Εάν ληφθή υπ΄ όψιν η λίαν κατάκριτος απόφασις και ενέργεια της Ιεραρχίας,
ως τουλάχιστον εκ των αποτελεσμάτων της, σήμερον σαφώς αποδεικνύεται, καθ΄ ην η
Εκκλησία της Ελλάδος συμμετέχει εις το λεγόμενον «Παγκόσμιον Συμβούλιον των
Εκκλησιών» ως ιδρυτικόν και τακτικόν μέλος αυτού, εν γνώσει αυτής, ότι τούτο
εδράζεται και διακυβερνάται πάντοτε βάσει της αιρετικής οικουμενιστικής
«θεωρίας των κλάδων», και ότι
επί τόσα έτη ουδόλως διετέθη να μετακινηθή των αιρετικών θέσεών του εκ της εν
αυτώ ορθοδόξου παρουσίας, τότε ολοκληρούται απολύτως η πεποίθησις της γνησίας
ορθοδόξου συνειδήσεως δια την συντελουμένην αποστασίαν εις τους κόλπους της
Ελλαδικής Εκκλησίας και του εξ αυτής υφισταμένου σήμερον σοβούντος «Ζητήματος
Πίστεως» εν Αυτή. Που λοιπόν, κατά ταύτα, διακρίνεται εν τη πράξει και κατά
τίνα τρόπον διασώζεται, εν προκειμένω, η ορθόδοξος ομολογία και το ορθόν
φρόνημα τόσον των γεννητόρων του Διαγγέλματος του 1920, όσον και η τοιαύτη των
αδιαμαρτυρήτως μέχρι σήμερον αποδεχομένων και πιστώς εφαρμοζόντων τούτο, η
απαγγελομένη υπ΄ αυτών εν τω Συμβόλω της Πίστεως περί «Μίας, Αγίας…Εκκλησίας»,
«Φωτός εκ Φωτός», ήτοι περί της μίας εν Αυτή Αποκαλυφθείσης και ενυπαρχούσης
Θείας Αληθείας και του «Ενός Βαπτίσματος» εν Αυτή; «Τις δύναται να φαντασθή την
Ορθόδοξον Εκκλησίαν της περιόδου εκείνης των Πατέρων, να κηρύσση εαυτήν
οργανικόν μέλος ομοσπονδίας τινός, ενούσης Ευνομιανούς ή Ανομίους, Αρειανούς,
Ημιαρειανούς, Σαβελλιανούς και Απολλιναριστάς; Βεβαίως ουδείς! Αλλά τουναντίον,
ο α΄ Κανών της Β΄ Οικουμενικής Συνόδου δεν ομιλεί περί ενώσεως με τοιαύτας
ομάδας, αλλά ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ αυτήν!». Εν τούτοις, η Ορθόδοξος Εκκλησία, Ήτις είναι
«άθικτος παρθένος, Εκκλησία χιονόσωμος….σώφρων, άμωμος, ερασμία», ερρίφθη «εις
τον κλίβανον» της φρικώδους ταύτης παναιρέσεως, δια της συμμετοχής εις την
ειδικήν, δια την παναίρεσιν ταύτην λειτουργία της Λίμα, κατά την Έκτην Σύνοδον
του Π.Σ.Ε. εις Βανκούβερ του Καναδά! (εφημ. Ορθόδοξος Τύπος 30-9-1983). Εάν εις
τα ως άνω αναφερόμενα «υπαγορεύματα του διαβόλου» είχον αντισταθή οι Ποιμένες,
ίσως δεν είχομεν φθάσει εις τον σωρείτην των βλασφημιών κατά του Αγίου
Πνεύματος, εκ μέρους των «Φρουρών» της Ορθοδοξίας, προβαινόντων εις
φιλαιρετικάς σχέσεις μετά των ετεροδόξων και κατακρημνιζομένων εις τα βαθέα
σκότη της οικουμενιστικής πλάνης, όπου απαντούν τον βασικόν λίθον της
παναιρέσεως του Οικουμενισμού, τον αιρεσιάρχην πάπαν, τύπον του Αντιχρίστου!
Φίλε μου Κωνσταντίνε θα με ενδιέφερε να ακούσω την άποψή σου για το χάραγμα. Θεωρείς ότι έχει άμεση σχέση με την θεωρία του 666 που το θέλει ενταγμένο στο γραμμωτό κώδικα (που οι επιστήμονες λένε ότι είναι δυαδικός και αποτελείται από τα ψηφία 0 και 1) που πρώτη παρουσίασε στον κόσμο η Προτεστάντισσα Μαίρη Ρέλφε (M. Relfe) ως άλλη ψευδοπροφήτης στα βιβλία της "When your money fails" και "The new money system" ή πιστεύεις ότι είναι μία απάτη του Διαβόλου ώστε να παραπλανήσει τον κόσμο; Πιστεύεις για παράδειγμα περισσότερο ότι το σφράγισμα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού μπορεί να χαθεί από τα τσιπάκια που έχουν το γραμμωτό κώδικα ή από ένα άλλου είδους χάραγμα όπως επι παραδείγματι να αναφέρω ως πιθανό το "Ash Wednesday" σε συνδυασμό με την στρογγυλή γκοφρέτα που παίζει το ρόλο της "παπικής κοινωνίας" ενταγμένο στα πλαίσια του Φραγκίσκου της Ασσίζης όπου με το full pardon των Φραγκισκιανών επέτυχαν ο Χριστός να δώσει σε όλους πλήρη άφεση αμαρτιών ύπο την προυπόθεση όμως ότι όλοι θα πήγαιναν στην εκκλησία των Φραγκισκιανών να μετανοήσουν και εξομολογηθούν και ότι ο πάπας θα έδινε το τελικό οκ. Δηλαδή ο πάπας ανώτερος και από τον Χριστό δίνει την τελική έγκριση για να συγχωρεθούν αμαρτίες, κοινωνάει γκοφρέτες και χαράσσει με στάχτυ τους πιστούς στο μέτωπο (και καλά το πήρε από την γένεση 3.19 ..ὅτι γῆ εἶ καὶ εἰς γῆν ἀπελεύσῃ... αλλά αυτός χρησιμοποιεί στάχτυ!!). Και το full pardon των Φραγκισκιανών θεωρώ ότι μέσω του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας πλέον μπορούν να το επεκτείνουν παντού όταν ο αντίχριστος εμφανιστεί αμέσως μετά τον πόλεμο στην κατεστραμμένη γη.....Χωρίς βέβαια να σημαίνουν όλα τα παραπάνω ότι συμφωνώ με την χρήση καρτών και τα τσιπάκια...απλά έχω αμφιβολίες αν αυτά είναι το χάραγμα....Εσύ αδελφέ τι πιστεύεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλέξανδρος
Αδελφέ μας Αλέξανδρε, είναι δυνατόν χωρίς φωτισμό που προϋποθέτει καθαρή ζωή, να μπορώ να γνωρίζω ή να νομίζω κάτι για το χάραγμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκέψου να ζούσαμε στην Ιερουσαλήμ το έτος 30 μ.Χ. και να με ρωτούσες τι γνώμη έχω για τον Ιησού από την Ναζαρέτ. Η απάντηση που θα σου έδινα --αν την πίστευες-- θα ήταν η καταστροφή σου. Θα σου έλεγα αδύνατον να είναι ο Μεσσίας διότι η Αγία Γραφή είναι τόσο καθαρή στην περιγραφή του αναμενόμενου Μεσσία. Εκτός των άλλων περιγραφών θα σε διαβεβαίωνα ότι αν δεν έρθει ο Προφήτης Ηλίας -- όπως γράφει η Αγία Γραφή -- δεν θα έρθει πρώτα ο Μεσσίας. Δεύτερον, ο αναμενόμενος Μεσσίας θα άρχει των Εθνών, γράφει η Αγία Γραφή. Άρα Αλέξανδρε --θα σου έλεγα -- βλέπεις εσύ τον Ιησού να κυβερνά τα Έθνη;
Λοιπόν και οι δύο διαβεβαιώσεις μου θα ήταν λάθος, όπως καλύτερα από μένα εσύ γνωρίζεις. Το ίδιο αποτέλεσμα θα είχε και η γνώμη μου τώρα για το χάραγμα.
Νάσαι πάντα καλά, καλό αγώνα για την Ορθοδοξία μας.
Η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
Αδελφέ ευχαριστώ για την απάντηση. Και εγώ δεν σε ρώτησα για να μου δώσεις απάντηση ως θέσφατο αλλά για να δω αν και εσύ έχεις τις ενστάσεις σου με όλο αυτό που γίνεται και ως μία γνώμη - καυτηριασμός των όσων έως τώρα βλέπουμε για την παράνοια που επικρατεί γύρω μας και που όταν όλοι λένε χάραγμα απευθείας εννοούν 100% τα τσιπάκια και φυσικά και το προχάραγμα με τις κάρτες χωρίς ταυτόχρονα να γνωρίζουν ότι αυτό το πρώτο-είπε μία προτεστάντισσα....Το κακό με το συγκεκριμένο ζήτημα είναι ότι πολλοί γεροντάδες και θεολόγοι αγόρασαν τα βιβλία της και έχουν υιοθετήσει πλήρως τις απόψεις της χωρίς καν να θέτουν ερωτηματικά σε σημείο που οι προφητείες και προρρήσεις τους να έχουν ξεπεράσει σε βαρύτητα την ίδια την Αγία Γραφή. Αυτό είναι που με ανησυχεί και το καυτηριάζω ρωτώντας και εσένα που θεωρώ ότι έχεις υγιή σκέψη κρίνοντας από το ιστολόγιο που διατηρείς....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εσύ να είσαι πάντα καλά. Η Παναγία και ο Κύριος μας να είναι πάντοτε οδηγοί μας!
Χαίρε εν Κυρίω Πάντοτε!
Αλέξανδρος