ΟΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ -- του π. Νικολάου Δημαρά

Ενδέχεται το περιεχόμενο του άρθρου να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου

λάχιστοι ναπομείναντες, "συντηρητικοί" καλούμενοι, στή Νέα "κκλησία" τν Νεοημερολογιτν καί Οκουμενιστν,  διαπιστώνουν μέ ελικρίνεια, τι χειμάζονται πό τήν "φοβερότερη κκλησιολογική αρεση λων τν ποχν", τήν παναίρεση -καί πλέον πανθρησκεία!- το Οκουμενισμο! Διαπιστώνουν, πίσης, καί τι εραρχία τς λλάδος συμπορεύεται πλέον νσυνείδητα μέ τόν Οκουμενισμό, φο υοθέτησε ργ τε καί λόγ ς πίσημη γραμμή πλεύσεώς της τήν φοβερή ατή παναίρεση - πανθρησκεία, παρά τά σα ψεύδη καί τίς φησυχαστικές ναφορές πρός τούς νησυχοντες πιστούς πιστρατεύονται, γιά τήν συγκάλυψη τς διολισθήσεως τς κκλησίας, (μέ τούς σύγχρονους κπροσώπους της), 
στήν "φοβερή ατή θύελλα", πως τήν χαρακτηρίζουν.


Ὡστόσο παραμένουν σέ θανάσιμη κοινωνία μέ τούς πρωτοστάτες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, θανατούμενοι ἡμέρα μέ τήν ἡμέρα! Αὐτοί, οἱ δῆθεν συντηρητικοί, εὐθύνονται ἔτι περισσότερο γιά τήν κατάσταση, τό κατάντημα τῆς σημερινῆς Ἐκκλησίας! Γιατί καί οἱ ἴδιοι δέν εἰσέρχονται στή βασιλεία τοῦ Θεοῦ καί τούς πρόθυμους καί ἕτοιμους νά ἀποτειχισθοῦν ἀπό τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ δέν ἀφήνουν νά εἰσέλθουν, ἀφοῦ καί οἱ δῆθεν "συντηρητικοί" κάνουν τάχα ἀγῶνα κατά τῆς αἱρέσεως! Γι' αὐτούς ἰσχύει ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ, πού ἐκφράζεται μέ τό στόμα τοῦ Μεγάλου Βασιλείου: "Ἡμῖν δέ πρός τῷ φανερῷ πολέμῳ τῶν αἱρετικῶν ἔτι καί ὁ παρά τῶν δοκούντων ὁμοδοξεῖν ἐπαναστάς, εἰς ἔσχατον ἀσθενείας τάς Ἐκκλησίας κατήγαγεν"!4 Ἐκτός δηλ. ἀπό τόν πόλεμο τῶν Οἰκουμενιστῶν, οἱ Ὀρθόδοξοι ἔχουμε καί πικρότερο πόλεμο ἀπό ἐκείνους, πού πιστεύουν, ἐσφαλμένα κατά τούς Πατέρες, ὅτι τάχα κάνουν ἀγῶνα ὡς δῆθεν ἀντιοικουμενιστές (!), ἐνῶ παραμένουν σέ λειτουργική καί πνευματική κοινωνία μέ τούς αἱρετικούς Οἰκουμενιστές, ὅπως ὁ μητροπολίτης τοῦ Νέου Ἡμερολογίου "Πειραιῶς" Σεραφείμ, ἀλλά καί ὁ π. Εὐθ. Τρικαμηνᾶς, πού παραμένει στήν σχισματοαίρεση τοῦ Νέου Καλενδραρίου καί πολεμάει τούς ἀληθεῖς διαδόχους τῆς Μιᾶς Ἁγίας καί Καθολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, τούς χλευαστικῶς ἀποκαλουμένους "Παλαιοημερολογίτες", ἀπό τούς -ἐπί μία ἑκατονταετία διῶκτες τους- Καινοτόμους Νεοημερολογίτες καί Οἰκουμενιστές!
Ὁ π. Εὐθ. Τρικαμηνᾶς εἶναι "ἐξ ἡμισείας ὀρθόδοξος", κατά τήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων μας, ἀφοῦ δέν ἀκολουθεῖ ὅ,τι πάντοτε, παντοῦ καί ὑπό πάντων ἐπιστεύθη! Ἀφοῦ, σέ τελική ἀνάλυση, υἱοθετεῖ καί τόν Οἰκουμενισμό, ἀκολουθῶντας τήν πρώτη καί βασική γραμμή τῆς Οἰκουμενιστικῆς Ἐγκυκλίου τοῦ 1925: "Ὅτι ὅλες οἱ ἐκκλησίες πρέπει νά ἔλθουν πιό κοντά καί νά γιορτάζουν ὅλοι μαζί οἱ Χριστιανοί ταυτόχρονα τίς γιορτές, μέ τήν παραδοχή ἑνιαίου ἡμερολογίου"! Λές καί ἡ Ὀρθόδοξη Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ἐκκλησία δέν εἶχε ἀνέκαθεν ἑνιαῖο ἡμερολόγιο - ἑορτολόγιο ἐπί δέκα ἕξι αἰῶνες, καθαγιασμένο ἀπό τήν λειτουργική καί πνευματική της τάξη σέ ὅλα τά μήκη καί πλάτη τῆς γῆς! Ἡ εὐθύνη τῶν Ὀρθοδόξων. Ὁ μοναδικός δρόμος γιά τήν σωτηρία τῶν πιστῶν, κηρυσσομένης τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας, εἶναι ἡ ἀποτείχιση ἀπό τούς αἱρετικούς καί ἡ σύνταξη μέ αὐτούς πού ἀκολουθοῦν "ὅ,τι πάντοτε, παντοῦ καί ὑπό πάντων ἐπιστεύθη"! Ὅσοι προτείνουν διαφορετικούς δρόμους, αὐτοσχεδιάζοντας καί κάνοντας ὑποχωρήσεις, πού, εἴτε ἀφοροῦν τήν ἑνιαία πίστη, εἴτε τήν συνέχεια τῆς ὀρθόδοξης παράδοσης, βρίσκονται ἐκτός τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ὅπως ὀρθά τονίζει καί ὁ π. Γεώργιος Καψάνης σέ ἄρθρο του στή "Χριστιανική". Ὁ Μέγας πατήρ Ἀθανάσιος λέγει γιά ὅλους αὐτούς: "Οἵτινες τήν ὑγιῆ ὀρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι ὁμολογεῖν -δηλαδή αὐτό πού κάνουν οἱ διάφοροι Σεραφείμ, Θεοδωρόπουλοι, Γιαννακόπουλοι καί Τρικαμηνάδες διά μέσου τῶν αἰώνων, πού νομίζουν ὅτι εἶναι ἀντιοικουμενιστές- κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίας μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν"! Ὁ δέ ἅγιος Ἰγνάτιος ὁ Θεοφόρος ξεκαθαρίζει τά πράγματα λέγοντας, ὅτι ὅλοι αὐτοί θά κολασθοῦν: "Πᾶς ἄνθρωπος τό διακρίνειν παρά Θεοῦ εἰληφώς, κολασθήσεται, ἀπείρῳ ποιμένι καί ψευδῆ δόξαν ὡς ἀληθῆ δεξάμενος".6 Ὀφείλουν, λοιπόν καί οἱ διάφοροι Σεραφείμ καί οἱ Τρικαμηνάδες τῶν ἐσχάτων καιρῶν, πού ἐπιτείνουν τήν σύγχυση, οἱ μέν κοινωνοῦντες εὐθέως μετά τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν, οἱ δέ οἰκουμενίζοντας ἀκολουθῶντας τό καταδικασθέν Νέον Καλενδάριον, νά ἐναρμονισθοῦν μέ τήν πίστη καί τήν ἑνιαία παράδοση τῆς Μιᾶς Ἁγίας Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί νά μήν αὐτοσχεδιάζουν, γιατί, κατά τούς θεοφόρους Πατέρες μας, κολάζονται! Ὁ "Πειραιῶς" Σεραφείμ μέχρι πρότινος συμπροσευχόταν καί μέ τούς Προτεστάντες στόν ἅγιο Ἀνδρέα τῆς Ἀττικῆς! Κοινωνεῖ δέ ἀκόμη καί σήμερα, πού κόπτεται τάχα γιά τήν ὀρθοδοξία, μέ τούς ἀποστάτες τῆς πίστεως καί τούς κηρύσσοντας φοβερές αἱρέσεις Βαρθολομαῖο, Ζηζιούλα καί Στυλιανό "Αὐστραλίας"! 


  δέ π. Εθ. Τρικαμηνς κολουθε τήν καινοτομία το φράγγικου Καλενδαρίου καί κοινωνε μέ τόν ρτέμιο τς Σερβίας,  πού δέν χει κανένα πρόβλημα νά κοινωνήσει μέ τούς κε ποστάτες Λατινόφρονες "πατριάρχη" Ερηναο καί τούς "μητροπολίτες" Μπούλοβιτς και Ράντοβιτς, πού εναι Οκουμενιστές καί Λατινόφρονες, ρκε νά τόν ναγνωρίσουν καί νά τόν ποκαταστήσουν στήν πισκοπή του!
7 Γιά τούς τοιούτους σχύει, λοιπόν, κατ' ξοχήν τό: 
ς νθρωπος τό διακρίνειν παρά Θεο εληφώς, 
κολασθήσεται, πείρ ποιμένι καί ψευδ δόξαν ς ληθ δεξάμενος".


Παραπομπές:


4 ΕΠΕ, 3, 90. 
5 βλάσφημη ατή Οκουμενιστική γκύκλιος γινε γνωστή στό τέλος τς δεκαετίας το 1960, πό τά Δογματικά καί Συμβολικά Μνημεα το . Καρμίρη. 
στόσο ξ νστίνκτου λαός το Θεο μέσως ντέδρασε, βρισκόμενος στίς πάλξεις τς ρθοδοξίας, διωκόμενος καί πάσχοντας γιά τήν γία Παράδοση τς κκλησίας μας. Κατήγγειλε τούς καινοτόμους εθύς μέσως ς σχισματικούς! 
Ο πιστοί παρακολουθοσαν μέ γωνία γιά περισσότερο πό μία εκοσαετία τά τεκταινόμενα, πως ποδεικνύεται μέ πλθος δημοσιευμάτων πρό τς παράτου μερολογιακς λλαγς, δημοσιεύματα πού θά δημοσιεύσουμε προσεχς. 
6 ΒΕΠΕΣ 2, Πρός φεσίους, σελ. 291. 
7 "Σχετικά μέ τήν πρόσκληση μετά τήν φετινή συνεδρίαση εραρχίας, (Μάϊος 2012), νά «μετανοήσει», νά δεχτε δηλαδή τίς ντικανονικές ποφάσεις καί ς μοναχός πλέον νά παχθε σέ κάποιον πίσκοπο τς Σερβικς κκλησίας, ναφέρθηκε στή συνάντηση πού εχε μέ τόν Πατριάρχη Σερβίας κ. Ερηναο πέρυσι, καί το γνωστοποίησε πώς ο διαπραγματεύσεις μπορο ν νά γίνονται μόνο μ έ τ ή ν προϋπόθεση ν ά τ ό ν δεχτο ν ς πίσκοπο Ράσκας καί Πριζρένης. 
Μετά τήν συνάντηση ατή δέν πρχε λλη παφή, οτε ρθε κανένα μήνυμα πό τήν λλη πλευρά. 
Καί πρόσθεσε πώς μερικοί πίσκοποι της Σερβικς κκλησίας δέν παύουν νά διαδίδουν ναλήθειες καί συκοφαντίες. 
νόψει καί λλων μέτρων ες βάρος του, πού προανήγγειλε ερά Σύνοδος, 
Μητροπολίτης ρτέμιος σχολίασε πώς δέν πρόκειται νά δεχτε ποιες λλες ντικανονικές ποφάσεις κολουθήσουν".http://thriskeftika.blogspot.gr/2012/06/blogσpost_5098.ht ml 
8 ΒΕΠΕΣ 2, Πρός φεσίους, σελ. 291. 


Εκ του ορθοδόξου περιοδικού ''ΑΓΙΟΙ ΚΟΛΛΥΒΑΔΕΣ'', 
που εκδίδει ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Νικόλαος Δημαράς. 
Καλοκαίρι 2013, σελίδες 3 - 5. 
 Επιμέλεια κειμένου ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ.


Πρωτοπρεσβύτερος π. Νικόλαος Δημαράς


Δρ. Νομικής. Επίκουρος Καθηγητής και Διευθυντής του Ινστιτούτου
 Αστικού και Ευρωπαικού Δικαίου.

11 σχόλια:

  1. Ντροπή σου να μας βάζεις άρθρα από ανθρώπους από τον σχισματικό παλαιοημεολογιτισμό.
    Θυμήσου ότι ο ιερός Χρυσόστομος λέει ούτε αίμα μάρτυρος δεν ξεπλένει το σχίσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι «ἐξ ἡμισείας ὀρθόδοξοι»

    Ὁ π. Εὐθ. Τρικαμηνᾶς εἶναι "ἐξ ἡμισείας ὀρθόδοξος", κατά τήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων μας, ἀφοῦ δέν ἀκολουθεῖ ὅ,τι πάντοτε, παντοῦ καί ὑπό πάντων ἐπιστεύθη!

    kx
    Παρά ταύτα, οι εσκοτισμένοι κατά τον νουν "παλαιονέοι" όρθόδοξοι εκτοξεύουν μαινόμενοι τις γνωστές περί ημερολατρείας κατηγορίες κατά των Παλαιοημερολογιτών, επικαλούμενοι την Α΄ Οικουμενική μόνο ως προς το ασύμπτωτο του εορτασμού του Πάσχα. Κάναμε την αλλαγή, λέγουν, και εφησυχάζουν με την διόρθωση. Αποσιωπουν τα υπόλοιπα της Α΄ Οικουμενικής. Δηλαδή, ότι το Πάσχα πρέπει να εορτάζεται από 21 Μαρτίου μέχρι 23 Απριλίου.

    Ότι κάνουν Πάσχα τον Μάϊο δεν τους ενοχλεί, ότι κατάργησαν τη νηστεία των Αγίων Αποστόλων, ούτε κι αυτό τους πειράζει, ότι κάνουν δυο φορές Δεκαπενταύγουστο, μια εκτός και άλλη μια εντός αγίου Όρους, κατά παράβαση των αποστολικών Διαταγών ( : μη δις του ενιαυτού μνείαν του ιδίου παθήματος ποιείσθαι) είναι ασήμαντη λεπτομέρεια.

    Παραληρούν και αφρίζουν κατά των Ορθοδόξων, υποτίθεται, υπερασπιζόμενοι την πίστη μας, και προτιμούν την κατόπιν σιωνιστικής, μασονικής, νεοταξικής κλπ. εντολής καινοτομία, παρά το Ιουλιανό ημερολόγιο του ειδωλολάτρη Ιουλίου Καίσαρα. Ένοχος ο Ιούλιος Καίσαρ, αθώοι οι Μασόνοι - Σιωνιστές και νεοταξίτες, που είναι τρις χειρότεροι εκείνου. Ο Ιούλιος Καίσαρ δεν γνώριζε τίποτα περί Χριστού. Τούτοι εδώ όμως (μασόνοι κλπ.) γνωρίζουν. Και επειδή γνωρίζουν, παραχαράσσουν Χριστό και θεία αγιοπνευματικά Δόγματα.

    Τη επινεύσει του Αγίου Πνεύματος δεν διατυπώθηκαν αυτά; Ο Παράκλητος μήπως δεν οδήγησε εις πάσαν την αλήθεια του Αποστόλους και τους θεοφόρους πατέρες ; Και, ναί, είμαστε σύμφωνοι. Με ειδωλολατρικό ημερολόγιο έγιναν όλα αυτά. Αλλά ο χρόνος δεν αγιάζει τον άνθρωπο, ο άνθρωπος αγιάζει το χρόνο και αυτό τον χρόνο, τον πρώην ειδωλολατρικό, τον αγίασαν οι άγιοι πατέρες της Εκκλησίας. Αυτό τον χρόνο επιμένουν να σέβονται και να ακολουθούν οι Ορθόδοξοι, όχι το χρόνο που έφτιαξε ένας αιρετικός Πάπας, τον οποίο ασμένως δέχεται και υποστηρίζει η σπείρα του οικουμενιστικού ( : νεοταξικού, σιωνιστικού, μασονικού) πολιτικού και θρησκευτικού ιερατείου. Μαζί με αυτούς, αλίμονο, και οι εσκοτισμένοι κατά τον νουν νεοαποτειχιζόμενοι της Ορθοδοξίας καινοτόμοι, προσφυώς δε, «ἐξ ἡμισείας ὀρθόδοξοι».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσοι έχουν αποτειχισθεί από το νέο (είτε ακολουθούν το νέο είτε ακολουθούν αυτή τη στιγμή το παλαιο, όχι ΓΟΧ) λένε ότι δεν μπορεί να υπάρχει παράλληλη σύνοδος. Δηλαδή αν οι επίσκοποι είναι αιρετικοί δεν μπορούν οι ορθόδοξοι να κάνουν δική τους σύνοδο.

    Από την ώρα του Σχίσματος που προκάλεσε ο πάπας τί γίνεται; Δεν υπάρχουν δύο εκκλησίες σε κάθε περιοχή της Ελλάδας, μία επισκοπή για την ορθοδοξία (τέλος πάντων, λέμε τώρα) και μία για τους παπικούς αιρετικούς;;; Τους έχει καταδικάσει καμία οικουμενική σύνοδος;;; (άσχετα αν οι ΓΟΧ έχουν αναγνωρίσει την 8η και 9η Οικουμενική σύνοδο για τους λόγους που αυτοί γνωρίζουν)
    Οι νεοημερολογίτες δεν ξέρουν καμία Οικουμενική σύνοδο να τους έχει καταδικάσει…ούτε αυτούς , ούτε τους χιλιαστές, ούτε τους μονοφυσίτες (αν και έχουν καταδικαστεί στην 4η Οικουμενική σύνοδο), οι οποίοι έχουν και ….τη Θεία Χάρη…(το ακούσαμε κι αυτό από ιερέα του νέου!!!!!)
    Γι αυτό πασχίζουν για την ένωση με τους παπικούς. Γιατί είναι κρίμα να είμαστε χώρια…όπως και οι παλαιοημερολογίτες με τους νεοημερολογίτες…τέτοιο μίσος και φανατισμός…φτάνει πια. (εννοείται αστειεύομαι, μάλλον ειρωνεύομαι).

    Οι ΓΟΧ φάσκουν και αντιφάσκουν σε σχέση με την εγκυρότητα μυστηρίων του νεόυ ημερολογίου. Τη μία διαβάζουμε στις εγκυκλίους τους ότι δεν εγγυώνται για την εγκυρότητα των μυστηρίων. Ακούμε από αυτούς ότι το νέο είναι ασθενές μέλος της εκκλησίας, δεν το θεωρούμε άκυρο και δεχόμαστε τους νεοημερολογίτες χωρίς βάπτισμα και χωρίς μύρωμα.
    Χθες διάβαζα σε μπλοκ ενός ΓΟΧ ότι ο Καβουρίδης αναγκάστηκε να κάνει σύνοδο ανάγκης, αφού υπήρχε αίρεση στο νέο θέλοντας να υποστηρίξει τον πρ Φλωρίνης για τις κινήσεις του, έναντι της απλής αποτειχίσεως των σημερινών νεοημερολογιτών ιερέων.
    Τελικά υπάρχει αίρεση στο νεο ημερολόγιο ή δεν υπάρχει;

    Στους ΓΟΧ έγιναν εκ νέου χειροτονίες από τους Ρώσους (ΡΟΕΔ). Οι ΓΟΧ και οι Ρώσοι είχαν αναθεματίσει επίσημα τον οικουμενισμό και είχαν ξεχωρίσει τα τσανάκια τους οι του παλαιού με του νέου.
    Όποιος πιστεύει ότι το νέο έχει χάρη πάει με τον οικουμενισμό και όποιος πιστεύει ότι το νέο είναι αίρεση πάει με τους ΓΟΧ (εφόσον πιστεύει ότι αυτοί είναι η εκκλησία).
    Το Πιστεύω ομολογεί μία εκκλησία και όχι δύο στην ίδια περιοχή. Αφου λοιπόν μία είναι η εκκλησία, το άλλο….δεν είναι τίποτε και εκεί δεν υπάρχουν έγκυρα μυστήρια με Άγιο Πνεύμα.
    Οι πιστοί πρέπει να βαπτίζονται όταν μπαίνουν από την αίρεση ( από το νέο) στην ορθοδοξία κανονικά. Υπάρχει όμως οικονομία από τους Αγίους πατέρες και δεχόμαστε τον ΤΥΠΟ του βαπτίσματος εφόσον έχει γίνει σωστά αυτός, λόγω του ότι δεν μπορούν όλοι να καταλάβουν και νομίζουν ότι ξαναβαπτίζονται, ενώ το βάπτισμα δεν έχει γίνει λόγω ελλείψεως ιερωσύνης του ιερέως.

    συνέχεια στο επόμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλος πάντων τι να αναλύουμε τώρα….χαζοί δεν είμαστε.

    Οι ΓΟΧ είναι ένας οργανισμός, στον οποίο υπήρχε μία φλεγμονή (Κυρπιανίτες) που έγινε γάγγραινα και αποκόπηκε από το σώμα (καθαίρεση Κυπριανού από τους ΓΟΧ).
    Από τη στιγμή που το 2014 ενώθηκαν και πάλι, η φλεγμονή έμεινε χωρίς θεραπεία, ενώθηκε ξανά με το σώμα και μεταβλήθηκε σε επιθετικό καρκίνο που έχει κάνει μεταστάσεις σε όλο το σώμα.
    Μοιραίο είναι να επέλθει ο θάνατος.

    Όσο και να θέλουμε να είμαστε ρομαντικοί, το σχέδιο που είναι εδώ και πολλά χρόνια σε εφαρμογή (αργά και μεθοδικά) θα φέρει αποτελέσματα στα επόμενα χρόνια:
    όλοι οι αντιοικουμενιστές νεοημερολογίτες (Σεραφείμ, Ζήσης κλπ, οι οποίοι έχουν την πεποίθηση ότι το πάτριο ημερολόγιο είναι το σωστό και η αλλαγή ημερολογίου με την εγκύκλιο του 1920 και τους μασόνους Μεταξάκη, Παπαδόπουλο που άλλαξαν το ημερολόγιο μας έφεραν στη σημερινή κατάσταση) πολύ εύκολα την κατάλληλη στιγμή θα ενωθούν με την καθόλα έτοιμη ενωμένη και πολυπληθή σύνοδο των ΓΟΧ , αφού πλέον αυτή αναγνωρίζει επίσημα ως εκκλησία την κρατούσα και περιμένουν τους προαναφερθέντες αντιοικουμενιστές να επιστρέψουν. Εν ολίγοις να αποκατασταθούν οι δεκατρείς μέρες. Αυτός είναι ο σημερινός αγώνας των ΓΟΧ και τίποτα παραπάνω.

    Εδώ υπάρχει αίρεση, με σύνοδο επικυρωμένη (Κολυμπάρι), αφήνοντας τις υπογραφές που έχουν μπει (charta oecumenica 2001 κλπ). Οι νεοημερολογίτες διάλεξαν το δρόμο τους όπως και ο πάπας τότε. Κι οι ΓΟΚ(υπριανίτες) τους κυνηγάνε από πίσω θεωρώντας ότι έχουν μυστήρια και κοινωνώντας τους νεοημερολογίτες τους οποίους (ακόμα και να επιλέξουν το παλαιό ημερολόγιο) δεν τους βαπτίζουν ούτε τους μυρώνουν. Και πολλοί από αυτούς που για κάποιο λόγο δεν αναπαύονται στο παλαιο….ξαναγυρίζουν έτσι απλά στο νέο. Ίνα ώσιν εν…….το φάγαμε στη μάπα στο νέο ημερολόγιο…όχι και εδώ…..όχι άλλο κάρβουνο οικουμενιστικό.

    Ο πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος δικαιολογούνταν να έχει τις αμφιταλαντεύσεις που είχε, αν και η τελική εγκύκλιος ήταν σαφής: το νέο δεν έχει μυστήρια.
    Τότε ήταν φυσικό να αμφιβάλλει κανείς διότι δεν ήταν όλα φανερά και η ιστορία δεν είχε προχωρήσει.

    Όμως τα χρόνια πέρασαν και η ιστορία, ο χρόνος έχει ξεσκεπάσει την αλήθεια για όποιον θέλει να τη δει. Το νέο είναι αίρεση, αλλά οι άγιοι…όπως ο κόσμος τους πιστεύει….κάνουν μόκο!
    Κι όποιος μιλάει για αίρεση και δεν κοινωνάει νεοημερολογίτες χωρίς να έχουν μπει όπως πρέπει στην ορθοδοξία, δεν αντέχει να βλέπει γύρω του ασυνέπεια και την κοροϊδία και βγαίνει από το μαντρί (κληρικός και λαϊκός).

    Κάποιοι που μπορεί να γνωρίζουν κάτι παραπάνω, μήπως γίνεται να μας ενημερώσουν εάν υπάρχουν αποτειχισμένοι από τους ΓΟΧ; Υπάρχουν αποτειχίσεις και καθαιρέσεις κληρικών σήμερα από τους ΓΟΧ για θέματα πίστεως; Και ειδικώς μετά την ευλογημένη ένωση;


    Πρώην νεοημερολογίτισσα, αναζητούσα ορθοδοξία.
    ΑΙΚ. Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  5. «Πνευματομάχοι καινοτόμοι και ακαινοτόμητοι»

    Ο Ρώσος άγιος Ιγνάτιος Μπριατσιανίνοφ γράφει ότι οι πρώτες αιρέσεις εστρέφοντο κατά του προσώπου του Κυρίου Ιησού Χριστού. (Σ.σ. Θα τις ονομάζαμε Χριστολογικές). Οι επόμενες στρέφονται κατά του προσώπου του Αγίου Πνεύματος. (Σ.σ. Θα τις λέγαμε Πνευματολογικές). Και γράφω εγώ τώρα, ότι η Εικονομαχία ήταν ακριβώς αίρεση κατά του αγίου Πνεύματος. Το Δόγμα της Αγίας Τριάδος, εννοώ το Σύμβολο Πίστεως, δεν το αθετούσαν οι εικονομάχοι, αθετούσαν όμως την θεότητα του αγίου Πνεύματος, ήταν Πνευματομάχοι αρνούμενοι τον εξεικονισμό του αγίου Θεού. Δέχονταν ότι ο Θεός έγραψε πάνω στις πλάκες τού Μωυσή τον Δεκάλογο, δεν δέχονταν όμως τον εξεικονισμό του ενανθρωπήσαντος Υιού και Λόγου του Θεού° το χέρι του Θεού μπορεί να γράφει, να χαράζει, όχι όμως και να ζωγραφίζει το πρόσωπό του πάνω στο ξύλο.
    Παρένθεση, μια φορά και μόνο, στο Κατά Ιωάννην άγιο Ευαγγέλιο, αναφέρεται ότι ο Κύριος έγραψε : «6 σὺ οὖν τί λέγεις; τοῦτο δὲ εἶπον ἐκπειράζοντες αὐτόν, ἵνα σχῶσι κατηγορίαν κατ' αὐτοῦ. ὁ δὲ Ἰησοῦς κάτω κύψας τῷ δακτύλῳ ἔγραφεν εἰς τὴν γῆν.» Η παρένθεση κλείνει.

    Αλλά οι άγιες Εικόνες - ας αφήσουμε το σήμερα - από ποιους γινόταν τότε ; Ποιοι ήταν οι αγιογράφοι ; Δεν ήταν άνθρωποι (Μοναχοί) που είχαν δοθεί καθ΄ ολοκληρία στην πίστη και το άγιον Πνεύμα τους φώτιζε, στο έργο που είχαν αναλάβει ;

    Κάτι ανάλογο συμβαίνει σήμερα με την ημερομαχία ή χρονομαχία. Οι χρονομάχοι ένθεν κακείθεν, που απερίφραστα μιλούν για αίρεση και για άκυρα Μυστήρια, εφόσον έχουμε να αντιμετωπίσουμε αίρεση που στρέφεται κατά του αγίου Πνεύματος (σημείωση, όχι τόσο απερίφραστα εμφανή όπως είναι το φιλιόκβε), οφείλουν να ζητούν επίμονα και επειγόντως - έχουν περάσει εκατό χρόνια από εγκαταστάσεως της Καινοτομίας - την σύγκλιση Πανορθόδοξης Συνόδου, αποκλειομένων των οικουμενιστών. Και ως προς τους εμπαθείς του Πατρίου Εορτολογίου, είναι συνετό να αφήσουν στην άκρη τις προκαταλήψεις που έχουν έναντι των αδελφών τους. Διότι όπως οι εικονομάχοι, αποβαίνουν τελικά Πνευματομάχοι.

    Υστερόγραφο
    Εύλογα, εφόσον μιλώ για ημερομαχία, θα μου πουν ότι από την άλλη έχουμε την ημερολατρεία. Θα επαναλάβω ότι ο χρόνος δεν αγιάζει τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος αγιάζει το χρόνο. Όσοι λοιπόν σέβονται και τιμούν τους πατέρες της Εκκλησίας, ας λάβουν υπόψη ότι οι θεοφόροι άγιοι είναι αυτοί, που αγίασαν τον ειδωλολατρικό χρόνο εντός του οποίου έζησαν, ομολόγησαν και έδωσαν διττώς την μαρτυρία τους. Συνεπώς, δεν λατρεύουμε το χρόνο, αλλά εκείνους που αγίασαν το χρόνο. Τηρούμε ακριβώς και δεόντως τιμούμε το χρόνο αυτό. Όσο για τους άλλους, που ανακάλυψαν έλλειμα στην αρίθμηση και απώλεια ημερών, την μεν απώλεια τους την χαρίζουμε, την δε αρίθμιση την αφήνουμε στην κρίση τους. Ας μας απαντήσουν πώς είναι δυνατόν το 1+1 να ισούται με 3.

    «Ἐν Ἰορδάνῃ βαπτιζομένου σου Κύριε ἡ τῆς Τριάδος ἐφανερώθη προσκύνησις»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θυμήσου ότι ο ιερός Χρυσόστομος λέει ούτε αίμα μάρτυρος δεν ξεπλένει το σχίσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς Γρηγόριο Ζιώγο ή Θ.Α. ή ΑΙΚ. Λ. ή Ανώνυμο, ΙΓΖ ή , ή...
    Κάθε Τετάρτη έχει εξορκισμούς στον Άγιο Κυπριανό. Πήγαινε με ταπείνωση και θα σου φύγουν τα δαιμόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ αδελφούλη μου,όταν ήμουν με την σύνοδο,πήγαινα συχνά αλλά χειροτέρευα.
    αποφάσισα να ζητήσω το έλεος του Κυρίου,δια πρεσβειών της υπεραγίας Θεοτόκου,
    και ομολογώ συνήλθα επί έλλατον.
    αναρωτιόμουν συχνά πυκνά,τις μπορεί να πταίει κι ο λογισμός μου έλεγε:
    μπρέ,έχουν κανονικές χειροτονίες τούτοι εδώ;;
    τι να σου είπω αδελφέ..πικραινόμουν ενίοτε όταν το σκεπτόμουν αλλά σιγά-σιγά με επίμονη προσευχή άρχισα σταδιακά να απομακρύνομαι, μέχρι που απεσύρθην εντελώς.. τι να σου πω.
    συγχώρεσε με.
    σας αγαπούμε εν Κυρίω το κατά δύναμιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. +Ι.Γ.Ζ.

    Προς ανωνυμο 4.55
    Εγώ γράφω και υπογράφω ως +Ι.Γ.Ζ. οι άλλοι ειναι έτεροι σχολιαστές, αλλά προφανώς με τα ίδια πιστεύω. Τόσο παράξενο σου φαίνεται;

    Οσο για τους εξορκισμούς (επειδή η σιωπή είναι συγκατάθεση )

    1. δεν έχουμε τέτοιου είδους προβλήματα.
    2.κάποιοι άλλοι όμως έχετε δυστυχώς ανάγκη αυτής της πνευματικής θεραπείας.
    3. στο ξαναγράφω - ο Θ.Α. είναι άλλος σχολιαστής και στο γράφω υπεύθυνα. Συνεννοηθήκαμε;

    φιλική συμβουλή
    με αυτά που γράφεις ειρωνικά και συκοφαντικά δεν μπορεις να πείσεις κανέναν, ούτε και εσένα.





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αδελφούλη χαίρε εν Κυρίω ξανά.
    κοίτα είμαστε δυο,είμαστε τρείς,είμαστε κάμποσοι τέλος πάντων,για να ξεκαθαρίσει αυτό το θέμα.τώρα εάν σε αναπαύει να πιστεύεις ότι θέλεις, δικαίωμα σου.
    καλά βρέ καλό μου παιδί,δεν γνωρίζεις ότι ο +Ι.Γ.Ζ. είναι ιερομόναχος;αφού το ξέρεις μπαγασάκο,δεν σε τιμά εσένα και τους πμευματικούς σου να μιλάς όπως θα μιλούσες σε μένα λόγου χάριν.εμείς είμεθα χαμερπείς,αστειχοίωτοι,αναιδείς,και ότι άλλο θές,αλλά ο φέρων ιερωσύνη,είναι πάνω κι από άγγελο Κυρίου έτσι δεν είναι;
    καταλαβαίνω ότι όταν αποχωρούμε από το μάντρωμα one by one,που λέγουν και στο χωριό μου,αυτό φέρνει αναστάτωση και σύγχυση στους γνωρίζοντες και έχοντες την γνώσιν,γι΄αυτό δημιουργούνται και εκνευρισμοί ενίοτε.και γνώριζεις καλλίτερα από εμάς ποίος είναι ο πατήρ της σύγχυσης φαντάζομαι.
    επειδή μάλλον και ημείς είμεθα από τους γνωρίζοντες ελάχιστα πράγματα,καλό θα ήταν να μην οργιζόμεθα αμαρτάνοντες,αλλά κατά το ευαγγελικόν οργίζεσθε και μην αμαρτάνετε.
    τώρα αν κάτσουμε και μετρήσουμε ποιος έχει περισσότερα ράμματα για τις γούνες εκατέρωθεν,άστο καλλίτερα.επίσης να ρώτησεις τους πνευματικούς σου,όταν αναφέρεσαι απαξιωτικά σε ιερέα,υπάρχει κάποιο πρόβλημα μήπως;θέμα δαιμονίου ίσως;
    μιας που είσαι και στην πηγή,πές μας και μας χάριν φωτισμού.
    με αγάπη Χριστού.
    αμνός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πουλιά στον αέρα πιάνει ανώνυμε.
    Μή γίνεσαι όμως σαν τους κομμουνιστές , οι οποίοι σε κάθε πατριώτη κολλάν την ταμπέλα του φασίστα και νεοναζιστή.

    Σύμφωνα με τη λογική σου, πας μη Κυπριανίτης δαιμονισμένος εστι.

    Θα ήθελες πολύ να ταυτίζονται οι σχολιαστές εις ένα και μόνο πρόσωπο...

    Και όμως η γη κινείται.
    Το νέο ημερολόγιο έχει ξεβολέψει με τα καμώματά του κάμποσα παιδιά του από τη σιγουριά της εύκολης σωτηρίας. Τα παιδιά αυτά, όσα και αν είναι, έχουν τις κεραίες τους τεντωμένες όπου πάνε και ψάχνουνε, διότι έχουν τη συναίσθηση της ευθύνης πρώτα για τον εαυτό τους και έπειτα για τον πλησίον τους.

    Ωραία θα ήταν να πάω να εξορκιστώ, να μου φύγουν όλα τα δαιμόνια, αλλά στον Άγιο Κυπριανό δεν θα το προτιμήσω. Μάλλον θα πάω στην πηγή: στο νέο.
    Εσύ πάντως, αν δεν αντέχεις τα φαντάσματα που σε κυνηγάνε, κάνε κανέναν Αγιασμό και για καλό και για κακό πιες και λίγο μετά.

    Δεν τρολλάρω. Αν για κάποιο λόγο θες να είναι έτσι, πίστευε και μη ερεύνα.
    Το Θ.Α. είναι ψευδώνυμο που χρησιμοποιώ για να μη με μπερδεύετε με άλλους σχολιαστές ανώνυμους.

    Θ.Α ......ξαναγράφω....Θ.Α ._

    ΑπάντησηΔιαγραφή