Σχόλιο ανώνυμου στο "Άρθρο της Ορθόδοξης Ομολογιακής Ιστοσελίδας του Ευστάθιου Μοσχοβίτη"

 Για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου μόνο και μόνο για να δω την απάντησή σας επί του θέματος κύριε Μοσχοβίτη θα σας πω τι αναφέρουν οι παλαιοημερολογίτες. Αυτοί αναφέρουν ότι η Α Οικουμενική Σύνοδος δεν μας παρέδωσε μόνο τον Πασχάλιο Κανόνα αλλά και το Καλενδάριον μέσω του οποίου ρυθμίζονται οι νηστείες. Και αναφέρουν ότι συνέπεια της αλλαγής του ημερολογίου, μία νηστεία και συγκεκριμένα η νηστεία των Αγίων Αποστόλων με βάση το νέο ημερολόγιο πολλές φορές μπορεί ακόμα και να οδηγείται σε κατάργηση. Τι έχετε εσείς να τους απαντήσετε επ αυτού. Η αλήθεια είναι ότι και οι παλαιοημερολογίτες έχουν υιοθετήσει αλλαγές στο ημερολόγιό αλλά δεν πείραξαν τις νηστείες. Για παράδειγμα, παλαιότερα γιόρταζαν τα Χριστούγεννα στις έξι Ιανουαρίου μαζί με την Βάπτιση του Χριστού κι’ ήταν η εορτή των Επιφανίων. Αργότερα το άλλαξε η Εκκλησία. Κράτησε την Βάπτιση στις έξι Ιανουαρίου και μετέθεσε την Γέννηση του Χριστού στις 25 Δεκεμβρίου, όταν οι ειδωλολάτραι γιόρταζαν την γέννηση του θεού τους ηλίου. Κατόπιν τούτου πήγαν εννέα μήνες πιο πίσω και έβαλαν τον ευαγγελισμό της Παναγίας. Την αλλαγή αυτή την δέχονται οι του παλαιού ημερολογίου.

Νομίζω ότι αυτό το θέμα με την συγκεκριμένη νηστεία και την αλλαγή στο Καλενδάριον όπως λένε είναι και όλος ο μεγάλος πυρήνας που τροφοδοτεί ακόμα αυτή την διαφορά που υπάρχει και διχάζει τους πραγματικούς Ορθοδόξους! Κατ εμέ βέβαια αυτό είναι απαράδεκτο και για τις δύο πλευρές που μάχονται τον Οικουμενισμό. Πρέπει όλοι όσοι έχουν καλή προαίρεση και φόβο Θεού να συναντηθούν και να κοιτάξουν να λύσουν αυτά τα επιμέρους ζητήματα.. Αναμένω την γνώμη σας ειδικά για το θέμα με το Καλενδάριον και την συγκεκριμένη νηστεία μήπως και διαφωτιστούμε έτι περαιτέρω!
Ευχαριστώ!
2 Νοεμβρίου 2016 - 8:16 π.μ.

***
Ανώνυμος έγραψε : «Για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου μόνο και μόνο για να δω την απάντησή σας επί του θέματος κλπ.»

Κυπριανός Χ
Ο ανώνυμος, που επέχει θέση δικηγόρου του διαβόλου, έστω και φραστικά, θέτει το ερώτημα σχετικά με το Καλενδάρι και την τήρηση των Νηστειών εκ μέρους των Π/ημερολογιτών. Δηλαδή, είναι σαν να μας λέει - εκτός αν δεν το καταλαβαίνει - ότι αυτοί του π/η έχουν συνήγορό τους τον διάβολο στην τήρηση των νηστειών, ενδεχομένως δε, και το σύνολο του Εορτολογίου . Το οποίο δεν θέλουν με τίποτα να αλλάξουν.
Και αυτοί, όπως μερικοί άλλοι, περιμένουν ματαίως να γίνει Πανορθόδοξη Οικουμενική Σύνοδος, για να αποφανθεί επί του θέματος, το οποίο ο αρθρογράφος διαπραγματεύθηκε και ο ανώνυμος σχολίασε. Ο αρθρογράφος δεν έχει, προφανώς, κανένα πρόβλημα. Η Σύνοδος του 1923-24 ήταν γι΄ αυτόν κανονική, η Εκκλησία αποφάνθηκε, όλα βαίνουν καλώς.

Εμείς, πάντως, βλέπουμε εφιάλτες να μας κυκλώνουν και απαντάμε : Πάντα τα έθνη εκύκλωσάν με και τω ονόματι Κυρίου ημυνάμην αυτούς.

Σε παρένθεση, δεν είναι μόνο τα έθνη που μας κυκλώνουν. Είναι και οι «λογισμοί» πάντων των ανθρώπων του κόσμου. Οι λογισμοί αυτοί πολύ εύκολα παραχαράσσουν το όνομα του Κυρίου και οι πίπτοντες υπέρ αυτού (του ονόματος) μάτην εκοπίασαν χτίζοντας κάστρο πάνω στην άμμο.


***
Ο  Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Σχόλιο ανώνυμου στο "Άρθρο της Ορθόδοξης Ομολογιακ...":

Κυπριανέ εστίασες σε μία λαϊκή έκφραση που χρησιμοποιούμε στην καθομιλουμένη για να πεις την κακία σου και να θολώσεις τα νερά. Με ανθρώπους σαν και εσένα συντηρείται μονίμως η διχόνοια και η κόντρα ενώ ο Οικουμενισμός και η Πανθρησκεία επελαύνουν. Τι καταλαβαίνετε? Από χαρακτήρες και συμπεριφορές ανθρώπων σαν και του λόγου σου που δεν έχουν καλή θέληση και διάθεση, που είναι εριστικοί και προσβλητικοί ή που έχουν συμφέροντα ώστε να συντηρούνται οι διχοστασίες και οι διαιρέσεις χωρίς καμία προοπτική λύσης  χορτάσαμέ! Φτάνει! Δεν θέλουμε άλλες τέτοιες συμπεριφορές! Πώς καταφέρνετε πάντως πάντα ορισμένοι να μπουρλοτιάζετε οποιαδήποτε προσπάθεια και διάθεση για συνομιλία στο συγκεκριμένο ζήτημα μόνο εσείς το ξέρετε λες και δεν θέλετε ποτέ ξανά να επιτευχθεί το ορθόδοξο Ίνα  Ώσιν  Έν που μας ζήτησε ο Κύριος.... κατά τα άλλα εσείς είστε στο σωστό δρόμο...Εγώ δεν πήρα το μέρος κανενός για να βοηθήσω την συζήτηση μπας και λυθούν απορίες και το μόνο που ζήτησα ήταν μία γνώμη επί του θέματος. Αν εσύ έχεις γνώμη επί του θέματος και θέλεις να την πεις προς δόξα Θεού και λάμψη της αλήθειας, πες την με σεβασμό και καλή διάθεση προς τους υπολοίπους και άσε τις συμπεριφορές που θυμίζουν ψώνια και "Λόρδους".... αν δεν θέλεις μείνε στο "περίκλειστο κάστρο" σου που διασφαλίζει την σωτηρία σου και άσε τους άλλους...

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος έγραψε : «Για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου μόνο και μόνο για να δω την απάντησή σας επί του θέματος κλπ.»

    Κυπριανός Χ
    Ο ανώνυμος, που επέχει θέση δικηγόρου του διαβόλου, έστω και φραστικά, θέτει το ερώτημα σχετικά με το Καλενδάρι και την τήρηση των Νηστειών εκ μέρους των Π/ημερολογιτών. Δηλαδή, είναι σαν να μας λέει - εκτός αν δεν το καταλαβαίνει - ότι αυτοί του π/η έχουν συνήγορό τους τον διάβολο στην τήρηση των νηστειών, ενδεχομένως δε, και το σύνολο του Εορτολογίου . Το οποίο δεν θέλουν με τίποτα να αλλάξουν.
    Και αυτοί, όπως μερικοί άλλοι, περιμένουν ματαίως να γίνει Πανορθόδοξη Οικουμενική Σύνοδος, για να αποφανθεί επί του θέματος, το οποίο ο αρθρογράφος διαπραγματεύθηκε και ο ανώνυμος σχολίασε. Ο αρθρογράφος δεν έχει, προφανώς, κανένα πρόβλημα. Η Σύνοδος του 1923-24 ήταν γι΄ αυτόν κανονική, η Εκκλησία αποφάνθηκε, όλα βαίνουν καλώς.

    Εμείς, πάντως, βλέπουμε εφιάλτες να μας κυκλώνουν και απαντάμε : Πάντα τα έθνη εκύκλωσάν με και το ονόματι Κυρίου ημυνάμην αυτούς.

    Σε παρένθεση, δεν είναι μόνο τα έθνη που μας κυκλώνουν. Είναι και οι «λογισμοί» πάντων των ανθρώπων του κόσμου. Οι λογισμοί αυτοί πολύ εύκολα παραχαράσσουν το όνομα του Κυρίου και οι πίπτοντες υπέρ αυτού (του ονόματος) μάτην εκοπίασαν χτίζοντας κάστρο πάνω στην άμμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυπριανέ εστίασες σε μία λαϊκή έκφραση που χρησιμοποιούμε στην καθομιλουμένη για να πεις την κακία σου και να θολώσεις τα νερά. Με ανθρώπους σαν και εσένα συντηρείται μονίμως η διχόνοια και η κόντρα ενώ ο Οικουμενισμός και η Πανθρησκεία επελαύνουν. Τι καταλαβαίνετε? Από χαρακτήρες και συμπεριφορές ανθρώπων σαν και του λόγου σου που δεν έχουν καλή θέληση και διάθεση, που είναι εριστικοί και προσβλητικοί ή που έχουν συμφέροντα ώστε να συντηρούνται οι διχοστασίες και οι διαιρέσεις χωρίς καμία προοπτική λύσης χορτάσαμέ! Φτάνει! Δεν θέλουμε άλλες τέτοιες συμπεριφορές! Πώς καταφέρνετε πάντως πάντα ορισμένοι να μπουρλοτιάζετε οποιαδήποτε προσπάθεια και διάθεση για συνομιλία στο συγκεκριμένο ζήτημα μόνο εσείς το ξέρετε λες και δεν θέλετε ποτέ ξανά να επιτευχθεί το ορθόδοξο Ίνα Ώσιν Έν που μας ζήτησε ο Κύριος.... κατά τα άλλα εσείς είστε στο σωστό δρόμο...Εγώ δεν πήρα το μέρος κανενός για να βοηθήσω την συζήτηση μπας και λυθούν απορίες και το μόνο που ζήτησα ήταν μία γνώμη επί του θέματος. Αν εσύ έχεις γνώμη επί του θέματος και θέλεις να την πεις προς δόξα Θεού και λάμψη της αλήθειας, πες την με σεβασμό και καλή διάθεση προς τους υπολοίπους και άσε τις συμπεριφορές που θυμίζουν ψώνια και "Λόρδους"....αν δεν θέλεις μείνε στο "περίκλειστο κάστρο" σου που διασφαλίζει την σωτηρία σου και άσε τους άλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Ανώνυμος έγραψε : «Κυπριανέ ( ... ) από χαρακτήρες και συμπεριφορές ανθρώπων σαν και του λόγου σου που δεν έχουν καλή θέληση και διάθεση, που είναι εριστικοί και προσβλητικοί ή που έχουν συμφέροντα ώστε να συντηρούνται οι διχοστασίες και οι διαιρέσεις χωρίς καμία προοπτική λύσης χορτάσαμέ!»

    Κυπριανός : Πολύ θα σας παρακαλούσα να μου υποδείξετε, από ποια σημεία των γραφομένων μου προκύπτει ότι, ο χαρακτήρας μου και η συμπεριφορά μου, «σας χόρτασε» ; Επειδή, του λόγου μου, δυσκολεύεται να διακρίνει - εκ των γραφομένων στο σχόλιο που κατέθεσα - κακή θέληση και διάθεση, εριστικότητα, προσβολή εσάς του Ανώνυμου, αλλά και του αρθρογράφου, ή το ακόμη χειρότερο «υποκρυπτόμενο συμφέρον προς συντήρηση διχοστασιών και διαιρέσεων».

    Ειλικρινά, σας δηλώνω ότι λαίμαργος (αχόρταγος μάλλον) δεν είμαι και μπορώ να αντέξω περισσότερα ... «του λόγου μου» ... από εσάς. Όσον αφορά δε στο σημείο της λαϊκής έκφρασης, στο οποίο εστίασα, δεν το έκανα για να θολώσω τα ήδη θολωμένα νερά. Εστίασα εκεί, επειδή έστω και φραστικά, καθώς έγραψα, μας προσάπτεται η απαράδεκτη κατηγορία να έχουμε εμείς συνήγορο τον διάβολο. Δεν έγραψα ότι τον έχετε εσείς, όντας υμείς γνωστοί για την καλή σας θέληση και διάθεση. Εμείς είμαστε οι εριστικοί, οι προσβλητικοί, οι ιδιοτελείς, οι διαιρετικοί και οι διχοτόμοι. Εν τη μεγαθυμία σας, συγχωρέστε μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή