Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

Misha:

φίλε Κοσμά, σου έγραψα παραπάνω πως αν ισχύει γενικώς και αδιακρίτως η ρήση "ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος έστω" τότε και οι έλληνες παλιοημερολογίτες είναι και αυτοί ακοινώνητοι...τους λόγους σού τους εξέθεσα παραπάνω αλλά απάντηση δεν πήρα....

και γνωρίζω πως δεν θα πάρω απάντηση γιατί στην περίπτωσή μας το προφανές καθίσταται οδυνηρό για τις ζηλωτικές συνειδήσεις ....

γράφεις :
Παράθεση:
πολύ φοβάμαι, ότι σήμερα «αγιοποιούνται» πρόσωπα, τα οποία σπάνια, ή καθόλου δεν είναι Ορθόδοξα, ή στην καλύτερη περίπτωση δεν μιλάνε για την ορθή πίστη, ως απαραίτητο όρο της σωτηρίας των ανθρώπων. Και το ακόμη χειρότερο, για να εξουδετερώσουν την διδασκαλία των αγίων Πατέρων, οι οποίοι εντέλλονται την παύση της «κοινωνίας» των πιστών με τους αιρετικούς επισκόπους, ή με όσους «κοινωνούν» με αιρετικούς επισκόπους, διδάσκουν τʼ αντίθετα!



και σου απάντησα:

Παράθεση:
YΓ. Με τη λογική "ο κοινωνων ακοινωνήτω ακοινώνητος έστω" και οι περισσότερες παλιοημερολογίτικες παρατάξεις ειναι ακοινωνητες διότι έιχαν εκκλησιαστική κοινωνία κατά καιρούς και έως πρόσφατα με την Ρωσική Εκκλησία της Διασποράς η οποία ειχε ΣΤΑΘΕΡΗ κοινωνία με το Πατριαρχείο Σερβίας,με το Πατριαρχειο Ιεροσολύμων και της οποίας αρκετοι κληρικοι συλλειτουργουσαν συχνά πυκνά με κληρικους του Πατριαρχείου Κων/πόλεως,του Πατριαρχειου Μόσχας,του Πατριαρχειου Αντιοχείας κλπ....


Δυστυχώς η λογική αυτή θυμίζει πολύ έντονα το σχίσμα των παλαιοπιστων στην Ρωσία (τους οποίους με πολλήν αγάπη συμβούλευε να επιστρέψουν στην Εκκλησία ο όσιος Σεραφείμ του Σάρωφ) για το οποίο αξιζει να ενημερωθούν οι φίλοι ζηλωτές ......

2 σχόλια:

  1. +Ι.Γ.Ζ.

    Οι Παλαιόπιστοι πολύ σωστά έκοψαν απο το Πατριαρχείο Μόσχας, το οποίο Κατάργησε τις Τρείς Καταδύσεις του ορθοδόξου Βαπτίσματος, καθώς υιοθέτησε το Παπικό ράντισμα με το βαμβάκι και το κλαδάκι του βασιλικού. ( το πόσο νερό έχει το βαμβάκι και το βασιλικό το αφήνω στην φαντασία εκάστου) Τα "Βαπτίσματα" γίνονται στην αγκαλιά του αναδόχου έξω απο την κολυμπήθρα, όπως και οι ομαδικές βαπτίσεις ενηλίκων ( εκεί εξακολουθεί να υπάρχει το τυπικό να βαπτίζεται ο άνθρωπος στην ηλικία)

    Αλλωστε ο Μ. Πέτρος είχε ξεκινήσει την Δυτικοποίηση της Ρωσίας με τα Ρωμαικά Ανάκτορα το Μπαρόκ της Φλωρεντίας την ευρωπαική κλασσική μουσική, τους γάμους των Τσάρων αποκλειστικά με αβάπτιστες Γερμανίδες Προτεστάντισες, τα Γαλλικά ως επίσημη γλώσσα στους ευγενείς, την εισδοχή των Μασονικών στοών στην Ρωσία ως ευεργετικές λέσχες, ενω αργότερα καταργήσανε και την κεφαλή του Πατριαρχείου, αντικαταστώντας το με την εκάστοτε Προτεστάντισα Γερμανίδα αβάπτιστη Τσαρίνα η οποία μνημονευόταν ως κεφαλή της εκκλησίας!!!
    και για να μην πλατειάζω, μιλάμε για έναν απέραντο πνευματικό σκουπιδότοπο, που είχε ως αποτέλεσμα να δαιμονιστούν οι μισοί Ρώσοι με την διδασκαλία του άθεου κομμουνισμού, εκτελώντας στα σκοπευτήρια τους άλλους μισούς 65.000.000 μεχρι το 1942 (σταμάτησαν λόγω Β' Π.Π.)
    Αυτό ήταν το αποτέλεσμα του Ραντίσματος = ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΣ
    Αυτό κάνουν και στο Νεο ( ποδόλουτρο ) και είδαμε που κατέληξαν ως εκκλησία...

    Αυτή η παραχάραξη του σωτηριολογικού μυστηρίου του Βαπτίσματος ισούται με ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ

    Δογματική Χ. Ανδρούτσου για ράντισμα,
    Αυτός ο άνθρωπος που ραντίστηκε ( κλινικό βάπτισμα) ΔΕΝ μπορεί να γίνει κληρικός επειδή το μυστήριο είναι Ατελές.
    Δογματική Κων/νου Οικονόμου εξ Οικονόμων
    Το Ράντισμα ΔΕν υπάρχει στην παράδοση της ορθοδόξου Εκκλησίας - είναι ανήκουστο
    Αποστολικοί κανόνες 47-50 -68
    Αυτό ας ο εμπεδώσουν κάποιοι... που κηρύττουν το ακριβώς αντίθετο

    Ειδαμε και το Πατριαρχείο Μόσχας είδαμε που κατέληξε:
    Να μνημονεύει τον Διάβολο ( κομμουνιστές δολοφόνους) στις ευχές της Λειτουργίας με το σλόγκαν:
    "χαρά μας είναι η χαρά σας, και λύπη μας είναι η λύπη σας"

    Οσο για το σήμερα, είναι μέλος του Π.Σ.Ε. και συλλειτουργοί του Διαβόλου όπως και το Νεο.

    Συνεπώς πολύ καλά έκαναν οι παλαιόπιστοι και έκοψαν, αλλά το πρόβλημα έγκειται στο ότι σε βάθος του χρόνου έχασαν την αποστολική διαδοχή, επειδή δεν υπήρχε ορθόδοξος να τους χειροτονήσει. Μόνο γι' αυτό μπορεί κάποιος να μην δεχθεί τα μυστήριά τους.

    Αυτό ας το εκλάβουν ως απάντηση αυτοί που κατηγορούν τους ΓΟΧ για τις χειροτονίες που πήραν απο την ΡΟΕΔ.
    Απόδειξη ότι τόσες δεκαετίες κανείς επίσκοπος απο το Νεο δεν αποτειχίστηκε... όσον ούπω είχαν πεθάνει και όλοι οι παλαιοί Παπάδες και θα ήμασταν σήμερα στην ίδια μοίρα με τους παλαιόπιστους. Ορθόδοξοι αλλά χωρίς αποστολική Διαδοχή.

    Εν καιρώ διωγμού και νόμου παρέκκλισις





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι Ρώσοι της Μόσχας δεν έχουν ούτε είχαν ποτέ αποστολική διαδοχή. Η αρχή τους έγινε το 1917 που έφυγαν οι ορθόδοξοι από τη Ρωσία. Οι μπολσεβίκοι έβαλαν άτομα που διάλεξαν εκείνοι στην εξουσία του κρατικού τμήματος που το ονομάζουν εκκλησία (όπως και στην Ελλάδα κάτι παρεμφερές, μόνο που στο παρελθόν υπήρχε αποστολική διαδοχή την οποία έχασαν λόγω της προσχώρησής τους στην αίρεση.)

    Φυσικά όσοι Ρώσοι που ήταν στη Διασπορά πήγαν με τη Μόσχα ή αποκόπηκαν από το σώμα της εκκλησίας έχοντας κοινωνία με τον οικουμενισμό, έπαψαν να έχουν τη δυναντότητα να μεταδώσουν αποστολική διαδοχή.

    Με αυτούς έχουν κοινωνία και οι ΓΟΧ φλωρινικοί. Ούτως ή άλλως δεν αποτελούν εκκλησία οι ΓΟΧ. Εκτός από την κοινωνία με την αίρεση ("Μόνο γι' αυτό μπορεί κάποιος να μην δεχθεί τα μυστήριά τους") έχει διακοπεί η όποια κοινωνία και για όσο χρονικό διάστημα μπορούσαν να έχουν με τη Διασπορά από την εποχή κιόλας του Αγίου Φιλαρέτου. Ο Άγιος Φιλάρετος τους δέχτηκε στην αρχή, όμως μόλις κατάλαβε τι εστί ΓΟΧ τους αποκύρηξε. Και το άν είχε δίκιο ο Άγιος Φιλάρετος το καταλαβαίνουμε από τους καρπούς του δέντρου των ΓΟΧ φλωρινικών σήμερα.

    Όποιος κύριος ΓΟΧ (ίσως) αισθάνται ιερέας και έχει βάλει στο σάιτ του τη φωτογραφία του Αγίου Φιλαρέτου και του Αγίου Τύχωονος, καλό θα ήταν να τις αλλάξει με κάτι άλλο άσχετο με την ΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ η οποία υπάρχει έως τη σήμερον. Οι διασπορίτες άγιοι δεν έχουν καμία σχέση με τους ΓΟΧ Καλλινίκου, Μακαρίου, Στεφάνου, Χρυσοστόμου.......Τύχωνος(σημερινού), Βενιαμίν, Αγαθαγγέλου κ.λ.π. Διότι είναι παραπλάνηση.

    Ακόμα και αν για ένα μικρό διαστημα είχαν κάποια κοινωνία, αυτό σύντομα έληξε άδοξα.

    Το "Εν καιρώ διωγμού και νόμου παρέκκλισις" μπορεί να ίσχυσε για τον Ματθαίο, όμως για την εξαπάτηση με την υφ ενός χειροτονία του Ακακίου μάλλον δεν ισχύει και αυτό δείχνει η πορεία των Ακακιακών-Αυξεντιανών τους οποίους αποκύρηξε ο άγιος Φιλάρετος 1978 (απαγορεύοντας και οποιαδήποτε συμπροσευχή μαζί τους).

    Επίσης το "εν καιρώ διωγμού και νόμου παρέκκλισις"ισχύει για το συλλείτουργο της Μαρτυρικής Εκκλησίας της Ρώσικης Διασποράς ΚΑΤΑ ΑΚΡΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΝ (εν καιρώ διωγμού από χίλιους δέκα πολεμίους της ορθοδοξίας) με τους υφ ενός χειροτονηθέντες ΓΟΧ.

    Όμως τζάμπα οι φωτογραφίες του Αυξεντίου με τον Άγιο Φιλάρετο. Παρά το συλλείτουργο, δε μάσησε ο άγιος να τους αποκυρύξει λόγω της παρακοής τους.

    Η εξ άνωθεν μαρτυρία υπάρχει στη ρώσικη διασπορά με όλα τα άφθαρτα λείψανα που ευωδιάζουν. Το τι έκαναν και τι δεν έκαναν οι Άγιοι αρχιερείς των ας το κρίνει ο Θεός που τους ανέδειξε ως αγίους, ο ετάζων καρδίας και νεφρούς (Ο Ιδιος θα κρίνει και όποιους συκοφαντούν τους αγίους Του).

    ΑπάντησηΔιαγραφή