσον, ο Τρόπος, η Οδός. Είναι η έμπρακτη και ουσιαστική, αδέσμευτη και οντολογική καταδίκη μίας παναιρέσεως η οποία παντού επικρατεί και καταδυναστεύει συθέμελα την Εκκλησία πάνω από μισό αιώνα. Επάρατοι υπαίτιοι και ένοχοι αποκλειστικοί οι εκκλησιαστικοί ταγοί και ξεπουλημένοι στον παπισμό ηγέτες. Μαριονέτες του Μασονισμού.

Η Αποτείχιση συνιστά άμεση, επείγουσα και επιτακτική αποκοπή από αιρετικούς επισκόπους, ψευδεπισκόπους και ψευδοδιδασκάλους. Είναι η ιεροκανονική αντίσταση και έννομη αυτοπροστασία των προβάτων από προβατόσχημους λύκους και λυκοποιμένες. "Προσέχετε δὲ ἀπὸ τῶν ψευδοπροφητῶν, οἵτινες ἔρχονται πρὸς ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασι προβάτων, ἔσωθεν δέ εἰσι λύκοι ἅρπαγες!" (Ματθ. ζ' 15).

Η εντολή "προσέχετε", δεν έχει εδώ την συνηθισμένη έννοια της επιφυλακής, αλλ' επέχει την έννοια της αποχής, "απέχετε, αποφεύγετε, απομακρύνεσθε!" Από ποιούς; Από τους "ψευδοπροφήτες". Πάλι πρέπει να υπογραμμιστεί, πως "ψευδοπροφήτης" δεν είναι μόνο αυτός που αναγγέλει ψευδείς και ανεκπλήρωτες προφητείες για το μέλλον, δεν είναι μόνο ο κατεγνωσμένος αιρετικός, αλλά κυρίως ο ψευδοδιδάσκαλος εντός Εκκλησίας, ο ιερέας, αρχιερέας, ο πνευματικός, ο θεολόγος, ερμηνευτής και ιστορικός. Ο ψευδοπροφήτης είναι αυτός που "ετεροδιδασκαλεί" (Α' Τιμ. στ' 3). Οι ετεροδιδασκαλίες (εστί) "παραδιατριβαὶ διεφθαρμένων ἀνθρώπων τὸν νοῦν καὶ ἀπεστερημένων τῆς ἀληθείας!" (Α' Τιμ. στ' 3). Εδώ πάλι η Καινή Διαθήκη αποκαλεί τους Οικουμενιστές διεφθαρμένους τον νουν, για αυτό και διαφθείρουν την Ορθοδοξία!

Η Σύνοδος της Ιερείας συνεκλήθη ως Οικουμενική και όμως στην εκκλησιαστική συνείδηση έχει καταγραφεί ως ψευδοσύνοδος, «ψευδοσύλλογος», ληστρική, δηλ. σύνοδος ληστών!

π. Αναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος :

Ή Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδος ήρθε ως απάντηση της Αλήθειας του Χριστού σε μια άλλη Σύνοδο που είχε συγκληθεί 33 χρόνια νωρίτερα στα Παλάτια της Ιερείας, περιοχή στην ασιατική ακτή του Βοσπόρου. Η Σύνοδος εκείνη συνεκλήθη από τον εικονομάχο αυτοκράτορα Κωνσταντίνο Ε΄ και συμμετείχαν περί τους 350 επισκόπους. Με τις αποφάσεις της καταδικάστηκε ως ειδωλολατρία η προσκύνηση των εικόνων και αναθεματίστηκαν οι υπερασπιστές τους, ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Άγ. Γερμανός και ο μεγάλος θεολόγος των εικόνων Αγ. Ιωάννης Δαμασκηνός!  Ας προσέξουμε αυτό το σημείο: Η Σύνοδος της Ιερείας συνεκλήθη ως Οικουμενική και όμως στην εκκλησιαστική συνείδηση έχει καταγραφεί ως ψευδοσύνοδος, «ψευδοσύλλογος», ληστρική, δηλ. σύνοδος ληστών! Η Ζ΄ Οικουμενική την χαρακτηρίζει «Καϊαφαϊκόν συνέδριον» και την αναθεματίζει με τη χαρακτηριστική φράση «τῷ φρυαξαμένῳ συνεδρίῳ κατά τῶν σεπτῶν εἰκόνων,  ἀνάθεμα»!

Υπάρχει πληροφορία για τον Μητρ. Φλωρίνης και τον πιστό λαό της; Συλλειτούργησαν με τον "Μητρ." Ελπιδοφόρο;



Πως καταντήσαμε Λοχία!...


...Τότε ένας ησυχαστής μου υπενθύμισε την περίπτωση του ασκητού πού, μετά την άλωση τής Κωνσταντινουπόλεως, είδε επάνω στήν αγία Πρόθεση ερειπωμένου Ναού, μία γουρούνα με τα νεογνά της και άρχισε να κλαίει και νά οδύρεται. Τότε ενεφανίσθη Άγγελος Κυρίου και του λέγει· Αββά, τί κλαίεις; Γνωρίζεις ότι, αυτό πού είδες, είναι πιο ευάρεστον στόν Κύριον από την αναξιότητα τών ιερέων, πού λειτουργούσαν; Και ο Αγγελος εγένετο άφαντος.