Ερώτηση προς τον κ. Χριστοδουλίδη: Τα μυστήρια στο νέο ημερολόγιο είναι έγκυρα ή όχι;


Αδελφός ερώτησε :

Αν κάποιος νεοημερολογίτης θέλει να ακολουθήσει και να εκκλησιάζεται στο πάτριο, ποιές ενέργειες πρέπει να γίνουν για να μπορεί να κοινωνήσει;

Απάντηση :

Να ληφθούν υπόψη τα κατωτέρω, ότι πιστοί και μέλη της ζώσας Εκκλησίας του Κυρίου, καταθέτουν απόψεις και όχι θέσεις ή αποφάσεις. Οι θέσεις και οι αποφάσεις της Εκκλησίας είναι έργο Οικουμενικής Συνόδου.

1) Σχετικά με τα Μυστήρια της Καινοτόμου Εκκλησίας. Σαφώς, σαφέστατα πλέον όχι. Μετά την εν Κολυμπαρίω Κρήτης ληστρική σύνοδο, όπου η φθοροποιός οικουμενιστική δοξασία ενεδύθη εκκλησιαστικό ένδυμα, η εκκλησία αυτή δεν είναι εκκλησία. Είναι εκκλησία πονηρευομένων και συναγωγή του Σατανά. Η μνημόνευση επισκόπων, κοινωνούντων μετά των συμμετασχόντων αδελφών άλλων εκκλησιών, καθιστά τούτους ενόχους. Δεν έχει σημασία αν υπέγραψαν, ή δεν υπέγραψαν τις αποφάσεις της ψευδοσυνόδου αυτής.

Το δεύτερο ερώτημα έχει τρεία σκέλη.
2α) Αν κάποιος νεοημερολογίτης θέλει να ακολουθήσει το πάτριο, οφείλει να ενημερωθεί. Δεν χρειάζονται πολλά. Ποτέ δεν υπήρξε αίτημα αλλαγής του ημερολογίου/εορτολογίου εκ μέρους του σώματος της Εκκλησίας. Όμως κάποιοι ιεράρχες, ζηλώσαντες δόξαν παπικήν, νόμισαν ότι αυτοί ήταν η κεφαλή της Εκκλησίας. Έτι δε, να ληφθεί υπόψη ότι το αίτημα αυτό, ήταν προερχόμενο από σιωνιστικούς και ελευθεροτεκτονικούς κύκλους, εφαπτόμενους και στερεά συνεδεμένους με την πολιτική ραδιουργία. Κυρίαρχος και πρωτεύων εδώ ο ρόλος του Αγγλικανισμού.

2β) Αν κάποιος νεοημερολογίτης θέλει να εκκλησιάζεται με το πάτριο, μπορεί να το κάνει ελεύθερα και αβίαστα. Δεν θα του ζητήσει κανείς πιστοποιητικό θρησκευτικών φρονημάτων, προκειμένου να εισέλθει στον ιερό ναό. Αυτονόητα, αναφέρομαι σε εντελώς άγνωστα άτομα.

2γ) Ποιές ενέργειες πρέπει να προηγηθούν για να γίνει δεκτός στη Θεία Μετάληψη ένας νεοημερολογίτης ; Οι ενέργειες αφορούν πρώτα εκείνον, που θέλει να λάβει την Θεία Κοινωνία, από ιερέα της παραδοθείσης πίστεως, και ύστερα εκείνον που θα τον Μεταλάβει. Έχω να καταθέσω εδώ την προσωπική μου μαρτυρία από ένα συναφές περιστατικό. Εντελώς αιφνιδιαστικά, χωρίς να μετέχει στον εκκλησιασμό, προσήλθε να λάβει την Αγία Κοινωνία μια άγνωστη. Η ενδυμασία της, ήταν ενδυμασία γυναίκας του συμπαθούς κατά τα άλλα φύλου των περιφερόμενων τσιγγάνων. Ο ιερέας, όταν ήρθε η σειρά της, της είπε να περιμένει στο τέλος. Εκείνη δεν περίμενε, κάτι μουρμούρισε και έφυγε.

Ταύτα ακροθιγώς για ένα ζήτημα που δεν μπορεί να απαντηθεί εν εκτάσει στον περιορισμένο χώρο των σχολίων. Επειδή υπάρχει και η καινοτόμος αντίληψη μερικών ιερέων, οι οποίοι, στο «μετά φόβου», απευθυνόμενοι στο εκκλησίασμα λένε «ελάτε να μεταλάβετε όλοι».

8 σχόλια:

  1. +Ι.Γ.Ζ.
    θα συμφωνήσω στο,

    "Επειδή υπάρχει και η καινοτόμος αντίληψη μερικών ιερέων, οι οποίοι, στο «μετά φόβου», απευθυνόμενοι στο εκκλησίασμα λένε ελάτε να μεταλάβετε όλοι "


    Αυτή η πρακτική είναι μια απο τις αιρέσεις του Μακράκη, οι καραμπινάτες ήταν το τρισύνθετο και ότι το παιδίον ( Χριστός) ηύξανε ολίγον κατ΄ολίγον ( με την βλάσφημη έννοια )

    Ποιος κανόνας γράφει για υποχρεωτική καθημερινή μετάληψη; και μάλιστα χωρίς να νηστεύεται έστω η προηγούμενη μέρα;;;

    Ο Νικόδημος ( Πηδάλιο ) γράφει για μια εβδομάδα νηστεία πριν την μετάληψη και συμπληρώνει ότι και έπειτα όποιος συνεχίζει να νηστεύει,καλώς πράττει.

    Στην αρχαία Εκκλησία υπήρχε το Μαρτύριο, γι' αυτό και δεν υπήρχε η δέσμευση της νηστείας. Αλλωστε οι νηστείες καθιερώθηκαν μετά απο αιώνες για την κατάντια των Χριστιανών.
    Πάνω σ' αυτή την φόρμα καθιερώθηκε και η τριήμερος αλαδία.

    Πολλά πράγματα έχουν αλλάξει απο το αρχαίο τυπικό της Λειτουργικής. Τουτέστιν εαν κάποιος επικαλείται το αρχαίο τυπικό, τότε κι εγώ θα κάνω το ίδιο.
    Να καταργηθεί ο νηπιοβαπτισμός, οι έγγαμοι Ιερείς να προβιβάζονται εις επισκόπους, να καταργηθούν οι νηστείες, και οι λαικοί να κοινωνούν απο το Ποτήριο όπως οι Ιερείς.

    Σημειωτέον ο Θ' αποστολικός δεν γράφει αυτό που νομίζουν οι Μακρακιστές. Κάτι άλλο γράφει και μάλιστα σε καθαρά ελληνικά.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. +Ι.Γ.Ζ.

    "Ποιές ενέργειες πρέπει να προηγηθούν για να γίνει δεκτός στη Θεία Μετάληψη ένας νεοημερολογίτης ;"

    1. κατήχηση
    2. ομολογία προφορική
    Δηλαδή οτι δέχεσαι την παραδοθείσα πίστι των 7 οικουμενικών συνόδων κατά άλλους 9, την απόφαση της πανορθοδόξου του 1756 και να αναθεματίσεις τους σχίστες του 1924 και τον οικουμενισμό
    3. εξομολόγηση
    4. Χρίσμα
    Υπάρχει και η περίπτωση της Βάπτισης εαν εχουμε ποδόλουτρο - ράντισμα
    5. Μετάληψη



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. +I.Γ.Ζ.

    Στον έγγαμο πρεσβύτερο των ΓΟΧ Γεώργιο Γκλέκα που υπηρετεί στο Λουτράκι του εύχομαι καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κωστάκη μεγάλο το κρίμα σου, για την υποστήριξη σου στον σχισματικό νεοημερολογιτισμό. Θυμήσου ότι ούτε αίμα μάρτυρος ξεπλένει το σχίσμα κατά τον αγ. Χρυσόστομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμε "Κωστάκη" γνωρίζεις ότι ήμουν ποιμήν προβάτων και δεν αντιλαμβάνομαι πολλά.

    Μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις τι είναι ο "σχισματικός νεοημερολογιτισμός";

    Κάνε αγάπη αδελφέ μου, και γράψε πέντε γραμμούλες παραπάνω, δεν πρόκειται να σε χρεώσουμε.

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγγνώμη Κωστάκη.
    Ήθελα να γράψω σχισματικός παλαιοημερολογισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αδελφέ μου ανώνυμε "Κωστάκη" ένεκα της ηλικίας μου συν του γεγονότος ότι ήμουν ποιμήν προβάτων (ρίχτου Σπύρο με το ποιμήν προβάτων...), δεν γνωρίζω τι είναι ο "σχισματικός παλαιοημερολογισμός". Θα κάνεις αγάπη να με ενημερώσεις να μάθω;

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος (ο μικρός, ο ποιμήν, όχι ο Μέγας ο Αυτοκράτωρ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο σχισματικός παλαιοημερολογιτισμός είναι οι παρατάξεις που αποκόπησαν από την Εκκλησία για την διαφορά των 13 ημερών, με την αλλαγή του εορτολογίου στις αρχές του 20ου αιώνα και δημιούργησαν σχίσμα.

    Τώρα κατάλαβες Κωστάκη;

    Φίλος σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή