«Δέν
είμαι βέβαιος ότι, αν απόψε
με καλέσει ο Θεός καί
εκδημήσω ἀπ’ αυτή τή ζωή, δέν ξέρω αν θά βρώ δικαιολογία μπροστά στούς Αγίους,
στούς Ομολογητάς, τους μάρτυρας, γι’ αυτήν τήν στάση τήν οποία
κρατούμε όλοι τώρα. Η αίρεση
ξεχειλίζει, οι λατινόφρονες και οι φιλο-Οικουμενιστές είναι
όλοι ανάμεσά μας προβατόσχημοι λύκοι, κι εμείς
κάνουμε διακρίσεις καί οικονομούμε.
Προσπαθώ νά βρώ μιά δικαιολογία γιά τόν εαυτό μου...
Αφού οι Επίσκοποι μνημονεύουν τόν Πατριάρχη καί επομένως υπόκεινται καί
αυτοί στόν κανόνα: “ο
κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται”· καί εγώ μνημονεύω τόν Επίσκοπό μου, ο
οποίος μνημονεύει τόν Πατριάρχη, ο οποίος κοινωνεί μέ τόν Πάπα· καί εσείς οι λαϊκοί
έρχεστε από μένα, ο οποίος μνημονεύω τόν Επίσκοπο καί κοινωνάτε καί μέ
αποδέχεστε. Επομένως, μία σειρά –αυτή η σειρά τού παραπτώματος πού
αρχίζει από τόν Πατριάρχη, αρχίζει σιγά-σιγά σάν συγκοινωνούν δοχείον, νά φθάνει
σάν ευθύνη μέχρις εμάς!
Αλλά ποιός από
τόν κόσμο τά ξέρει αυτά; Οι
περισσότεροι από τούς λαϊκούς, θά πούν: “Μά, αφού τό κάνει ο Πατριάρχης, αφού
τό κάνει ο Πάπας, τί φταίω εγώ;”. Φταίς κι
εσύ! Δέν δικαιολογείται
η άγνοια...
Είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Δέν είναι μόνον
υπεύθυνος ο Πατριάρχης. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Επίσκοπος ο οποίος σιωπά
καί η οποία σιωπή είναι τρίτο είδος αθεϊας. Είμαστε
υπεύθυνοι καί εμείς οι Πρεσβύτεροι καί μαζί
μέ εμάς, είστε καί σείς οι λαϊκοί, πού έρχεστε μαζί μέ μάς καί δέν μάς
λέτε: “Φεύγουμε
εμείς”.
Εγώ έφυγα, και ξέρω ότι έπραξα καλά.
***
Ο
Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την
ανάρτησή σας "π. Θεόδωρος Ζήσης: Είμαστε υπεύθυνοι καί
εμείς οι ...":
Εγώ έφυγα, και ξέρω ότι έπραξα καλά.
***
Ο Ηλίας άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "π. Θεόδωρος Ζήσης: Είμαστε υπεύθυνοι καί
εμείς οι ...":
"...ο οποίος μνημονεύει τόν Πατριάρχη, ο οποίος κοινωνεί μέ τόν Πάπα·" αναφέρει ο π. Θ.Ζήσης , όμως ακόμη δεν έχουμε κοινό ποτήριο, δεν ισχύει αυτός ο ισχυρισμός, επομένως πρέπει να περιμένουμε να έρθει ο εχθρός πιο κοντά. Όσο για την Σύνοδο της Κρήτης , τέσσερις εκκλησίες δεν δέχονται τις αποφάσεις της. Συνεπώς κάθε προσπάθεια επιβολής της θα δημιουργήσει Σχίσμα, ας περιμένουμε και ας προετοιμαζόμαστε στο ενδεχόμενο μιας εκκλησίας των κατακομβών.
Ηλίας.
Ποιά η διαφορά, το να "μην αναγνωρίζεις" το Κολυμπάρι, από το να αναγνωρίζεις σωτηριολογικά μυστήρια στους Παπικούς; όπως το Πατριαρχείο Μόσχας
Το δούλεμα πάει σύννεφο.
"...ο οποίος μνημονεύει τόν Πατριάρχη, ο οποίος κοινωνεί μέ τόν Πάπα·" αναφέρει ο π. Θ.Ζήσης , όμως ακόμη δεν έχουμε κοινό ποτήριο, δεν ισχύει αυτός ο ισχυρισμός, επομένως πρέπει να περιμένουμε να έρθει ο εχθρός πιο κοντά. Όσο για την Σύνοδο της Κρήτης , τέσσερις εκκλησίες δεν δέχονται τις αποφάσεις της. Συνεπώς κάθε προσπάθεια επιβολής της θα δημιουργήσει Σχίσμα, ας περιμένουμε και ας προετοιμαζόμαστε στο ενδεχόμενο μιας εκκλησίας των κατακομβών.
Ηλίας.
***
Ο +Ι.Γ.Ζ. άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "π. Θεόδωρος Ζήσης: Είμαστε υπεύθυνοι καί
εμείς οι ...":
Ποιά η διαφορά, το να "μην αναγνωρίζεις" το Κολυμπάρι, από το να αναγνωρίζεις σωτηριολογικά μυστήρια στους Παπικούς; όπως το Πατριαρχείο Μόσχας
Το δούλεμα πάει σύννεφο.
Εγώ έφυγα,και ξέρω ότι έπραξα καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφή"...ο οποίος μνημονεύει τόν Πατριάρχη, ο οποίος κοινωνεί μέ τόν Πάπα·" αναφέρει ο π. Θ.Ζήσης ,όμως ακόμη δεν έχουμε κοινό ποτήριο, δεν ισχύει αυτός ο ισχυρισμός, επομένως πρέπει να περιμένουμε να έρθει ο εχθρός πιο κοντά. Όσο για την Σύνοδο της Κρήτης , τέσσερις εκκλησίες δεν δέχονται τις αποφάσεις της. Συνεπώς κάθε προσπάθεια επιβολής της θα δημιουργήσει Σχίσμα, ας περιμένουμε και ας προετοιμαζόμαστε στο ενδεχόμενο μιας εκκλησίας των κατακομβών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗλίας.
+Ι.Γ.Ζ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιά η διαφορά, το να "μην αναγνωρίζεις" το Κολυμπάρι, απο το να αναγνωρίζεις σωτηριολογικά μυστήρια στους Παπικούς; όπως το Πατριαρχείο Μόσχας
Το δούλεμα goes cloud