β. Στο ότι οι Νεοημερολογίτες προσπαθούν να πείσουν
τον εαυτό τους ότι είναι η Εκκλησία του Χριστού!
Οι Νεοημερολογίτες με το που ενώθηκαν με τον παπισμό έπαυσαν να είναι μέλη της Ορθόδοξης Εκκλησίας! Κατέστησαν σχισματικοί και αιρετικοί! Οι άγιοι Πατέρες διδάσκουν ότι οι αιρετικοί και σχισματικοί δεν αποτελούν την Εκκλησία του Χριστού!
Η διδασκαλία αυτή των αγίων Πατέρων βασανίζει τη σκέψη τους. Θέλουν να διαψεύσουν τους Πατέρες. Φαντάζονται, πως ο μόνος τρόπος για να διαψευστούν οι Πατέρες και να πείσουν οι ίδιοι τον εαυτό τους είναι ο χώρος τους να παράγει αγίους! Και επειδή ο Θεός δεν φανερώνει αγίους στο χώρο τους, δημιουργούν μόνοι τους αγίους με τις αθρόες αγιοποιήσεις, που επιχειρούν! ΄Όπως, το ίδιο κάνουν και οι αδελφοί τους παπικοί!
Με τον τρόπο αυτό, οι οπαδοί του Νέου Ημερολογίου, νοθεύουν το Ορθόδοξο αγιολόγιο, με πρόσωπα, που δεν ανέδειξε ο Θεός ως αγίους!
3. Η περίπτωση του π. Ιερώνυμου της Αίγινας και της Ταρσώ φαίνεται να ανατρέπει τον δεύτερο πιό πάνω λόγο.
α. Οι οπαδοί του Νέου Ημερολογίου προβαίνουν σε αγιοποιήσεις μελών τους για να αποδείξουν ότι αυτοί είναι Εκκλησία. Αυτό είναι κατανοητό, να θέλουν να είναι η Εκκλησία, μετά το φράγκεμά τους το 1924! ΄Εχουν δικαίωμα να πλανώνται! Δεν έχουν όμως δικαίωμα να «αγιοποιούν» πρόσωπα που δεν ανήκουν στην Εκκλησία τους! Δεν μπορούν να αγιοποιούν μέλη από το χώρο του Παλαιού Ημερολογίου, όπως είναι ο π. Ιερώνυμος της Αίγινας, ή η Ταρσώ. Γιατί το κάνουν αυτό;
Εδώ κρύβεται μιά κατάκριτη σκοπιμότητα, που εξυπηρετεί τον νεοημερολογιτισμό τους! «Αγιοποιούν» οπαδούς του Παλαιού Ημερολογίου, τους οποίους εμφανίζουν να αμνηστεύουν τον νεοημερολογιτισμό τους! Έχει μεγάλη σημασία για τους οπαδούς του Νέου Ημερολογίου μια δήθεν μαρτυρία από ένα Παλαιοημερολογίτη άγιο, ότι είναι αδιάφορο για τη σωτηρία μας το αν κάποιος ακολουθεί το Παληό ή Νέο Ημερολόγιο!
Συνεχίζεται
Οι Νεοημερολογίτες με το που ενώθηκαν με τον παπισμό έπαυσαν να είναι μέλη της Ορθόδοξης Εκκλησίας! Κατέστησαν σχισματικοί και αιρετικοί! Οι άγιοι Πατέρες διδάσκουν ότι οι αιρετικοί και σχισματικοί δεν αποτελούν την Εκκλησία του Χριστού!
Η διδασκαλία αυτή των αγίων Πατέρων βασανίζει τη σκέψη τους. Θέλουν να διαψεύσουν τους Πατέρες. Φαντάζονται, πως ο μόνος τρόπος για να διαψευστούν οι Πατέρες και να πείσουν οι ίδιοι τον εαυτό τους είναι ο χώρος τους να παράγει αγίους! Και επειδή ο Θεός δεν φανερώνει αγίους στο χώρο τους, δημιουργούν μόνοι τους αγίους με τις αθρόες αγιοποιήσεις, που επιχειρούν! ΄Όπως, το ίδιο κάνουν και οι αδελφοί τους παπικοί!
Με τον τρόπο αυτό, οι οπαδοί του Νέου Ημερολογίου, νοθεύουν το Ορθόδοξο αγιολόγιο, με πρόσωπα, που δεν ανέδειξε ο Θεός ως αγίους!
3. Η περίπτωση του π. Ιερώνυμου της Αίγινας και της Ταρσώ φαίνεται να ανατρέπει τον δεύτερο πιό πάνω λόγο.
α. Οι οπαδοί του Νέου Ημερολογίου προβαίνουν σε αγιοποιήσεις μελών τους για να αποδείξουν ότι αυτοί είναι Εκκλησία. Αυτό είναι κατανοητό, να θέλουν να είναι η Εκκλησία, μετά το φράγκεμά τους το 1924! ΄Εχουν δικαίωμα να πλανώνται! Δεν έχουν όμως δικαίωμα να «αγιοποιούν» πρόσωπα που δεν ανήκουν στην Εκκλησία τους! Δεν μπορούν να αγιοποιούν μέλη από το χώρο του Παλαιού Ημερολογίου, όπως είναι ο π. Ιερώνυμος της Αίγινας, ή η Ταρσώ. Γιατί το κάνουν αυτό;
Εδώ κρύβεται μιά κατάκριτη σκοπιμότητα, που εξυπηρετεί τον νεοημερολογιτισμό τους! «Αγιοποιούν» οπαδούς του Παλαιού Ημερολογίου, τους οποίους εμφανίζουν να αμνηστεύουν τον νεοημερολογιτισμό τους! Έχει μεγάλη σημασία για τους οπαδούς του Νέου Ημερολογίου μια δήθεν μαρτυρία από ένα Παλαιοημερολογίτη άγιο, ότι είναι αδιάφορο για τη σωτηρία μας το αν κάποιος ακολουθεί το Παληό ή Νέο Ημερολόγιο!
Συνεχίζεται
Ο κύριος Σακαρέλλος τα γράφει ωραία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΏντας αποτειχισμένος 10 ή 12 χρόνια αποφάσισε να ακολουθήσει τους ΓΟΧ θεωρώντας ότι επιτέλους ακολουθεί την εκκλησία του Χριστού.
Οι παλαιοημερολογίτες ΓΟΧ είναι στην πλειοψηφία τους συναισθηματικοί άνθρωποι. Άνθρωποι οι οποίοι αγαπούν τον Χριστό, την αλήθεια και κατόπιν κοπιώδους αναζητήσεως (η πλειοψηφία τους βρισκόταν στο νέο ημερολόγιο) καταλήγουν στους ΓΟΧ και μάλιστα στους "φλωρινικούς".
Η εκκλησία όμως του Χριστού είναι Μία , Αγία, Καθολική και Αποστολική. Οι ΓΟΧ δεν διαθέτουν συνέχεια αποστολική, αφού οι μητροπολίτες τους δεν είναι χειροτονημένοι.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ: ο πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης τον οποίο αγιοποίησαν οι ΓΟΧ δεν είναι αρχιερέας τους. Ο Χρυστόστομος χειροτόνησε 4 επισκόπους. Από αυτούς ο Ματθαίος χωρίστηκε επειδή έλεγε ότι το νέο δεν έχει μυστήρια. Μαζί του στην αρχή είχε πάει κι ο Γερμανός Βαρυκόπουλος, αλλά μετά ξαναγύρισε με τον Χρυσόστομο γιατί θεωρούσε τον Ματθαίο ακραίο.
Οι υπόλοιποι δύο που χειροτονήθησαν από τον Χρυσόστομο γύρισαν στο νέο.
Ο Χρυσόστομος και όποιος άλλος ήταν στη σύνοδο δεν ξαναχειροτόνησαν κι έτσι έμειναν οι ΓΟΧ αδέσποτοι.
Ο αγιορείτης ιερομόναχος Ακάκιος Παππάς πήγε στην Αμερική για να πάρει χειροτονία επισκόπου από τη Ρώσικη Διασπορά. Γύρισε στην Ελλάδα διαφημίζοντας ότι ήταν επίσκοπος χωρίς αποδείξεις. Το 1969 υποτίθεται ότι ο άγιος Φιλάρετος τους αναγνώρισε, και αυτό όμως δεν έγινε ποτέ.
Παρά ταύτα οι ΓΟΧ πιστεύουν ότι έχουν αποστολική διαδοχή από τους Ρώσους της Διασποράς. Είναι δε οξύμωρο το σχήμα να πολεμούν με μανία, παλαιώθεν έως και της στιγμής αυτής που γράφουμε, τη σύνοδο στην οποία ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι έχουν ως ρίζα τους όσον αφορά την αποστολική διαδοχή. Και μάλιστα με συκοφαντίες. Η σύνοδος αυτή της Ρώσικης Διασποράς που ξεκίνησε με τον άγιο Τύχωνα που έφυγε από τη Ρωσία υφίσταται και σήμερα κανωνικώς , ακόμη και μετά την κοίμηση του μητροπολίτου Βιταλίου.
Ο κύριος Σακαρέλλος έχει δίκιο για τις αναγνωρίσεις των αγίων του πατρίου εορτολογίου εκ του νέου. Είμαστε όμως σε θέση σε θέση να γνωρίζουμε ότι ο γ. Παΐσιος και ο γ. Πορφύριος σε μεγάλη μερίδα των ΓΟΧ (μιλάμε και για ιερείς) τυγχάνουν αναγνωρίσεως ως αγίοι.
Σε αντιοικουμενιστική ημερίδα του Πειραιά (υπό την προεδρία Σεραφείμ, νέο ημερολόγιο) παρευρέθησαν δύο επίσκοποι των ΓΟΧ (συν όποιοι ιερείς) τους οποίους όταν συναντήθηκαν, μετά το πέρας της ημερίδος, ο Σεραφείμ τους ησπάσθη ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΩΣ!!!!!!!
Τους εξέφρασε δε τα θερμά του συγχαρητήρια που ενώθησαν και ευχήθηκε να αγωνιστούν κάποτε σε κοινό αγώνα εναντίον του οικουμενισμού.......
Αυτό θυμίζει την προ 50ετίας άρση των αναθεμάτων οπότε και έγινε η ένωσις μετά των παπικών. Ακριβώς το ίδιο έχει συμβεί ήδη μεταξύ του νέου και του παλαιου ημερολογίου. Απλώς προσπαθούν σιγά σιγά μέσα από κάποια γεγονότα και καταστάσεις να χωνέψει και οι το ποίμνιόν τους (παλαιού και νέου) την ΑΛΛΗΛΟΑΠΟΔΟΧΗ-ΑΛΛΗΛΟΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ.
Το ποίμνιο των νέων που δεν γνωρίζει και δεν έχει χρόνο να ασχοληθεί με την εκκλησιαστική ιστορία της πατρίδος μας φυσικά και θα απορροφηθεί από τους ΓΟΧ και το αντίστροφο. Αν κάτι δεν τον αναπαύει κάποιον...απλά γυρίζει στο νέο. Γι αυτό και δεν μυρώνουν πλέον στους ΓΟΧ. Κατά τη γνωστή φράση του Χριστοδούλου προς τους νέους όταν ανέλαβε το πηδάλιο του Κρατικού Οργανισμού για την Κάλυψη του Θρησκευτικού Συναισθήματος των Πολιτών: ΕΛΑΤΕ ΟΠΩΣ ΕΙΣΤΕ.Αυτό συμβαίνει τώρα: "Είμαστε όλοι ένα".(ίνα ώσιν ΕΝ)
Όσο και να σκοτωνόμαστε και να γράφουμε περί ακρίβειας, περί Ρώσικης Διασποράς και γενικώς οτιδήποτε αποσκοπεί στην γνώση της αλήθειας ανιδιοτελώς, αυτά πέφτουν εις τον Καιάδαν , διότι δεν είμεθα πολιτικώς ορθοί (politically correct).
Κλείνοντας , η Αγία Εκκλησία του Χριστού είναι ΜΙΑ, με μαρτυρία εξ άνωθεν.
Για να το χωνέψουμε το ξαναγράφουμε :άνευ εξ άνωθεν μαρτυρίας με όποιον τρόπο επιλέξει Εκείνος (και όχι εμείς), εκκλησία δεν υφίσταται.
Θαυμαστός ο Θεός εν τις αγίοις Αυτού.
Έρρωσθε
"Το 1969 υποτίθεται ότι ο άγιος Φιλάρετος τους αναγνώρισε, και αυτό όμως δεν έγινε ποτέ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς που ήσουν παρών και μας άνοιξες τα μάτια
Ενώ ήσουν εσύ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάγια τακτική των ΓΟΧ όπως έχουμε ξαναγράψει, είναι να κάνουν τη δουλίτσα τους και να μετά από δω πάν κι οι άλλοι, ως γνήσιοι απόγονοι ελλήνων ραγιάδων.
Αναγνωρίζουν τον άγιο Φιλάρετο της Ρώσικης Διασποράς γιατί έτσι τους συμφέρει, αλλά πολεμούν την Ρώσικη Διασπορά πάλι γιατί έτσι τους συμφέρει.
Τα μάτια, αν θέλετε, θα σας ανοιχθούν, αν ήδη δεν τα έχετε ανοιχτά.
Η κατοχύρωση των ΓΟΧ το 1969 είναι Ιστορία και όχι κουτσομπολιό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν οι υπογραφές της ΡΟΕΔ για την νομιμοποίηση των ΓΟΧ το 1969.
Απόδειξέ μας λοιπόν αυτό που γράφεις, διαφορετικά χρεώνεσαι ως συκοφάντης.
Η ΡΟΕΔ εχει κι αυτή αρκετές Συνόδους μετά απο τον Βιτάλιο.
Για πες μας που είναι η Εκκλησία;
τελικά τι ισχύει για τον κ. ανωνυμο όσον αφορά τον πρώην φλωρήνης χρυσόστομο , έπρεπε να αποκυρήξει την εκκλησία της ελλάδος ως σχισματική και ως έχουσα στο κεφάλη της τα αναθέματα 4ων πανορθοδόξων συνόδων και όλων των οικουμενικών - η ΟΧΙ? Η ΝΑ ΑΛΛΆΞΗ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΊΑ ΤΟΥ 5 ΦΟΡΕΣ ΈΩΣ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ , και να αφήση τους οπαδούς του χωρίς επισκόπους ! και εάν η εκκλησία της ελλάδος δεν κατέστη σχισματική το 1924 , απο πότε κατα την αποψη του κ. ανωνυμου έγινε τοιαύτη?
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφή+Ι.Γ.Ζ.
Εκκλησία υφίσταται στην κανονική αποστολική διαδοχή.
Αυτό έγινε απο την ΡΟΕΔ το 1969 με τους φλωριναίους και το 1971 με τους Ματθαικούς στην Αμερική.
Είναι γνωστό το κείμενο της ΡΟΕΔ που γράφει για την υποχρεωτική ένωση Ματθαικών και φλωριναίων ( το γιατί δεν έγινε είναι ευθύνη άλλων )
Τις φωτογραφίες του Φιλαρέτου με τους επισκόπους φλωριναίων και Ματθαικών τις έχεις υπόψιν; γιατί πόζαρε μαζί τους ο Φιλάρετος;
Για να νομιμοποιήσει μασκαράδες κομπιναδόρους;
Προχθές τα ίδια γράψαμε σε κάποιον άλλον, αλλά θα το ξαναγράψουμε
Το δικαστήριο του 1976 που έγινε εις βάρος των Φλωριναίων και Ματθαικών ως αντιποίηση αρχής... έκρινε τα χειροτονητήρια έγκυρα και τους επισκόπους των Δυο Συνόδων κανονικούς με αποστολική διαδοχή._