«Ο θρησκευτικός
συγκρητισμός, τον οποίο καλλιεργεί και προωθεί η Νέα Εποχή, η απαράδεκτος δια
κάθε ορθόδοξον χριστιανόν άποψις, ότι όλαι αι θρησκείαι ή «τα πνευματικά
μονοπάτια», κατά την νεοεποχίτικην ορολογίαν είναι παράλληλοι δρόμοι, οι οποίοι
οδηγούν εις τον Θεόν, προσκρούουν απολύτως εις την Ορθόδοξον αυτοσυνειδησίαν
μας, ότι η εν Χριστώ Ιησού αποκαλυφθείσα Αλήθεια είναι μοναδική, ανυπέρβλητος
και αναντικατάστατος. Το πανθρησκειακό όραμα, το οποίον εξισώνει το μυστήριον
της Αγίας, Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος με τα πάσης φύσεως ανθρωποκεντρικά
μορφώματα… δεν έχει θέσιν εις την ζωήν των ορθοδόξων, αλλά ουσιαστικώς αποτελεί
άρνηση της εν Χριστώ Ιησού σωτηρίας, ελευθερίας και ελπίδος μας»
***
Ο Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή
σας "Του αείμνηστου καθηγητού του Πανεπιστημίου
Αθηνών ...":
https://www.youtube.com/watch?v=UgiGeVqFFLQ&t=30s
ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ!!
Χθες μελετούσα τον Απόστολο Παύλο εκεί που έλεγχε τους Κορίνθιους για μια αιμομιξία. Με ευκαιρία εκείνο το περιστατικό ακούγοντας αυτή την ομιλία μου ήρθαν στο νου τα λόγια του Παύλου που είπε αν εσείς δεν ελέγχετε αυτούς που είναι χριστιανοί κλπ. ΤΙ ΓΑΡ ΜΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΞΩ ΚΡΙΝΕΙΝ; ΟΥΧΙ ΤΟΥΣ ΕΣΩ ΥΜΕΙΣ ΚΡΙΝΕΤΕ; ΤΟΥΣ ΔΕ ΕΞΩ Ο ΘΕΟΣ ΚΡΙΝΕΙ. ΚΑΙ ΕΞΑΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΟΝΗΡΟΝ ΕΞ ΥΜΩΝ ΑΥΤΩΝ. Α Κορινθ. 12 13.
https://www.youtube.com/watch?v=UgiGeVqFFLQ&t=30s
ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ!!
Χθες μελετούσα τον Απόστολο Παύλο εκεί που έλεγχε τους Κορίνθιους για μια αιμομιξία. Με ευκαιρία εκείνο το περιστατικό ακούγοντας αυτή την ομιλία μου ήρθαν στο νου τα λόγια του Παύλου που είπε αν εσείς δεν ελέγχετε αυτούς που είναι χριστιανοί κλπ. ΤΙ ΓΑΡ ΜΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΞΩ ΚΡΙΝΕΙΝ; ΟΥΧΙ ΤΟΥΣ ΕΣΩ ΥΜΕΙΣ ΚΡΙΝΕΤΕ; ΤΟΥΣ ΔΕ ΕΞΩ Ο ΘΕΟΣ ΚΡΙΝΕΙ. ΚΑΙ ΕΞΑΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΟΝΗΡΟΝ ΕΞ ΥΜΩΝ ΑΥΤΩΝ. Α Κορινθ. 12 13.
***
Ο Ανώνυμος
άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Του αείμνηστου καθηγητού του Πανεπιστημίου
Αθηνών ...":
+Ι.Γ.Ζ.
Τι γάρ μοι και τους έξω κρίνειν;… τους δε έξω ο Θεός κρίνει ( Α’ Κορ. Ε’ 12 – 13 )
Ο Αγιος Νικόδημος λέγει: εννοεί τους ειδωλολάτρες (και όχι τους αιρετικούς)
Προσκομίζουμε την ερμηνεία:
Έξω ονομάζει εδώ ο Απόστολος τους Έλληνας και απίστους και εθνικούς ως έξω όντας της του Χριστού πίστεως και της Εκκλησίας των Χριστιανών. Εσω δε ονομάζει τους Χριστιανούς. Λέγει λοιπόν ότι εγώ δεν έχω κανέναν λόγον, ούτε καμμίαν φροντίδα και πρόνοιαν δια τους εξωτερικούς εθνικούς, διατί αυτοί είναι έξω των νόμων του Χριστού. Όθεν περιτόν είναι να λέγω τας προσταγάς του θεού εις εκείνους όπου είναι έξω της αυλής και Εκκλησίας του Χριστού. Επειδή κατά τον αυτόν πάλιν τούτον Παύλον,
« όσα ο νόμος λέγει τοις εν τω νόμω λαλεί ( Ρωμ. 3- 19 ) »
Μερικοί μεν εις το ουχί βάζουν στιγμήν, έπειτα αναγινώσκουν το λοιπόν ως από άλλην αρχήν χωρίς ερωτηματικόν ούτω « τους έσω υμείς κρίνετε ». Επειδή γαρ είπεν ανωτέρω ο απόστολος ότι τι αρμόζει είς εμέ να κρίνω τους εξωτερικούς και απίστους; Ακολούθως λέγει, Ουχί, αντί του, δεν είναι εδικόν μου να κρίνω εγώ εκείνους. Μερικοί δε αναγινώσκουν την περίοδον, συνάπτοντες το ουχί με τα λοιπά ερωτηματικώς. « Ουχί τους έσω υμείς κρίνετε; » Αντί του, δεν χρεωστείτε εσείς οι Χριστιανοί να κρίνετε τους έσω και ομοπίστους σας Χριστιανούς; Ναι, χρεωστείτε.
Τους δε εξωτερικούς και απίστους ο Θεός θέλει κρίνει ο φοβερότερος κριτής από λόγου σας. Και λοιπόν εάν οι έσω Χριστιανοί κρίνονται από εσάς, βέβαια με την ημερωτέραν κρίσιν την εδικήν σας, θέλουν γλυτώσουν από την φοβερωτέραν κρίσιν του Θεού.
+Ι.Γ.Ζ.
Τι γάρ μοι και τους έξω κρίνειν;… τους δε έξω ο Θεός κρίνει ( Α’ Κορ. Ε’ 12 – 13 )
Ο Αγιος Νικόδημος λέγει: εννοεί τους ειδωλολάτρες (και όχι τους αιρετικούς)
Προσκομίζουμε την ερμηνεία:
Έξω ονομάζει εδώ ο Απόστολος τους Έλληνας και απίστους και εθνικούς ως έξω όντας της του Χριστού πίστεως και της Εκκλησίας των Χριστιανών. Εσω δε ονομάζει τους Χριστιανούς. Λέγει λοιπόν ότι εγώ δεν έχω κανέναν λόγον, ούτε καμμίαν φροντίδα και πρόνοιαν δια τους εξωτερικούς εθνικούς, διατί αυτοί είναι έξω των νόμων του Χριστού. Όθεν περιτόν είναι να λέγω τας προσταγάς του θεού εις εκείνους όπου είναι έξω της αυλής και Εκκλησίας του Χριστού. Επειδή κατά τον αυτόν πάλιν τούτον Παύλον,
« όσα ο νόμος λέγει τοις εν τω νόμω λαλεί ( Ρωμ. 3- 19 ) »
Μερικοί μεν εις το ουχί βάζουν στιγμήν, έπειτα αναγινώσκουν το λοιπόν ως από άλλην αρχήν χωρίς ερωτηματικόν ούτω « τους έσω υμείς κρίνετε ». Επειδή γαρ είπεν ανωτέρω ο απόστολος ότι τι αρμόζει είς εμέ να κρίνω τους εξωτερικούς και απίστους; Ακολούθως λέγει, Ουχί, αντί του, δεν είναι εδικόν μου να κρίνω εγώ εκείνους. Μερικοί δε αναγινώσκουν την περίοδον, συνάπτοντες το ουχί με τα λοιπά ερωτηματικώς. « Ουχί τους έσω υμείς κρίνετε; » Αντί του, δεν χρεωστείτε εσείς οι Χριστιανοί να κρίνετε τους έσω και ομοπίστους σας Χριστιανούς; Ναι, χρεωστείτε.
Τους δε εξωτερικούς και απίστους ο Θεός θέλει κρίνει ο φοβερότερος κριτής από λόγου σας. Και λοιπόν εάν οι έσω Χριστιανοί κρίνονται από εσάς, βέβαια με την ημερωτέραν κρίσιν την εδικήν σας, θέλουν γλυτώσουν από την φοβερωτέραν κρίσιν του Θεού.
***
Ο Ανώνυμος
άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας
"Του αείμνηστου καθηγητού του Πανεπιστημίου
Αθηνών ...":
Η ερμηνεία Τρεμπέλα λέει για τους χριστιανούς που παρεκτρέπονται. Πρεπει να τους ελέγχουμε αν εκτρέπονται. Εδώ υποστηρίζει την ελέυθερη συμβίωση,λέει οτι ο Παύλος επικροτεί ουσιαστικά την συμβίωση μιας γυναίκας με έναν άπιστο,και ότι ο Χριστός δεν κατέκρινε τη γυναίκα στο πηγάδι τη Σαμαρείτισσα που είχε 5 άντρες και ναι δεν την κατέκρινε και έτσι οφείλει ο χριστιανος να κάνει,αλλά αυτό δε σημαίνει ότι επικρότησε τη συμβίωση και τη πορνεία της,που επικαλείται ο ιερέας εδώ διαστρέφεται ο λόγος του Ευαγγελίου.
Η ερμηνεία Τρεμπέλα λέει για τους χριστιανούς που παρεκτρέπονται. Πρεπει να τους ελέγχουμε αν εκτρέπονται. Εδώ υποστηρίζει την ελέυθερη συμβίωση,λέει οτι ο Παύλος επικροτεί ουσιαστικά την συμβίωση μιας γυναίκας με έναν άπιστο,και ότι ο Χριστός δεν κατέκρινε τη γυναίκα στο πηγάδι τη Σαμαρείτισσα που είχε 5 άντρες και ναι δεν την κατέκρινε και έτσι οφείλει ο χριστιανος να κάνει,αλλά αυτό δε σημαίνει ότι επικρότησε τη συμβίωση και τη πορνεία της,που επικαλείται ο ιερέας εδώ διαστρέφεται ο λόγος του Ευαγγελίου.
https://www.youtube.com/watch?v=UgiGeVqFFLQ&t=30s
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΕΑ ΕΠΟΧΗ!!
Χθες μελετούσα τον Απόστολο Παύλο εκεί που έλεγχε τους Κορίνθιους για μια αιμομιξία.Με ευκαιρία εκείνο το περιστατικό ακούγοντας αυτή την ομιλία μου ήρθαν στο νου τα λόγια του Παύλου που είπε αν εσείς δεν ελέγχετε αυτούς που είναι χριστιανοί κλπ. ΤΙ ΓΑΡ ΜΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΞΩ ΚΡΙΝΕΙΝ; ΟΥΧΙ ΤΟΥΣ ΕΣΩ ΥΜΕΙΣ ΚΡΙΝΕΤΕ; ΤΟΥΣ ΔΕ ΕΞΩ Ο ΘΕΟΣ ΚΡΙΝΕΙ.ΚΑΙ ΕΞΑΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΟΝΗΡΟΝ ΕΞ ΥΜΩΝ ΑΥΤΩΝ. Α κορινθ. 12 13
+Ι.Γ.Ζ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι γάρ μοι και τους έξω κρίνειν;… τους δε έξω ο θεός κρίνει ( Α’ Κορ. Ε’ 12 – 13 )
Ο Αγιος Νικόδημος λέγει: εννοεί τους ειδωλολάτρες (και όχι τους αιρετικούς)
Προσκομίζουμε την ερμηνεία:
Έξω ονομάζει εδώ ο Απόστολος τους Έλληνας και απίστους και εθνικούς ως έξω όντας της του Χριστού πίστεως και της Εκκλησίας των Χριστιανών. Εσω δε ονομάζει τους Χριστιανούς. Λέγει λοιπόν ότι εγώ δεν έχω κανέναν λόγον, ούτε καμμίαν φροντίδα και πρόνοιαν δια τους εξωτερικούς εθνικούς, διατί αυτοί είναι έξω των νόμων του Χριστού. Όθεν περιτόν είναι να λέγω τας προσταγάς του θεού εις εκείνους όπου είναι έξω της αυλής και Εκκλησίας του Χριστού. Επειδή κατά τον αυτόν πάλιν τούτον Παύλον,
« όσα ο νόμος λέγει τοις εν τω νόμω λαλεί ( Ρωμ. 3- 19 ) »
Μερικοί μεν εις το ουχί βάζουν στιγμήν, έπειτα αναγινώσκουν το λοιπόν ως από άλλην αρχήν χωρίς ερωτηματικόν ούτω « τους έσω υμείς κρίνετε ». Επειδή γαρ είπεν ανωτέρω ο απόστολος ότι τι αρμόζει είς εμέ να κρίνω τους εξωτερικούς και απίστους; Ακολούθως λέγει, Ουχί, αντί του, δεν είναι εδικόν μου να κρίνω εγώ εκείνους. Μερικοί δε αναγινώσκουν την περίοδον, συνάπτοντες το ουχί με τα λοιπά ερωτηματικώς. « Ουχί τους έσω υμείς κρίνετε; » Αντί του, δεν χρεωστείτε εσείς οι Χριστιανοί να κρίνετε τους έσω και ομοπίστους σας Χριστιανούς; Ναι, χρεωστείτε.
Τους δε εξωτερικούς και απίστους ο θεός θέλει κρίνει ο φοβερότερος κριτής από λόγου σας. Και λοιπόν εάν οι έσω Χριστιανοί κρίνονται από εσάς, βέβαια με την ημερωτέραν κρίσιν την εδικήν σας, θέλουν γλυτώσουν από την φοβερωτέραν κρίσιν του θεού.
Η ερμηνεία Τρεμπέλα λέει για τους χριστιανούς που παρεκτρέπονται. Πρεπει να τους ελέγχουμε αν εκτρέπονται. Εδώ υποστηρίζει την ελέυθερη συμβίωση,λέει οτι ο Παύλος επικροτεί ουσιαστικά την συμβίωση μιας γυναίκας με έναν άπιστο,και ότι ο Χριστός δεν κατέκρινε τη γυναίκα στο πηγάδι τη Σαμαρείτισσα που είχε 5 άντρες και ναι δεν την κατέκρινε και έτσι οφείλει ο χριστιανος να κάνει,αλλά αυτό δε σημαίνει ότι επικρότησε τη συμβίωση και τη πορνεία της,που επικαλείται ο ιερέας εδώ διαστρέφεται ο λόγος του Ευαγγελίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή