Εἴμαστε μόνιμα προτεκτοράτο καί ὑπό κατοχήν κάποιας ἤ κάποιων Εὐρωπαϊκῶν
Δυνάμεων, μέ τήν συγκατάθεσή μας!
Ἐμεῖς δέν ἀνήκουμε στήν Δύση... Ἀνήκουμε στήν καθ' ἡμᾶς Ἀνατολή καί εἴμαστε
πρωτότοκοι ἐν πολλοῖς ἀδελφοῖς ἀνάμεσα στούς Ὀρθοδόξους ὁμοπίστους μας.
Τό σύνδρομο, πού μᾶς ἔχει κυριεύσει ἤδη ἀπό τήν δημιουργία τοῦ νεωτέρου Ἑλληνικοῦ
Κράτους, ἀπό τό 1830 καί ἑξῆς, καί κυρίως στούς διανοουμένους καί τούς
πολιτικούς, εἶναι τό Κοραϊκό Εὐρωπαϊκό σύνδρομο.
***
Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "π. Γεώργιος Μεταλληνός: Ὅσοι λένε «θά
κάνουμε μιά ...":
Αυτή είναι μια αλήθεια που δε μπορεί να αμφισβητηθεί! Από την εποχή που οι Ρωμιοί απέκτησαν κρατική εστία μετά από πολλούς αιώνες μιας ιδιότυπης σκλαβιάς, βρέθηκαν με την ευθύνη εκείνων που ηγούνται να είναι υποτελείς εσαεί σε άλλα αφεντικά! Από τον Οθωμανό στον αντιοθωμανό, κι από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη. Άντε να επιλέξεις! Ο Οθωμανός έχει στοιχεία πρωτόγονα, διακατέχεται από το μωσαϊκό νόμο, έχει όπως λέει ο απόστολος Παύλος τη κεκαλυμμένη αλήθεια, δε μπορεί ούτε πρέπει να σε κοιτάξει στα μάτια, όπως οι αρχαίοι Ισραηλίτες όταν κατέβαινε απ΄το Σινά ο Μωυσής με τις εντολές ήταν κεκαλυμμένος στο πρόσωπο. Σου αρπάζει τα υλικά αγαθά, και τη ζωή πολλές φορές, δηλαδή τη σάρκα σου! Ο αντιοθωμανός δεν είναι το ίδιο, αυτός είναι θρασύς! Σε κοιτάει στα μάτια και λέει, μου ανήκεις, επειδή σου ανήκω! Σου λεηλατεί κι αυτός τα υλικά αγαθά, σε δολοφονεί με χαμόγελο δικαιολογώντας το ως θυσία τω θεώ, αλλά ο θεός του φτάνει ως το τάφο που θα τον σκεπάσει.. Κατέχει κι αυτός την αλήθεια, αλλά τη διαστρέφει όσο δε πάει. Κατέχει κι αυτός την αλήθεια πολύ καλύτερα από τον Οθωμανό, με ακάλυπτο πρόσωπο κοιταζόμαστε στα μάτια! ΚΙ όμως, ο αντιοθωμανός στη προκειμένη περίπτωση είναι περισσότερο συσκοτισμένος από τον συσκοτισμένο της ανατολής! Ο αντιοθωμανός εν γνώσει του συσκοτισμένος, ο Οθωμανός εν αγνοία του συσκοτισμένος! Άρα ο Γεννάδιος Σχολάριος έκανε πολύ καλά που επέλεξε τον Οθωμανό αντί του αντιοθωμανού, γιατί ο εν αγνοία αν και αγροίκος φέρει στοιχεία ζωής, αν στέκει στα του νόμου, εκ του νόμου δικαιωθήσεται. Ο αντιοθωμανός ως αλαζόνας, αν και είναι εν ευγενεία, ούτε στα του νόμου στέκει, ούτε στα της αποκεκαλυμμένης αλήθειας στέκεται, πού να τον τοποθετήσεις τούτον; Μόνο στη κόλαση.
Αυτή είναι μια αλήθεια που δε μπορεί να αμφισβητηθεί! Από την εποχή που οι Ρωμιοί απέκτησαν κρατική εστία μετά από πολλούς αιώνες μιας ιδιότυπης σκλαβιάς, βρέθηκαν με την ευθύνη εκείνων που ηγούνται να είναι υποτελείς εσαεί σε άλλα αφεντικά! Από τον Οθωμανό στον αντιοθωμανό, κι από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη. Άντε να επιλέξεις! Ο Οθωμανός έχει στοιχεία πρωτόγονα, διακατέχεται από το μωσαϊκό νόμο, έχει όπως λέει ο απόστολος Παύλος τη κεκαλυμμένη αλήθεια, δε μπορεί ούτε πρέπει να σε κοιτάξει στα μάτια, όπως οι αρχαίοι Ισραηλίτες όταν κατέβαινε απ΄το Σινά ο Μωυσής με τις εντολές ήταν κεκαλυμμένος στο πρόσωπο. Σου αρπάζει τα υλικά αγαθά, και τη ζωή πολλές φορές, δηλαδή τη σάρκα σου! Ο αντιοθωμανός δεν είναι το ίδιο, αυτός είναι θρασύς! Σε κοιτάει στα μάτια και λέει, μου ανήκεις, επειδή σου ανήκω! Σου λεηλατεί κι αυτός τα υλικά αγαθά, σε δολοφονεί με χαμόγελο δικαιολογώντας το ως θυσία τω θεώ, αλλά ο θεός του φτάνει ως το τάφο που θα τον σκεπάσει.. Κατέχει κι αυτός την αλήθεια, αλλά τη διαστρέφει όσο δε πάει. Κατέχει κι αυτός την αλήθεια πολύ καλύτερα από τον Οθωμανό, με ακάλυπτο πρόσωπο κοιταζόμαστε στα μάτια! ΚΙ όμως, ο αντιοθωμανός στη προκειμένη περίπτωση είναι περισσότερο συσκοτισμένος από τον συσκοτισμένο της ανατολής! Ο αντιοθωμανός εν γνώσει του συσκοτισμένος, ο Οθωμανός εν αγνοία του συσκοτισμένος! Άρα ο Γεννάδιος Σχολάριος έκανε πολύ καλά που επέλεξε τον Οθωμανό αντί του αντιοθωμανού, γιατί ο εν αγνοία αν και αγροίκος φέρει στοιχεία ζωής, αν στέκει στα του νόμου, εκ του νόμου δικαιωθήσεται. Ο αντιοθωμανός ως αλαζόνας, αν και είναι εν ευγενεία, ούτε στα του νόμου στέκει, ούτε στα της αποκεκαλυμμένης αλήθειας στέκεται, πού να τον τοποθετήσεις τούτον; Μόνο στη κόλαση.
Αυτή είναι μια αλήθεια που δε μπορεί να αμφισβητηθεί! Από την εποχή που οι Ρωμιοί απέκτησαν κρατική εστία μετά από πολλούς αιώνες μιας ιδιότυπης σκλαβιάς,βρέθηκαν με την ευθύνη εκείνων που ηγούνται να είναι υποτελείς εσαεί σε άλλα αφεντικά! Από τον Οθωμανό στον αντιοθωμανό,κι από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη. Άντε να επιλέξεις! Ο Οθωμανός έχει στοιχεία πρωτόγονα,διακατέχεται από το μωσαικό νόμο,έχει όπως λέει ο απόστολος Παύλος τη κεκαλυμμένη αλήθεια,δε μπορεί ούτε πρέπει να σε κοιτάξει στα μάτια,όπως οι αρχαίοι Ισραηλίτες όταν κατέβαινε απ΄το Σινά ο Μωυσής με τις εντολές ήταν κεκαλυμμένος στο πρόσωπο.σου αρπάζει τα υλικά αγαθά,και τη ζωή πολλές φορές,δηλαδή τη σάρκα σου! Ο αντιοθωμανός δεν είναι το ίδιο,αυτός είναι θρασύς! Σε κοιτάει στα μάτια και λέει,μου ανήκεις,επειδή σου ανήκω! Σου λεηλατεί κι αυτός τα υλικά αγαθά,σε δολοφονεί με χαμόγελο δικαιολογώντας το ως θυσία τω θεώ,αλλά ο θεός του φτάνει ως το τάφο που θα τον σκεπάσει.. Κατέχει κι αυτός την αλήθεια,αλλά τη διαστρέφει όσο δε πάει. Κατέχει κι αυτός την αλήθεια πολύ καλύτερα από τον Οθωμανό,με ακάλυπτο πρόσωπο κοιταζόμαστε στα μάτια! ΚΙ όμως,ο αντιοθωμανός στη προκειμένη περίπτωση είναι περισσότερο συσκοτισμένος από τον συσκοτισμένο της ανατολής! Ο αντιοθωμανός εν γνώσει του συσκοτισμένος,ο Οθωμανός εν αγνοία του συσκοτισμένος! Άρα ο Γεννάδιος Σχολάριος έκανε πολύ καλά που επέλεξε τον Οθωμανό αντί του αντιοθωμανού,γιατί ο εν αγνοία αν και αγροίκος φέρει στοιχεία ζωής,αν στέκει στα του νόμου,εκ του νόμου δικαιωθήσεται. Ο αντιοθωμανός ως αλαζόνας,αν και είναι εν ευγενεία,ούτε στα του νόμου στέκει,ούτε στα της αποκεκαλυμμένης αλήθειας στέκεται,πού να τον τοποθετήσεις τούτον; Μόνο στη κόλαση.
ΑπάντησηΔιαγραφή