***
Ο Ανώνυμος είπε...
Πάτερ, η άποψη σας είναι
σεβαστή αλλά επειδή, κατά την δική μου άποψη, επιτείνετε και δεν διαλύετε την
σύγχυση που δημιούργησαν οι πρώτες σας δηλώσεις, παρακαλώ πολύ να μας τις
στηρίξετε αγιοπατερικα. Ευχαριστώ πολύ.
7 Αυγούστου 2016 - 2:49 μ.μ.
Ο Ανώνυμος είπε...
Στο πρώτο βίντεο η
προτροπή είναι να μην αποτειχιστούν απο το νεο. Νομίζω δεν χρειάζεται καποιο
σχόλιο αυτή η τοποθέτηση...
Η δεύτερη προτροπή είναι να έρθουν στο παλαιό εκει που θα κρίνουν τις υγιείς δυνάμεις.
Ερώτηση
Υπάρχουν πολλές αποστολικές εκκλησίες του Χριστού, ώστε να διαλέξει ο εισερχόμενος νεοημ/της;
Η δεύτερη προτροπή είναι να έρθουν στο παλαιό εκει που θα κρίνουν τις υγιείς δυνάμεις.
Ερώτηση
Υπάρχουν πολλές αποστολικές εκκλησίες του Χριστού, ώστε να διαλέξει ο εισερχόμενος νεοημ/της;
7 Αυγούστου 2016 - 4:06 μ.μ.
***
Ο Ανώνυμος
άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΝ ΜΕΡΟΣ ...":
Αν κατάλαβα καλά, τα μυστήρια του νέου ημερολογίου δεν είναι ούτε έγκυρα , ούτε άκυρα (ωραία ως εδώ για όσους προέρχονται από το νέο ημερολόγιο). Είναι κρίμα στο κεφάλι αυτών που κοινωνούν, ανάλογα κιόλας με τη γνώση που έχουν. Τρις χειρότερα από άκυρα δηλαδή (αυτό ωραίο για τους παλαιοημερολογίτες τους σκληροπυρηνικούς). Τα έχει όλα και συμφέρει η απάντηση αυτή.
Τα άκυρα μυστήρια δεν έχουν καμία επίδραση επάνω μου, όπως δεν είχαν και τα κρέατα από ειδωλόθυτα που αναφέρει η Αγία Γραφή ότι δεν έχουν καμία επίδραση επάνω μας, αλλά προκειμένου να σκανδαλιστεί οποιοσδήποτε, να μην τα τρώμε.
Τα μυστήρια που είναι κρίμα στο λαιμό μου όμως, σημαίνει ότι καλύτερα να μη ζούσα , παρά να κάνω μυστήρια στο νέο.
Παρεξήγησα;
Σκέπτομαι ότι σύμφωνα με το δέντρο είναι και ο καρπός όπως είχε πει ο Κύριος.
Διότι το ενωτικό κείμενο των ΓΟΧ αναφέρει περί των μυστηρίων:
6. Εἰδικώτερον περὶ τῶν Μυστηρίων τῶν τελουμένων εἰς τὰς λεγομένας ἐπισήμους ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας, ἡ Γνησία Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, δὲν διαβεβαιοῖ περὶ τοῦ κύρους αὐτῶν, οὔτε καὶ περὶ τῆς σωτηριολογικῆς ἀποτελεσματικότητος τούτων, ἰδίως εἰς ὅσους κοινωνοῦν «ἐν γνώσει» μετὰ τοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὡς καὶ τοῦ Σεργιανισμοῦ, ἔστω καὶ ἂν Αὕτη δὲν ἐπαναλαμβάνῃ ὁπωσδήποτε τὸν τύπον αὐτῶν εἰς τοὺς ἐν μετανοίᾳ εἰσερχομένους εἰς κοινωνίαν μετ’ Αὐτῆς, ἐν ὄψει μάλιστα τῆς συγκλήσεως μιᾶς Μεγάλης Συνόδου τῆς Γνησίας Ὀρθοδοξίας, εἰς ἐπισφράγισιν τῶν ἤδη γενομένων εἰς τοπικὸν ἐπίπεδον.
Και η αναφορά αυτή του κειμένου των ΓΟΧ , μου θυμίζει:
(κατά Ματθαίον, 21, 23.28)
Καὶ ἐλθόντι αὐτῷ εἰς τὸ ἱερὸν προσῆλθον αὐτῷ διδάσκοντι οἱ ἀρχιερεῖς καὶ οἱ πρεσβύτεροι τοῦ λαοῦ λέγοντες· Ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιεῖς; καὶ τίς σοι ἔδωκεν τὴν ἐξουσίαν ταύτην; 24 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· Ἐρωτήσω ὑμᾶς κἀγὼ λόγον ἕνα, ὃν ἐὰν εἴπητέ μοι, κἀγὼ ὑμῖν ἐρῶ ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιῶ. 25 τὸ βάπτισμα τὸ Ἰωάννου πόθεν ἦν, ἐξ οὐρανοῦ ἢ ἐξ ἀνθρώπων; οἱ δὲ διελογίζοντο παρ’ ἑαυτοῖς λέγοντες· Ἐὰν εἴπωμεν, ἐξ οὐρανοῦ, ἐρεῖ ἡμῖν, διατὶ οὖν οὐκ ἐπιστεύσατε αὐτῷ· 26 ἐὰν δὲ εἴπωμεν, ἐξ ἀνθρώπων, φοβούμεθα τὸν ὄχλον, πάντες γὰρ ἔχουσι τὸν Ἰωάννην ὡς προφήτην. 27 καὶ ἀποκριθέντες τῷ Ἰησοῦ εἶπον· Οὐκ οἴδαμεν. ἔφη αὐτοῖς καὶ αὐτός· Οὐδὲ ἐγὼ λέγω ὑμῖν ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιῶ.
Η πονηριά είναι ιδίωμα των δικηγόρων.
Το κείμενο για τα μυστήρια στην προκειμένη περίπτωση είναι δικηγορίστικο.
Όταν μιλάμε για μυστήρια στο νέο...
εννοούμε και και τους πετσοκομμένους γάμους τους ενός τετάρτου; Εννούμε και τα χαζοχαρούμενα βαπτίσματα χωρίς τριττή κατάδυση;
Το μύρωμα ξέρουμε...είναι έγκυρο. Αφού οι νεοημερολογίτες δεν μυρώνονται όταν έρχονται στο Πάτριο. Αν εγώ που είμαι βαπτισμένος με το νέο, με νεράκι 10 εκατοστά στην μικρή κολυμπήθρα (φωτογραφία, αδιάψευστος μάρτυρας), θα με μυρώσετε;
Χ.
Αν κατάλαβα καλά, τα μυστήρια του νέου ημερολογίου δεν είναι ούτε έγκυρα , ούτε άκυρα (ωραία ως εδώ για όσους προέρχονται από το νέο ημερολόγιο). Είναι κρίμα στο κεφάλι αυτών που κοινωνούν, ανάλογα κιόλας με τη γνώση που έχουν. Τρις χειρότερα από άκυρα δηλαδή (αυτό ωραίο για τους παλαιοημερολογίτες τους σκληροπυρηνικούς). Τα έχει όλα και συμφέρει η απάντηση αυτή.
Τα άκυρα μυστήρια δεν έχουν καμία επίδραση επάνω μου, όπως δεν είχαν και τα κρέατα από ειδωλόθυτα που αναφέρει η Αγία Γραφή ότι δεν έχουν καμία επίδραση επάνω μας, αλλά προκειμένου να σκανδαλιστεί οποιοσδήποτε, να μην τα τρώμε.
Τα μυστήρια που είναι κρίμα στο λαιμό μου όμως, σημαίνει ότι καλύτερα να μη ζούσα , παρά να κάνω μυστήρια στο νέο.
Παρεξήγησα;
Σκέπτομαι ότι σύμφωνα με το δέντρο είναι και ο καρπός όπως είχε πει ο Κύριος.
Διότι το ενωτικό κείμενο των ΓΟΧ αναφέρει περί των μυστηρίων:
6. Εἰδικώτερον περὶ τῶν Μυστηρίων τῶν τελουμένων εἰς τὰς λεγομένας ἐπισήμους ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας, ἡ Γνησία Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, δὲν διαβεβαιοῖ περὶ τοῦ κύρους αὐτῶν, οὔτε καὶ περὶ τῆς σωτηριολογικῆς ἀποτελεσματικότητος τούτων, ἰδίως εἰς ὅσους κοινωνοῦν «ἐν γνώσει» μετὰ τοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὡς καὶ τοῦ Σεργιανισμοῦ, ἔστω καὶ ἂν Αὕτη δὲν ἐπαναλαμβάνῃ ὁπωσδήποτε τὸν τύπον αὐτῶν εἰς τοὺς ἐν μετανοίᾳ εἰσερχομένους εἰς κοινωνίαν μετ’ Αὐτῆς, ἐν ὄψει μάλιστα τῆς συγκλήσεως μιᾶς Μεγάλης Συνόδου τῆς Γνησίας Ὀρθοδοξίας, εἰς ἐπισφράγισιν τῶν ἤδη γενομένων εἰς τοπικὸν ἐπίπεδον.
Και η αναφορά αυτή του κειμένου των ΓΟΧ , μου θυμίζει:
(κατά Ματθαίον, 21, 23.28)
Καὶ ἐλθόντι αὐτῷ εἰς τὸ ἱερὸν προσῆλθον αὐτῷ διδάσκοντι οἱ ἀρχιερεῖς καὶ οἱ πρεσβύτεροι τοῦ λαοῦ λέγοντες· Ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιεῖς; καὶ τίς σοι ἔδωκεν τὴν ἐξουσίαν ταύτην; 24 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· Ἐρωτήσω ὑμᾶς κἀγὼ λόγον ἕνα, ὃν ἐὰν εἴπητέ μοι, κἀγὼ ὑμῖν ἐρῶ ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιῶ. 25 τὸ βάπτισμα τὸ Ἰωάννου πόθεν ἦν, ἐξ οὐρανοῦ ἢ ἐξ ἀνθρώπων; οἱ δὲ διελογίζοντο παρ’ ἑαυτοῖς λέγοντες· Ἐὰν εἴπωμεν, ἐξ οὐρανοῦ, ἐρεῖ ἡμῖν, διατὶ οὖν οὐκ ἐπιστεύσατε αὐτῷ· 26 ἐὰν δὲ εἴπωμεν, ἐξ ἀνθρώπων, φοβούμεθα τὸν ὄχλον, πάντες γὰρ ἔχουσι τὸν Ἰωάννην ὡς προφήτην. 27 καὶ ἀποκριθέντες τῷ Ἰησοῦ εἶπον· Οὐκ οἴδαμεν. ἔφη αὐτοῖς καὶ αὐτός· Οὐδὲ ἐγὼ λέγω ὑμῖν ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιῶ.
Η πονηριά είναι ιδίωμα των δικηγόρων.
Το κείμενο για τα μυστήρια στην προκειμένη περίπτωση είναι δικηγορίστικο.
Όταν μιλάμε για μυστήρια στο νέο...
εννοούμε και και τους πετσοκομμένους γάμους τους ενός τετάρτου; Εννούμε και τα χαζοχαρούμενα βαπτίσματα χωρίς τριττή κατάδυση;
Το μύρωμα ξέρουμε...είναι έγκυρο. Αφού οι νεοημερολογίτες δεν μυρώνονται όταν έρχονται στο Πάτριο. Αν εγώ που είμαι βαπτισμένος με το νέο, με νεράκι 10 εκατοστά στην μικρή κολυμπήθρα (φωτογραφία, αδιάψευστος μάρτυρας), θα με μυρώσετε;
Χ.
***
Από το Φ/Β :
Kyprianos
Christodoulides Ερωτούν : - Τα Μυστήρια των ν/η είναι άκυρα ; - Ποτέ
δεν είπα εγώ ότι είναι άκυρα ; - Τότε τι είναι, μου λένε, είναι έγκυρα ; - Μα,
ποτέ δεν είπα ότι είναι έγκυρα. - Μα τότε τί είναι, μου λένε. - Εγώ έχω την
εξής απάντηση : Δεν είναι άκυρα. Ωστόσο, όταν διαβάζουμε την ευχή πριν την αγία
Κοινωνία λέει σε κάποιο σημείο η ευχή : Το σώμα και το αίμα του Χριστού το
οποίο θα κοινωνήσω, το οποίο ετοιμάστηκε για να με δροσίσει, να με δυναμώσει,
να με φωτίσει και να με σώσει, αυτό Κύριε να μη γίνει εις κρίμα ή εις κατάκριμα
λόγω της αναξιότητός μου. Τούτο λέω κι εγώ. Το νεο ημερολόγιο και ο
Οικουμενισμός είναι η Κοινωνία εις κρίμα και εις κατάκριμα. Όχι άκυρη, αλλά εις
κρίμα και εις κατάκριμα.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · 2 ώρες
Αφαίρεση
Παναγιώτης
Παπαδόπουλος Μάλλον θα τους συνέφερε περισσότερο, να ήταν άκυρα και
ανυπόστατα, ιδιαιτέρως για τους γνωρίζοντες.
Αφαίρεση
Kyprianos
Christodoulides Για να επιδεινώνεται η σύγχυση και η σύγκρουση.
***
Ο
Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την
ανάρτησή σας "Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΝ ΜΕΡΟΣ ...":
+Ι.Γ.Ζ.
" Εἰδικώτερον περὶ τῶν Μυστηρίων τῶν τελουμένων εἰς τὰς λεγομένας
ἐπισήμους ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας, ἡ Γνησία Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, δὲν διαβεβαιοῖ
περὶ τοῦ κύρους αὐτῶν οὔτε καὶ περὶ τῆς σωτηριολογικῆς ἀποτελεσματικότητος
τούτων "
Εαν δεν είστε σίγουροι τότε γιατί να είμαι μαζί σας;
Ο Χριστός είπε στους αποστόλους, το ναι θα είναι
ναι, και το ου θα είναι ου.
Ο άνθρωπος έχει μία γλώσσα, ενώ το φίδι έχει δύο.
Στην Διορθόδοξη που έκαναν προσπαθούσαν να κατοχυρώσουν αυτή την δοξασία με
πρωτεργάτη τον Αγαθάγγελο της ΡΟΕΔ, αλλά δόξα τω Θεώ ο επίσκοπος Ευλόγιος της
Ρουμανικής Εκκλησίας το έκλεισε το θέμα άπαξ' διαπαντός λέγοντας:
Εαν αυτοί έχουν άγιο Πνεύμα, τότε εμείς τι κάνουμε εδώ; τα υπόλοιπα τα
διαβάσατε...
"ἰδίως εἰς ὅσους κοινωνοῦν «ἐν γνώσει» μετὰ τοῦ συγκρητιστικοῦ
Οἰκουμενισμοῦ, ὡς καὶ τοῦ Σεργιανισμοῦ "
Δηλαδή όπως ισχυρίζονται και κάποιοι επίσκοποι... ο συνειδητά οικουμενιστής
αγοράζει κόλαση, ενώ αυτός που δεν γνωρίζει, μπορεί να κοινωνάει και Χριστό.
Και εγώ ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος σας ονοματίζω Βλάσφημους και
αθεολόγητους όσους υιοθετείτε αυτή την δοξασία, και σας προκαλώ ευθέως να το
γράψετε επίσημα.
Αναφορικά με τους ΓΟΧ
Περιμένουμε την τελειωτική απόφαση της Πανορθοδόξου αναφορικά με το κολυμπάρι,
και ελπίζουμε σε μια ομολογία ξεκάθαρη.
Δηλαδή για το εαν είναι αιρετικοί, και εαν είναι, ποιοι είναι οι αιρεσιάρχες.
Και κάτι ακόμα,
Μυρώνουμε τους αιρετικούς επειδή δεν έχουν άγιο Πνεύμα. Αυτοί που δεν μυρώνουν
αναγνωρίζουν άγιο Πνεύμα στους αιρετικούς, γι' αυτό και δεν μυρώνουν.
Οι ορθόδοξοι κληρικοί και επίσκοποι που μυρώνουν με αυτή την πράξη ομολογούν
ότι τα Μυστήρια των αιρετικών Νεοημ/των εν προκειμένω, είναι ανενέργητα και
ενεργούν με το άγιο Πνεύμα που τους χορηγούμε δια του Χρίσματος - Μυρώματος
Ενώ οι κακόδοξοι κληρικοί και επίσκοποι που δεν Μυρώνουν, με αυτή την πράξη
ομολογούν ότι τα μυστήρια των αιρετικών νεοημ/των είναι ενεργά και
σωτηριολογικά.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα.
Διαλέξτε λοιπόν
***
Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή
σας "Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΝ ΜΕΡΟΣ ...":
+Ι.Γ.Ζ.
Για την Θεία Κοινωνία: αυτό που γράφει η ευχή σημαίνει να μην προσέρχεσαι στο
Ποτήριο του Χριστού αναξίως...
Οι αιρετικοί δεν έχουν Ποτήριο Χριστού, ούτε άγιο Πνεύμα.
Όπου δεν υπάρχει Χριστός εκεί δεν υπάρχει ούτε το Άγιον Πνεύμα, διότι ο Χριστός
ζει έν τη Εκκλησία διά του Αγίου Πνεύματος, το οποίον αποτελεί την ψυχήν της
και η Εκκλησία ζεί διά του Αγίου Πνεύματος έν τω Χριστώ, ο οποίος αποτελεί την
κεφαλήν της.
Ο οργανισμός της Εκκλησίας έχει κεφαλήν τον Χριστόν. Τούτο σημαίνει ότι η
κεφαλή είναι κεφαλή του Σώματος και το Σώμα είναι της Κεφαλής, ώστε να είναι
αχώριστα το έν από το άλλο, και το έν πλήρωμα του άλλου. Το Άγιον Πνεύμα
αρχιτεκτονεί την Εκκλησία του Θεού, συνεπώς ο άνθρωπος γίνεται μέλος της
Εκκλησίας του Χριστού μόνον διά του Αγίου Πνεύματος. Όπου είναι το Άγιον Πνεύμα
εκεί είναι ο Χριστός και όπου είναι ο Χριστός εκεί είναι και το Άγιον Πνεύμα.
Συνεπώς το Χρίσμα σε αιρετικούς και σχισματικούς είναι άκυρο και ανυπόστατο,
διότι επέφεραν την αποσύνδεση στην Μία, Αγία, Καθολική Εκκλησία.
Και από την στιγμή που δεν έχουν άγιο Πνεύμα, δεν έχουν και τον Χριστό. Τότε
ποιος κάνει την Μεταβολή σε Σώμα και Αίμα;;;
***
+Ι.Γ.Ζ.
ΑπάντησηΔιαγραφή" Εἰδικώτερον περὶ τῶν Μυστηρίων τῶν τελουμένων εἰς τὰς λεγομένας ἐπισήμους ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας, ἡ Γνησία Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, δὲν διαβεβαιοῖ περὶ τοῦ κύρους αὐτῶν οὔτε καὶ περὶ τῆς σωτηριολογικῆς ἀποτελεσματικότητος τούτων "
Εαν δεν είστε σίγουροι τότε γιατί να είμαι μαζί σας;
Ο Χριστός είπε στους αποστόλους, το ναι θα είναι ναι, και το ου θα είναι ου.
Ο άνθρωπος έχει μία γλώσσα, ενώ το φίδι έχει δύο.
Στην Διορθόδοξη που έκαναν προσπαθούσαν να κατοχυρώσουν αυτή την δοξασία με πρωτεργάτη τον Αγαθάγγελο της ΡΟΕΔ, αλλά δόξα τω Θεώ ο επίσκοπος Ευλόγιος της Ρουμανικής Εκκλησίας το έκλεισε το θέμα άπαξ' διαπαντός λέγοντας:
Εαν αυτοί έχουν άγιο Πνεύμα, τότε εμείς τι κάνουμε εδώ; τα υπόλοιπα τα διαβάσατε...
"ἰδίως εἰς ὅσους κοινωνοῦν «ἐν γνώσει» μετὰ τοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὡς καὶ τοῦ Σεργιανισμοῦ "
Δηλαδή όπως ισχυρίζονται και κάποιοι επίσκοποι... ο συνειδητά οικουμενιστής αγοράζει κόλαση, ενώ αυτός που δεν γνωρίζει, μπορεί να κοινωνάει και Χριστό.
Και εγώ ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος σας ονοματίζω Βλάσφημους και αθεολόγητους όσους υιοθετείτε αυτή την δοξασία, και σας προκαλώ ευθέως να το γράψετε επίσημα.
Αναφορικά με τους ΓΟΧ
Περιμένουμε την τελειωτική απόφαση της Πανορθοδόξου αναφορικά με το κολυμπάρι, και ελπίζουμε σε μια ομολογία ξεκάθαρη.
Δηλαδή για το εαν είναι αιρετικοί, και εαν είναι, ποιοι είναι οι αιρεσιάρχες.
Και κάτι ακόμα,
Μυρώνουμε τους αιρετικούς επειδή δεν έχουν άγιο Πνεύμα. Αυτοί που δεν μυρώνουν αναγνωρίζουν άγιο Πνεύμα στους αιρετικούς, γι' αυτό και δεν μυρώνουν.
Οι ορθόδοξοι κληρικοί και επίσκοποι που μυρώνουν με αυτή την πράξη ομολογούν ότι τα Μυστήρια των αιρετικών Νεοημ/των εν προκειμένω, είναι ανενέργητα και ενεργούν με το άγιο Πνεύμα που τους χορηγούμε δια του Χρίσματος - Μυρώματος
Ενώ οι κακόδοξοι κληρικοί και επίσκοποι που δεν Μυρώνουν, με αυτή την πράξη ομολογούν ότι τα μυστήρια των αιρετικών νεοημ/των είναι ενεργά και σωτηριολογικά.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα.
Διαλέξτε λοιπόν
+Ι.Γ.Ζ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την Θεία Κοινωνία: αυτό που γράφει η ευχή σημαίνει να μην προσέρχεσαι στο Ποτήριο του Χριστού αναξίως...
Οι αιρετικοί δεν έχουν Ποτήριο Χριστού, ούτε άγιο Πνεύμα.
Όπου δεν υπάρχει Χριστός εκεί δεν υπάρχει ούτε το Άγιον Πνεύμα, διότι ο Χριστός ζει έν τη Εκκλησία διά του Αγίου Πνεύματος, το οποίον αποτελεί την ψυχήν της και η Εκκλησία ζεί διά του Αγίου Πνεύματος έν τω Χριστώ, ο οποίος αποτελεί την κεφαλήν της.
Ο οργανισμός της Εκκλησίας έχει κεφαλήν τον Χριστόν. Τούτο σημαίνει ότι η κεφαλή είναι κεφαλή του Σώματος και το Σώμα είναι της Κεφαλής, ώστε να είναι αχώριστα το έν από το άλλο, και το έν πλήρωμα του άλλου. Το Άγιον Πνεύμα αρχιτεκτονεί την Εκκλησία του θεού, συνεπώς ο άνθρωπος γίνεται μέλος της Εκκλησίας του Χριστού μόνον διά του Αγίου Πνεύματος. Όπου είναι το Άγιον Πνεύμα εκεί είναι ο Χριστός και όπου είναι ο Χριστός εκεί είναι και το Άγιον Πνεύμα.
Συνεπώς το Χρίσμα σε αιρετικούς και σχισματικούς είναι άκυρο και ανυπόστατο, διότι επέφεραν την αποσύνδεση στην Μία, Αγία, Καθολική Εκκλησία.
Και απο την στιγμή που δεν έχουν άγιο Πνεύμα, δεν έχουν και τον Χριστό. Τότε ποιος κάνει την Μεταβολή σε Σώμα και Αίμα;;;
Τελικά ο π. Ευθύμιος μας απάντησε "που τα λέει" αυτά που υποστηρίζει ως σωστά; Αναμένουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ποιους ΓΟΧ ανήκει για να τους αποφύγουμε αφού δεν πιστεύουν οτι αυτοί είναι η Μία Εκκλησία του "Πιστεύω";
Ευχαριστώ πολύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνήκει σ' αυτούς που υπέγραψαν το θρησκευτικό νομοσχέδιο = βλασφημία
Σ' αυτούς που υπέγραψαν ότι είναι θρησκευτική κοινότητα = Σέκτα, επειδή η εκκλησία του Χριστού είναι ο Βαρθολομαίος και όσοι επικοινωνούν μαζί του.
Άρθρο 16 / Διατήρηση ειδικότερων νομικών καθεστώτων
Οι διατάξεις του παρόντος δεν εφαρμόζονται:
(α) για τους θρησκευτικούς λειτουργούς και την οργάνωση των θρησκευτικών κοινοτήτων, που ανήκουν στην κανονική δικαιοδοσία και κλίμα της κατά το άρθρο 3 του Συντάγματος Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος ή των λοιπών, εντός ή εκτός Ελλάδος, ομόδοξων Εκκλησιών του Χριστού, Πατριαρχείων, Μητροπόλεων ή Μονών,
που είναι ενωμένες δογματικώς με τη Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως και τηρούν, όπως και εκείνη, απαρασαλεύτως τους Ιερούς Αποστολικούς και Συνοδικούς Κανόνες και τις Ιερές Παραδόσεις…
+I.Γ.Ζ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο βαρύ πυροβολικό των νεοημ/των - Σεραφείμ Πειραιώς κλπ
πριν το Κολυμπάρι προσπαθούσαν παντί τρόπω να βάλουν κόκκινη γραμμή, ότι οι ετερόδοξες χριστιανικές εκκλησίες, ΔΕΝ είναι εκκλησίες αλλά χριστιανικές ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ.
Οι ΓΟΧ λοιπόν τους έβγαλαν απο τον κόπο και το υπέγραψαν ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ
Πολύ σημαντική και αισιόδοξη κρίνουμε την νέα μελέτη (για την ψευδοσύνοδο της Κρήτης) που διαβάσαμε στο theognosia.gr.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυρίως γιατί δεν περιορίζεται μόνον σε διαπιστώσεις αλλά προτρέπει σε άμεσα μέτρα.
Καλεί τους πιστούς και τους ιερωμένους των 10 εκκλησιών που συμμετείχαν στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης,
"να διακόψουν άμεσα την κοινωνία με τους προϊσταμένους τους, τους οποίους να πάψουν να μνημονεύουν, αν οι προϊστάμενοι τους δεν αποκηρύξουν την Παναίρεση του Οικουμενισμού"
ενώ καλεί "τις 4 εκκλησίες που ΔΕΝ συμμετείχαν στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης,
"να καταδικάσουν δογματικά (είτε με τις Συνόδους των Ιεραρχιών τους είτε με μια Τοπική Σύνοδο των 4 Ορθοδόξων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών" τις αποφάσεις της ψευδοσυνόδου.
πηγη ο παιδαγωγός ( βλέπε περισσότερα )
Ενώ ο εν λόγω κληρικός προτρέπει να παραμείνουν στην Βλασφημία
Προσπερνώ τα πάντα που έχουν σχέση με τον οικουμενισμό... και θα σταθώ μόνο σ' αυτό που έγινε πριν απο 3 μήνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο επίσημο μνημόσυνο στους πνιγέντες Μουσουλμάνους υπό τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και τον Πάπα Ρώμης.
Αυτό απο μόνο του έχει υπερ- περισσεύσει ώστε να τους αναθεματίσουν όλοι - νεο και παλαιό.
Αντ' αυτού, στο νεο συνεχίζουν να τους μνημονεύουν και να συλλετουργούν μαζι τους, και απο τους "Γνήσιους" προσπαθούν να τους επικυρώσουν τα μυστήρια και το άγιο Πνεύμα.
Ελπίζω να συνεννοηθήκαμε...